Jump to content

Platforma rowerowa - wybór


MarioJ
 Share

Recommended Posts

Chcę nabyć platformę rowerową na hak, wiem z czym to się je.

Mam na oku kilka produktów, może ktoś używa jednego z wymienionych modeli i może się podzielić wrażeniami.

 

WESTFALIA BC60 - 2 rowery + trzeci na adapterze

mocno się składa do małej paczki, wyższa cena

https://allegro.pl/o...wery-9681491239

 

PERUZZO COMO 3

niższa cena, brak zamków na pałąkach, zamiast tego linka w zestawie

https://allegro.pl/o...lany-9524357553

 

Aguri Active Bike - 3 rowery + czwarty na adapterze

jakiś polski producent, dobra funkcjonalność, niższa cena

https://www.olx.pl/o...D5-IDGvDqN.html

 

aguri.png

Link to comment
Share on other sites

Chcę nabyć platformę rowerową na hak, wiem z czym to się je.

Mam na oku kilka produktów, może ktoś używa jednego z wymienionych modeli i może się podzielić wrażeniami.

 

WESTFALIA BC60 - 2 rowery + trzeci na adapterze

mocno się składa do małej paczki, wyższa cena

https://allegro.pl/o...wery-9681491239

 

PERUZZO COMO 3

niższa cena, brak zamków na pałąkach, zamiast tego linka w zestawie

https://allegro.pl/o...lany-9524357553

 

Aguri Active Bike - 3 rowery + czwarty na adapterze

jakiś polski producent, dobra funkcjonalność, niższa cena

https://www.olx.pl/o...D5-IDGvDqN.html

 

attachicon.gifaguri.png

 

 

Zastanów się ile można zyskać na cenie ( tracąc raczej zawsze choć trochę na jakości) a ile stracić + ew. wyrządzić komuś krzywdę gdyby coś się stało.

 

Wiem wiem, wszystko nawet te tańsze ma też certyfikaty itd.  tylko  po co  je testować :)

 

 

Ja bym akurat na tym nie szukał oszczędności i brał jednak z topowych europejskich  marek nawet, jeśli uznasz to za przepłacanie.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam Aguri Active 3 w tym roku kupiłem. Woziłem na nim 4 rowery MTB 29er, Solidnie wykonany, szybki montaż poprzez dźwignię zamykaną na zamek. Uchwyty także zamykane na zamek. Łączna waga rowerów myślę, że w granicach 60 kg (mam zamontowane bagażniki i błotniki).

Bagażnik moim zdaniem ok, mocny, chociaż z czterema rowerami trochę się chybocze, ale jak obserwowałem Thule to też lekko się trzęsie. Myślę, że warto się nad nim zastanowić. 

Pozostałych nie znam.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam Aguri Active 3 w tym roku kupiłem. Woziłem na nim 4 rowery MTB 29er, Solidnie wykonany, szybki montaż poprzez dźwignię zamykaną na zamek. Uchwyty także zamykane na zamek. Łączna waga rowerów myślę, że w granicach 60 kg (mam zamontowane bagażniki i błotniki).

Bagażnik moim zdaniem ok, mocny, chociaż z czterema rowerami trochę się chybocze, ale jak obserwowałem Thule to też lekko się trzęsie. Myślę, że warto się nad nim zastanowić. 

Pozostałych nie znam.

Cześć

Każdy się "chybocze" to jest taka konstrukcja po prostu.

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Zastanów się ile można zyskać na cenie ( tracąc raczej zawsze choć trochę na jakości) a ile stracić + ew. wyrządzić komuś krzywdę gdyby coś się stało.

 

Wiem wiem, wszystko nawet te tańsze ma też certyfikaty itd.  tylko  po co  je testować :)

 

Ja bym akurat na tym nie szukał oszczędności i brał jednak z topowych europejskich  marek nawet, jeśli uznasz to za przepłacanie.

 

Generalnie się z Tobą zgadzam, aby samemu nie testować. 

Dlatego pytam innych ludzi którzy już coś potestowali :-)

 

Czemu mam dać zarobić bogatej firmie Thule?

Wolałbym wesprzeć kogoś innego, mniejszego, kto ma też wystarczająco dobry produkt.

Link to comment
Share on other sites

Peruzzo kiedyś próbowałem, ale ruchy skrętno-boczne miał takie, że odesłałem z powrotem. Mam Atera, jednak trudno polecić mimo niby solidnej budowy, kumplowi pękł na spawie, ja swój po jego wypadku w 2 miejscach wzmocniłem. Poza tym funkcjonalność dobra, fajny system mocowania. Teraz brałbym raczej Thule.
Link to comment
Share on other sites

Generalnie się z Tobą zgadzam, aby samemu nie testować. 

Dlatego pytam innych ludzi którzy już coś potestowali :-)

 

Czemu mam dać zarobić bogatej firmie Thule?

Wolałbym wesprzeć kogoś innego, mniejszego, kto ma też wystarczająco dobry produkt.

Interpack na 4 rowery - wożę nim 2 aluminiowe Krossy i 2 Węglowe Spece.

W innym wątku pisałem, ale powtórzę. Zalety - solidna stalowa konstrukcja, wady/zalety - brak samozamykacza.

Kilka razy Alpy i dziesiątki może więcej jazdy po Polsce i wszystko trzyma.

 

Tomek

Link to comment
Share on other sites

Cześć

Każdy się "chybocze" to jest taka konstrukcja po prostu.

Pozdrowienia

Cześć

To wiem, że każdy ale niektóre mocniej (sprawdzałem w tym roku na kampingu, a było tego sprzętu sporo nadzwyczaj dużo osób wybrało się z rowerami na wakacje) Thule było trochę mniej chybotliwe, ale trzeba by sprawdzić z takimi samymi rowerami to by było miarodajne. 

Podczas jazdy największe "chybotania" powodują poprzeczne nierówności warto wtedy zwolnić.

Reasumując uważam, że bagażnik Aguri jest wystarczający do przewożenia 4 rowerów a tańszy chyba o połowę w porównaniu do Thule (chyba, że masz zamiar wynajmować bagażnik jak nie używasz to bierz Thule różnica zwróci się po jakimś czasie) 

pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Cześć

To wiem, że każdy ale niektóre mocniej (sprawdzałem w tym roku na kampingu, a było tego sprzętu sporo nadzwyczaj dużo osób wybrało się z rowerami na wakacje) Thule było trochę mniej chybotliwe, ale trzeba by sprawdzić z takimi samymi rowerami to by było miarodajne. 

Podczas jazdy największe "chybotania" powodują poprzeczne nierówności warto wtedy zwolnić.

Reasumując uważam, że bagażnik Aguri jest wystarczający do przewożenia 4 rowerów a tańszy chyba o połowę w porównaniu do Thule (chyba, że masz zamiar wynajmować bagażnik jak nie używasz to bierz Thule różnica zwróci się po jakimś czasie) 

pozdrowienia

Cześć

Takich detali nie sprawdzałem. Użytkowałem Thule na 3 rowery. Gdzieś go jeszcze mam ale nie mój, a może jest do sprzedania? Zapytać?

Użytkowałem go w terenie - pył podpięty na haku pickupa - na solidnych nierównościach z pełnym obciążeniem i spoko, aczkolwiek widziałem jak się taki urwał (również w terenie).

Mocowanie na hak 5 minut, zakładanie rowerów trochę więcej.

Aha co do tego urwanego to udało się go przy pomocy srebrnej taśmy i paru taśm zupełnie skutecznie regenerować pomimo pękniętej głowicy tego zaczepu na hak. To tę zmoże być przydatne, ze się stosunkowo prosto da wybrnąć z takiej sytuacji.

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Chcę nabyć platformę rowerową na hak, wiem z czym to się je.
Mam na oku kilka produktów, może ktoś używa jednego z wymienionych modeli i może się podzielić wrażeniami]



Ja mam platformę czeskiego producenta Wjenzek ,a u nas występuje pod nazwą Alfa 3+1 bodajże . Przewożę na nim najczęściej 4 ciężkie rowery enduro i śmiało mogę go polecić. Jest co prawda pewien problem z ułożeniem rowerów żeby się nie ocierały ,ale stosujemy jakieś szmatki, przekładki bądź też niektórzy z nas mają takie „ubranka” na rower z
neoprenu.Bagażnik jest odchylany montowany na dwie śruby.
Ja dodatkowo stosuję pas ściągający żeby zapobiec chybotaniu i w celu dodatkowego zabezpieczenia zawijam go o pałąk i relingi .
Kupowałem go wysyłkowo w Wejherowie-jak coś mogę oszukać sklep.
Pozdrawiam
Link to comment
Share on other sites

Ja mam platformę czeskiego producenta Wjenzek ,a u nas występuje pod nazwą Alfa 3+1 bodajże . Przewożę na nim najczęściej 4 ciężkie rowery enduro i śmiało mogę go polecić. Jest co prawda pewien problem z ułożeniem rowerów żeby się nie ocierały ,ale stosujemy jakieś szmatki, przekładki bądź też niektórzy z nas mają takie „ubranka” na rower z
neoprenu.Bagażnik jest odchylany montowany na dwie śruby.
Ja dodatkowo stosuję pas ściągający żeby zapobiec chybotaniu i w celu dodatkowego zabezpieczenia zawijam go o pałąk i relingi .
Kupowałem go wysyłkowo w Wejherowie-jak coś mogę oszukać sklep.
Pozdrawiam

Ja stanąłem przed poważniejszym wyzwaniem po zakupie mojego elektryka,który sam waży 45 kg i trzeba go jakoś zamocować,i jeszcze zmieścic drugi rower.Kupiłem starszej generacji Twinny Load,holenderski,taki pancerny jak na zdjęciu,których jest sporo używanych,i przerobiłem mocowanie roweru. Konstrukcja zamocowania na kuli jest taka,że wytrzymałaby DMC na haku,czyli 100 kg ..https://www.olx.pl/o...html#92155c1b95  Też dałem tyle, 150 zł/,kwota nie powala,a na przeróbkę i tak byłem skazany...

Link to comment
Share on other sites

Ja stanąłem przed poważniejszym wyzwaniem po zakupie mojego elektryka,który sam waży 45 kg i trzeba go jakoś zamocować,i jeszcze zmieścic drugi rower.Kupiłem starszej generacji Twinny Load,holenderski,taki pancerny jak na zdjęciu,których jest sporo używanych,i przerobiłem mocowanie roweru. Konstrukcja zamocowania jest taka,że wytrzymałaby DMC na haku,czyli 100 kg ..https://www.olx.pl/o...html#92155c1b95  Też dałem tyle,kwota nie powala,a na przeróbkę i tak byłem skazany...

Nawet design podobny do Twojego elektryka ;)

 

 

A tak poważnie, to spoko, że są takie opcje. Po drogach jeździ wiele aut, które całe są warte tyle co te markowe platformy na hak.

Link to comment
Share on other sites

Nawet design podobny do Twojego elektryka ;)

 

 

A tak poważnie, to spoko, że są takie opcje. Po drogach jeździ wiele aut, które całe są warte tyle co te markowe platformy na hak.

 

mam dla Ciebie fajny pomysł na pracę, nakładanie powłok ceramicznych na wypasione auta,

podobno jest to ostatnio bardzo modne że nowe auta zabezpiecza się powłokami albo foliami za kilka tysięcy,

na pewno są na tym spore marże

 

zainteresuj się tzw. cardetailing

Link to comment
Share on other sites

mam dla Ciebie fajny pomysł na pracę, nakładanie powłok ceramicznych na wypasione auta,

podobno jest to ostatnio bardzo modne że nowe auta zabezpiecza się powłokami albo foliami za kilka tysięcy,

na pewno są na tym spore marże

 

zainteresuj się tzw. cardetailing

 

Teraz na topie jest wszystko co związane z wyglądem. Zarówno ludzi jak i przedmiotów.

 

Właściwie wygląd jest wszystkim.

 

A tak odnośnie pracy. Mój szef złożył wypowiedzenie.

Zarządzał zespołem 20-kilku inżynierów. Odpowiadał za proces produkcji na kilkudziesięciu liniach produkcyjnych z których miesięcznie schodzą komponenty warte co najmniej 50mln zł. Zgadnij ile zarabiał?

Link to comment
Share on other sites

mam dla Ciebie fajny pomysł na pracę, nakładanie powłok ceramicznych na wypasione auta,

podobno jest to ostatnio bardzo modne że nowe auta zabezpiecza się powłokami albo foliami za kilka tysięcy,

na pewno są na tym spore marże

 

zainteresuj się tzw. cardetailing

 

Teraz na topie jest wszystko co związane z wyglądem. Zarówno ludzi jak i przedmiotów.

 

Właściwie wygląd jest wszystkim.

 

 

Wiem, że wydźwięk i sens postu Mario był zupełnie inny, ale skoro już jesteśmy przy samochodowych powłokach ceramicznych, to od dwóch lat mam Sonax Ceramic Coating 36.

Kosztowała coś około 1.500 zł (a więc mniej niż "kilka tysięcy"  :) ) plus trzykrotnie - po każdej zimie i dodatkowo miesiąc temu - korzystałem z usługi regeneracji i odświeżania powłoki. Każda regeneracja to dodatkowe 300 - 400 zł, ale w tym mamy już kompleksowe i detailingowe mycie samochodu oraz sprzątanie wnętrza, tak więc co najmniej 100 zł można odliczyć.

I po dwóch latach powiem jedno - wygląd to dla mnie najmniej istotny aspekt powłoki. Dla mnie najważniejsza jest łatwość mycia, a właściwie nawet nie mycia, tylko spłukania samochodu. Od dwóch lat mycie auta ogranicza się do podjechania raz w tygodniu na samoobsługową myjnie i włączenia ostatniego programu (woda demineralizowana) za 5 zł. Wszystko - błoto, kurz, ptasie odchody, a w zimie sól schodzi samo. Bez gąbki, bez szczotki, bez szamponu.

Jak się zapomnę i nie pojadę raz w tygodniu na myjnie, tylko po miesiącu, to wówczas dodatkowo muszę najpierw pokryć auto aktywną pianą na 30 sekund.

Druga rzecz to zabezpieczenie lakieru - miesiąc temu jakiś troll wjechał mi wózkiem sklepowym w błotnik. Już szykowałem się na malowanie, a wystarczyło podjechać do detailera i bez używania polerki udało się odnowić powłokę w tym miejscu (okazało się że tylko ona ucierpiała). 

Moim zdaniem powłoka to nie fanaberia. Warta każdej złotówki. Przynajmniej ta moja... W każdym kolejnym aucie zamierzam aplikować

 

Dla niedowiarków - tak wygląda dwuletni samochód umyty samą wodą:

 

*wprawdzie tydzień  wcześniej samochód był na odnowieniu powłoki, ale do "umycia" przed zrobieniem filmu użyłem samej czystej wody :)

Link to comment
Share on other sites

Śpiochu
Mnie by bardziej interesowało gdzie szef znalazł nową pracę i za ile ? :-)

Jak chcesz to podaj te jego zarobki.

Znalazł pracę jako zwykły inżynier za tą samą stawkę co miał jako manager.

 

A zarabiał mniej więcej tyle co ja.

 

 

Co do powłok to każda porządna myjnia takie nakłada już od lat.

Fakt, prowadzenie myjni to bardzo dochodowy interes.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...