Adam ..DUCH Posted January 4, 2024 Author Share Posted January 4, 2024 Teraz, tyrpoos_ski napisał: Bardzo Fajnie! Brawo! Super Dynamika, szybkie przejście z krawędzi na krawędź. Nawet ruch ręką delikatnie dociągąjący skręt! 😄 No i Super że jesteś..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyrpoos_ski Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 13 minut temu, Adam ..DUCH napisał: No i Super że jesteś..... Intensywna zima, wpadłem dzisiaj no forum poczytać i popatrzeć co u Was... Zima w Polsce słabiutka oprócz 2 tygodni w grudniu, ale powiem Wam ze we Włoszech tez bardzo słaba. 2-3 opady, trasy mega wyślizgane, ludzi w okresie świątecznym multum. Wracam jutro , w sobotę ma być znowu opad to powinno być ok 🙂 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 1 godzinę temu, tyrpoos_ski napisał: Bardzo Fajnie! Brawo! Super Dynamika, szybkie przejście z krawędzi na krawędź. Nawet ruch ręką delikatnie dociągąjący skręt! 😄 Cześć No bo Marek świetnie jeździ i do tego ma taki czysty bardzo poukładany, niemalże geometryczny styl. To trochę tak jakby cały czas w trakcie jazdy siebie widział i na bieżąco korygował. Albo masz Marku - znaczy z pewnością masz, ale chciałem podkreślić ponadprzeciętność cechy - znakomite poczucie własnego ciała i tego co się z nim w czasie jazdy dzieje. No i - a sam wiesz Bartek, że to nie jest bez znaczenia - fajny i dobrze dobrany do sylwetki i stylu jazdy ubiór. Pozdro 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcos73 Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 9 minut temu, Mitek napisał: Cześć No bo Marek świetnie jeździ i do tego ma taki czysty bardzo poukładany, niemalże geometryczny styl. To trochę tak jakby cały czas w trakcie jazdy siebie widział i na bieżąco korygował. Albo masz Marku - znaczy z pewnością masz, ale chciałem podkreślić ponadprzeciętność cechy - znakomite poczucie własnego ciała i tego co się z nim w czasie jazdy dzieje. No i - a sam wiesz Bartek, że to nie jest bez znaczenia - fajny i dobrze dobrany do sylwetki i stylu jazdy ubiór. Pozdro Bo ja mały jestem i nisko mam środek ciężkości. Jak dziecko. Ale dzięki. pozdro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam ..DUCH Posted January 4, 2024 Author Share Posted January 4, 2024 No i możecie się generalnie spuszczać i to do woli. Skręt średni - nie ma puszku okruszku, nie ma sztruksu ale za to jest kupa błędów do poprawy. Narciochy to Fischer RC4 185 WC - ot taka siódma woda po kisielu nart GS: Krytyka mile wskazana: 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 (edited) 2 godziny temu, Marcos73 napisał: Bo ja mały jestem i nisko mam środek ciężkości. Jak dziecko. Ale dzięki. pozdro Cześć No nie ma co ukrywać, że zwarta i proporcjonalna budowa wiele ułatwia - to fakt. POzdro Edited January 4, 2024 by Mitek 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 9 minut temu, Adam ..DUCH napisał: No i możecie się generalnie spuszczać i to do woli. Skręt średni - nie ma puszku okruszku, nie ma sztruksu ale za to jest kupa błędów do poprawy. Narciochy to Fischer RC4 185 WC - ot taka siódma woda po kisielu nart GS: Krytyka mile wskazana: Cześć Stok wymuszał nierytmiczna jazdę - nie liczy się. Poza tym błąd to musi być BŁĄD a nie takie lekkie zawijanie nadgarstkami. Widziałeś jak ja jeżdżę? No, to tak się naucz i będą po Tobie wtedy jechać jak należy. Pozdro 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam ..DUCH Posted January 4, 2024 Author Share Posted January 4, 2024 19 minut temu, Mitek napisał: Cześć Stok wymuszał nierytmiczna jazdę - nie liczy się. Poza tym błąd to musi być BŁĄD a nie takie lekkie zawijanie nadgarstkami. Widziałeś jak ja jeżdżę? No, to tak się naucz i będą po Tobie wtedy jechać jak należy. Pozdro Jak bym wiedział że wychwycisz.....przywara z którą należy się uporać. takie sztuczne wkręcanie w skręt nikomu nie potrzebne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcos73 Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 Godzinę temu, Adam ..DUCH napisał: No i możecie się generalnie spuszczać i to do woli. Skręt średni - nie ma puszku okruszku, nie ma sztruksu ale za to jest kupa błędów do poprawy. Narciochy to Fischer RC4 185 WC - ot taka siódma woda po kisielu nart GS: Krytyka mile wskazana: A to Zwardonia można zjechać do centrum? Tyle śniegu dowaliło? pozdro 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysiekK Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 Godzinę temu, Adam ..DUCH napisał: No i możecie się generalnie spuszczać i to do woli. Skręt średni - nie ma puszku okruszku, nie ma sztruksu ale za to jest kupa błędów do poprawy. Narciochy to Fischer RC4 185 WC - ot taka siódma woda po kisielu nart GS: Krytyka mile wskazana: O jak ja to lubię … mojej postury gość, też chyba koło stówy wagi, daje radę kapitalnie zawijać aż miło … a nie chwalący się lekki i zwinny Marek albo inni koledzy … Wam jest łatwiej. A tu patrzcie jaka bezwładność jedzie. I jak elegancko. Stęskniło mi się za Twoją jazdą Adam !!!! Dla mnie mega. Jak wymyślę do czego się przyczepić to napiszę 🙂 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysiekK Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 8 minut temu, Marcos73 napisał: A to Zwardonia można zjechać do centrum? Tyle śniegu dowaliło? pozdro To raczej nie Zwardon;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyrpoos_ski Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 to i ja coś prześle z tego sezonu 🙂 Nagrane w zeszłym tygodniu na jednej trasie ale w różnych dniach i o różnej godzinie 15, 16 i 16:30 🙂 I jeszcze chciałem się pochwalić 🙂 W tym roku CARV zrobił nowy algorytm obliczający SKI : IQ czyli tak jakby umiejętności jazdy oparte na balansie, kątach krawędziowania , rotacji i sile nacisku w tym sile G. Całość stworzyli na podstawie jazdy Teda Ligetiego który jest twarzą całego projektu. Podejrzewam, że algorytm jest tak stworzony , że raczej ciężko go będzie wyprzedzić ale i tak nie jest źle 😉 W tym sezonie jak narazie używa Carv już prawie 11 tysiecy ludzi i ja jestem na miejscu jak poniżej 🙂 8 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 Cześć Bartek ja to już nawet nie oglądam Twoich filmików - wiem co będzie. Ligety to wybitna narciarska osobistość ale myślę, że na zabawie w kąty i pogłębianie moglibyście się nieźle porozumieć. W każdym razie gratuluję i - jak zresztą wiesz - moja wiara w Ciebie zawsze była wielka, odkąd pierwszy raz zobaczyłem ten lekko zamiatający styl. Szacun! Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mig Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 52 minuty temu, tyrpoos_ski napisał: to i ja coś prześle z tego sezonu 🙂 Nagrane w zeszłym tygodniu na jednej trasie ale w różnych dniach i o różnej godzinie 15, 16 i 16:30 🙂 To stok naprzeciw Margarity? Pamiętam, że chyba z drugiej strony wyciągu był mocno eksponowany stok z kapitalnym przełamaniem- jak zjazd w przepaść..... 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcos73 Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 3 godziny temu, Adam ..DUCH napisał: Jak bym wiedział że wychwycisz.....przywara z którą należy się uporać. takie sztuczne wkręcanie w skręt nikomu nie potrzebne Cze wiało jak w Zwardoniu😀. Ja tu o meblach pisał nie będę, żadnych szuflad i innych komódek nie widzę. Owa przywara jeśli Ci nie przeszkadza to właśnie styl Ciebie charakteryzujący. W wolnej jeździe można robić wszystko, byle kursantom nie pokazywać. Raz Cię powiozło, ale wybroniłeś się z klasą. Rytmicznie, stabilnie … elegancko. pozdrawiam 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcos73 Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 Godzinę temu, tyrpoos_ski napisał: to i ja coś prześle z tego sezonu 🙂 Nagrane w zeszłym tygodniu na jednej trasie ale w różnych dniach i o różnej godzinie 15, 16 i 16:30 🙂 I jeszcze chciałem się pochwalić 🙂 W tym roku CARV zrobił nowy algorytm obliczający SKI : IQ czyli tak jakby umiejętności jazdy oparte na balansie, kątach krawędziowania , rotacji i sile nacisku w tym sile G. Całość stworzyli na podstawie jazdy Teda Ligetiego który jest twarzą całego projektu. Podejrzewam, że algorytm jest tak stworzony , że raczej ciężko go będzie wyprzedzić ale i tak nie jest źle 😉 W tym sezonie jak narazie używa Carv już prawie 11 tysiecy ludzi i ja jestem na miejscu jak poniżej 🙂 Jak zwykle super. Pozdrów operatora. TED padnie niebawem. Kibicujemy. pozdro 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 21 minut temu, Marcos73 napisał: Jak zwykle super. Pozdrów operatora. TED padnie niebawem. Kibicujemy. pozdro Cześć Tak pozdrów operatora Bartek. Musiał się zdziwić jak mu tak nagle zacieśniłeś koło 15 s. Aż ręka zadrżała. Czy jak jedziesz to macie kontakt i mówisz co będziesz robił? Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 (edited) 2 godziny temu, tyrpoos_ski napisał: to i ja coś prześle z tego sezonu 🙂 Nagrane w zeszłym tygodniu na jednej trasie ale w różnych dniach i o różnej godzinie 15, 16 i 16:30 🙂 I jeszcze chciałem się pochwalić 🙂 W tym roku CARV zrobił nowy algorytm obliczający SKI : IQ czyli tak jakby umiejętności jazdy oparte na balansie, kątach krawędziowania , rotacji i sile nacisku w tym sile G. Całość stworzyli na podstawie jazdy Teda Ligetiego który jest twarzą całego projektu. Podejrzewam, że algorytm jest tak stworzony , że raczej ciężko go będzie wyprzedzić ale i tak nie jest źle 😉 W tym sezonie jak narazie używa Carv już prawie 11 tysiecy ludzi i ja jestem na miejscu jak poniżej 🙂 Jak soft bada chwilowy G, to mógłbym być w pierwszej „10” listy. Gleba na porannym sztruksie o 7.50 rano, przed otwarciem ON w Polsce. Przy 94km/godz wg GPS wchodząc w zakręt w lewo tylko poczułem, ze lecę na prawy bok. Uczycie, jakby zwyczajnie mnie coś zdmuchnelo, bez możliwości reakcji. Ciekawe doświadczenie. Poniewaz G zależy od przyspieszenia i od masy, przyspieszenie które jest wprost proporcjonalne do kwadratu prędkości i odwrotnie proporcjonalne do promienia, to miejsce w pierwszej „10” jak w pysk strzelił 😇 Edited January 4, 2024 by grimson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 9 minut temu, grimson napisał: Jak soft bada chwilowy G, to mógłbym być w pierwszej „10” listy. Gleba na porannym sztruksie o 7.50 rano, przed otwarciem ON w Polsce. Przy 94km/godz wg GPS wchodząc w zakręt w lewo tylko poczułem, ze lecę na prawy bok. Uczycie, jakby zwyczajnie mnie coś zdmuchnelo, bez możliwości reakcji. Ciekawe doświadczenie. Poniewaz G zależy od przyspieszenia, które jest wprost proporcjonalne do kwadratu prędkości i odwrotnie proporcjonalne do promienia, to miejsce w pierwszej „10” jak w pysk strzelił 😇 Cześć Hmm . No wiesz akurat tutaj i w tym momencie bym tego nie pisał. Warto znać swoje miejsce w szeregu. Pewnie dlatego czasami ciężko mi Twoje posty zaakceptować... Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 27 minut temu, Mitek napisał: Cześć Hmm . No wiesz akurat tutaj i w tym momencie bym tego nie pisał. Warto znać swoje miejsce w szeregu. Pewnie dlatego czasami ciężko mi Twoje posty zaakceptować... Pozdro Podstawa to mieć dystans, efekt polknietego kija nic dobrego nie przyniesie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkly Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 (edited) 2 godziny temu, tyrpoos_ski napisał: to i ja coś prześle z tego sezonu 🙂 Nagrane w zeszłym tygodniu na jednej trasie ale w różnych dniach i o różnej godzinie 15, 16 i 16:30 🙂 I jeszcze chciałem się pochwalić 🙂 W tym roku CARV zrobił nowy algorytm obliczający SKI : IQ czyli tak jakby umiejętności jazdy oparte na balansie, kątach krawędziowania , rotacji i sile nacisku w tym sile G. Całość stworzyli na podstawie jazdy Teda Ligetiego który jest twarzą całego projektu. Podejrzewam, że algorytm jest tak stworzony , że raczej ciężko go będzie wyprzedzić ale i tak nie jest źle 😉 W tym sezonie jak narazie używa Carv już prawie 11 tysiecy ludzi i ja jestem na miejscu jak poniżej 🙂 Bartek, nie dość że jeździsz z nas zdecydowanie najlepiej technicznie, to jeszcze w dodatku najładniej. Jakbyś tylko zmienił lazurowe narty na biało-czarne to byłbym już mega szczęśliwy. 🙂 Teraz na poważnie, Ty będzie to najlepiej wiedzieć. Udało mi się dojść do sedna różnic pomiędzy E-GS FIS, Pro oraz Rebel, natomiast cały czas nie wiem jaka jest różnica pomiędzy E-Race Pro a E-Speed Pro, bo dla mnie obie te narty są prawie identyczne. Jutro jadę do Tyrolu i z przerwą na Andorrę będę tam siedzieć do maja. Co chwila pomagam ludziom wypożyczyć coś sensownego, najlepiej wygląda centrum testowe w Ischgl, bo mają topowe modele, za wyjątkiem komórek. Na razie najlepiej wypadają narty E-SL Pro oraz E-Race Pro, wiadomo z powodu płyty. E-Speed jeszcze nie próbowałem nikomu założyć, czym to się będzie różnić od E-Race Pro. Trzy gigantowe komórki mam obcykane, więc nie pytam. Czy E-Speed Pro to jest narta typu master GS a E-Race Pro zwykły, zaawansowany RC? Autentycznie pogubiłem się w nowej ofercie Heada na 2024, choć jeżdżę na nartach tej marki od sezonu 2014/15. Edited January 4, 2024 by tomkly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 2 minuty temu, grimson napisał: Podstawa to mieć dystans, efekt polknietego kija nic dobrego nie przyniesie. Nie rozumiem. Bartek jeździ wyjątkowo, czaisz, pewnie nie czaisz bo się po prostu nie znasz a mnie nie zaufasz. Trudno. Ale... Chociażby z tego względu, że potrafił wypracować tak indywidualny a jednocześnie zgodny z kanonem styl należy mu się wyjątkowy szacunek. I koniec. Zapierdalać do momentu upadku na najdłuższych dostępnych w handlu nartach na byle górce potrafi każdy jeleń. Pozdro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyrpoos_ski Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 33 minuty temu, Mitek napisał: Cześć Hmm . No wiesz akurat tutaj i w tym momencie bym tego nie pisał. Warto znać swoje miejsce w szeregu. Pewnie dlatego czasami ciężko mi Twoje posty zaakceptować... Pozdro Mamy kontakt, jesteśmy cały czas na interkomach. W tym roku moja partnerka ze mną jeździ i nagrywa 🙂 ale nie muszę jej mówić jak i gdzie jadę bo już znam mój styl jazdy i wie że nie jadę schematem i zmieniam krótkie w długie skręty i na odwrót 🙂 Tu jej ręka zadrżała bo wpadła w kopny śnieg , ale była jeszcze spora odległość, bezpieczna. GoPro ma to do siebie że oddala tak samo jak bardzo wypłaszczą teren. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 1 minutę temu, tyrpoos_ski napisał: Mamy kontakt, jesteśmy cały czas na interkomach. W tym roku moja partnerka ze mną jeździ i nagrywa 🙂 ale nie muszę jej mówić jak i gdzie jadę bo już znam mój styl jazdy i wie że nie jadę schematem i zmieniam krótkie w długie skręty i na odwrót 🙂 Tu jej ręka zadrżała bo wpadła w kopny śnieg , ale była jeszcze spora odległość, bezpieczna. GoPro ma to do siebie że oddala tak samo jak bardzo wypłaszczą teren. No właśnie wiem, że żeby tak zbierać GoPro to trzeba naprawdę blisko jechać i to nie jest takie proste - dziewczyna ma nerwy i umie - pozdrów i dziękuj wiecznie za taka obsługę. Tak trzymajcie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkly Posted January 4, 2024 Share Posted January 4, 2024 2 minuty temu, Mitek napisał: Bartek jeździ wyjątkowo Absolutnie zjawiskowo we wszelkich aspektach technicznych, z wielką stabilnością, oparcie o śnieg ale bez jakielkowiek jazdy na skróty. Bezdłębnie technicze i mega płynnie, z ekstremalną miękkością, subtelnością oraz płynnością ruchu oraz krawędzi. Każdy z poszczególnych elementów jazdy zyskuje jeszcze bardziej jeśli się go nie rozpatruje z osobno a jako synergię z innymi elementami techniczyni. Do takiej jazdy, poza parametrmi technicznymi trzeba również dojrzeć mentalnie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.