Jump to content

Ku przestrodze


Chrońmy Rysie
 Share

Recommended Posts

4 godziny temu, SzymQ napisał:

Jak mi policzyli demontaże, zakup nowych części i lakiery w nowym aucie, to wziąłem kasę i poszedłem do najlepszych fachowców od PDR. Zapłaciłem 800 PLN i zachowałem oryginalny lakier na klapie, a na zderzaku został ślad i tyle 🙂

Szymon

U mnie tak się nie dało niestety, bo to nie były zarysowania. Ponadto samochody na gwarancji, po co mam się później z nimi szarpać za parę stówek? Nie warto.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Marcos73 said:

Szymon

U mnie tak się nie dało niestety, bo to nie były zarysowania. Ponadto samochody na gwarancji, po co mam się później z nimi szarpać za parę stówek? Nie warto.

pozdrawiam

PDR da się robić tylko jak masz wgiętą blachę bez uszkodzeń lakieru i konstrukcji auta. Robi się to żeby zachować fabryczny lakier i nie mieć przygód z odchodzącymi płatami lakieru bezbarwnego po paru latach. A jeśli mowa o świeżym aucie to na pewno nie mówimy o paru stówkach oszczędności 🙂. Ogólnie są to techniki do małych uszkodzeń, ale warto wiedzieć, że coś takiego istnieje nie tylko pod kątem odszkodowań.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...