Skocz do zawartości

Narty dla.... no właśnie :)


robertw

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

Nie pisałem n forum prawie rok 😞  . Od tamtej pory trochę zmieniło sie na świecie i w moim życiu, wypadek, rehabilitacja itd.... ale do rzeczy. Moje Fishery RC4 juz maja wyjeżdżone swoje kilometry i wymagają wymiany, więc poproszę o podpowiedź na jakie "deski" sie przesiąść? Coś więcej o mnie'

Wiek - średni (56 lat)

Wzrost - 176 cm

Waga - 87 kg

Buty - Rossignole o flexie 110 i Atomici o flexie 130

Umiejętności - takie sobie

Ilość lat na deskach ponad 50 z przerwami

Teraz zastanawiam się na nartami troche szerszymi pod butem niz moje obecne. może o troszke wiekszym promieniu skrętu ale bardziej Allroundowe. Na dobrze przygotowana trasę ale rozmiekły snieg. Co polecicie?

A tak mniej więcej jeżdżę.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plus80 jakbym mógł to bym nie zadawał pytania, chyba to logiczne? Pomimo dużego stażu w jeździe nie mam doświadczenia w mnogosci sprzętu. Jeździłem okazyjnie na różnych nartach ale to nie doświadczenie z używania na co dzień, stąd  moje pytanie do użytkowników nart allroundowych; jaką nartę polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach