Jump to content

Sezon 2022/2023


grimson
 Share

Recommended Posts

Teraz, KrzysiekK napisał:

To dopytam.... Można odstąpić ?

Cze

Chyba tak, choć nie wiem co z kamerami, ale to jest na kilka ośrodków więc nie przypuszczam że było to możliwe. Myślę że w obrębie dnia na 1 stacji, raczej nie - mogą zablokować, natomiast dzień po dniu nie powinno być problemu, warto regulamin doczytać - nie jest to imienna karta, moim zdaniem może każdego następnego dnia różna osoba go użytkować.

pozdrawiam

ps. Nie ma kart ulgowych, więc jeździ kto chce - nie ma znaczenia. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Marcos73 said:

Tak, mylisz się.

Nie jest personalizowany.

pozdrawiam

Nie wiem do końca o jakim braku personalizacji mówimy, ale regulamin przewiduje standardowe standardowe fotki przy bramkach, więc finalnie tylko 1 osoba może. Tyle teoria. W obrębie jednego stoku chyba są w stanie to wyegzekwować...

Edit: chyba się spóźniłem z odpowiedzią 🙂

Edited by netmare
Link to comment
Share on other sites

Teraz, netmare napisał:

Nie wiem do końca o jakim braku personalizacji mówimy, ale regulamin przewiduje standardowe standardowe fotki przy bramkach, więc finalnie tylko 1 osoba może. Tyle teoria. W obrębie jednego stoku chyba są w stanie to wyegzekwować...

Cze

W obrębie 1 dnia - tak, tu masz rację, tak jest wszędzie, ale to jest wielodniowy karnet i nie przypisany personalnie. Zdjęcie jest przypisywane do karnetu prawdopodobnie w obrębie 1 dnia. Każdy następny jest jakby od nowa. Ważne pierwsze odbicie.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marcos73 said:

Cze

W obrębie 1 dnia - tak, tu masz rację, tak jest wszędzie, ale to jest wielodniowy karnet i nie przypisany personalnie. Zdjęcie jest przypisywane do karnetu prawdopodobnie w obrębie 1 dnia. Każdy następny jest jakby od nowa. Ważne pierwsze odbicie.

pozdrawiam

Ciekawa informacja. Z technicznego punktu widzenia raczej nic nie stoi na przeszkodzie, żeby trzymać zdjęcie dłużej do końca obowiązywania karnetu jak i współdzielić je pomiędzy stacjami, podobnie jak informacje o wykorzystanych dniach. Wydaje mi się, że kontrola bardziej może nie działać że względu na ludzi, którzy teoretycznie są odpowiedzialni za jej przeprowadzanie. Wolałbym nie doświadczyć zakwestionowania karnetu, więc nie zamierzam próbować, ale może ktoś został wyłapany z niepasującym zdjęciem np. po zmianie gogli i ma jakieś doświadczenie w tym temacie?

Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, netmare napisał:

Ciekawa informacja. Z technicznego punktu widzenia raczej nic nie stoi na przeszkodzie, żeby trzymać zdjęcie dłużej do końca obowiązywania karnetu jak i współdzielić je pomiędzy stacjami, podobnie jak informacje o wykorzystanych dniach. Wydaje mi się, że kontrola bardziej może nie działać że względu na ludzi, którzy teoretycznie są odpowiedzialni za jej przeprowadzanie. Wolałbym nie doświadczyć zakwestionowania karnetu, więc nie zamierzam próbować, ale może ktoś został wyłapany z niepasującym zdjęciem np. po zmianie gogli i ma jakieś doświadczenie w tym temacie?

Cześć

Ja już miałem te karnety, Żona jeździła cały czas na swoim, natomiast ja i syn - różnie, w obrębie 1 dnia, na tym samym, ale syn woził karnet w rękawiczce i codziennie mi go oddawał, rano dostawał losowo (bo wszystkie były takie same), nie było z tym problemu, nawet o tym nie pomyślałem. Ponadto w tatry ski - posiadam karnety które ładuję online - często jeździłem na nieswoim karnecie - nawet zniżkowym, tu przypadkowo - jadąc z synem rozdawałem losowo karnety, bo nie wiedziałem który to który, pewnie czasem się to zdarzyło ale bez jakichkolwiek konsekwencji. Regulamin nie precyzuje  tego dokładnie. Będę teraz to spróbuję codziennie na innym karnecie jeździć. Zobaczymy co będzie.

pozdrawiam

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.krynica.ski/regulamin.pdf

 

3. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

1) Karnecie KRYNICA.ski, należy przez to rozumieć ustalone na określony czas, przypisane do konkretnej osoby, uprawnienie do korzystania, w nieograniczonym zakresie, z przejazdów wyciągami krzesełkowymi, orczykowymi, talerzykowymi, taśmami narciarskimi, zlokalizowanymi na terenie Ośrodków

4. Z Karnetu może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała aktywacji. Przy kolejnych przejściach przez bramki wyciągów, dokonywana jest weryfikacja warunku określonego w ust.

image.thumb.png.21a6027daab8b257be3cd224e77d41d2.png

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Przemekc1 napisał:

https://www.krynica.ski/regulamin.pdf

 

3. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

1) Karnecie KRYNICA.ski, należy przez to rozumieć ustalone na określony czas, przypisane do konkretnej osoby, uprawnienie do korzystania, w nieograniczonym zakresie, z przejazdów wyciągami krzesełkowymi, orczykowymi, talerzykowymi, taśmami narciarskimi, zlokalizowanymi na terenie Ośrodków

4. Z Karnetu może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała aktywacji. Przy kolejnych przejściach przez bramki wyciągów, dokonywana jest weryfikacja warunku określonego w ust.

image.thumb.png.21a6027daab8b257be3cd224e77d41d2.png

Cześć

Ale w przypadku karnetu wielodniowego (nie w ciągu) - aktywacja następuje codziennie.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, Przemekc1 napisał:

Interpretujesz sobie to pod własną tezę 😉 Tak żeby nie było wątpliwości, odpowiedź od krynica ski:

image.thumb.png.6c479ec50f420fb45221300dca7af075.png

Cześć

To oczywista odpowiedź stacji, ale nie wiążąca - to powinno się znaleźć w regulaminie - który jest wiążący. Powinni podać odnośnik do punktu regulaminu - w którym ten zapis występuje. Karnet zostaje przypisany do użytkownika (a raczej usługa na nim zapisana) w momencie aktywacji. Nawet w przypadku 6-cio dniowego karnetu - nie w ciągu, jest to usługa na 1 dzień, później wygasa do momentu następnej aktywacji. Jeśli tego regulamin nie precyzuje, miałbym taki przypadek - pewnie sądownie by się to skończyło.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie wszystko jest w regulaminie. Kupujesz JEDEN karnet na 6 dni, nie kupujesz 6 karnetów na 1 dzień. Nie wiem szczerze mówiąc gdzie jest coś niejasnego i o co niby można się sądzić. No, ale to już niech każdy robi jak chce, stanowisko stacji i regulamin jest w mojej opinii jasny.

§ 3. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

1) Karnecie KRYNICA.ski, należy przez to rozumieć ustalone na określony czas, przypisane do konkretnej osoby, uprawnienie do korzystania, w nieograniczonym zakresie, z przejazdów wyciągami krzesełkowymi, orczykowymi,

 

V. Aktywacja i korzystanie z Karnetów

§ 7.

1. Okres ważności Karnetu, liczony jest od momentu aktywacji. Dzień w którym nastąpiła aktywacja Karnetu, jest pierwszym dniem ważności Karnetu.

2. Nieaktywowane Karnety zachowują ważność do końca sezonu narciarskiego.

3. Aktywacja Karnetu następuje poprzez zbliżenie Karty z zapisanym Karnetem do bramek dostępowych. Przy aktywacji Karnetu, pozyskiwany jest wizerunek osoby aktywującej na podstawie którego Karnet jest przypisywany do konkretnej osoby.

4. Z Karnetu może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała aktywacji. Przy kolejnych przejściach przez bramki wyciągów, dokonywana jest weryfikacja warunku określonego w ust.

3. Kolejne użycie Karty może nastąpić po upływie limitu czasowego ustalanego odrębnie dla każdego wyciągu.

5. Stwierdzenie, iż z Karnetu korzysta osoba inna niż przypisana w trakcie aktywacji, skutkuje blokadą Karnetu.

6. Obsługa stacji, może żądać okazania Karty, celem weryfikacji uprawnień do korzystania z infrastruktury narciarskiej.

Edited by Przemekc1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, Przemekc1 napisał:

Jak dla mnie wszystko jest w regulaminie. Kupujesz JEDEN karnet na 6 dni, nie kupujesz 6 karnetów na 1 dzień. Nie wiem szczerze mówiąc gdzie jest coś niejasnego i o co niby można się sądzić. No, ale to już niech każdy robi jak chce, stanowisko stacji i regulamin jest w mojej opinii jasny.

§ 3. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

1) Karnecie KRYNICA.ski, należy przez to rozumieć ustalone na określony czas, przypisane do konkretnej osoby, uprawnienie do korzystania, w nieograniczonym zakresie, z przejazdów wyciągami krzesełkowymi, orczykowymi,

 

V. Aktywacja i korzystanie z Karnetów

§ 7.

1. Okres ważności Karnetu, liczony jest od momentu aktywacji. Dzień w którym nastąpiła aktywacja Karnetu, jest pierwszym dniem ważności Karnetu.

2. Nieaktywowane Karnety zachowują ważność do końca sezonu narciarskiego.

3. Aktywacja Karnetu następuje poprzez zbliżenie Karty z zapisanym Karnetem do bramek dostępowych. Przy aktywacji Karnetu, pozyskiwany jest wizerunek osoby aktywującej na podstawie którego Karnet jest przypisywany do konkretnej osoby.

4. Z Karnetu może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała aktywacji. Przy kolejnych przejściach przez bramki wyciągów, dokonywana jest weryfikacja warunku określonego w ust.

3. Kolejne użycie Karty może nastąpić po upływie limitu czasowego ustalanego odrębnie dla każdego wyciągu.

5. Stwierdzenie, iż z Karnetu korzysta osoba inna niż przypisana w trakcie aktywacji, skutkuje blokadą Karnetu.

6. Obsługa stacji, może żądać okazania Karty, celem weryfikacji uprawnień do korzystania z infrastruktury narciarskiej.

Cześć

Ale w tym przypadku kupujesz 6 karnetów jednodniowych w cenie powiedzmy hurtowej, nie 6 dni w ciągu, bo to jest różnica. Ważność usługi w tym przypadku wygasa po 1 dniu. 

5. Stwierdzenie, iż z Karnetu korzysta osoba inna niż przypisana w trakcie aktywacji. Karnet ten jest aktywowany każdego dnia korzystania ze stacji jako osobna usługa. Jeśli następnego dnia ktoś inny aktywuje kartę ponownie - to tylko on będzie mógł z niej korzystać cały dzień - do momentu zakończenia usługi. To jest jasne i zrozumiałe. Równie dobrze możesz nabić np. 4 godziny na karnet - wyjeździć i dobić następne 4 i dać np. Żonie aby następne 4 godziny jeździła - 2 osobne usługi, tak samo jak 6 osobnych dni - bo tak jest ta oferta skonstruowana. Ja mam dużo karnetów - w dobie internetu jest wygodniej nabijać on line. W tatry SS niejednokrotnie kupowałem dla znajomych całodniówki/godzinówki na swoje karnety i nigdy nie było problemu, że na danym karnecie jeździł za każdym razem ktoś inny. Stacje się zabezpieczają przed odsprzedażą czy współużytkowaniem jeszcze aktywnych karnetów (głównie chodzi o te dzienne/godzinowe). Inna sprawa jest jeszcze z sezonówkami, które są zwykle personalizowane. Jeśli nie jest to usługa w ciągu - ale jako osobne dni w sezonie to takbym to traktował. Ponadto powiedzmy po 2-miesiącach od poprzednich odwiedzin w nowym osprzęcie i powiedzmy w masce trudno byłoby stacji udowodnić że Ty to nie Ty, bo w sądzie to stacja by musiała tego dowieść, nie Ty.

Ale z ciekawości to sprawdzę w Krynicy - mam 6-cio dniówki (3szt.).

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, Przemekc1 napisał:

Tak żeby potwierdzić, bo osobiście go nie kupiłem, a jak dodaję go do koszyka to mam jeden karnet w koszyku. Czy jak kupiłeś tą 6 dniówkę to dostałeś 6 niezależnych karnetów? Możesz sobie je druknąć osobno i wymienić w kasie na 6 niezależnych kart?

Jest nabijanych 6 dni na 1 karnet - co nie zmienia faktu, że jest to 6 osobnych dni do wykorzystania w całym sezonie w obrębie tych 3 stacji. Ja nawet nie kupiłem karnetu, ponieważ mam z poprzedniego roku. Mam pdf w formie vouchera. Nawet nie można było tego nabić na stare karnety. Ponadto sprawdza to obsługa chyba tylko i wyłącznie obsługa, co jest mocno problematyczne, chyba póki co to nie mają innej możliwości bo RODO jest wszędzie.

Myślę Przemek, że sami tego nie rozwikłamy, więc szkoda naszej pisaniny - musi podobna sprawa trafić na wokandę.

Miałem podobną sytuacje ale z 10 lat temu w Kluszkowcach, zablokowali nam karnet (zdjęcia wówczas wchodziły na stoki) pod koniec dnia, syn był mały i nie jeździł, Żona siedziała z nim w knajpie, a ja jeździłem z córką. Mieliśmy 2 karnety. Jeździliśmy wszyscy w trójkę na zmianę. Finał był taki - że stacja poszła na ugodę bez wokandy, pokryli koszty wyjazdu + karnetów, koszty adwokackie oraz przysłali 2 karnety na sześć dni w ramach rekompensaty. Argumenty naszego biura prawnego: nie byłem poinformowany o istnieniu regulaminu użytkowania karnetów, regulamin stacji oraz użytkowania karnetów nie był wywieszony w widocznym miejscu, na karnecie nie było informacji o takowym regulaminie użytkowania karnetu. Wystarczające przesłanki dla sądu. Ale szybciutko obok kas wywiesili regulamin i przez jakiś czas informowali klientów o jego istnieniu. Ale to były początki monitoringu na stoku.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ok, ja się kompletnie nie zgadzam z tym rozumowaniem - kupujesz jeden karnet. Jest on do wykorzystania przez 6 dni w roku, nie kupujesz "hurtowo 6 karnetów", nie wiem nawet skąd ten pomysł. Analogiczna sytuacja do popularnych karnetów 5 dni z 7 w alpach czy sezonówkach. Kupujesz karnet i masz na nim określoną ilość dni do wykorzystania. Nie wiem gdzie widzisz różnicę między takim karnetem 6 dniowym, a zwykłym karnetem gdzie masz 6 dni pod rząd. Podobnie jak kupowało się karnety na zjazdy, idąc taką logiką to można udowadniać, że każdy zjazd to osobne punkty, więc można się wymieniać, no nie można jeżeli tak określiła stacja w regulaminie. Nie wiem w takim razie jaki zapis musiałby być w regulaminie żebyś go nie podważał. Taka informacja, wraz z linkiem do regulaminu jest nawet w momencie kupowani karnetu (karnetu, a nie karnetów):

image.thumb.png.f005a46472a2fdf5cebac9967014813d.png

 

Z mojej strony to tyle.

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Przemekc1 napisał:

Ok, ja się kompletnie nie zgadzam z tym rozumowaniem - kupujesz jeden karnet. Jest on do wykorzystania przez 6 dni w roku, nie kupujesz "hurtowo 6 karnetów", nie wiem nawet skąd ten pomysł. Analogiczna sytuacja do popularnych karnetów 5 dni z 7 w alpach czy sezonówkach. Kupujesz karnet i masz na nim określoną ilość dni do wykorzystania. Nie wiem gdzie widzisz różnicę między takim karnetem 6 dniowym, a zwykłym karnetem gdzie masz 6 dni pod rząd. Podobnie jak kupowało się karnety na zjazdy, idąc taką logiką to można udowadniać, że każdy zjazd to osobne punkty, więc można się wymieniać, no nie można jeżeli tak określiła stacja w regulaminie. Nie wiem w takim razie jaki zapis musiałby być w regulaminie żebyś go nie podważał. Taka informacja, wraz z linkiem do regulaminu jest nawet w momencie kupowani karnetu (karnetu, a nie karnetów):

image.thumb.png.f005a46472a2fdf5cebac9967014813d.png

 

Z mojej strony to tyle.

Dla mnie proste ... ale ja prawnikiem nie jestem (tu trzeba być prawnikiem?) ... 

@Przemekc1Muszę jeszcze chwilę poczekać zanim podejmę decyzję czy będę mógł skorzystać. Czy doczytałeś gdzieś czy ta oferta jest jakoś ograniczona czasowo? Mi się wydaje, że mogę to kupić i w grudniu... Mam rację?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...