Skocz do zawartości

Nowe narty średniozaawansowane?


Kiwano

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wydaje mi się że potrzebuje zmiany nart.

 

Wiek 26

Wzrost 183

Waga 95

 

W skali forumowej wydaje mi się, że jeżdżę na 5/6 (wg https://www.skionline.pl/forum/topic/11071-skala-umiejętności/). Generalnie wydaje mi się że w dobrym kierunku zmierzam jednak nie potrafię jeździć na typowych wysokich muldach.

 

Jeżdżę od dawna jednak miałem długą przerwę i obecnie mogę mogę powiedzieć, że co sezon jeżdżę od 9 lat. Od 3 lat jest to bardziej intensywne, mam przez to na myśli że jeżdżę z 30 dni w roku. W Polsce w ostatnich 3 latach  jeździłem w Czarnej Górze, Wiśle, Krynica, za granicą było to val thorens i les 2 alpes. O ile w Polsce z takimi rozciągniętymi muldami nie mam problemu o tyle z mocnymi górkami muld w Alpach miałem problemy na czerwonej trasie. W przypadku przygotowanych tras nie mam żadnego problemu ze zjazdem. W tym sezonie przymierzam sie do Włoch i z tego powodu rozglądam się za zmianą nart. Filmów niestety nie mam. 

 

Buty kupiłem 2 lata temu i są to Nordica cruise 120. Narty kupiłem dawno temu prawie za darmo i są to rossignol zenith 4.5 - 170 długość  121/70/100 r16

 

Z butów jestem mega zadowolony a o nartach ciężko mi cokolwiek powiedzieć bo nie mam porównania. 

 

Przeglądając posty innych forumowiczów widzę tendencję do sugerowania zakupu najlepszych nart na jakie cię stać ale ja nie wiem nawet co to znaczy najlepsze bo nawet nie wiem jak sklasyfikować te które mam haha.

 

 

Budżet jaki przeznaczam to 3000-5000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Kiwano napisał:

Witam,

 

Wydaje mi się że potrzebuje zmiany nart.

 

Wiek 26

Wzrost 183

Waga 95

 

W skali forumowej wydaje mi się, że jeżdżę na 5/6 (wg https://www.skionline.pl/forum/topic/11071-skala-umiejętności/). Generalnie wydaje mi się że w dobrym kierunku zmierzam jednak nie potrafię jeździć na typowych wysokich muldach.