Spiochu Posted January 17 Share Posted January 17 Ja nawet nie rozumiem, jak to technicznie zrobić? Dlaczego silnik nie zgasł? Wyjaśnijcie jak to działa. Automatem nigdy nie jechałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brachol Posted January 17 Share Posted January 17 1 godzinę temu, Spiochu napisał: Ja nawet nie rozumiem, jak to technicznie zrobić? Dlaczego silnik nie zgasł? Wyjaśnijcie jak to działa. Automatem nigdy nie jechałem. Jak nie ma przyczepności i włączysz bieg puścisz powoli sprzęgło to koła będą się kręcić, a samochód stoi w miejscu. Jak złapie przyczepność, ale niezbyt gwałtownie to pojedzie, jak za mocno to zgaśnie. Jak koła się kręcą to łatwiej wypchnąć samochód z zaspy, czy też błota nawet jak ktoś będzie wyciągał Cię na linie (polecam pooglądać sobie filmy z jazd off road tam stosują różne patenty na wyciągnięcie wklejonego samochodu). Możesz podnieść przód samochodu i włączyć bieg I zobaczysz co się będzie działo. Da się przecież ruszyć samochodem na wolnych obrotach bez dodawania gazu tylko odpowiednio operując sprzęgłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiochu Posted January 17 Share Posted January 17 15 minut temu, brachol napisał: Jak nie ma przyczepności i włączysz bieg puścisz powoli sprzęgło to koła będą się kręcić, a samochód stoi w miejscu. Jak złapie przyczepność, ale niezbyt gwałtownie to pojedzie, jak za mocno to zgaśnie. Jak koła się kręcą to łatwiej wypchnąć samochód z zaspy, czy też błota nawet jak ktoś będzie wyciągał Cię na linie (polecam pooglądać sobie filmy z jazd off road tam stosują różne patenty na wyciągnięcie wklejonego samochodu). Możesz podnieść przód samochodu i włączyć bieg I zobaczysz co się będzie działo. Da się przecież ruszyć samochodem na wolnych obrotach bez dodawania gazu tylko odpowiednio operując sprzęgłem. Z tego co piszesz to w normalnej jeździe potrzebne są jakieś wyjątkowe warunki i trzeba wyłączyć ASR bo inaczej zgaśnie. Wyjeżdżanie z zaspy praktykowałem wielokrotnie, ale po prostu zawsze ktoś siedział za kierownicą i dodawał gazu w odpowiednim momencie. Ruszyć bez gazu można, ale wymaga to dużego wyczucia i na co dzień się tego nie robi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mig Posted January 17 Share Posted January 17 (edited) Jezdziles pewnie na razie benzyną. Dizlem bez problemu i treningu ruszysz nie dotykając gazu nawet pod górę. Nawet autem z miniaturką 1.6 litra. Wystarczy minimum czucia w lewej nodze. Edited January 17 by mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiochu Posted January 17 Share Posted January 17 3 godziny temu, mig napisał: Jezdziles pewnie na razie benzyną. Dizlem bez problemu i treningu ruszysz nie dotykając gazu nawet pod górę. Nawet autem z miniaturką 1.6 litra. Wystarczy minimum czucia w lewej nodze. Faktycznie głównie benzyna. Dieslem jechałem parę razy, ale nie zwróciłem na to uwagi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 17 Share Posted January 17 Tymczasem teraz CG pod 4? tygodniach przerwy, zaczęła naśnieżać dolne partie stoków. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 19 Share Posted January 19 W tę sobotę, wyjątkowo, działają do 22.00. Poza tym CG od niedzieli wraca na nocne jazdy, do godz 20.00. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 22 Share Posted January 22 Ruszyła trasa D, maja 60cm białego. Szybko uzupełnili śnieg od mojej wizyty z 06.01, gdzie białego było max 20cm plus liczne przecierki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
star Posted January 22 Share Posted January 22 Jest dobrze. Bo pada. D i B. Opiekowałem się. Burton. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brachol Posted January 23 Share Posted January 23 @star a gdzie Scotty? pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
star Posted January 23 Share Posted January 23 (edited) 33 minuty temu, brachol napisał: @star a gdzie Scotty? pozdro W Skierniewicach. Biorę co mam pod ręką, w Łodzi były te Mastery tom wziął. Scotty Nadały by się na zamkniętą A jedynie dziś już otwartą. Na D gdzie twardo i lodowo te dynki spoko. A i na B gdzie slalom między muldami, ludźmi tez ok choć mogłem z Wrocka wziąć dłuższe ale nie kombinowałem. Dwie pary wystarcza. Edited January 23 by star 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 24 Share Posted January 24 Od dzisiaj otwarta jest trasa A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 29 Share Posted January 29 Jedziemy: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_tomek2 Posted January 29 Share Posted January 29 Właśnie wróciłem, po 9 rano dwa zjazdy "normalne", czynna tylko trasa B, potem dwa po 20,25 minut stania, potem jeden 30 minut kolejki, otworzyli trasę A...a potem na widok kolejki zrezygnowaliśmy i do domu (kolejka na wysokość ogniska przy karczmie). Trasa dobrze przygotowana, lód pod spodem, sztuczny z góry. Kolejka na Żmijowiec nieczynna, nie wiadomo kiedy będzie czynna, ponoć coś ją boli. Wczoraj prądu nie było i kolejka ponoć 1,5h stała. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 29 Share Posted January 29 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 29 Share Posted January 29 (edited) Jest stanowisko testowe Head. Do boxa Taurus moje GS weszły na styk: Edited January 29 by grimson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikon255 Posted January 29 Share Posted January 29 12 minut temu, grimson napisał: Jest stanowisko testowe Head. Do boxa Taurus mogę GS weszły na styk: Ktory to model boxa? Te Twoje 188? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 29 Share Posted January 29 3 minuty temu, nikon255 napisał: Ktory to model boxa? Te Twoje 188? Kupowałem w 2016. Teoretycznie wchodzą narty do 195cm, moje maja 193 i był challenge żeby je zmieścić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 29 Share Posted January 29 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 29 Share Posted January 29 Wczoraj takie tu były atrakcje: https://gazetawroclawska.pl/pozar-hotelu-na-czarnej-gorze-ewakuowanych-zostalo-blisko-260-osob/ar/c1-17242083 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 29 Share Posted January 29 (edited) Pojeźdzone uczciwie 2 godz z rodzina. Dla żony i córki to pierwsze nartowanie od roku. Dlatego dziś było wolno i dostojnie. Warun: na Efce elegancko, twardo i minimalne odsypy. Kolejka do Efki na 2 min czekania. Po trzech zjazdach uderzyłem na B. Tam warun elegancki, jeszcze bardziej twardo pod narta. Minimalne odsypy na początku, ścianka pod koniec o dziwo z lekkimi tylko muldami. Do Luxtorpedy kolejka na bieżąco, nie było stania. Pracuja armatki pod koniec A oraz pare sztuk na polu narciarskim. Po przetarciu szlaku zabrałem rodzine na B, tam śmigalismy do końca. Z cyklu ciekawości i osobliwości: - na Efce tata uczył dziecko jazdy, dziecko w szelkach. Ja stałem w miejscu, a tata przejechał mi po nartach - na B jeździł facet z dobra masa i w wieku około 50l. Styl jazdy na rozpaczliwy pług, cisnął dobre 40-60km/godz. Widziałem jak raz ładnie sieknal, ale zaraz się pozbierał i pojechał dalej. Na trasie A widziani narciarze. Sports Tracker wypluł w totalu 18.9km, V max 69km/godz. Edited January 29 by grimson 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 29 Share Posted January 29 8 godzin temu, _tomek2 napisał: Właśnie wróciłem, po 9 rano dwa zjazdy "normalne", czynna tylko trasa B, potem dwa po 20,25 minut stania, potem jeden 30 minut kolejki, otworzyli trasę A...a potem na widok kolejki zrezygnowaliśmy i do domu (kolejka na wysokość ogniska przy karczmie). Trasa dobrze przygotowana, lód pod spodem, sztuczny z góry. Kolejka na Żmijowiec nieczynna, nie wiadomo kiedy będzie czynna, ponoć coś ją boli. Wczoraj prądu nie było i kolejka ponoć 1,5h stała. Jesteś jutro na CG? Ja zostaje do czwartku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcos73 Posted January 29 Share Posted January 29 51 minut temu, grimson napisał: Ja stałem w miejscu, a tata przejechał mi po nartach Jak zwykle miałeś za długie narty 😉 pozdrawiam 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 29 Share Posted January 29 3 minuty temu, Marcos73 napisał: Jak zwykle miałeś za długie narty 😉 pozdrawiam Tak wyszło, poza tym moje Head są białe, jak dobrze się wkomponują w śnieg to już nic nie widać. p.s. Kastle tez mam białe😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimson Posted January 30 Share Posted January 30 Poranny przegląd sytuacji: - ratraki na Efce - twardo pod butem przy Luxtorpedzie - skiturowiec z Łodzi rozpakowywal sie na parkingu - trochę wieje, temp -6st C - Żmija już działa, czeka tylko na UDT i odbiór. Jak dziś odbiorą- dziś odpala - C Fis wymaga jeszcze nasniezania, trasa na razie wyłączona 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.