Skocz do zawartości

Elektryki na drogach, BEV, EV a może hybryda?


Marcos73

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 28.08.2025 o 21:12, Mikoski napisał:

LUDZIE którzy mają wybór co im się podoba lub nie,a nie jebani konformiści co płyną z nurtem. Jak mawia mój kolega gówno zawsze płynie z nurtem . Lido jest kwintesencją nurtu 

Tak mi się jeszcze przypomniało. KSU też kiedyś było na naszym amfiteatrze. 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[u][b]Transform your water-damaged home[/b][/u] with our skilled Water Damage Restoration Service, addressing everything from flooded floors to drenched walls!
[u][b]Our experienced professionals conduct every step[/b][/u], ensuring your property is fully mended and reinstated to its initial glory!
[u][b]Depend on us[/b][/u] to make your home sheltered, comfortable, and beautiful again, no matter the size of the calamity!


[u][b]Call right now - 8338561952, USA[/b][/u]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Apropo demokracji i samochodów.

Cytat:

Wczoraj mieszkańcy Zurychu głosowali nowe zasady wydawania kart parkingowych. Ciekawostką jest uzależnienie ceny kart od masy samochodów. Mają być premiowane małe pojazdu i z alternatywnym zasilaniem.
“Kompromis w sprawie zezwoleń parkingowych stwarza zachęty do ekologicznej jazdy. Opłaty, ostatnio zmienione w 2011 roku, będą  teraz naliczane na podstawie masy pojazdu. Dzięki temu koszty parkowania są sprawiedliwsze, ponieważ lżejsze i oszczędniejsze pojazdy wiążą się z niższymi opłatami parkingowymi.”

 

W Paryżu już podobno działa kara dla SUVów:

Auta "normalne" - parking 6E za godzinę

SUV - parking 18E za godzinę

 

To też przegłosowano w referendum. Jak Wam się podobają demokratyczne decyzje ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, MarioJ napisał:

Apropo demokracji i samochodów.

Cytat:

Wczoraj mieszkańcy Zurychu głosowali nowe zasady wydawania kart parkingowych. Ciekawostką jest uzależnienie ceny kart od masy samochodów. Mają być premiowane małe pojazdu i z alternatywnym zasilaniem.
“Kompromis w sprawie zezwoleń parkingowych stwarza zachęty do ekologicznej jazdy. Opłaty, ostatnio zmienione w 2011 roku, będą  teraz naliczane na podstawie masy pojazdu. Dzięki temu koszty parkowania są sprawiedliwsze, ponieważ lżejsze i oszczędniejsze pojazdy wiążą się z niższymi opłatami parkingowymi.”

 

W Paryżu już podobno działa kara dla SUVów:

Auta "normalne" - parking 6E za godzinę

SUV - parking 18E za godzinę

 

To też przegłosowano w referendum. Jak Wam się podobają demokratyczne decyzje ?

 

Od razu widac roznice. W Szwajcarii rozsadny pomysl promowania mniejszych pojazdow. We francji bzdurny podzial na dwie sekty na podstawie absurdalnego kryterium. Wiekszosc suvow w miescie zajmuje mniej mniejsca niz passat w kombi i duzo lepiej sie nadaje do poruszania sie po nim. W kontekscie parkowania powinna byc liczona zajmowana powierzchnia. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Spiochu napisał:

Od razu widac roznice. W Szwajcarii rozsadny pomysl promowania mniejszych pojazdow. We francji bzdurny podzial na dwie sekty na podstawie absurdalnego kryterium. Wiekszosc suvow w miescie zajmuje mniej mniejsca niz passat w kombi i duzo lepiej sie nadaje do poruszania sie po nim. W kontekscie parkowania powinna byc liczona zajmowana powierzchnia. 

Jedziesz ostro po tej Francji, a zawierzyłeś jednemu słowu SUV, które napisałem bo tak media podawały.

Jak idziesz na argumenty, to mógłbyś sprawdzić definicje jakie przyjęto w tym Paryżu.

 

Definicja SUV-a dla celów opłat parkingowych w Paryżu

Za „SUV” lub samochód objęty wyższą stawką uznaje się pojazd spełniający jeden z poniższych warunków:

1. Samochody spalinowe i hybrydy:

  • masa własna (poids à vide) > 1 600 kg.

2. Samochody elektryczne:

  • masa własna > 2 000 kg.

 Jeśli auto przekracza ten próg masy, płaci wyższą stawkę parkingową – nawet jeśli formalnie nie jest SUV-em z nazwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Spiochu napisał:

To po co wprowadzasz w blad? Teraz juz wyglada to lepiej ale zaleznosc powinna byc liniowa a nie skok 3x od danej wartosci. No i lepiej od powierzchni niz masy choc tu jest duza korelacja.

 

To Ty jesteś tępy, bo nie potrafisz sam sprawdzić defincji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, MarioJ napisał:

Jedziesz ostro po tej Francji, a zawierzyłeś jednemu słowu SUV, które napisałem bo tak media podawały.

Jak idziesz na argumenty, to mógłbyś sprawdzić definicje jakie przyjęto w tym Paryżu.

 

Definicja SUV-a dla celów opłat parkingowych w Paryżu

Za „SUV” lub samochód objęty wyższą stawką uznaje się pojazd spełniający jeden z poniższych warunków:

1. Samochody spalinowe i hybrydy:

  • masa własna (poids à vide) > 1 600 kg.

2. Samochody elektryczne:

  • masa własna > 2 000 kg.

 Jeśli auto przekracza ten próg masy, płaci wyższą stawkę parkingową – nawet jeśli formalnie nie jest SUV-em z nazwy.

I kolejny przyklad promowania aut na baterie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...