Jump to content

Jak poprawić równowagę przód-tył i płynność skrętów


a_senior
 Share

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Po co wkręcasz. Dobrze wiesz dlaczego tak robi

Opinie naszej myśli szkoleniowej, z którą miałem styczność są mi znane, wykluczają one możliwość skutecznej jazdy w takim ustawieniu, tyle tylko, że  teoria przeczy praktyce, stąd pytanie.

 

Ty jak uważasz, poważnie pytam?

Link to comment
Share on other sites

Opinie naszej myśli szkoleniowej, z którą miałem styczność są mi znane, wykluczają one możliwość skutecznej jazdy w takim ustawieniu, tyle tylko, że teoria przeczy praktyce, stąd pytanie.

Ty jak uważasz, poważnie pytam?

Jest to pogłębienie kontr rotacji. "Wciąga" piętki ograniczając ześlizg przyśpieszając jednocześnie wejście na krawędź.
Link to comment
Share on other sites

[quote name="wort" post="642882" timestamp="1583737528"]
U nas, na Pilsku znaczy też idealnie, od dzisiaj pełne słońce - polecam.

attachicon.gifpil.PNG

Mam takie pytanko, na filmiku widać jak Alexis prawie w każdy skręcie odwodzi/zostawia z tyłu zewnętrzną rękę, czy to jest błąd?
[/quot


Ładna fotka. Pamietam Pilsko z końca lat 80. Byli by świetnie znowu tam kiedyś pojeździć.

Co do video. Myśle ze Mitek dużo wyjaśnił . Dodam tylko od siebie ze problemy z zewnętrzna ręka to miał wtedy jak jego skręt był spóźniony i był na tyłach nart. Jak równowaga wróciła ( szczególnie przy takiej szybkości ) ręce wracały gdzie powinny być .
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...