Jan Napisano 3 godziny temu Udostępnij Napisano 3 godziny temu 7 godzin temu, Victor napisał: totalny młyn. nie przejmuj się i idź dalej Twoją drogą i nie słuchaj internetowych teoretyków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcos73 Napisano 2 godziny temu Udostępnij Napisano 2 godziny temu (edytowane) 7 godzin temu, Victor napisał: W niderlandzkim również nie występuje ale pozostanę już przy polskim … @Marcos73 coby za dużo nie pisać -śmig to „relikt przeszłości” 😜nadal stosowany jako jazda turystyczna na pół gwizdka wszędzie i w każdych warunkach z pełnym zaangażowaniem preferowana narta około wzrostu 😉 film który wstawiłeś wyżej jest super i odniosę się sorry,że tu ale czytałem te wszystkie zamotania instruktorskie w innym wątku 🤦♂️ jak dla mnie każdy instruktor na poziomie 1 lub czytaj pomocnik instruktora - choć to określenie do mnie jakoś nie trafia ale od zera( szkoła podstawowa) aż do śmigu czyli cały wachlarz z nauczania początkowego aż do pełnej luźnej profeski powinien każdy kto chce uczyć umieć bardzo dobrze i się dobrze bawić bez napinki ! Czyli taki Mitek i jego 50 lat narciarstwa 😉 dzieciaki,znajomi,partyzantka narciarska na godziny nawet taki instruktor powinien umieć zatańczyć na nartach ja trzeba będzie 🕺🎿 Teraz krótki skręt preferowana narta slalomowa lub w ostateczności hybryda hmm napisałeś o Japończykach wydaje mi się,że u nich ten krótki skręt czyli bardziej trafia do mnie jako jazda sportowa czyli mega szybkie nogi i przejścia z krawędzi w krawędź na totalnym Maxie a to już nie każdy potrafi i tu już trzeba kierować się jako amator na szkolenie do instruktora z levelkiem 2 który pokaże i nauczy oczywiście krótki czy też smig i całą szkołę podstawową ale też długi cięty , jazdę terenową ,tyczki jednym słowem nauczy jeździć ze sportowym pazurem, kolejny 3 level patrz wszystko co wcześniej plus kwit na trenera i level 4 nauka plus egzaminowanie wszystkich wcześniejszych . A kto wyda kwit nie powinno mieć znaczenia . Było by przejrzyście i każdy by wiedział co robić jakoś tak to widzę choć nigdy się nad tą kwestią drogi instruktorskiej nie zastanawiałam tak czy siak jak czytam totalny młyn. Pozdro Paweł, już piszę do Tadeo, aby swoje filmy usunął z YT bo podśmierduje starym piernikiem, ma conajmniej 3 zatytułowane „Śmig”. Ale co On tam wie😉. Z Twojego wpisu wynika, że zakładając swoje G9 nie ma możliwości jazdy innej niż średnim skrętem, bo do krótkiego się nie nadają, a przecież jako nowoczesny narciarz nie będziesz się uwsteczniał korzystając z reliktu przeszłości. A już myślałem że bardziej Cię w jeździe na dzień dzisiejszy fantazja niż sprzęt ogranicza. Zonk??? Suma sumarum, śmig jest możliwy na każdych nartach, a krótki skręt do tego dedykowanych. Dla mnie to wystarczająca różnica. pozdro Edytowane 2 godziny temu przez Marcos73 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victor Napisano 29 minut temu Udostępnij Napisano 29 minut temu 1 godzinę temu, Marcos73 napisał: Paweł, już piszę do Tadeo, aby swoje filmy usunął z YT bo podśmierduje starym piernikiem, ma conajmniej 3 zatytułowane „Śmig”. Ale co On tam wie😉. Z Twojego wpisu wynika, że zakładając swoje G9 nie ma możliwości jazdy innej niż średnim skrętem, bo do krótkiego się nie nadają, a przecież jako nowoczesny narciarz nie będziesz się uwsteczniał korzystając z reliktu przeszłości. A już myślałem że bardziej Cię w jeździe na dzień dzisiejszy fantazja niż sprzęt ogranicza. Zonk??? Suma sumarum, śmig jest możliwy na każdych nartach, a krótki skręt do tego dedykowanych. Dla mnie to wystarczająca różnica. pozdro Byłem cztery razy na szkoleniu u wspomnianego przez Ciebie Tadeusza, spędziłem ponad 20 dni ćwicząc od podstaw czyli od zera i ani razu nie słyszałem żebyśmy uczyli się jazdy czy jechali wspomnianym śmigiem bo za każdym razem była mowa o krótkim skręcie 🤷♂️ dlatego podpisuję się obiema rekami pod tym co napisał wyżej Andrzej zresztą rok temu pisał o tym również PSmok aczkolwiek nie odbieram wielu ich „reliktu przeszłości” to był ich czas . Pytałem o niego na hali holenderskich instruktorów i nikt nie ma pojęcia za to wszyscy wskazali na pełny wachlarz krótkiego czyli korte bochten ! Na filmie zamieszczonym przez Ciebie również mowa o krótkim… E24 czy E9 lub W124 to kwintesencja motoryzacji ale niestety dziś już jako 🤷♂️„relikt przeszłości” choć nadal używany przez wielu i podobnie jest ze wspomnianym śmigiem. Kropka. Oczywistym jest,że wszystko pojedziesz na każdej narcie a ogranicza nas tylko technika-jej brak i objeżdżenie lub nasza głowa czy wspomniana fantazja . pozdro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 7 minut temu Udostępnij Napisano 7 minut temu 21 minut temu, Victor napisał: Byłem cztery razy na szkoleniu u wspomnianego przez Ciebie Tadeusza, spędziłem ponad 20 dni ćwicząc od podstaw czyli od zera i ani razu nie słyszałem żebyśmy uczyli się jazdy czy jechali wspomnianym śmigiem bo za każdym razem była mowa o krótkim skręcie 🤷♂️ dlatego podpisuję się obiema rekami pod tym co napisał wyżej Andrzej zresztą rok temu pisał o tym również PSmok aczkolwiek nie odbieram wielu ich „reliktu przeszłości” to był ich czas . Pytałem o niego na hali holenderskich instruktorów i nikt nie ma pojęcia za to wszyscy wskazali na pełny wachlarz krótkiego czyli korte bochten ! Na filmie zamieszczonym przez Ciebie również mowa o krótkim… E24 czy E9 lub W124 to kwintesencja motoryzacji ale niestety dziś już jako 🤷♂️„relikt przeszłości” choć nadal używany przez wielu i podobnie jest ze wspomnianym śmigiem. Kropka. Oczywistym jest,że wszystko pojedziesz na każdej narcie a ogranicza nas tylko technika-jej brak i objeżdżenie lub nasza głowa czy wspomniana fantazja . pozdro Czyli ty widzisz różnicę pomiędzy śmigiem a krótkim skrętem jak rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.