Skocz do zawartości

Materiały szkoleniowe


Adam ..DUCH

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, Adam ..DUCH napisał:

No i Super że jesteś.....

Intensywna zima, wpadłem dzisiaj no forum poczytać i popatrzeć co u Was...

Zima w Polsce słabiutka oprócz 2 tygodni w grudniu, ale powiem Wam ze we Włoszech tez bardzo słaba.

2-3 opady, trasy mega wyślizgane, ludzi w okresie świątecznym multum. Wracam jutro , w sobotę ma być znowu opad to powinno być ok 🙂

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tyrpoos_ski napisał:

Bardzo Fajnie! Brawo!

Super Dynamika, szybkie przejście z krawędzi na krawędź. Nawet ruch ręką delikatnie dociągąjący skręt! 😄 

 

Cześć

No bo Marek świetnie jeździ i do tego ma taki czysty bardzo poukładany, niemalże geometryczny styl. To trochę tak jakby cały czas w trakcie jazdy siebie widział i na bieżąco korygował. Albo masz Marku - znaczy z pewnością masz, ale chciałem podkreślić ponadprzeciętność cechy - znakomite poczucie własnego ciała i tego co się z nim w czasie jazdy dzieje.

No i - a sam wiesz Bartek, że to nie jest bez znaczenia - fajny i dobrze dobrany do sylwetki i stylu jazdy ubiór.

Pozdro

  • Like 2
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Mitek napisał:

Cześć

No bo Marek świetnie jeździ i do tego ma taki czysty bardzo poukładany, niemalże geometryczny styl. To trochę tak jakby cały czas w trakcie jazdy siebie widział i na bieżąco korygował. Albo masz Marku - znaczy z pewnością masz, ale chciałem podkreślić ponadprzeciętność cechy - znakomite poczucie własnego ciała i tego co się z nim w czasie jazdy dzieje.

No i - a sam wiesz Bartek, że to nie jest bez znaczenia - fajny i dobrze dobrany do sylwetki i stylu jazdy ubiór.

Pozdro

Bo ja mały jestem i nisko mam środek ciężkości. Jak dziecko. Ale dzięki.

pozdro

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Marcos73 napisał:

Bo ja mały jestem i nisko mam środek ciężkości. Jak dziecko. Ale dzięki.

pozdro

Cześć

No nie ma co ukrywać, że zwarta i proporcjonalna budowa wiele ułatwia - to fakt.

POzdro

Edytowane przez Mitek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Adam ..DUCH napisał:

No i możecie się generalnie spuszczać i to do woli. Skręt średni - nie ma puszku okruszku, nie ma sztruksu ale za to jest kupa błędów do poprawy. Narciochy to Fischer RC4 185 WC - ot taka siódma woda po kisielu nart GS:

Krytyka mile wskazana:

 

Cześć

Stok wymuszał nierytmiczna jazdę - nie liczy się. Poza tym błąd to musi być BŁĄD a nie takie lekkie zawijanie nadgarstkami. Widziałeś jak ja jeżdżę? No, to tak się naucz i będą po Tobie wtedy jechać jak należy.

Pozdro

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Mitek napisał:

Cześć

Stok wymuszał nierytmiczna jazdę - nie liczy się. Poza tym błąd to musi być BŁĄD a nie takie lekkie zawijanie nadgarstkami. Widziałeś jak ja jeżdżę? No, to tak się naucz i będą po Tobie wtedy jechać jak należy.

Pozdro

Jak bym wiedział że wychwycisz.....przywara z którą należy się uporać. takie sztuczne wkręcanie w skręt nikomu nie potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adam ..DUCH napisał:

No i możecie się generalnie spuszczać i to do woli. Skręt średni - nie ma puszku okruszku, nie ma sztruksu ale za to jest kupa błędów do poprawy. Narciochy to Fischer RC4 185 WC - ot taka siódma woda po kisielu nart GS:

Krytyka mile wskazana:

 

A to Zwardonia można zjechać do centrum? Tyle śniegu dowaliło?

pozdro

 

  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adam ..DUCH napisał:

No i możecie się generalnie spuszczać i to do woli. Skręt średni - nie ma puszku okruszku, nie ma sztruksu ale za to jest kupa błędów do poprawy. Narciochy to Fischer RC4 185 WC - ot taka siódma woda po kisielu nart GS:

Krytyka mile wskazana:

 

O jak ja to lubię … mojej postury gość, też chyba koło stówy wagi, daje radę kapitalnie zawijać aż miło … a nie chwalący się lekki i zwinny Marek albo inni koledzy … Wam jest łatwiej. A tu patrzcie jaka bezwładność jedzie. I jak elegancko. Stęskniło mi się za Twoją jazdą Adam !!!! Dla mnie mega. Jak wymyślę do czego się przyczepić to napiszę 🙂

  • Like 3
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja coś prześle z tego sezonu 🙂

Nagrane w zeszłym tygodniu na jednej trasie ale w różnych dniach i o różnej godzinie 15, 16 i 16:30 🙂

 

 

I jeszcze chciałem się pochwalić 🙂 

W tym roku CARV zrobił nowy algorytm obliczający SKI : IQ czyli tak jakby umiejętności jazdy oparte na balansie, kątach krawędziowania , rotacji i sile nacisku w tym sile G. Całość stworzyli na podstawie jazdy Teda Ligetiego który jest twarzą całego projektu. Podejrzewam, że algorytm jest tak stworzony , że raczej ciężko go będzie wyprzedzić ale i tak nie jest źle 😉 W tym sezonie jak narazie używa Carv już prawie 11 tysiecy ludzi i ja jestem na miejscu jak poniżej 🙂 

 

 

 

IMG_0329.jpg

  • Like 8
  • Thanks 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Bartek ja to już nawet nie oglądam Twoich filmików - wiem co będzie. Ligety to wybitna narciarska osobistość ale myślę, że na zabawie w kąty i pogłębianie moglibyście się nieźle porozumieć.

W każdym razie gratuluję i - jak zresztą wiesz - moja wiara w Ciebie zawsze była wielka, odkąd pierwszy raz zobaczyłem ten lekko zamiatający styl. Szacun!

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, tyrpoos_ski napisał:

to i ja coś prześle z tego sezonu 🙂

Nagrane w zeszłym tygodniu na jednej trasie ale w różnych dniach i o różnej godzinie 15, 16 i 16:30 🙂

 

To stok naprzeciw Margarity? Pamiętam, że chyba z drugiej strony wyciągu był mocno eksponowany stok z kapitalnym przełamaniem- jak zjazd w przepaść.....  😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Adam ..DUCH napisał:

Jak bym wiedział że wychwycisz.....przywara z którą należy się uporać. takie sztuczne wkręcanie w skręt nikomu nie potrzebne

Cze

wiało jak w Zwardoniu😀. Ja tu o meblach pisał nie będę, żadnych szuflad i innych komódek nie widzę. Owa przywara jeśli Ci nie przeszkadza to właśnie styl Ciebie charakteryzujący. W wolnej jeździe można robić wszystko, byle kursantom nie pokazywać. Raz Cię powiozło, ale wybroniłeś się z klasą. Rytmicznie, stabilnie … elegancko.

pozdrawiam

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tyrpoos_ski napisał:

to i ja coś prześle z tego sezonu 🙂

Nagrane w zeszłym tygodniu na jednej trasie ale w różnych dniach i o różnej godzinie 15, 16 i 16:30 🙂

 

 

I jeszcze chciałem się pochwalić 🙂 

W tym roku CARV zrobił nowy algorytm obliczający SKI : IQ czyli tak jakby umiejętności jazdy oparte na balansie, kątach krawędziowania , rotacji i sile nacisku w tym sile G. Całość stworzyli na podstawie jazdy Teda Ligetiego który jest twarzą całego projektu. Podejrzewam, że algorytm jest tak stworzony , że raczej ciężko go będzie wyprzedzić ale i tak nie jest źle 😉 W tym sezonie jak narazie używa Carv już prawie 11 tysiecy ludzi i ja jestem na miejscu jak poniżej 🙂 

 

 

 

IMG_0329.jpg

Jak zwykle super. Pozdrów operatora. TED padnie niebawem. Kibicujemy.

pozdro

  • Like 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Marcos73 napisał:

Jak zwykle super. Pozdrów operatora. TED padnie niebawem. Kibicujemy.

pozdro

Cześć

Tak pozdrów operatora Bartek. Musiał się zdziwić jak mu tak nagle zacieśniłeś koło 15 s. Aż ręka zadrżała. Czy jak jedziesz to macie kontakt i mówisz co będziesz robił?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tyrpoos_ski napisał:

to i ja coś prześle z tego sezonu 🙂

Nagrane w zeszłym tygodniu na jednej trasie ale w różnych dniach i o różnej godzinie 15, 16 i 16:30 🙂

 

 

I jeszcze chciałem się pochwalić 🙂 

W tym roku CARV zrobił nowy algorytm obliczający SKI : IQ czyli tak jakby umiejętności jazdy oparte na balansie, kątach krawędziowania , rotacji i sile nacisku w tym sile G. Całość stworzyli na podstawie jazdy Teda Ligetiego który jest twarzą całego projektu. Podejrzewam, że algorytm jest tak stworzony , że raczej ciężko go będzie wyprzedzić ale i tak nie jest źle 😉 W tym sezonie jak narazie używa Carv już prawie 11 tysiecy ludzi i ja jestem na miejscu jak poniżej 🙂 

 

 

 

IMG_0329.jpg

Jak soft bada chwilowy G, to mógłbym być w pierwszej „10” listy.

Gleba na porannym sztruksie o 7.50 rano, przed otwarciem ON w Polsce. Przy 94km/godz wg GPS wchodząc w zakręt w lewo tylko poczułem, ze lecę na prawy bok. Uczycie, jakby zwyczajnie mnie coś zdmuchnelo, bez możliwości reakcji. Ciekawe doświadczenie. 

Poniewaz G zależy od przyspieszenia i od masy, przyspieszenie które jest wprost proporcjonalne do kwadratu prędkości i odwrotnie proporcjonalne do promienia, to miejsce w pierwszej „10” jak w pysk strzelił 😇

Edytowane przez grimson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, grimson napisał:

Jak soft bada chwilowy G, to mógłbym być w pierwszej „10” listy.

Gleba na porannym sztruksie o 7.50 rano, przed otwarciem ON w Polsce. Przy 94km/godz wg GPS wchodząc w zakręt w lewo tylko poczułem, ze lecę na prawy bok. Uczycie, jakby zwyczajnie mnie coś zdmuchnelo, bez możliwości reakcji. Ciekawe doświadczenie. 

Poniewaz G zależy od przyspieszenia, które jest wprost proporcjonalne do kwadratu prędkości i odwrotnie proporcjonalne do promienia, to miejsce w pierwszej „10” jak w pysk strzelił 😇

Cześć

Hmm . No wiesz akurat tutaj i w tym momencie bym tego nie pisał. Warto znać swoje miejsce w szeregu. Pewnie dlatego czasami ciężko mi Twoje posty zaakceptować...

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Mitek napisał:

Cześć

Hmm . No wiesz akurat tutaj i w tym momencie bym tego nie pisał. Warto znać swoje miejsce w szeregu. Pewnie dlatego czasami ciężko mi Twoje posty zaakceptować...

Pozdro

 

Podstawa to mieć dystans, efekt polknietego kija nic dobrego nie przyniesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tyrpoos_ski napisał:

to i ja coś prześle z tego sezonu 🙂

Nagrane w zeszłym tygodniu na jednej trasie ale w różnych dniach i o różnej godzinie 15, 16 i 16:30 🙂

 

 

I jeszcze chciałem się pochwalić 🙂 

W tym roku CARV zrobił nowy algorytm obliczający SKI : IQ czyli tak jakby umiejętności jazdy oparte na balansie, kątach krawędziowania , rotacji i sile nacisku w tym sile G. Całość stworzyli na podstawie jazdy Teda Ligetiego który jest twarzą całego projektu. Podejrzewam, że algorytm jest tak stworzony , że raczej ciężko go będzie wyprzedzić ale i tak nie jest źle 😉 W tym sezonie jak narazie używa Carv już prawie 11 tysiecy ludzi i ja jestem na miejscu jak poniżej 🙂 

 

 

 

IMG_0329.jpg

Bartek, nie dość że jeździsz z nas zdecydowanie najlepiej technicznie, to jeszcze w dodatku najładniej. Jakbyś tylko zmienił lazurowe narty na biało-czarne to byłbym już mega szczęśliwy. 🙂

Teraz na poważnie, Ty będzie to najlepiej wiedzieć. Udało mi się dojść do sedna różnic pomiędzy E-GS FIS, Pro oraz Rebel, natomiast cały czas nie wiem jaka jest różnica pomiędzy E-Race Pro a E-Speed Pro, bo dla mnie obie te narty są prawie identyczne. Jutro jadę do Tyrolu i z przerwą na Andorrę będę tam siedzieć do maja. Co chwila pomagam ludziom wypożyczyć coś sensownego, najlepiej wygląda centrum testowe w Ischgl, bo mają topowe modele, za wyjątkiem komórek. Na razie najlepiej wypadają narty E-SL Pro oraz E-Race Pro, wiadomo z powodu płyty. E-Speed jeszcze nie próbowałem nikomu założyć, czym to się będzie różnić od E-Race Pro. Trzy gigantowe komórki mam obcykane, więc nie pytam. Czy E-Speed Pro to jest narta typu master GS a E-Race Pro zwykły, zaawansowany RC? Autentycznie pogubiłem się w nowej ofercie Heada na 2024, choć jeżdżę na nartach tej marki od sezonu 2014/15.

Edytowane przez tomkly
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, grimson napisał:

Podstawa to mieć dystans, efekt polknietego kija nic dobrego nie przyniesie.

Nie rozumiem.

Bartek jeździ wyjątkowo, czaisz, pewnie nie czaisz bo się po prostu nie znasz a mnie nie zaufasz. Trudno. Ale...

Chociażby z tego względu, że potrafił wypracować tak indywidualny a jednocześnie zgodny z kanonem styl należy mu się wyjątkowy szacunek. I koniec.

Zapierdalać do momentu upadku na najdłuższych dostępnych w handlu nartach na byle górce potrafi każdy jeleń.

Pozdro

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Mitek napisał:

Cześć

Hmm . No wiesz akurat tutaj i w tym momencie bym tego nie pisał. Warto znać swoje miejsce w szeregu. Pewnie dlatego czasami ciężko mi Twoje posty zaakceptować...

Pozdro

 

Mamy kontakt, jesteśmy cały czas na interkomach. W tym roku moja partnerka ze mną jeździ i nagrywa 🙂 ale nie muszę jej mówić jak i gdzie jadę bo już znam mój styl jazdy i wie  że nie jadę schematem i zmieniam krótkie w długie skręty i na odwrót 🙂 Tu jej ręka zadrżała bo wpadła w kopny śnieg , ale  była jeszcze spora odległość, bezpieczna.  GoPro ma to do siebie że oddala tak samo jak bardzo wypłaszczą teren. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, tyrpoos_ski napisał:

Mamy kontakt, jesteśmy cały czas na interkomach. W tym roku moja partnerka ze mną jeździ i nagrywa 🙂 ale nie muszę jej mówić jak i gdzie jadę bo już znam mój styl jazdy i wie  że nie jadę schematem i zmieniam krótkie w długie skręty i na odwrót 🙂 Tu jej ręka zadrżała bo wpadła w kopny śnieg , ale  była jeszcze spora odległość, bezpieczna.  GoPro ma to do siebie że oddala tak samo jak bardzo wypłaszczą teren. 

No właśnie wiem, że żeby tak zbierać GoPro to trzeba naprawdę blisko jechać i to nie jest takie proste - dziewczyna ma nerwy i umie - pozdrów i dziękuj wiecznie za taka obsługę.

Tak trzymajcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Mitek napisał:

Bartek jeździ wyjątkowo

Absolutnie zjawiskowo we wszelkich aspektach technicznych, z wielką stabilnością, oparcie o śnieg ale bez jakielkowiek jazdy na skróty. Bezdłębnie technicze i mega płynnie, z ekstremalną miękkością, subtelnością oraz płynnością ruchu oraz krawędzi. Każdy z poszczególnych elementów jazdy zyskuje jeszcze bardziej jeśli się go nie rozpatruje z osobno a jako synergię z innymi elementami techniczyni. Do takiej jazdy, poza parametrmi technicznymi trzeba również dojrzeć mentalnie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...