Jump to content

Spiochu

Members
  • Posts

    3,729
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

Spiochu last won the day on December 29 2023

Spiochu had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Spiochu's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

946

Reputation

  1. Spiochu

    rower :)

    W gorskich elektrykach jest funkcja walk assist ktora pomaga wypychac rower. Jednak cos tam pradu wymaga. Co do samego wypychu(analoga) to idzie calkiem sprawnie. Ze schroniska na szczyt wyszło 25min co daje tempo 500m przewyzszenia w godzinę Podjazd byłby niewiele szybszy.
  2. Spiochu

    rower :)

    Te foty to raczej nie z tego weekendu 😉 Z tego Modrego Sedla to widze ze asfalt jest. Na Sniezniku nieco inaczej to wyglada. Podloze jest dosc wymagajace. Ponizej schroniska juz w miare normalny szuter ale wyzej zjazdy na siedzaco to niemal pewny szpital. Kask i ochraniacze tez wskazane. (zdjecie z netu).
  3. Spiochu

    rower :)

    Wcale mnie nie dziwi popularność elektryków. Górskie podjazdy to ogrmony wysiłek a jeśli ktoś nie jeździ bardzo często na rowerze to nawet dobra kondycja z innych dyscyplin nie wystarczy. Za to elektryk pozwala na jazdę prawie każdemu, choć też tylko w łatwiejszym terenie, bo bez techniki nawet silnik nie pomoże. W weekend byłem na rowerze na Śnieżniku. To lajtowa wycieczka a nie żadne Alpy. Trasa z parkingu w Kletnie ma 7,5km i 720m przewyższenia. Do schroniska (6km +500m) jeszcze podjechałem, ale też nie z łatwością. Jednak ostatni odcinek na szczyt gdzie jest ponad 200m w pionie na 1,5km i do tego pełno większych i mniejszych głazów to już zabrakło mocy i techniki. Próbowałem jechać pojedyńcze kawałki, a tak to głównie wypych. Na elektryku pewnie by się dało podjechać. Za to na dół bardzo fajny zjazd, trochę techniczny ale bez ekstremy.
  4. Jeszcze masz najbardziej logiczna opcje. Swoim autem do JG a dalej przesiadka do auta Tadeo.
  5. Mnie bardziej chodzi o projekt/modyfikacje niż wymiary, ale jak będzie okazja to zapytam.
  6. Poważnie tak mało? Tylko wybrany model czy można samemu okreslic koncepcję. Kiedyś pytałem u Małachowskiego ile by kosztowało zrobienie customowej puchówki to 12k za projekt chcieli.
  7. Na łódzkich bazarach też takie były 😉 Rodzice kolegi nawet szyli pod Łodzią różne nord fejsy i podobne marki 😉
  8. No tak, ale w wiekszosci aut da sie ta trzecia pare przewiezc tak jak pasazera z tylu. Moze to jakies coupe, gdzie dach jest za nisko by tak sie udalo?
  9. Co to za niezwykle auto? Nie spotkalem jeszcze takiego gdzie wejda 3 osoby i 2 pary nart, ale trzecia sie juz nie zmiesci.
  10. @Mitek Zaskoczyłeś mnie takimi problemami. Ja po prostu wsiadam na rower i jadę. Nie mam żadnych liczników, ani garminów. Czasem patrzę jedynie na mapę w telefonie.
  11. Moja dziewczyna ostatnio skończyła 31. Przez to ja czuję się staro. Czy to już kryzys wieku średniego i trzeba szukać młodszej?
  12. 3m z krzesła to razem z Migiem spadliśmy jak nas gość z obsługi zżucił. Wystartowaliśmy z dolnej stacji na samej rurce bo siedzisko się o buty podbiło i podniosło do pionu przy wsiadaniu. Nawet bym nie przypuszczał, że to w ogóle możliwe.
  13. To se ne wrati 😉
  14. 10 sezonów to Ci krawędzi nie wystarczy. Narta używana amatorsko wytrzyma tak 50-100dni. Dla jednego to sezon, dla innego 5 albo i 10 jak ma kilka par nart. Ale jeden dzień treningowy dobrego zawodnika to jak 10 dni amatora. Generowane siły są zupełnie nieporównywalne. Problemem jest własnie ta prędkość. Ona jest zbyt duża by była bezpieczna dla amatora. Szczególnie, że nie jeździmy po zamkniętej dla innych trasie.
×
×
  • Create New...