Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Domyślam się. Nawet ten odcinek Raduni, który okrążaliśmy jest pełen spadów i wodospadów a wyobrażam sobie, że wyżej rzeki jest jeszcze bardziej dziko. Na Raduni jest 6 elektrowni wodnych zbudowanych przez Niemców. Skoro elektrownie wodne to musi byc niezły spad. Właśnie przy jednej z nich, Bielkowo, przekraczalismy rzekę wąską kładką.
- Dzisiaj
-
Albo lepiej, jak tu gdzie spedzam nadmorskie wakacje. 🙂 Zdjęcia z 17 lipca.
-
Cześć He he - nawet byś nie pomyślał, żeby tam pojechać, a mógłby być niezły total, jak widać. Sporo osób dokonuje dziwnych wyborów... jak widać. Pozdro
-
Zawsze mogło być gorzej, np w Mielnie 🤣
-
Cześć Ale jednak współczuję, chyba na tych Mazurach znalazłbyś spokojniejsze miejsce. Pozdro
-
Zdjęcia z weekend-u 😀
-
On sam jechał 😉 pozdro
-
Miałem jechać na Mazury 😅 wędka, rower jakieś wiosło ale jakoś mi się nie chce 🤷♂️ ziomek się wku… i pojechał połazić na południe 👌 i gul mi urósł 🫣 zdjęcia z dziś
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: supergniazdka
-
Z tym że stivoting jest kontrolowanym i zamierzonym działaniem. Generalnie chodzi o wyeliminowanie niezamierzonego uślizgu nart w skręcie. Zwykle to zbyt małe zakrawędziowanie nart (zjawisko płaskiej narty) i w tym kontekście należy to rozpatrywać. Przyczyn może być wiele, chociaż sporo ich opisałeś, raczej takie sztandarowe błędy. Zwykle w skręcie dostokowym, gdzie narciarz próbuje jechać na krawędzi a narty idą ześlizgiem. Albo zła pozycja dostokowa, nadmierna rotacja do środka skrętu, ogólna sztywność układu etc. Przyczyn może być kilka. Janek chciał wywołać dyskusję i mu się to udało, chociaż trochę zebrał ... pozdro
-
https://przegladsportowy.onet.pl/inne-sporty/to-dlatego-zginal-felix-baumgartner-prokuratura-oglasza-przyczyne-smierci/p06qt8g
-
Nie. Tłumaczyłem to już wiele razy ale jeszcze raz powtórzę. "Płaska narta" to niewystarczające zakrawędziowanie narty wobec sił które na nie działają co sumarycznie prowadzi do niekontrolowanego ześlizgu nart po stoku - niekontrolowanej fazy sterowania. Termin którego używam jest pewnym skrótem myślowym ale wie o tym każdy kursant byle jakiej szkoły lub byle jakiego instruktora który przerabia z nim temat ześlizgu bocznego lub skośnego z elementem nagłego zakrawędziowania nart. Przywołany przez @Marcos73 stivoting jest najbardziej jaskrawym - kontrastowym tego przykładem.
-
Zapomniałem o tych kątownikach. Dziś testowałem nową ostrzałke i sobie przypomniałem. Jestem w Szczyrku do piątku. Wracam do Warszawy w piątek po śniadaniu. Gdyby ktoś był nadal zainteresowany, mogę zrobić zdjęcia i wstawić. Będę wracał S1 do A1, ale mogę też przyjechać przez Katowice, jeżeli ktoś byłby zainteresowany. Mogę też zabrać je do domu i nadać przez InPost.
-
To kozackie było 😉. Yariska przejechała sama 2 osoby. O ile tej starszej Pani się nie dziwię, ale drugi chętny to jakiś nieogar. pozdro
-
Cześć Jar Raduni to jest naprawdę hardkorowy odcinek przy wysokiej wodzie. Miałem jeszcze to szczęście, że kilkanaście lat temu udało się go popłynąć (obecnie całkowity zakaz pływania). Wspaniałe miejsce a kajakarsko naprawdę trudny (przy wyższej wodzie) albo nieprawdopodobnie uciążliwy (przy niskiej) odcinek. Pozdro
-
Życie i o tym piszę. Osoba z filmu nie powinna mieć prawa prowadzić samochodu po prostu.
-
Trzeba czytać ze zrozumieniem. Pisałem w temacie innym chwile potem jak kolega zadał to pytanie, że pojęcie płaska narta a wspomniane przez Adama "zjawisko płaskiej narty" to dwie różne rzeczy. Czasami buduje się pojęcia obrazowe aby coś wytłumaczyć.
-
Kilka zdjęć z malowniczego objazdu rowerowego Jeziora Straszyńskiego niedaleko Gdańska. I rzeki Raduni. Nisamowita, miejscami dzika, prawie górska rzeka. 12 km od Gdańska. 🙂 6-letni wnuk dawał radę. Dziadek też. 🙂
-
Nigdy nie miałem takiej sytuacji i obym nigdy nie miał ale pełna zgoda jeżeli kierowca się pomylił bo „coś” i jedzie dalej z premedytacją pod prąd to powinien stracić uprawnienia na zawsze . Ale też wiem, bo jeżdżę od lat przez Polskę od lat 90 ( ostatnio mniej ) że oznakowanie w Polsce jest katastrofą i sam miałem dziwne sytuacje,że znaki wskazywały skręt w prawo a po chwili koniec drogi i jestem w lesie ( budowa s7 wysokość Nidzicy jeszcze parę lat temu) … ale patrz tu to też jest życie 🤷♂️ https://youtube.com/shorts/Bnyb_sJyJmY?si=MxxOZTJ796prJVo0
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Hemolens
-
Skate To Ski czyli na rolkach z górki - techniki, porady, doświadczenia
KrzysiekK odpowiedział KrzysiekK → na temat → Nauka jazdy
@PSmok - krótkie coś nakręciłem. Sam byłem tam i telefon w bagażniku, stacjonarnie, bez zoom ale coś widać. Cieszy mnie że pojawia się powoli balans boczny, fajna siła odśrodkowa. Co mi się nie podoba to wciąż lekko za szerokie ustawienie i A frame. No i praca kijkami. Tylko nie umiem opisać co mi nie pasuje. Generalnie jestem zadowolony. 🤣 Gorąco było ale kilka km zrobione, kardio żeby zupełnie nie zdziadzieć i jest git. Pozdrawiam -
nareszcie zaczynacie kapować że wymyślanie nowych pojęć typu "zjawisko płaskiej narty" robi jedynie zamieszanie
-
Cześć W Poznaniu (miasto dość duże jak na polskie warunki, ale jednak, nie za bardzo turystyczne) opłaty w strefie w centrum 8-20, od pon-sob, pierwsza godzina 7.00 zł, druga 7.40 trzecia 7.90 i potem każda następna 7.00 zł. W Krakowie tanio... Od września mają wzrosnąć opłaty... pozdro
-
Bzdura nie w sensie narciarskim nawet tylko czysto logicznym. Płaska narta to narta leżąca płasko na śniegu. Połóż sobie na śniegu nieobciążoną nartę i spróbuj ją przesunąć w bok.
- Wczoraj
-
Zacznij jeździć na "płaskich nartach" ześlizgiem. Ulży całemu forum 🤣
-
PROFESORZE jak pisze @Marcos73 to wszystko jasne bo "płaska narta" to nic innego jak umożliwienie wprowadzenia nart w ześlizg.
-
Na pewno? Cena w strefie "A" czyli centrum Krakowa to 6 zł/h Opłata obowiązuje od godziny 10-20 czyli maksymalnie 10 godzin. Nie więcej jak 60 zł . Jednocześnie jak postawimy samochód o np. 8 rano i odjedziemy o 23 to także zapłacimy 60 zł. To oczywiście nie jest tanio ale to w zasadzie tyle samo. Wydaje mi się, że porównanie centrum turystycznego miasta z klepiskiem z krowami nad morzem chyba nie jest uprawnione. W szczerym polu to bezkosztowy zysk dla właściciela klepiska a dużych turystycznych miastach to niestety konieczność. Wiem, wiem, różnica siły nabywczej i takie tam inne 😉