Jump to content

Przebieg


star
 Share

Recommended Posts

  • Replies 978
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Widać, że twoje paseratti daje radę, a nawet jesteś trochę blokowany.

Cała historia jest niezła. Auta były trzy. Jeszcze jakiś mercedes, ale odpadł. A Ferrari nie pozwolił się drugi raz wyprzedzić prawym. Choć nie miałem takich ambicji ot zjezdzalem na Skierniewice i chciałem się tylko zrownac. Tak czy owak te 15 minut na trasie Łódź Skierniewice były bardzo ożywcze. Jechałem znad morza mulac na tempomacie ok 120. Wracając do przeżyć mistycznych to jeszcze Dodge Challenger i Aston Martin obydwa rdzawe w zachodzących słońcu, raz S8 raz dk5.
PS wracając do możliwości raz było uwolnienie tir zjechał, zredukowalem, podłoga a jakobym stal
https://www.auto-swi...pca-f12/f443lks
https://autokult.pl/...e-f12berlinetty
https://pl.m.wikiped...i_812_Superfast
Link to comment
Share on other sites

Jechałem wolno, jechałem...
http://m.facebook.co...4792077/?type=3
http://avto-nomer.ru/pl/nomer14191320
Ferrari 812 Superfast
Z dedykacją dla FerraEnzo.
812 wyposażony jest w wolnossący silnik V12 o pojemności 6.5L, wywodzący się jeszcze z modelu Ferrari Enzo. Jednostka generuje moc 800 KM przy 8500 obrotów na minutę, oraz 718 NM przy 7000 obrotów na minutę. Jest to najmocniejsza wolnossąca jednostka używana w samochodach osobowych. Stosunek masy do mocy wynosi 2kg/KM

Ty to jednak jesteś petrolhead. :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

PS w tle też się dzieje...

 

W tle chyba Foka RS i 370z? :) 

 

Do foki mam sentyment. MK3 RS jeździ świetnie, problem z silnikiem chyba już opanowany. Chociaż mimo napędu większy sentyment mam do MK2 RS, ceny niestety powalają na kolana. Miałem kiedyś ST MK2. 2.5 T5 silnik z pewnymi wadami, ale brzmienie tego silnika jest uzależniające :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Na razie konwencjonalnie - czas się odkazić od środka coby złe vapory z mózgu wypędzić :) Niby naukowcy nie potwierdzili ale całe brytyjskie wojska ekspedycyjne uchroniło od febry innej dzumy i diabli wiedza czego jeszcze. Na Nałęczowiance lekko gazowanej oczywiście :D

Link to comment
Share on other sites

Na razie konwencjonalnie - czas się odkazić od środka coby złe vapory z mózgu wypędzić :) Niby naukowcy nie potwierdzili ale całe brytyjskie wojska ekspedycyjne uchroniło od febry innej dzumy i diabli wiedza czego jeszcze. Na Nałęczowiance lekko gazowanej oczywiście :D


Mam cisowiankę, jak żyć?
Link to comment
Share on other sites

Taaaa, mnie też ten cytat dosyć zaintrygował.
A co do opon to czyjaś żona tu kiedyś mocno parła na jeden konkretny model. Co to było? Yokohama Advan Sport? :D

Miałem w Jazzie, inny model, chyba nawet fabryczne. Teraz jakieś blue rozwazalem z resentymentu. Ale do Passata to żadne ideologicznie nie passują.

Załączone miniatury

  • DSC_4356.JPG
Link to comment
Share on other sites

Na razie konwencjonalnie - czas się odkazić od środka coby złe vapory z mózgu wypędzić :) Niby naukowcy nie potwierdzili ale całe brytyjskie wojska ekspedycyjne uchroniło od febry innej dzumy i diabli wiedza czego jeszcze. Na Nałęczowiance lekko gazowanej oczywiście :D

I to jest dobre podejście! Choć nie zawsze.

Lepiej blant i alko niż alko i blant. ;) 

 

@sstar

Coś mocniejszego. ;) 

 

Link to comment
Share on other sites

Też się przeglądałem jakieś hp...Eco? Trza jakoś utrzymać spalanie poniżej piątki:-)

 

Fuldy Eco Control miałem i bardzo chwaliłem. Miękkie i zajebiście przyczepne. Woziłem się na nich Nubirą kombi w wersji bez ABS - na tych gumach dosłownie nie szło zablokować kół, tak kleiły. Na mokrym świetne. Być może przez tę miękkość szybko się ścierały, ale nie wypowiem się bo poszły do ludzi po jakichś dwóch latach razem z autem.

Link to comment
Share on other sites

Fuldy Eco Control miałem i bardzo chwaliłem. Miękkie i zajebiście przyczepne. Woziłem się na nich Nubirą kombi w wersji bez ABS - na tych gumach dosłownie nie szło zablokować kół, tak kleiły. Na mokrym świetne. Być może przez tę miękkość szybko się ścierały, ale nie wypowiem się bo poszły do ludzi po jakichś dwóch latach razem z autem.


No i to jest problem. Conti mi szybko poszły. Zimowki. Goodyeary też za to krytykują. Fulda, Pirelli ciut za Michelin, no ale Fulda slabsza w innych parametrach niż ścieralnośc. PS w sezonie zwykle 20+
Link to comment
Share on other sites

No i to jest problem. Conti mi szybko poszły. Zimowki. Goodyeary też za to krytykują. Fulda, Pirelli ciut za Michelin, no ale Fulda slabsza w innych parametrach niż ścieralnośc. PS w sezonie zwykle 20+

 

A to jeszcze rozważyłbym Klebery - miałem w sumie 3 komplety (2 letnie + zimówki) na 2 samochodach. Letnie (chyba Dynaxer?) bardzo dyskretnie traciły milimetry a jechało się na nich bardzo fajnie. Zimówki też były świetne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...