Jump to content

Szczyrk - Czyrna - Solisko


Administrator
 Share

Recommended Posts

 

zarejestrowałem się na gopass (kartę już wcześniej miałem)

 


Jak Wam się udało zarejestrować na posiadany już gopass? Jak w czasie rejestracji benefitów podałem swój mail to wyszło że zajęty (bo mam już konto) i musiałem użyć innego. Też tak mieliście czy dało się to jakoś obejść? Do tego rejestracja tylko po słowacku.

Link to comment
Share on other sites

Jak Wam się udało zarejestrować na posiadany już gopass? Jak w czasie rejestracji benefitów podałem swój mail to wyszło że zajęty (bo mam już konto) i musiałem użyć innego. Też tak mieliście czy dało się to jakoś obejść? Do tego rejestracja tylko po słowacku.


Rejestrację robiłem w sumie na cztery konta (swoje i najbliższych) z kont które używamy na codzień do logowania i nie było z nią problemów. Takie miałem rok wcześniej, bo dołączyłem karty dzieci i żony do swojego konta, ale wówczas napisałem maila do TMR i po sprawdzeniu uprawnień dodali mi benefity do poszczególnych skipassów oraz podali co zrobić po wykorzystaniu benefitów by rozdzielić konta. Podczas rejestracji jest możliwość zmiany języka na polski lub angielski, przynajmniej u mnie taka możliwość była, a robiłem rejestrację dla czterech osób.
Link to comment
Share on other sites

 

Jak Wam się udało zarejestrować na posiadany już gopass? Jak w czasie rejestracji benefitów podałem swój mail to wyszło że zajęty (bo mam już konto) i musiałem użyć innego. Też tak mieliście czy dało się to jakoś obejść? Do tego rejestracja tylko po słowacku.

 

 

Hmm, dziwne jest to, co piszesz. Przede wszystkim formularz rejestracji jest dostępny tylko po zalogowaniu, więc konto właśnie trzeba mieć najpierw utworzone. Po zalogowaniu się 80% pól formularza miałem już wypełnione danymi z konta. Dwa, że ten formularz działa we wszystkich trzech językach (choć jak zwyke słowacki się "przebija" na inne języki). Korzystasz z formularza tutaj: https://www.gopass.sk/akcionari ?

 

edit: I tak, jeśli dobrze rozumiem nieco enigmatyczny interfejs gopassa, to benefity wrzuciłem na już posiadaną kartę.

Link to comment
Share on other sites

Czyli wychodzi na to, że wchodzisz w opcję rejestracji nowego konta, zamiast zalogować się na istniejące i dziwisz się, że dostajesz komunikat o zdublowanym emailu :-) No nic, jak już mówiłem, ta strona jest enigmatyczna, więc można się pogubić. Po prostu się zaloguj i tyle.

Link to comment
Share on other sites

Sądziłem, że najpierw trzeba się zarejestrować żeby zdziałało "logowanie akcjonariuszy". Gdyby był napis zaloguj do konta gopass lub zarejestruj nowe było by łatwiej. Dzięki za wyjaśnienie. Pytanie co teraz jeśli wysłałem zgłoszenie 3 dni temu z nowym mailem.

Link to comment
Share on other sites

Pozostaje chyba kontakt mailowy. Mnie odpisali na maila po paru dniach, a to, że wysłałem formularz dwukrotnie (raz błędnie, raz poprawnie) też nie było problemem, abym ostatecznie dostał benefity. Może jeśli poprosisz, to przeniosą je na oryginalne konto.

Link to comment
Share on other sites

Pozostaje chyba kontakt mailowy. Mnie odpisali na maila po paru dniach, a to, że wysłałem formularz dwukrotnie (raz błędnie, raz poprawnie) też nie było problemem, abym ostatecznie dostał benefity. Może jeśli poprosisz, to przeniosą je na oryginalne konto.


Przeniosą, u mnie w ubiegłym roku przenieśli bo jak napisałem wcześniej karty żony i dzieci dołączyłem do swojego konta i nie było możliwości rejestracji każdej oddzielnie. Kontakt mailowy jest bardzo dobry z TMR. Mi odpowiadała pani jeszcze tego samego dnia, tyle że korespondencja była po angielsku.
Link to comment
Share on other sites

Na pewno trasy są lekko przeprofilowane, pewnie trochę przy okazji poszerzone. Golgota również będzie poszerzona ale dopiero w przyszłym sezonie. Będzie sięgała do orczyku, który częściowo jest już zdemontowany. Ja widzę jeszcze nową trasę dla freeriderow pod kanapą. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem orczyk pod Golgotą powinien zostać.

W nowej, przedłużonej  wersji trasa jest........dziwna.

Bardzo płaska górna połowa i solidnie stroma dolna.

Nie wiem kto ma na niej całej z radochą jeździć.

Dla jednych góra będzie za płaska a dla innych dół za stromy .

Link to comment
Share on other sites

Na pewno trasy są lekko przeprofilowane, pewnie trochę przy okazji poszerzone. Golgota również będzie poszerzona ale dopiero w przyszłym sezonie. Będzie sięgała do orczyku, który częściowo jest już zdemontowany. Ja widzę jeszcze nową trasę dla freeriderow pod kanapą. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Gdyby jeszcze wywalić te krzaczory między 4 a 7..... hmmm.....
Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem orczyk pod Golgotą powinien zostać. W nowej, przedłużonej wersji trasa jest........dziwna. Bardzo płaska górna połowa i solidnie stroma dolna. Nie wiem kto ma na niej całej z radochą jeździć. Dla jednych góra będzie za płaska a dla innych dół za stromy .

Orczyk nie zostanie bo przecinałby nową trasę, czyli objazd Golgoty. Na tym odcinku jest już zdemontowany. Za to pas drzew pomiędzy orczykiem a Golgota ma być wykarczowany i o tyle ma być ona poszerzona. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem orczyk pod Golgotą powinien zostać.

W nowej, przedłużonej  wersji trasa jest........dziwna.

Bardzo płaska górna połowa i solidnie stroma dolna.

Nie wiem kto ma na niej całej z radochą jeździć.

Dla jednych góra będzie za płaska a dla innych dół za stromy .

Ale to chyba nie taki problem dla zaawansowanego narciarza przejechać kawałek łagodnego? Mało która trasa jest na całej długości stroma - FIS ze Skrzycznego też ma masę odcinków łagodnych, Kasprowy (Gąsienicowa) tylko na pierwszych 100m jest stromy, pozostałe 1200m jest łagodne i wątpię, by to komuś przeszkadzało.

Link to comment
Share on other sites

Ale to chyba nie taki problem dla zaawansowanego narciarza przejechać kawałek łagodnego? Mało która trasa jest na całej długości stroma - FIS ze Skrzycznego też ma masę odcinków łagodnych, Kasprowy (Gąsienicowa) tylko na pierwszych 100m jest stromy, pozostałe 1200m jest łagodne i wątpię, by to komuś przeszkadzało.

 

To teraz pomyśl o tych drugich :)

Link to comment
Share on other sites

Zostanie Bieńkula, gdzieś słyszałem, że Golgota po przeprofilowaniu ma być czerwono/niebieska, gdzie lewa część ma być czerwona a prawa niebieska (choć nie bardzo to sobie wyobrażam).  

 

 

Pogłębią  trawers :) ?

 

 

 

Mówisz od dołu czy góry?

Zawsze stromsza była prawa jadąc na dół.

Link to comment
Share on other sites

Pogłębią  trawers :) ?

 

 

 

Mówisz od dołu czy góry?

Zawsze stromsza była prawa jadąc na dół.

Patrząc od dołu, ta część poszerzona o orczyk ma być niebieska. Jak uważnie przejrzysz mapki tras to już w tym roku pozmieniali ich kolory. Moim zdaniem musi być bardziej niebiesko, by przyciągnąć rodziny z dziećmi (bo na nich będą zarabiać).  

Link to comment
Share on other sites

Nie chcę być malkontentem.

To nie problem na taliowanej narcie poćwiczyć na płaskim.

 

Myślę jednak, że gdyby orczyk został cieszył by się wzięciem.

Nie wykluczone, ale na Golgocie byłoby o 700 osób/h więcej - wyobrażasz to sobie? Już i tak będzie tłoczniej tej zimy.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...