Skocz do zawartości

Ku przestrodze


Chrońmy Rysie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...
19 minut temu, Mikoski napisał:

No i co że mrugał ? on był z tyłu i  zapierdalał ,ma hamulec ja każde auto. Zabił trzyosobową rodzinę, spalił ich żywcem , dożywocie się należy.

Nie ma co wydawać wyroków. Nie wiesz, czy osobówka nagle nie zmieniła pasa na lewy, tuż przed BMW. Czy tez kierowca BMW zagapił się i uderzył w pojazd jadący na swoim pasie. 

Wydarzyła się tragedia i to jest pewne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, brachol napisał:

Samochody pozwalają teraz na wiele i często kierowcy jadąc 200 km/h nie zastanawiają się, że jak ktoś jedzie 140 km/h może po prostu źle ocenić prędkość i nie spodziewać się, że inny samochód przekracza o prawie 50% dozwoloną prędkość. 

Podobnie jak ktoś jedzie na drodze szybkiego ruchu 70km/godz lewym pasem. Wczoraj miałem takiego delikwenta na AOW...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, brachol napisał:

często KIEROWCY jadąc 200 km/h nie zastanawiają się, że jak ktoś jedzie 140 km/h może po prostu źle ocenić prędkość

Cze

To jest chyba nadużycie z Twojej strony, KIEROWCÓW na drogach jest tyle samo co NARCIARZY na stokach. Ja na drodze nie ufam nikomu, na stoku także.

pozdrawiam

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tymczasem chyba somsiad…

@pawetartanus871016 godzin temu

Drobny reserch internetu i takie modyfikacje miało BMW 850 ale zrobione na M8 "Nowiutkie BMW M850i G16 - czyli CHIPTUNING Stage 1 i kodowania w "ósemce" Sebastiana :). CHIPTUNING Moc 530 KM -> 650 KM Moment obrotowy 750 Nm -> 850 Nm Auto ma dopiero 2k km przebiegu i właśnie przyszła pora na pierwszą wymianę oleju (oczywiście na zestawie Penrite). Sebastian poprosił nas o zrobienie ze swojej nowej "ósemki" model M8 ;). Pół serio, pół żartem, ale po naszym Stage 1 samochód jeździ bardzo szybko i prawdopodobnie seryjne M8 Competition nie jest w stanie mu "uciec" :). Oczywiście nie mieliśmy przyjemności tego jeszcze sprawdzać, ale wersja M850i po modyfikacji jest piekielnie szybka. Przekonał się o tym Sebastian, który po jeździe testowej powiedział jedno "nie spodziewałem się aż takiej zmiany". A zmiana jest olbrzymia. Samochód wciska w fotel bez końca. Jak tylko będzie okazja to sprawdzimy czas do 100 i do 200 km/h, bo sami jesteśmy ciekawi :). Co prawda M850i robiliśmy kilkanaście sztuk, ale czasów nigdy nie mieliśmy okazji mierzyć. Oprócz samego podniesienia mocy w tym pięknym GranCoupe zakodowaliśmy również pamięć start-stop, przeskalowaliśmy zegary do 330 km/h. To konieczność, bo ten samochód 260 km/h (a taka skala jest fabrycznie) uzyskuje już po 4 wdechach od startu ;). Jakkolwiek byśmy tego nie policzyli moc jest rewelacyjna. Odczucia z jazdy jakie daje to auto to naturalność, płynność, miękkość. Jedziemy sportowym samochodem, a w środku jest cisza. Samochód ma świetnie zestrojone zawieszenie, które wybiera rewelacyjnie wszystkie nierówności. Silnik pracuje miękko, a skrzyni zmienia biegi prawie jak by była automatem bezstopniowym ;). A to w końcu najlepszy na świecie ZF 8HP :). Jest to idealny kompromis pomiędzy ceną, a wrażeniami z jazdy. I szczerze? Nie ustępuje na krok wersji M8 jeśli chodzi o osiągi, jednak sporo wyprzedza ją komfortem :). Jeśli szukamy auta na co dzień to zdecydowanie lepiej wybrać M850i i zmodyfikować niż twarde i dość agresywne M8 czy M8 Comp. Oczywiście kwestia gustu, nam model G16 w wersji M850i podoba się szalenie, a za możliwościami jakie daje nam ta świetna jednostka 4.4 V8 wręcz przepadamy :). Genialny pojazd i rewelacyjne wrażenia z jazdy. Dziękujemy bardzo Sebastianowi za skorzystanie z naszych usług i za zaufanie :). Życzymy spotkania z M8 lub M5 gdzieś na trasie :). "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Analiza

z której wynika, ze na asfalcie zostawił oponę zimowa chyba nie wiem czy dobrze rozkminiam o gorszym składzie i profilu niż letnia do tego auta asfalt pewno ciagle ciepły mimo wieczoru 245/35R20 W  vs 255/30 ZR21 indeksy tez maja inne zimówka 270 letnia 300 coś tak przypuszczałem ze zmiana budzika mocy i momentu a opony zawieszenie hamulce i masa zostały badziewne

https://www.oponeo.pl/dane-opony/hankook-ventus-s1-evo3-k127-255-30-r21-93-y-xl-zr

https://www.oponeo.pl/dane-opony/hankook-winter-i-cept-evo3-w330-245-35-r20-95-w-xl?gclid=CjwKCAjwyY6pBhA9EiwAMzmfwfBrjE_g7pksr-aOIp1VUl4BKisgZ6Ep7sxr_TyV-uCfc8UloFsWPxoCNiAQAvD_BwE

https://www.hankooktire-mediacenter.com/pl/informacja-prasowa/news/opony-hankook-ventus-s1-evo-3-w-nowym-bmw-850i-xdrive-coupe-pojezdzie-kampanii-tune-it-safe-20/?flt=1&tx_news_pi1[controller]=News&tx_news_pi1[action]=detail&cHash=a97d435080bdf5156172b055c2c37837

SAFE!” BMW 850i xDrive Coupé wyposażony będzie w opony UHP Ventus S1 evo 3 w rozmiarach 255/30 ZR21 (oś przednia) i 295/25 ZR21 (oś tylna). W sezonie zimnym założone natomiast będą opony zimowe i*cept evo 3 w rozmiarach 245/35R20 W (oś przednia) i 275/30R20 V (oś tylna).

 

 

 

Edytowane przez star
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...