Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.05.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Trzeba zacząć planować sezon 🤪
    2 punkty
  2. Ciężko się nie zgodzić z tym co napisałeś ale dzisiejszy prosiak w znacznej części modeli Porsche to Audi zresztą grupa VAG to też np Lambo i tu kalką Ursusa jest Q8 RS ta sama płyta i ten sam silnik a w środku klasyczny Passat 😂 tylko za grube talary bo znaczek oczywiście ma swoją wartość 😉. Kiedyś motoryzacyjnie prosiak był prosiakiem dziś już niewiele z tego zostało ale nadal 911 to kult firmy ( ostatnio czytałem,że opatentowali dwie jednostki -jedną benzynową a druga to hybryda ) choć jak wyżej można przeczytać z autem sportowym nie ma to nic wspólnego bo to klasyczny dupo-wóz rodzinny produkcji masowej po zakupy do 🐸 tak jak Twoje sprzedane „das auto” 😉. A tak na marginesie to MK1 chyba jeszcze w latach 70 jak dobrze pamiętam po włożeniu silnika od Audi 80 kratka materiał w siedzenia i czerwone elementy w kratkę przednia stał się kultowym aż po dziś dzień GTi Golfa oczywiście ze sportem nie ma to nic wspólnego 😂 bo tylko dalsza modyfikacja czy to odchudzająca budę czy dalszemu podnoszenia mocy do granic możliwości czyni auto sportowym i oczywiście zawodowy kierowca 🤦‍♂️ także sklep ba nawet fis SL to całodzienny rekreacyjny rarytas dla amatora bo ze sportem nie ma to nic wspólnego ale już dalsza modyfikacja serwisantów i pod nogą zawodnika czyni tą nartę sportową 😱🤯. Dobrego dzionka-czas na rower -może kiedyś zostanę rowerzystą przez duże R😂
    2 punkty
  3. A oglądałeś dzisiejsze Giro?
    1 punkt
  4. Dużo racji, jak kupowałem pierwsze auto to miałem do wyboru po 10 letnich rankingach niezawodności właśnie Porsche i Hondę Jazz, zgadnij co wybrałem;-) A serio to przypadek tego gt4 i szybkiej awarii mimo, że produkcja raczej butikowa i w innym kierunku niż suvy, bo to wolnossące ale jednak skrzynia siadła, tak więc wiesz... pewno to co piszesz, te skrzynie to już pewno masówka. Mimo, że sam model dopieszczony raczej.
    1 punkt
  5. Tadziu, tak było, że Porsche zawsze liderowało w rankingach bezawaryjności, ale głównie pod uwagę był brany wiek. To era sprzed wprowadzenia SUV-a do swojej oferty, który uchronił firmę przed bankructwem. To były samochody drogie dla bardzo wąskiego grona użytkowników, jeżdżone okazyjnie. Sprawa wygląda inaczej, jeśli te samochody mają dużo większe grono odbiorców i są wykorzystywane na co dzień. Robi się problem. Przebiegi robione w ciągu „całego życia” ówczesnego Porche teraz się klepie w 2 lata. Wprowadza się masową produkcję optymalizując koszty, co zawsze ma w jakimś stopniu przełożenie na trwałość. Poza tym to grupa VAG, gdzie sporo pewnie części jest z przysłowiowego „golfa”. Oszczędności. Bez tego podzieliłby los Saab-a, którego próbował ratować Opel. Recepta była prosta, kazali Saab-owi skonstruować samochód w oparciu i wykorzystaniu min. 70% ówczesnej Vectry. Niestety Szwedzi zrobili po swojemu i 70% części było dedykowanych. Słaba sprzedaż + wysoka cena doprowadziły do upadku firmy. pozdro
    1 punkt
  6. Hummel nie robił nart raczej... 🙂 Troszkę podobny znaczek miały narty Artis. Pozdro
    1 punkt
  7. Unia już zadecydowała - od 35 tylko elektryki
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...