Skocz do zawartości

Ranking

  1. Mitek

    Mitek

    Members


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      16 207


  2. mig

    mig

    Members


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      7 155


  3. AdrianW

    AdrianW

    Members


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      232


  4. star

    star

    Members


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      10 304


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.09.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Weekend w Bieszczadach był rewelacyjny.... Nocleg na lądzie i zeglowanie odkrytopokładową szalupą.... Rodzaj łodki moze nie najbardziej optymalny na tamtejsze skrajnie zmienne wiatry i częste zwroty, ale nie było źle, za to miejsca znacznie wiecej niz w zwykle ciasnym kokpicie kabinówki. Pogoda - ideał. Slonce i niezły wiatr, ktory jednak nie mogł zdecydować sie czy wiac i z ktorej strony.... jezioro Solińskie to wąska kicha z zalesionymi brzegami wiec kierunek wiatru jedt tu loterią... Pierwszy dzien do Wolkowyj, drugi do Teleśnicy, było co robić. Polecam to miejsce. VID-20250829-WA0010.mp4
    4 punkty
  2. Cześć To nie jest proste przełożenie szerokości stopy w mm na to co jest napisane na bucie. Ja mam bardzo szeroką stopę - około 110mm z miarki a buta w wersji wide 98 mm i jest OK. Pozdro
    2 punkty
  3. Cześć Ja miałem do tej pory pewnie ze 20 par butów z czego jedne miałem chyba około 20 lat (w tym były sezony po 60 i więcej dni na stoku w szkoleniu) i już lepszych miał nie będę a żona, której buty siadają zazwyczaj od razu miała pewnie z 5 czy 6 par z czego sportowe ma po kilkanaście sezonów i działały idealnie od początku do końca. Sportowe buty jak są dobrze dopasowane długo trzymają parametry. Im niższej klasy but (niżej w katalogu) tym szybciej siadają ze względu na gruby i miękki kapeć. Pozdro
    2 punkty
  4. na rynku są dziesiątki modeli i najprościej będzie jeśli udasz się do specjalisty Napisałeś 9 sezonów, mnyślałem że to dla Ciebie ale jeżśli żonka i ma jeszcze w perspektywie operację haluxów to jeszcze ten sezon niech w starych pojeździ bo po op. i tak trzeba będzie nowe buty zamówić. Ja miałem do tej pory 12 par butów narciarskich w 60 sezonach czyli zmieniam średnio co 5 lat, żona miała 6 par w 50 sezonach czyl zmienia co 8 lat
    2 punkty
  5. Cześć Na tym polega główna różnica pomiędzy butami męskimi a damskimi - przeciętne kobiety, jak słusznie zauważyłeś, mają nieco inaczej wysklepione mięśnie łydki. Zazwyczaj jest to pomijalne bo jeżeli but jest dobrze dobrany rozmiarowo to z łydką też nie ma problemu. Jeżeli but jest dobrze dobrany a łydka się nie mieści - problem z chwyceniem przez ząbki - to trzeba zerknąć czy są otwory do przeniesienia klamer i je przepiąć w serwisie w te drugie otwory. Oczywiście trzeba pamiętać, że wszystko co dotyczy butów należy odnosić do prawidłowej pozycji narciarskiej czyli pięta cofnięta w bucie na maksa nogi lekko ugięte (najprościej) bo inaczej to żaden but nie będzie pasował ani nie będzie wygodny. Pozdro
    2 punkty
  6. https://zywiec.naszemiasto.pl/nowa-ekspresowka-w-beskidach-prawie-gotowa-wyglada-imponujaco-jest-juz-data-otwarcia-tej-najbardziej-widokowej-drogi-w-woj-slaskim/ar/c1p2-27902501 Cieszą się również deweloperuchy, które zabudowują okolicę >>ekskluzywnymi inwestycjami w górach, dla klientów ceniących sobie cisze i kontakt z naturą<<. Jak bowiem wiadomo, nie ma takiego miejscowego planu zagospodarowania, którego nie da się zmienić łapówką.
    1 punkt
  7. Hmm chcąc być ścisłym to Rossignol czyli Lange bo to w ten sposób historia zadziałała. Pozdro
    1 punkt
  8. Dokładnie tak jak Mitek pisze.. ja mam płetwy około 106~107mm a kierpce nosze 98mm przy dł 265.. ogromne znaczenie ma kształt nogi (nie samej stopy) - najlepiej iść do speca jeśii sam nie jesteś pewien co pasuje do wojej nogi.
    1 punkt
  9. Faktycznie, zacne🙂 Do nart by pasowały.....😎
    1 punkt
  10. Wersji rossi worldcup hero są dwie - szersze i węższe.
    1 punkt
  11. Lange czyli też jakby Rossignol 😉 A czy te modele bardziej sportowe/wyczynowe nie powinny być lżejsze? Tylko gdzieś znalazłem że seria Alltrack jest właśnie chyba z tych szerszych (102mm) i wydaje mi się że są za szerokie.
    1 punkt
  12. Ja mam Lange i nie jestem z nich zadowolony. But jest ciężki i toporny i muszę je zmienić ale teraz tak mało jeżdżę, że nie ma to specjalnego sensu chyba. Prędzej rower w planach. Jak dopinasz na maksa to znaczy, że buty są do zmiany - wytłuczony kapeć. Alltrack to dobra kolekcja i skoro masz pozytywne doświadczenia z tymi butami to bym dalej szedł w tym kierunku tym bardziej, że tu akurat można coś pokombinować. Jaki numer buta nosisz? Pozdro
    1 punkt
  13. Ale chyba robią też różne modele butów w zależności od rozmiaru/smukłości łydki? Na razie nie ma jakichś dużych dolegliwości, no chyba że jak obcasy założy... Ale od tego mogą się z wiekiem kolana i kręgosłup posypać. Jest na to rozwiązanie i nazywa się HyProCure. Tylko trochę to kosztuje.
    1 punkt
  14. Moja stopy ma szczupłe a łydki fest. Na te haluksy to jakieś lasery czy ultradźwięki aby zmniejszyć bolesność może na początek? PS u mnie parametry też ciut się zmieniły ale skitury w sam raz.
    1 punkt
  15. I tak będę zjeżdżać do Niedźwiedzia na obiad…
    1 punkt
  16. Sprawdziłem ile osób zginęło podczas wypadków w czasie pokazów i przygotowań do nich. Jest tego znacznie więcej niż byśmy sądzili. W tych paru największych zginęło po kilkadziesiąt osób jednorazowo. Zgadzam się 100% z @tomkly , że idiotyzmem jest ryzykowanie życia najlepszych pilotów wojskowych (szkolonych jednak do walki na odległość a nie manewrowej) oraz sprzętu, którego brakuje. Przeczytałem, że godzina lotu na f16 kosztuje prawie 60 000 zł. Czyli koszt wyszkolenia i nalotu pilota, który zginął należy ostrożnie przyjąć na 100 mln zł (wraz z kursem podstawowym). Koszt samolotu to 250 mln zł a system, który to wspiera to jeszcze praca kilkunastu osób. Czy warto ryzykować tak gigantyczne potencjalnie straty, nawet jeśli prawdopodobieństwo wypadku jest małe? Według mnie warto byłoby dokładnie przemyśleć zasady pokazów. Prosty przelot bojowych maszyn. Lądowanie, pokazy. A akrobacje na innych tańszych maszynach i jednak jak Maciek napisał - wyżej.
    1 punkt
  17. Ze względu na ważny interes państwa powinien obowiązywać zakaz organizacji tego typu pokazów dla gawiedzi. Po to są te samoloty oraz wyszkolona kadra żeby bronić granic a nie robić pokazówki do piwa, kiełbasek oraz popcornu. Dymisja tego, który wydał zgodę na wykorzystanie jednego z 48 samolotów niezgodnie z obronnym przeznaczeniem. Co roku ten sam cyrk. A co się stało to chyba nie ma sensu komentować, każdy sam widzi z filmów, zakładam że z fizyki mieliście wszyscy dobre stopnie.
    1 punkt
  18. Cześć Nie, to są warunki wymarzone trochę zepsute niestety. Trudne warunki są tu: Pozdro
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...