Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jan

    Sezon 2025/2026

    Poważna sprawa - uważaj na siebie
  3. Mitek

    rower :)

    Cześć Niecałe 20h i 53 min z jednym dłuższym postojem na pełnowymiarową obiadokolację z jedną gumą na początku. Pogoda super, spory wiatr ale ze względu na charakter trasy nie był aż tak odczuwalny. Podobno zajebiste szutry. Trasa w ogóle jest zajebista bo ją w dużej części znam i np. zjazdy w trójmiejskim parku, cały trójmiejski las aż pod Redę jest świetny. Nad morzem nie ma aż tak dużo piachu. Wschodnie Kaszuby nie są takie przyjemne bo są dość wylesione ale twórcy trasy pojechali lasami od południa co było świetną decyzją. Generalnie zajebista wycieczka a tryb wyścigowy dodaje fajnego smaczku. Pozdro
  4. Dzisiaj
  5. Lexi

    Sezon 2025/2026

    Tak właśnie kombinuje 6 wskakuje w lipcu.
  6. kordiankw

    Sezon 2025/2026

    Cena promocyjna była do 31 mają teraz już drożej. Nie wiem z jakiego jesteś miesiąca, ale jest zniżka dla sześciolatków. Trzeba mieć ukończone 60 lat.
  7. star

    Trochę humoru

    Star(e) ale jar(e). To pisałem ja. Rybak Romek.
  8. Marcos73

    rower :)

    Brawo dla Rafała. 366 km na raz, trzeba mieć twarde dupsko. pozdro
  9. Wczoraj
  10. Mitek

    rower :)

    Cześć Oczywiście!!! Kiedyś jak się spotkamy o tym pogadamy. Fenomenalna historia. Czysty sport. Moim faworytem był Carapaz - bardzo lubię tego zawodnika - ale to co pokazał Brytyjczyk, jeszcze w tych niesamowitych okolicznościach - przejdzie do historii kolarstwa. Wspaniała czysta walka! Rafał dojeżdża - ma jeszcze pierdnięcie, jakieś 60km. Trzymaj się serdecznie
  11. Mikoski

    Sezon 2025/2026

    Trzeba zacząć planować sezon 🤪
  12. kordiankw

    rower :)

    A oglądałeś dzisiejsze Giro?
  13. Mitek

    rower :)

    Cześć Zwycięzca już kończy. Czas około 13h na 366km w terenie, średnia brutto około 28km/h. Pozdro
  14. Zacznij od małego, małe jest piękne. W gt4 trochę sportu no i oldskul. PS czy masz plecak na rower, bez tego nigdy nie staniesz się...
  15. Sprawdź stabilizatory kolana w sklepie medycznym marki https://sklep.medycznemarki.pl/kolano-c-1_2_11.html
  16. Mitek, dzięki za odpowiedź. Spodziewałem się, że pewnie to Ty pierwszy zareagujesz i będziesz chciał wybić mi ten pomysł z głowy, i pewnie słusznie. Rosołki które mi podesłałeś mają parametry praktycznie identyczne jak te moje. Rozumiem jednak że konstrukcja jest zupełnie inna? Hero MT znalazłem 167 lub 175, myślisz że przy mojej wadze te drugie nie będą za długie? Wbrew moim warunkom fizycznym jestem raczej mocno ambitny. Myślisz że te +10cm długości poprawi trochę stabilność? W pierwszym poście trochę źle się wyraziłem - nie przeszkadza mi lód tzn że po trasach twardych czy oblodzonych jeździ mi się zdecydowanie lepiej niż na tych już puszczających.
  17. Ciężko się nie zgodzić z tym co napisałeś ale dzisiejszy prosiak w znacznej części modeli Porsche to Audi zresztą grupa VAG to też np Lambo i tu kalką Ursusa jest Q8 RS ta sama płyta i ten sam silnik a w środku klasyczny Passat 😂 tylko za grube talary bo znaczek oczywiście ma swoją wartość 😉. Kiedyś motoryzacyjnie prosiak był prosiakiem dziś już niewiele z tego zostało ale nadal 911 to kult firmy ( ostatnio czytałem,że opatentowali dwie jednostki -jedną benzynową a druga to hybryda ) choć jak wyżej można przeczytać z autem sportowym nie ma to nic wspólnego bo to klasyczny dupo-wóz rodzinny produkcji masowej po zakupy do 🐸 tak jak Twoje sprzedane „das auto” 😉. A tak na marginesie to MK1 chyba jeszcze w latach 70 jak dobrze pamiętam po włożeniu silnika od Audi 80 kratka materiał w siedzenia i czerwone elementy w kratkę przednia stał się kultowym aż po dziś dzień GTi Golfa oczywiście ze sportem nie ma to nic wspólnego 😂 bo tylko dalsza modyfikacja czy to odchudzająca budę czy dalszemu podnoszenia mocy do granic możliwości czyni auto sportowym i oczywiście zawodowy kierowca 🤦‍♂️ także sklep ba nawet fis SL to całodzienny rekreacyjny rarytas dla amatora bo ze sportem nie ma to nic wspólnego ale już dalsza modyfikacja serwisantów i pod nogą zawodnika czyni tą nartę sportową 😱🤯. Dobrego dzionka-czas na rower -może kiedyś zostanę rowerzystą przez duże R😂
  18. Dużo racji, jak kupowałem pierwsze auto to miałem do wyboru po 10 letnich rankingach niezawodności właśnie Porsche i Hondę Jazz, zgadnij co wybrałem;-) A serio to przypadek tego gt4 i szybkiej awarii mimo, że produkcja raczej butikowa i w innym kierunku niż suvy, bo to wolnossące ale jednak skrzynia siadła, tak więc wiesz... pewno to co piszesz, te skrzynie to już pewno masówka. Mimo, że sam model dopieszczony raczej.
  19. Cześć Technika oraz zdecydowanie w jeździe, to jedyne realne i racjonalne rady. Wymiana nart, kupowanie drugich, uniwersalnych itd. to raczej rady dla leniwych i niezorientowanych. Narta 163cm na której jeździsz jest pewnie o jakieś 10 cm za krótka, poza tym to jednak narta dość słabej konstrukcji. Jak już chcesz koniecznie to po prostu wymień sobie narty. Kup np. Rossignol Hero MT kolo 170 cm. Pozdro
  20. Cześć. Jestem nowy na forum. Nie mogłem znaleźć formularza więc napiszę coś o sobie. Mam 34 lata, 178cm wzrostu i ważę około 70kg. Buty Rossignol Alltrack 90(do wymiany-ciut za duże). Narty Rossignol REACT RTX 163cm. Jeśli chodzi o jazdę na nartach to ciężko obiektywnie mi coś napisać. Myślę że jestem taki słaby średniak. Lubię niebieskie i czerwone trasy jak są równe, nierozjeżdżone, nie przeszkadza mi lód. Nie jeżdżę szybko ale wolę dłuższe skręty. Potrafię krawędziować ale czasami ratuje się oczywiście zeslizgiem. Jestem po operacji biodra po wypadku w 2016r. Bioderko stanowi czasami pewne ograniczenie na stoku ale jakoś daję radę. Szukam drugiej pary nart na gorsze warunki tzn. muldy, mokry śnieg. Nie będę jeździł poza trasami. Chodzi mi tylko o to żeby było mi w grząskim śniegu trochę lżej. Jeśli mój tok myślenia jest zły to walcie śmiało - przyjmę na klatę. Myślałem nad Head Kore x 85. Znalazłem takie narty w długości 170cm. Zastanawiam się czy nie będą za krótkie?
  21. Tadziu, tak było, że Porsche zawsze liderowało w rankingach bezawaryjności, ale głównie pod uwagę był brany wiek. To era sprzed wprowadzenia SUV-a do swojej oferty, który uchronił firmę przed bankructwem. To były samochody drogie dla bardzo wąskiego grona użytkowników, jeżdżone okazyjnie. Sprawa wygląda inaczej, jeśli te samochody mają dużo większe grono odbiorców i są wykorzystywane na co dzień. Robi się problem. Przebiegi robione w ciągu „całego życia” ówczesnego Porche teraz się klepie w 2 lata. Wprowadza się masową produkcję optymalizując koszty, co zawsze ma w jakimś stopniu przełożenie na trwałość. Poza tym to grupa VAG, gdzie sporo pewnie części jest z przysłowiowego „golfa”. Oszczędności. Bez tego podzieliłby los Saab-a, którego próbował ratować Opel. Recepta była prosta, kazali Saab-owi skonstruować samochód w oparciu i wykorzystaniu min. 70% ówczesnej Vectry. Niestety Szwedzi zrobili po swojemu i 70% części było dedykowanych. Słaba sprzedaż + wysoka cena doprowadziły do upadku firmy. pozdro
  22. No właśnie Hummel, to stąd te strzałki😀. Już zapomniałem o tej firmie. Thx. pozdro
  23. Mitek

    rower :)

    Cześć Jakby co to idzie Wanoga - kaszubskie Ultra. W tym roku 3 dystanse, podział na kategorie itd. Ten sezon nam niestety wypada ale brat Rybelka jedzie. Można sobie zerkać jak to wygląda na trasie: https://wanozka2025.bbtracker.pl/ Trakera mają wzorowego, czytelny, lista miejsc na punktach itd. - 734 Rafał. Pozdro
  24. Nie wiem gdzie Marcos pisał o małej awaryjności Porsche ale a propos tego gt4 opinia właściciela, kumpla, żeby nie było, że posiadam;-) Ale miałem forda rs serwisowałem jak należy i psuł się strasznie ale z drugiej strony porsche kupiłem nowe i po 20k przebiegu skrzynia sie zepsuła i passat 300k przebiegu to nie wyczyn a porsche 150 k przebiegu to rzadko spotykany widok
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...