Jump to content

Spiochu

Members
  • Posts

    3,612
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

Spiochu last won the day on July 24

Spiochu had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Spiochu's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

813

Reputation

  1. I co w tych sklepach trenujecie? Ganiacie się z ochroną?
  2. To ja zapewne nie umim, bo na gs ponizej jest dla mnie za malo miejsca w PL. No chyba ze Kasprowy. W CG też na nich jeżdżę, ale musi być zupełnie pusto. Na zdjeciu gs junior fis 176 r21:
  3. 1. GS FIS są bezużyteczne dla amatora. 2. Narty sportowe od 20 lat prawie się nie zmieniły. Kup z dowolnego rocznika ale nowe. 3. GS Masters o promieniu 20-25m będą ok jeśli jeździsz w Alpach. W PL tylko slalomka, ewentualnie jakieś twarde sklepowe GS ok. R18m
  4. Będę w przyszłym tygodniu w CG. Ktoś sie wybiera?
  5. Raz na ruski rok to ty jeździsz na nartach o ile w ogóle., na rowerze w terenie zresztą podobnie. W pisaniu głupot ci to jednak nie przeszkadza.
  6. Bez strat w sprzęcie to można u mnie na tarasie(pod Wrocławiem) jeździć a Ty o Śnieżnik pytasz. :)
  7. Czemu nie na mleku? Przecież na śnieg to raczej super niskie ciśnienie. Jest mleko zimowe Np. orange subzero. Ja jechałem na endurance które niby jest od zera ale nic się nie działo.
  8. Już widzę Mitku jak pomykasz po tym wale. Podobnie jak na Stóg Izerski na jednym kole.
  9. Dziś pojechałem sprawdzić czy jazda w warunkach zimowych jest możliwa. Niestety jest to realne tylko w bajkach o Mitku warrszawskim. Już 10-15cm śniegu zupełnie uniemożliwia jazdę. Nawet jeśli uda się przejechać to prędkość jest niewiele większa niż z buta a wysiłek ogromny. Do tego miota rowerem jak szatan. Poniżej kilka fotek. Jechałem na oponach enduro o szerokości 2.4 i na ciśnieniu ok. 1bar. Może trzeba było zejść do 0.5 bara to by było trochę lepiej. Pojedyńczy ślad:
  10. 1. Tak, ma być na kierownicy 5. 18650 z uwagi na wagę 6. Czy optyka TIR zawsze jest eliptyczna czy są różne rodzaje TIRów? Ten skilhunt miał właśnie TIR co było jednym z powodów wyboru.
  11. Nie. Nie jeździłem nigdy po ciemku w terenie i raczej będę tego unikał. Z tego co widzę w relacjach, większość używa czołówki + lampki na rowerze jednocześnie. Chodzi raczej o to by była na kierownicy, ale żeby dało się ją przełożyć na głowę np. do wypychania/sprowadzania roweru czy w czasie wyjścia bez roweru. (Np. dzień przerwy na trekking na dłuższym wyjeździe).
  12. Na rower, ale raczej z możliwością zamocowania na głowie jak i na kierownicy. Ten skilhunt w sumie spelniał by wymagania gdyby działał. Ideał miałby jeszcze obudowę plastikową(lżejszą). Do turtstyki pieszej tak mocna lampka jest zbędna. Mam BD deploy light - 40g całość. Podaja 330lm przez 2.5h lub 180lm przez 4,3h. Ile realnie nie wiem.
  13. Lepszej nie znalazłem. Cena nie gra roli. Liczy się waga i parametry świecenia. To jaka jest ta pierwsza liga? (Konkretny model?) Bo dla mnie zawsze to był petzl. Brak ładowarki to jeden grat mniej. Chyba logiczne. Przy sprzęcie rowerowym za 20k ta stówka nie ma znaczenia.
  14. Skilhunt h04 a aku nightcore z usb-c.
×
×
  • Create New...