Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.08.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dobre pytanie . Powiem szczerze że tematem się nie interesowałem. Ostatnio kumpel wziął i tłumaczył mi to co napisałem wyżej ale mówił o swoim spedelec-elektryku. Z logicznego 😉idea jest taka żeby zamienić auto na rower więc każdy rower pewnie możesz wziąć w leasing MTB ,Race, elektryk,gravel czy miejski. Tu raczej podziału nie ma bo rower to rower 🤷‍♂️ a że tanie nie są więc pewnie wyszli z jakaś tam inicjatywą zachęcającą . Tak to rozumie bo km w dojeździe do pracy jest najlepiej płacony plus liczony w dwie strony co ma też zachęcać . Będę miał chwilkę przejrzę internet co piszą i dam znać . Ps. Z netu wychodzi że każdy rower a taki Spedelec w zależności od polityki firmy która może wymagać od Ciebie prawo jazdy na kat.B i wtedy dostaniesz leasing .. Tu masz jakąś stronę z netu nawet z przeliczeniem ile wyniesie rower w leasingu i kilka głównych informacji. Przetłumacz na polski https://www.bikecenter.be/nl/leasing?gad_source=1&gad_campaignid=1652733579&gbraid=0AAAAADtFokz6g6M_CPLMlqXQCWe5IjLKF&gclid=EAIaIQobChMInNbtsqaqjwMVioR8Bh2XVgVLEAAYAiACEgLTj_D_BwE
    3 punkty
  2. E race wchodzą od jakiegoś czasu w 2 wersjach. Pro i zwykłej. Różnica jest w płycie. W wersji pro jest płyta taka sama jak w komórkach. Te które wystawiłem to nie wersja pro, aczkolwiek konkretna deseczka no i na płycie.
    2 punkty
  3. Jan Dudek wydawał się mniej doświadczonym wspinaczem https://www.facebook.com/groups/125875737424915/user/100009417242897/ był Tatromaniakiem. Wspominal z sentymentem II Martinovkę w 6h na Gerlachu oraz Łapiński Paszucha na Kazalnicy ale tam było mokro więc wycof. Tu opis pierwszej https://www.rudazwyboru.pl/2015/07/z-wizyta-u-krola-gerlach-droga-martina.html a druga popularna zimą https://cragmagazine.pl/kazalnica-lista-osobista-janka-kuczery-czesc-i/ latem V+/VI- ponoć, zimą cyt. Ła-Pa była moją pierwszą drogą na Kazalnicy. Wybrałem się na nią w pierwszym sezonie mojego zimowego wspinania. Przewspinane miałem dwa tygodnie na Hali Gąsienicowej z Piotrkiem Drobotem jako instruktorem. Cechował mnie, jak to pewien kolega stwierdził, brak pokory do gór, stąd wybór tej drogi w pierwszym moim sezonie zimowym mało kogo zdziwił. Moim partnerem był Łukasz Depta – bardziej doświadczony ode mnie wspinacz, ale to ja byłem pomysłodawcą „wycieczki”. Był zapych, lot, połamane okulary, zmielona psycha, generalnie Wielka Przygoda i chyba największa przygoda, jaką miałem na Kazalnicy do tej pory, bo ta droga w tym czasie była dla nas cholernie trudna.
    1 punkt
  4. Dodam, że Pan Kazimierz był członkiem https://tktj.pl a ten tekst z fb powyżej na tatromaniaku od jego córki, ech...
    1 punkt
  5. Cześć To Ciebie walnęło po kieszeni a nie - nas. Ja nie należę do Januszy i ...koniec. Ostatni post bardzo fajny - szacun, bo bez niego... Pozdro
    1 punkt
  6. wybrali trudną drogę -połnocną grań, nie mamy informacji co mogło się tam stać, pisali na początku że był obryw skalny ale śledztwo trwa. Mam żal bo dwa razy zawieszali poszukiwania twierdząc że przeszukali ten masyw i musieliśmy wciąż interweniować i naciskać żeby jeszcze wznowili działania ale ja się nie znam i pewnie robili co mogą.Gdyby w piątek helikopter latał dłużej może udało by się ich uratować a z tego co pisali latał przez godzinę na tak dużym terenie. Trudno się z tym pogodzić https://www.camptocamp.org/routes/55927/fr/weissmies-arete-n-en-traversee
    1 punkt
  7. Kazimierz Wszołek (lat 76) realizował projekt zdobycia wszystkich czterotysięczników w Alpach i był już w zasadzie w jego końcówce - zostały mu dwa do zdobycia.
    1 punkt
  8. Masz bardzo dobrą średnią. Na krótszych trasach we Wro (mieszkam centralnie) nie mam szans przekroczyć 12 km/h. Po prostu wystarczy parę świateł (po minucie czekania) po drodze. Nawet kombinując i jadąc ulicami gdzie jest sens, a chodnikami lub objazdami, gdy trzeba, to i tak dużo nie przyspieszę. Po prostu ruch jest naprawdę duży. Autem z parkowaniem (i szukaniem miejsca) i dochodzeniem do punktu jest przeważnie dużo dłużej jak rowerem.
    1 punkt
  9. To jest jakiś automatyczny bot, zasrał w jednej chwili wszystkie wątki. Nie mamy narzędzi, żeby się go pozbyć.
    1 punkt
  10. Na serio pytasz? To jest klasyczny race carver czyli RC a więc pomiędzy SL a GS: a) długość rzędu 165-180 cm; b) radius w granicach 14-18 metrów. Bardzo dobra, przyjazna, reaktywna i skrętna narta.
    1 punkt
  11. Super Express wita.
    0 punktów
  12. no i tak to nic nie pomoże, auto szare kombi Hunday albo Kia, numery z przodu S
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...