Skocz do zawartości

Narty dla jeżdżącej 11- latki


alexa84

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, bardzo proszę o pomoc w doborze nart dla mojej córki ( w marcu kończy 12 lat). Jeździ już długo...ale niestety tylko trochę pod okiem instruktora. Ja niestety dobrym demonstratorem nie jestem, gdyż jestem samoukiem..

jest podobny wątek 11 letniego chlopca- ale on jeździ z większym zacięciem, a moja córka- bardziej zachowawczo, dlatego osobny wątek założyłam. Moja córka ma 154cm, waży 36kg, jest bardzo sprawna fizycznie. Jazda sprawia jej radość, zjedzie z każdej trasy bez stresu, ale zacięcia wielkiego nie widzę 😉  jeździ zachowawczo, nie bardzo obniżyć się i docisnąć przodów...na lekcje z instruktorem kręci nosem że nuuuuda.... Za 2 tyg jedziemy na fajny wyjazd stąd pilnie sprzęt potrzebny, bo ostatnie narty to Elan RC 130cm ( w tym roku próbowała z instruktorem snowboard, więc na popołudnia narty były wypożyczane). Na nartach spędzamy w ciągu roku jedynie 7-12 dni w roku

Jakich nart szukać, żeby były rozwojowe? Ja się zobowiązuje do zapewnienia jej dobrego szkolenia 😉

Edytowane przez alexa84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno dłuższych niż te, które ma obecnie. Jak nie boicie się prędkości, długiego skrętu - to juniorski GS. Chcecie poskręcać, idź w kierunku juniorskiej SL. Chcesz by było łatwo, lekko i przyjemnie, jakakolwiek narta typu Multi Event (tylko ona moim zdaniem rozwojowa nie będzie). 

p.s.

Obecnie problematyczna może być dostępność nart, jest ich mało na rynku. 

p.s.2 We Francji trochę ich jeszcze mają.

https://www.ultrafun.fr/101-skis-racing#s[41][]:3106&s[41][]:3180&s[26][]:2217&s[31][]:&s[5][]:&s[13][]:1486&ash[13][]:1486&sid:1&h:home&ics:101&abs:YToxOntpOjA7aToxNDg2O30:

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, moruniek napisał: