Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
1 Października 2021 - 23 Października 2025
-
Rok
23 Października 2024 - 23 Października 2025
-
Miesiąc
23 Września 2025 - 23 Października 2025
-
Tydzień
16 Października 2025 - 23 Października 2025
-
Dzisiaj
23 Października 2025
-
Wprowadź datę
11.10.2025 - 11.10.2025
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11.10.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Musze przyznac ze rozmowy z Wami natchnely i kolezanka dzis ponownie byla w skifanaticu... Ona ma podbicie niskie (nawet ultra niskie), bardzo waska stope ale specyficzne uksztaltowanie polaczenia piety z lydka - nie ma tego zwezenia ktore jest standardowo na wysokosci achillesa i ma w symie dosc szeroka lydke tam gdzie standardowo ona jeszcze waska jest. W wiekszosci butow byl problem aby stopa nie latala a w achillesie/lydce bylo wygodnie. W zwiazku z watpliwosciami klientki zgloszonymi telefonicznie skifanatic zaprosil ja dzis ponownie do sklepu. Sam wlasciel sprawie sie przyjrzal, ponownie pomierzyl stope i rozne buty i... finalnie dal jej te same buty ale o rozmiar mniejsze (czyli zgodne z dlugoscia stopy) bo akurat te dwa rozmiary mialy taki sam profil lydki. Za blad w doborze przeprosili, ale teraz gdy ona swiadomiej sluchala to w koncu zrozumialam czym pierwszy dobor buta byl spowodowany. A butow nie wygrzal i to z pelym przekonaniem. Kolezanka poweidziala ze ja przekonal masa argumentow a buty sa wygodne wiec nie bylo takiej potrzeby.6 punktów
-
5 punktów
-
Widocznie nie jesteś wystarczająco stary, no i nie dojebałeś się do niczego, to po co odpowiadać. Jak byś napisał, że chujowy ośrodek to od razu by była burza4 punkty
-
3 punkty
-
Widzę że autor aktywny w innych tematach a staremu forumowiczowi nie chce się odpowiedzieć. Szkoda 🙂3 punkty
-
Też czasem popełniasz błędy,jak każdy, tak że wiesz... Ale to fakt trzeba szanować odbiorców, oraz siebie pisząc.2 punkty
-
2 punkty
-
Ta linia w Górach Sowich już jest przywrócona 😀 Przewoźnik KD należy do marszałka, nie do miasta. W tamtym roku uruchomili pociąg do Karpacza połączenie z Jeleniej jeździ co godzinę.2 punkty
-
Kto mieszka we Wrocku i okolicach,to wie jak na plus się zmieniło w ostatnich latach. Choćby przywrócone połączenie do Świdnicy (szynobusy), stąd już chwilka i jeździmy po Górach Sowich, chcą przywrócić też dawne połączenia w głąb Gór Sowich, stawiają na turystykę i tu brawo ..bo tereny piękne.2 punkty
-
Jestem wielkim fanem kolei na Dolnym Śląsku. W ciągu 15 lat ruch tu wzrósł o 150% (średnia w kraju 40%). I dalej idzie w górę - główny gracz KD planuje szybki wzrost swoich przewozów o kolejne 33%. Mam to szczęście, że mieszkam w centrum i od drzwi na peron wystarcza mi 10 min (+ 5 rezerwy). Dalej też jest pięknie - do takiej Środy Śląskiej pociągiem mam 24 min (samochodem byłoby 54 min). Stamtąd mogę zrobić 100 km trasę powrotną, z czego 94 km po terenach zielonych, zapomnianych ścieżkach, singletrackach plus trochę pustych asfaltów i ddr. Omijam siedziby ludzkie. Nie muszę pakować roweru do auta, przebierać się, szukać miejsca do parkowania, uważać na drodze, a za to na luzie w wagonie obczaić różne opcje trasy. Wszystko za 17,76 zł (mam zniżkę KDR). Takich opcji z Wro jest trochę: Lipki, Mietków, Skokowa, Orzeszków, Kotowice, Miłoszyce, Borowa, Bolesławice, Szczepanów. Wybrałem po jednej na daną linię. Wszystko prawie to przystanki w polu, a wraca się terenami zielonymi wzdłuż lasów i korytarzy rzecznych (mamy aż 5 solidnych rzek w pobliżu miasta). Razem obok Wro jest około 11 linii do wyboru. Po prostu czad. Zapominam o mieście, bardzo często godzinami prawie nikogo nie spotykam. A w opcji dojazdu pociągiem w jeden punkt, a powrotu z innego, to już jest zabawy na wiele lat.2 punkty
-
też o tym myślałem, pojechał bym trochę z nostalgii bo przed wielu laty spędziłem tam fantastyczny letni urlop, spaliśmy na dziko pod namiotem z dziewczyną, chodzili pogórych, kąpali się w potokach i jeziorach ale na nartach jeszcze tam nie zjeżdżałem, minusem jest daleki i skomplikowany dojazd od północy2 punkty
-
Jeśli ma wysokie podbicie ale wąską stopę, to właśnie dłuższy but daje szansę na w miarę dobre dopasowanie. Ma wtedy dobrą szerokość i nie będzie jej cisnęło z góry. Współczesne dopasowanie pozwala na punktowe poszerzenia buta - można zrobić miejsce na palucha, kostki haluksowe. Nawet lekko wydłużyć termicznie (nie mówiąc o frezowaniu). Nie ma zbyt dobrych pomysłów na zmniejszanie. Robi się tu wkładki a nawet kliny (to do botka). Ale uważa się to za ostateczność. W wspomnianym wcześniej powiększaniu punktowym jednak nie ingeruje się w wysokość podbicia buta - myślę, że z powodu obecnych tam klamer. Być może u koleżanki wystąpiła kombinacja cech opisanych przez mnie na początku i sklep (ten najlepszy na świecie) dobrał optymalnie. Wydaje się, że trochę luzu na palcach przy dobrym trzymaniu całości nie powinno przeszkadzać. Postawiłbym też, może ryzykowną tezę, że w bucie wysokim najbardziej powinno pasować w kolejności: - podbicie - szerokość - długość2 punkty
-
Generalnie z ciekawości pytałem, Piter to autorytet, sam rozważałem żeby z nim pojeździć. No ale interesowała mnie kwestia doboru ośrodka. Widocznie lista pełna to zostałem zlany 😁2 punkty
-
2 punkty
-
Byłem 28 x w Livinio. To jest najlepszy ON na świecie. I są tacy co mi nie wierzą! 😁 U Kahnemanna w klasyfikacji błędów poznawczych znajdziesz i ten przypadek.2 punkty
-
To jest skandal, na kilkanaście pociągów w ciągu doby kursujących ze Strzelina do Wrocławia, aż trzy nie zatrzymują się na stacji Iwiny i nie są to pociągi jadące bezpośrednio po sobie. No prawdziwe wykluczenie transportowe.2 punkty
-
1 punkt
-
Jestem z rocznikow nowej matury. Za ortografie i interpunkcje mozna bylo zdobyc maksymalnie 2 pkt a caly egzamin mial 70 pkt. Tak se nafet nie wim o cym ty do mie rozmawjacie 😉1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć Oczywiście ale widzę, że - podobnie jak Ty - staram się nie popełniać. Szacun więc dla Ciebie i dla innych dbających. A są tacy co mają to w dupie z założenia Pozdro1 punkt
-
Po prostu na forum nic sie nie dzieje to zostalo narzekanie. Wraz z dobrobytem materialnym zyskujesz tez bardziej dekadencki nastroj.1 punkt
-
Mitek. Nie bądź taki polonista, bo pisząc na srajfonie,a tak tylko piszę często muszę edytować,gdybym tego w tej chwili nie zrobił poszło by Mirek😊pozdro1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Pisanie na smatrfonie wiąże się często z pewnymi wpadkami gramatycznymi1 punkt
-
Mam nadzieję, że podzielicie się relacją i nie będzie hasła, jak ze zlotu w Zwardoniu😊1 punkt
-
Fakt.. byla w tym czasie druga grupa z Jarkiem w SFL - w ostatniej chwili z mezem na Ischgl sie przerzucilismy. W tym sezonie wiem tylko ze w marcu ukochane 3V odwiedze. A z reszta czekam az sie znajomi zdecyduja. Jak jeszcze pomarudza, to pewnie do Jarka sie odezwe.1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć Dokładnie to samo mnie fascynuje gdy jestem na jakimkolwiek dworcu. Z takiej Wa-wa Zachodnia dziennie średnio odjeżdża prawie 1000 pociągów. Do tego dworzec jest zintegrowany (w sensie rozkładów jazdy również, z dworcem PKS). To jest logistyczny kosmos, choć oczywiście odpowiednie oprogramowanie przelicza to w moment i aktualizuje jak coś nawali ale... kiedyś robiono to ręcznie! Pozdro1 punkt
-
Cześć Nie opowiadał bzdur tylko się do błędu przyznał i na zbędne zabiegi również nie namawiał. Czyli potwierdziło się, że to porządny sklep i porządny gość. Pozdro i miłej jazdy dla koleżanki1 punkt
-
Bardzo ciekawy tekst o kolei we Wro. Nie wiedziałem, że jesteśmy liderem przewozów w kraju. świetnie pokazuje jakie jest to wyzwanie logistyczne. https://www.hipermiasto.com/komunikacja/piotr-malepszak-budowa-czwartego-toru-na-estakadzie-we-wroclawiu-to-najwazniejsza-inwestycja-dla-polskiej-kolei/1 punkt
-
1 punkt
-
Normalka na wielu kierunkach z Wro. Wyjeżdżające z Głównego zatrzymują się na licznych przystankach a przyjeżdżające najczęściej tylko na Leśnicy, Muchoborze, Nadodrzu. Pewnie jakiś racjonalny powód jest. Edycja . Tak odpowiedziało AI Pociągi wyjeżdżające z Wrocławia Głównego zatrzymują się na przystankach w mieście, ponieważ muszą zjechać z torów głównych w celu wykonania manewrów, podczas gdy pociągi przyjeżdżające zazwyczaj nie zatrzymują się na nich, ponieważ pociągi przyjeżdżające na stację kończą trasę na torach głównych i nie muszą manewrować, aby dojechać do stacji końcowej. Pociągi wyjeżdżające z Wrocławia Głównego: Pociągi wyruszające ze stacji muszą zjechać z torów głównych, aby rozpocząć swoją trasę. W praktyce oznacza to konieczność zatrzymania się na kilku przystankach w obrębie miasta, aby wykonać manewry i rozpocząć podróż. Pociągi przyjeżdżające na Wrocław Główny: Pociągi dojeżdżające do stacji kończą swoją trasę na torach głównych i nie muszą wykonywać manewrów w celu dotarcia do stacji końcowej.1 punkt
-
Aż z ciekawości sprawdziłem, Uber z Wrocławia całe 23 zeta, odjazd za 6 minut. Przy dwóch osobach to się nawet nie opłaca czekać na pociąg1 punkt
-
Chodziło mi o to, że skoro buty mają oznaczenie LV, czyli są dla stóp o niskim podbiciu, to na logikę nie powinno być problemu z długością wkładki buta adekwatną do wymiaru stopy (jeśli dziewczyna miałaby wysokie podbicie czyli buty HV, to dla mnie większy sens dobrania buta z luzem przy palcach), więc symbol LV nie tłumaczy tego, że dobrano 1 rozm. za duże buty. Ale tu nie ma co gdybać, trzeba sprawdzić jeszcze raz wymiary stóp i po prostu poprosić o wytłumaczenie tego doboru sprzedawcę w sklepie.1 punkt
-
1 punkt
-
No nie wiem dlaczego akurat uczepiłeś się @Mitek przecież On zawsze pisał na forach prawdę. O tym że przez 20 sezonów używał jednych butów też pisał. Wszystko zależy od intensywności użytkowania i pielęgnacji sprzętu chociaż moim zdaniem po 10 latach but należy wymienić. Jeśli ktoś jeździ po kilka dni w sezonie to buty i te 20 sezonów przeżyją poza tym jest różnica czy jeździsz cały dzień w Livigno, Ischgl, 3V czy tylko 2 godziny w Parchatce, Rąblowie albo Małym Rachowcu1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kupowałem buty narciarskie dwa razy w życiu zawsze w tym samym sklepie i jest to najlepszy sklep na świecie.1 punkt
-
Dobra....tośmy sobie pogadali... buzi dupci ale też było "dupci". Czas wrócić do realiów. Rolka skierowana do zagubionych w balansie. To jest tak że zdecydowanie za dużo pisze się o balansie w płaszczyźnie czołowej czyli pisząc skrótami myślowymi "biodro do środka", "kolana do środka", "niżej" a kompletnie pomija się balans w płaszczyźnie strzałkowej - kolegi Niko niestety nie nie poznałem i chyba tak mi się wydaje że nie miałem okazji dyskutować ale (co zawsze było u mnie naturalne) utkwiło mi jego stwierdzenie w kontekście odciążenia - do przodu i w kierunku przyszłego skrętu. Ktoś powie "nihil novi" a ja zapytam skoro nic nowego to dlaczego nie stosowane. Tu zaznaczę, że pozycja dośrodkowa i/lub jej pogłębianie jest wtórne natomiast inicjacja skrętu jest kluczowa dla tego co będzie się dalej działo. Przekaz na ten wpis - olać w skos byle do przodu: https://www.facebook.com/watch/?ref=saved&v=13670380814874641 punkt
-
Zinterpretowałem Twój pierwszy post, jako niezrozumienie, dlaczego koleżance dobrano buty o "1 cm" dłuższe, aniżeli wynika z prostej oceny długości jej stóp. Zakładam, że nie wiesz jak wysokie ma podbicie i nie masz wiedzy jakich udzieliła odpowiedzi na pytania, które zadała jej osoba ze Ski Fanatic. Jeśli przyjąć, że to pierwszy zakup butów przez koleżankę i nie spędziła kilkunastu godzin nad pogłębianiem swojej wiedzy na temat dopasowywania butów narciarskich, to prawdopodobnie, nie wiedząc kto ją obsługiwał z nazwiska, ale wiedząc gdzie, ma buty przyzwoicie lub dobrze dobrane. Ma także gwarancję dopasowania, więc nie wyobrażam sobie, aby Michał dopuszczał do zaniżania poziomu obsługi. W każdym razie najczęstrzym powodem dłuższej skorupy (a widzę, że wersja LV), jest "problem" wysokiego podbicia.1 punkt
-
Mieszkaliśmy w Kappl - ceny bardziej ludzkie niż w Ischlg 🙂 A ja imprezowiczem nie jestem, wiec spokój tej wioski bardzo mi odpowiadał. A dojazd skibusem był szybki, więc to też nie problem.1 punkt
-
0 punktów