Skocz do zawartości

Plecak narciarski


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem gdzie Marcos pisał o małej awaryjności Porsche ale a propos tego gt4 opinia właściciela, kumpla, żeby nie było, że posiadam;-)

Ale miałem forda  rs serwisowałem jak należy i psuł się strasznie ale z drugiej strony porsche kupiłem nowe i po 20k przebiegu skrzynia sie zepsuła i passat 300k przebiegu to nie wyczyn a porsche 150 k przebiegu to rzadko spotykany widok 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, star napisał:

Nie wiem gdzie Marcos pisał o małej awaryjności Porsche ale a propos tego gt4 opinia właściciela, kumpla, żeby nie było, że posiadam;-)

Ale miałem forda  rs serwisowałem jak należy i psuł się strasznie ale z drugiej strony porsche kupiłem nowe i po 20k przebiegu skrzynia sie zepsuła i passat 300k przebiegu to nie wyczyn a porsche 150 k przebiegu to rzadko spotykany widok 

Tadziu, tak było, że Porsche zawsze liderowało w rankingach bezawaryjności, ale głównie pod uwagę był brany wiek. To era sprzed wprowadzenia SUV-a do swojej oferty, który uchronił firmę przed bankructwem. To były samochody drogie dla bardzo wąskiego grona użytkowników, jeżdżone okazyjnie. Sprawa wygląda inaczej, jeśli te samochody mają dużo większe grono odbiorców i są wykorzystywane na co dzień. Robi się problem. Przebiegi robione w ciągu „całego życia” ówczesnego Porche teraz się klepie w 2 lata. Wprowadza się masową produkcję optymalizując koszty, co zawsze ma w jakimś stopniu przełożenie na trwałość. Poza tym to grupa VAG, gdzie sporo pewnie części jest z przysłowiowego „golfa”. Oszczędności. Bez tego podzieliłby los Saab-a, którego próbował ratować Opel. Recepta była prosta, kazali Saab-owi skonstruować samochód w oparciu i wykorzystaniu min. 70% ówczesnej Vectry. Niestety Szwedzi zrobili po swojemu i 70% części było dedykowanych. Słaba sprzedaż + wysoka cena doprowadziły do upadku firmy.

pozdro

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Marcos73 napisał:

Tadziu, tak było, że Porsche zawsze liderowało w rankingach bezawaryjności, ale głównie pod uwagę był brany wiek. To era sprzed wprowadzenia SUV-a do swojej oferty, który uchronił firmę przed bankructwem. To były samochody drogie dla bardzo wąskiego grona użytkowników, jeżdżone okazyjnie. Sprawa wygląda inaczej, jeśli te samochody mają dużo większe grono odbiorców i są wykorzystywane na co dzień. Robi się problem. Przebiegi robione w ciągu „całego życia” ówczesnego Porche teraz się klepie w 2 lata. Wprowadza się masową produkcję optymalizując koszty, co zawsze ma w jakimś stopniu przełożenie na trwałość. Poza tym to grupa VAG, gdzie sporo pewnie części jest z przysłowiowego „golfa”. Oszczędności. Bez tego podzieliłby los Saab-a, którego próbował ratować Opel. Recepta była prosta, kazali Saab-owi skonstruować samochód w oparciu i wykorzystaniu min. 70% ówczesnej Vectry. Niestety Szwedzi zrobili po swojemu i 70% części było dedykowanych. Słaba sprzedaż + wysoka cena doprowadziły do upadku firmy.

pozdro

Dużo racji, jak kupowałem pierwsze auto to miałem do wyboru po 10 letnich rankingach niezawodności właśnie Porsche i Hondę Jazz, zgadnij co wybrałem;-) A serio to przypadek tego gt4 i szybkiej awarii mimo, że produkcja raczej butikowa i w innym kierunku niż suvy, bo to wolnossące ale jednak skrzynia siadła, tak więc wiesz... pewno to co piszesz, te skrzynie to już pewno masówka. Mimo, że sam model dopieszczony raczej.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Marcos73 napisał:

Tadziu, tak było, że Porsche zawsze liderowało w rankingach bezawaryjności, ale głównie pod uwagę był brany wiek. To era sprzed wprowadzenia SUV-a do swojej oferty, który uchronił firmę przed bankructwem. To były samochody drogie dla bardzo wąskiego grona użytkowników, jeżdżone okazyjnie. Sprawa wygląda inaczej, jeśli te samochody mają dużo większe grono odbiorców i są wykorzystywane na co dzień. Robi się problem. Przebiegi robione w ciągu „całego życia” ówczesnego Porche teraz się klepie w 2 lata. Wprowadza się masową produkcję optymalizując koszty, co zawsze ma w jakimś stopniu przełożenie na trwałość. Poza tym to grupa VAG, gdzie sporo pewnie części jest z przysłowiowego „golfa”. Oszczędności. Bez tego podzieliłby los Saab-a, którego próbował ratować Opel. Recepta była prosta, kazali Saab-owi skonstruować samochód w oparciu i wykorzystaniu min. 70% ówczesnej Vectry. Niestety Szwedzi zrobili po swojemu i 70% części było dedykowanych. Słaba sprzedaż + wysoka cena doprowadziły do upadku firmy.

pozdro

Ciężko się nie zgodzić z tym co napisałeś ale dzisiejszy prosiak w znacznej części modeli Porsche to Audi zresztą grupa VAG to też np Lambo i tu kalką Ursusa jest Q8 RS ta sama płyta i ten sam silnik a w środku klasyczny Passat 😂 tylko za grube talary bo znaczek oczywiście ma swoją wartość 😉. Kiedyś motoryzacyjnie prosiak był prosiakiem dziś już niewiele z tego zostało ale nadal 911 to kult firmy ( ostatnio czytałem,że opatentowali dwie jednostki -jedną benzynową a druga to hybryda ) choć jak wyżej można przeczytać z autem sportowym nie ma to nic wspólnego bo to klasyczny dupo-wóz rodzinny produkcji masowej po zakupy do 🐸  tak jak Twoje sprzedane  „das auto” 😉.
A tak na marginesie to MK1 chyba jeszcze w latach 70 jak dobrze pamiętam po włożeniu silnika od Audi 80 kratka materiał w siedzenia i czerwone elementy w kratkę przednia stał się kultowym aż po dziś dzień GTi Golfa oczywiście ze sportem nie ma to nic wspólnego 😂 bo tylko dalsza modyfikacja czy to odchudzająca budę czy dalszemu podnoszenia mocy do granic możliwości czyni auto sportowym i oczywiście zawodowy kierowca  🤦‍♂️ także sklep ba nawet fis SL to całodzienny rekreacyjny rarytas dla amatora bo ze sportem nie ma to nic wspólnego ale już dalsza modyfikacja serwisantów i pod nogą zawodnika czyni tą nartę sportową 😱🤯
 

Dobrego dzionka-czas na rower -może kiedyś zostanę rowerzystą przez duże R😂


 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Victor napisał:

Ciężko się nie zgodzić z tym co napisałeś ale dzisiejszy prosiak w znacznej części modeli Porsche to Audi zresztą grupa VAG to też np Lambo i tu kalką Ursusa jest Q8 RS ta sama płyta i ten sam silnik a w środku klasyczny Passat 😂 tylko za grube talary bo znaczek oczywiście ma swoją wartość 😉. Kiedyś motoryzacyjnie prosiak był prosiakiem dziś już niewiele z tego zostało ale nadal 911 to kult firmy ( ostatnio czytałem,że opatentowali dwie jednostki -jedną benzynową a druga to hybryda ) choć jak wyżej można przeczytać z autem sportowym nie ma to nic wspólnego bo to klasyczny dupo-wóz rodzinny produkcji masowej po zakupy do 🐸  tak jak Twoje sprzedane  „das auto” 😉.
A tak na marginesie to MK1 chyba jeszcze w latach 70 jak dobrze pamiętam po włożeniu silnika od Audi 80 kratka materiał w siedzenia i czerwone elementy w kratkę przednia stał się kultowym aż po dziś dzień GTi Golfa oczywiście ze sportem nie ma to nic wspólnego 😂 bo tylko dalsza modyfikacja czy to odchudzająca budę czy dalszemu podnoszenia mocy do granic możliwości czyni auto sportowym i oczywiście zawodowy kierowca  🤦‍♂️ także sklep ba nawet fis SL to całodzienny rekreacyjny rarytas dla amatora bo ze sportem nie ma to nic wspólnego ale już dalsza modyfikacja serwisantów i pod nogą zawodnika czyni tą nartę sportową 😱🤯
 

Dobrego dzionka-czas na rower -może kiedyś zostanę rowerzystą przez duże R😂


 

 

Zacznij od małego, małe jest piękne. W gt4 trochę sportu no i oldskul. PS czy masz plecak na rower, bez tego nigdy nie staniesz się...

Edytowane przez star
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...