star Napisano wczoraj o 06:00 Udostępnij Napisano wczoraj o 06:00 Nie wiem gdzie Marcos pisał o małej awaryjności Porsche ale a propos tego gt4 opinia właściciela, kumpla, żeby nie było, że posiadam;-) Ale miałem forda rs serwisowałem jak należy i psuł się strasznie ale z drugiej strony porsche kupiłem nowe i po 20k przebiegu skrzynia sie zepsuła i passat 300k przebiegu to nie wyczyn a porsche 150 k przebiegu to rzadko spotykany widok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcos73 Napisano wczoraj o 09:58 Udostępnij Napisano wczoraj o 09:58 4 godziny temu, Mitek napisał: Hummel nie robił nart raczej... 🙂 Troszkę podobny znaczek miały narty Artis. Pozdro No właśnie Hummel, to stąd te strzałki😀. Już zapomniałem o tej firmie. Thx. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcos73 Napisano wczoraj o 10:20 Udostępnij Napisano wczoraj o 10:20 4 godziny temu, star napisał: Nie wiem gdzie Marcos pisał o małej awaryjności Porsche ale a propos tego gt4 opinia właściciela, kumpla, żeby nie było, że posiadam;-) Ale miałem forda rs serwisowałem jak należy i psuł się strasznie ale z drugiej strony porsche kupiłem nowe i po 20k przebiegu skrzynia sie zepsuła i passat 300k przebiegu to nie wyczyn a porsche 150 k przebiegu to rzadko spotykany widok Tadziu, tak było, że Porsche zawsze liderowało w rankingach bezawaryjności, ale głównie pod uwagę był brany wiek. To era sprzed wprowadzenia SUV-a do swojej oferty, który uchronił firmę przed bankructwem. To były samochody drogie dla bardzo wąskiego grona użytkowników, jeżdżone okazyjnie. Sprawa wygląda inaczej, jeśli te samochody mają dużo większe grono odbiorców i są wykorzystywane na co dzień. Robi się problem. Przebiegi robione w ciągu „całego życia” ówczesnego Porche teraz się klepie w 2 lata. Wprowadza się masową produkcję optymalizując koszty, co zawsze ma w jakimś stopniu przełożenie na trwałość. Poza tym to grupa VAG, gdzie sporo pewnie części jest z przysłowiowego „golfa”. Oszczędności. Bez tego podzieliłby los Saab-a, którego próbował ratować Opel. Recepta była prosta, kazali Saab-owi skonstruować samochód w oparciu i wykorzystaniu min. 70% ówczesnej Vectry. Niestety Szwedzi zrobili po swojemu i 70% części było dedykowanych. Słaba sprzedaż + wysoka cena doprowadziły do upadku firmy. pozdro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
star Napisano wczoraj o 11:39 Udostępnij Napisano wczoraj o 11:39 Godzinę temu, Marcos73 napisał: Tadziu, tak było, że Porsche zawsze liderowało w rankingach bezawaryjności, ale głównie pod uwagę był brany wiek. To era sprzed wprowadzenia SUV-a do swojej oferty, który uchronił firmę przed bankructwem. To były samochody drogie dla bardzo wąskiego grona użytkowników, jeżdżone okazyjnie. Sprawa wygląda inaczej, jeśli te samochody mają dużo większe grono odbiorców i są wykorzystywane na co dzień. Robi się problem. Przebiegi robione w ciągu „całego życia” ówczesnego Porche teraz się klepie w 2 lata. Wprowadza się masową produkcję optymalizując koszty, co zawsze ma w jakimś stopniu przełożenie na trwałość. Poza tym to grupa VAG, gdzie sporo pewnie części jest z przysłowiowego „golfa”. Oszczędności. Bez tego podzieliłby los Saab-a, którego próbował ratować Opel. Recepta była prosta, kazali Saab-owi skonstruować samochód w oparciu i wykorzystaniu min. 70% ówczesnej Vectry. Niestety Szwedzi zrobili po swojemu i 70% części było dedykowanych. Słaba sprzedaż + wysoka cena doprowadziły do upadku firmy. pozdro Dużo racji, jak kupowałem pierwsze auto to miałem do wyboru po 10 letnich rankingach niezawodności właśnie Porsche i Hondę Jazz, zgadnij co wybrałem;-) A serio to przypadek tego gt4 i szybkiej awarii mimo, że produkcja raczej butikowa i w innym kierunku niż suvy, bo to wolnossące ale jednak skrzynia siadła, tak więc wiesz... pewno to co piszesz, te skrzynie to już pewno masówka. Mimo, że sam model dopieszczony raczej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victor Napisano wczoraj o 11:45 Udostępnij Napisano wczoraj o 11:45 54 minuty temu, Marcos73 napisał: Tadziu, tak było, że Porsche zawsze liderowało w rankingach bezawaryjności, ale głównie pod uwagę był brany wiek. To era sprzed wprowadzenia SUV-a do swojej oferty, który uchronił firmę przed bankructwem. To były samochody drogie dla bardzo wąskiego grona użytkowników, jeżdżone okazyjnie. Sprawa wygląda inaczej, jeśli te samochody mają dużo większe grono odbiorców i są wykorzystywane na co dzień. Robi się problem. Przebiegi robione w ciągu „całego życia” ówczesnego Porche teraz się klepie w 2 lata. Wprowadza się masową produkcję optymalizując koszty, co zawsze ma w jakimś stopniu przełożenie na trwałość. Poza tym to grupa VAG, gdzie sporo pewnie części jest z przysłowiowego „golfa”. Oszczędności. Bez tego podzieliłby los Saab-a, którego próbował ratować Opel. Recepta była prosta, kazali Saab-owi skonstruować samochód w oparciu i wykorzystaniu min. 70% ówczesnej Vectry. Niestety Szwedzi zrobili po swojemu i 70% części było dedykowanych. Słaba sprzedaż + wysoka cena doprowadziły do upadku firmy. pozdro Ciężko się nie zgodzić z tym co napisałeś ale dzisiejszy prosiak w znacznej części modeli Porsche to Audi zresztą grupa VAG to też np Lambo i tu kalką Ursusa jest Q8 RS ta sama płyta i ten sam silnik a w środku klasyczny Passat 😂 tylko za grube talary bo znaczek oczywiście ma swoją wartość 😉. Kiedyś motoryzacyjnie prosiak był prosiakiem dziś już niewiele z tego zostało ale nadal 911 to kult firmy ( ostatnio czytałem,że opatentowali dwie jednostki -jedną benzynową a druga to hybryda ) choć jak wyżej można przeczytać z autem sportowym nie ma to nic wspólnego bo to klasyczny dupo-wóz rodzinny produkcji masowej po zakupy do 🐸 tak jak Twoje sprzedane „das auto” 😉. A tak na marginesie to MK1 chyba jeszcze w latach 70 jak dobrze pamiętam po włożeniu silnika od Audi 80 kratka materiał w siedzenia i czerwone elementy w kratkę przednia stał się kultowym aż po dziś dzień GTi Golfa oczywiście ze sportem nie ma to nic wspólnego 😂 bo tylko dalsza modyfikacja czy to odchudzająca budę czy dalszemu podnoszenia mocy do granic możliwości czyni auto sportowym i oczywiście zawodowy kierowca 🤦♂️ także sklep ba nawet fis SL to całodzienny rekreacyjny rarytas dla amatora bo ze sportem nie ma to nic wspólnego ale już dalsza modyfikacja serwisantów i pod nogą zawodnika czyni tą nartę sportową 😱🤯. Dobrego dzionka-czas na rower -może kiedyś zostanę rowerzystą przez duże R😂 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
star Napisano 23 godziny temu Udostępnij Napisano 23 godziny temu (edytowane) 5 godzin temu, Victor napisał: Ciężko się nie zgodzić z tym co napisałeś ale dzisiejszy prosiak w znacznej części modeli Porsche to Audi zresztą grupa VAG to też np Lambo i tu kalką Ursusa jest Q8 RS ta sama płyta i ten sam silnik a w środku klasyczny Passat 😂 tylko za grube talary bo znaczek oczywiście ma swoją wartość 😉. Kiedyś motoryzacyjnie prosiak był prosiakiem dziś już niewiele z tego zostało ale nadal 911 to kult firmy ( ostatnio czytałem,że opatentowali dwie jednostki -jedną benzynową a druga to hybryda ) choć jak wyżej można przeczytać z autem sportowym nie ma to nic wspólnego bo to klasyczny dupo-wóz rodzinny produkcji masowej po zakupy do 🐸 tak jak Twoje sprzedane „das auto” 😉. A tak na marginesie to MK1 chyba jeszcze w latach 70 jak dobrze pamiętam po włożeniu silnika od Audi 80 kratka materiał w siedzenia i czerwone elementy w kratkę przednia stał się kultowym aż po dziś dzień GTi Golfa oczywiście ze sportem nie ma to nic wspólnego 😂 bo tylko dalsza modyfikacja czy to odchudzająca budę czy dalszemu podnoszenia mocy do granic możliwości czyni auto sportowym i oczywiście zawodowy kierowca 🤦♂️ także sklep ba nawet fis SL to całodzienny rekreacyjny rarytas dla amatora bo ze sportem nie ma to nic wspólnego ale już dalsza modyfikacja serwisantów i pod nogą zawodnika czyni tą nartę sportową 😱🤯. Dobrego dzionka-czas na rower -może kiedyś zostanę rowerzystą przez duże R😂 Zacznij od małego, małe jest piękne. W gt4 trochę sportu no i oldskul. PS czy masz plecak na rower, bez tego nigdy nie staniesz się... Edytowane 23 godziny temu przez star Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.