Marcos73 Posted May 9 Share Posted May 9 4 godziny temu, SzymQ napisał: Jak mi policzyli demontaże, zakup nowych części i lakiery w nowym aucie, to wziąłem kasę i poszedłem do najlepszych fachowców od PDR. Zapłaciłem 800 PLN i zachowałem oryginalny lakier na klapie, a na zderzaku został ślad i tyle 🙂 Szymon U mnie tak się nie dało niestety, bo to nie były zarysowania. Ponadto samochody na gwarancji, po co mam się później z nimi szarpać za parę stówek? Nie warto. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzymQ Posted May 9 Share Posted May 9 2 hours ago, Marcos73 said: Szymon U mnie tak się nie dało niestety, bo to nie były zarysowania. Ponadto samochody na gwarancji, po co mam się później z nimi szarpać za parę stówek? Nie warto. pozdrawiam PDR da się robić tylko jak masz wgiętą blachę bez uszkodzeń lakieru i konstrukcji auta. Robi się to żeby zachować fabryczny lakier i nie mieć przygód z odchodzącymi płatami lakieru bezbarwnego po paru latach. A jeśli mowa o świeżym aucie to na pewno nie mówimy o paru stówkach oszczędności 🙂. Ogólnie są to techniki do małych uszkodzeń, ale warto wiedzieć, że coś takiego istnieje nie tylko pod kątem odszkodowań. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.