Jump to content

Przebieg


star
 Share

Recommended Posts

Passatem pewno nie jeździłeś;-) w8?

 

 

Prowadziłem B7 2.0 TDI.

Bardzo dobre auto. Świetnie wystrojone zawieszenie.

Dobry układ kierowniczy i reakcja na gaz. Fotele też bardzo wygodne.

Dla mnie tylko za długie.

To porównanie nie było żartem. W Dacii tragedia. Zero wyczucia auta.

Do tego plastikowa kierownica w słabszych wersjach.

 

 

B8 sporo ale tylko jako pasażer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 977
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Justy?:-) dziś pierwszy raz widzialem.

Jest do kupienia koło mnie w Lodzi:-)
Inny model
https://www.otomoto....d-ID6Ddb6v.html

Levorg albo Forester. 

BRZ fajniutkie, ale nie jako jedyne auto. Trochę mocy mało jak na coupe, ale napęd na tył jest. 

 

@Senior - Nie jestem fanem koreańskiego designu. Nie podchodzi mi ani Kia ani Hyundai. Wiem, że tam włosi maczali palce ale mimo wszystko nie leżą mi ich modele. 

 

@Spiochu - B7 2.0 RLine miałem okazję przejechać "pół" Europy (Kraków - Amsterdam). Od tej przejażdżki zmieniłem (in-plus) zdanie o VW. Bardzo przyjemnie się jechało, wszystko na swoim miejscu, wygodnie, ergonomicznie. O prowadzeniu się nie wypowiadam, bo jak wjechałem na A4 w Krakowie, tak zjechałem z autostrady w Amsterdamie. 

 

A co sądzicie o naszym pierwszym elektryku: 

Podoba mi się i to bardzo! Oby projekt się udał i doszło do seryjnej produkcji, trzymam kciuki! 

Link to comment
Share on other sites

W Hyundaiu designer z BMW.
Te nowe Subaru to jakieś takie awaryjne.
XV diesel taki nieudany.
Pisałem o V8, nie B8.
Sam uzytkuje B7, wersję 170KM, diesel.
Potwierdzam, że zgrabnie im wyszło. 40k.

Załączone miniatury

  • DSC_7017.JPG
  • DSC_7018.JPG
Link to comment
Share on other sites

W Hyundaiu designer z BMW.
Te nowe Subaru to jakieś takie awaryjne.
XV diesel taki nieudany.
Pisałem o V8, nie B8.
Sam uzytkuje B7, wersję 170KM, diesel.
Potwierdzam, że zgrabnie im wyszło. 40k.

Każdy wie, że nie kupuje się subaru z dieslem (boxer). Tylko benzyna. 

Link to comment
Share on other sites

Trzeba by sprawdzić kto kupuje citroeny;-) VW dużo szrotu z de do nas trafia.
Np honda Civic
kiedyś młodzi gniewni,
teraz starzy wkurw...

Tak, to pewnie to. Polacy lubią VW, a że większość kupowanych używanych ma przebiegi o wiele większe niż na liczniku... Miałem w życiu wiele samochodów. Najbardziej awaryjny był... Passat B3. Najmniej: Peugeot 307. Powód? Kupiłem Passata gdy miał 10 lat i 290000 km przebiegu. Z bardzo pewnego źródła, z pracy. Peugeot miał w chwili kupna, też z pewnego źródła, 44000 km i 4 lata.

Link to comment
Share on other sites

Kupowanie auta na podstawie rankingu bezawaryjności, dziś to chyba trochę chybił trafił.

 

Najbardziej awaryjne auto jakie miałem (mam) to Citroen C5. Kupiony w Polsce, nowy w salonie. Rok produkcji 2014. Obecny przebieg 125 000 KM.

Najbardziej bezawaryjne auto jakie miałem Renault Laguna III. Kupiona w Polsce, nowa w salonie. Rok produkcji 2010. Przebieg gdy go sprzedawałem (oddawałem koledze) 130 000 KM. 

Link to comment
Share on other sites

Tak, to pewnie to. Polacy lubią VW, a że większość kupowanych używanych ma przebiegi o wiele większe niż na liczniku... Miałem w życiu wiele samochodów. Najbardziej awaryjny był... Passat B3. Najmniej: Peugeot 307. Powód? Kupiłem Passata gdy miał 10 lat i 290000 km przebiegu. Z bardzo pewnego źródła, z pracy. Peugeot miał w chwili kupna, też z pewnego źródła, 44000 km i 4 lata.


Tak trochę bez związku.
Peugeot 2008.
1.6 hdi 100km.
Elastyczność 80-120 16 sek i wyprzedz Pan tira;-)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Foto:

63b06f7095b7c387c941c8e8a57040c5.jpg

 

Czy mi się tylko zdaję, czy media głównego ścieku nie informowały o tym zdarzeniu? :rolleyes: Ostatnio chodzi mi po głowie zakup jakiegoś young timera z minimum sześcioma garami i pojemnością >=3l. Pomnik porządnej motoryzacji. 

Patrząc na to zdjęcie można dojść do wniosku, że hala garażowa powinna być wyposażona w instalacje tryskaczowe, zamgławianie. Popatrzę jak to wygląda w centrach handlowych.

Link to comment
Share on other sites

Patrząc na to zdjęcie można dojść do wniosku, że hala garażowa powinna być wyposażona w instalacje tryskaczowe, zamgławianie. Popatrzę jak to wygląda w centrach handlowych.

Tryskacze podniosą koszt inwestycji i to mocno. Wydaje mi się, że w przepisach tryskacze są wymagane od jakiejś liczby samochodów i w galeriach bywają.

Ja w ogóle nie słyszałem o tej sprawie, ale też nie siedzę cały czas w wiadomościach.

Link to comment
Share on other sites

Patrząc na to zdjęcie można dojść do wniosku, że hala garażowa powinna być wyposażona w instalacje tryskaczowe, zamgławianie. Popatrzę jak to wygląda w centrach handlowych.

W linku powyzej była informacja ze inst tryskaczowa jest nieskuteczna na elektryki... bo w razie pożaru ich aku produkuje "własny tlen" i woda plomieniowi nie zaszkodzi... W sumie sytuacja podobna do trujących gazów z klimy, tylko znacznie grozniejsza..
Link to comment
Share on other sites

Foto:
63b06f7095b7c387c941c8e8a57040c5.jpg

Czy mi się tylko zdaję, czy media głównego ścieku nie informowały o tym zdarzeniu? :rolleyes: Ostatnio chodzi mi po głowie zakup jakiegoś young timera z minimum sześcioma garami i pojemnością >=3l. Pomnik porządnej motoryzacji.

Piękna myśl!
Nie mogę znaleźć Sting Raya fotki, ale to nie young timer. Co co chodzi po głowie? PS amG ?35 na fotce, a?

Załączone miniatury

  • DSC_0091_1603158236309.JPG
Link to comment
Share on other sites

Piękna myśl!
Nie mogę znaleźć Sting Raya fotki, ale to nie young timer. Co co chodzi po głowie? PS amG ?35 na fotce, a?

To już jest smartfon na kołach. 

Jako fan włoszczyzny myślałem o V6 busso. Niestety utrzymywanie takiego auta w dobrym/kolekcjonerskim stanie to już konkretny wydatek. 

Z drugiej strony myślę o zmianie obecnej fury. Zerkam na Giulię, Subaru a ostatnio na Hondę.

 

Ps. A Giulietta stoi u lakiernika. Dostała strzała w tyłek w zeszłym tygodniu (ojciec wracał z wydziału komunikacji po rejestracji moto). :D

Link to comment
Share on other sites

To już jest smartfon na kołach.
Jako fan włoszczyzny myślałem o V6 busso. Niestety utrzymywanie takiego auta w dobrym/kolekcjonerskim stanie to już konkretny wydatek.
Z drugiej strony myślę o zmianie obecnej fury. Zerkam na Giulię, Subaru a ostatnio na Hondę.

Ps. A Giulietta stoi u lakiernika. Dostała strzała w tyłek w zeszłym tygodniu (ojciec wracał z wydziału komunikacji po rejestracji moto). :D

Najważniejsze, że tata zdrów. Blachę się wyklepie. Busso fajna rzecz, kiedys się ścignąłem odkrywając pokłady energii Tucsona. Honda s2k? Accord coupe? PS Tucson miał włoszczyzne w trzewiach, silnik Vmotori czekam na dawce od roku.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...