Skocz do zawartości

Narty amatora


Miaski21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, chce założyć nowy wątek, w którym każdy poczatkujący amator mogłby wpisywać na jakich nartach jeździ( modele, dlugości itd.) i ew. jakies wlasne opinie o tych nartach.

Tacy rekreacyjni amatorzy to zdecydowana większość  na stokach, cześć  jezdzi na nartach wypozyczonych, inni na wlasnych- budżetowych  i tych z górnej  półki.Taki narciarz nie potrzebuje super narty o mega parametrach tylko zwyklej, wygodnej narty, która pomoże  przemieścić się z góry w dół  stoku.

zapraszam do wpisywania.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, Miaski21 said:

Chyba nieodpowiedni wątek na to forum - tu zaglądają tylko starzy wyjadacze.

Ja tam jestem nowicjuszem. Na podstawie swojej krótkiej kariery mogę tylko powiedzieć, że narta nie ma aż tak diametralnego znaczenia dla jazdy jak wydawało mi się na początku. Lubię twintipy około 95 mm pod butem, ale jak mnie życie zmusiło to okazało się, że da się też jeździć na SL na Kasprowym obok ubitego... Jak ktoś jest początkujący i ma kiepską nartę, to taniej iść na godzinkę czy dwie do instruktora - będzie się jeździć dużo lepiej i to taniej niż przy wymianie nart. Lepiej inwestować w serwis niż konkretne modele. Jak chcesz pooglądać porównania to ja lubię pooglądać SkiEssentials, z zastrzeżeniem że nie zmieniam nart po obejrzeniu porównania...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.10.2023 o 19:49, Miaski21 napisał:

Witam wszystkich, chce założyć nowy wątek, w którym każdy poczatkujący amator mogłby wpisywać na jakich nartach jeździ( modele, dlugości itd.) i ew. jakies wlasne opinie o tych nartach.