Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
No i wykrakałem
- Dzisiaj
-
Wróćmy w takim razie do początku. Jeżeli narta nie ma znaczenia a dobry narciarz jedzie po wszystkim ( warunki tu nnie mają najmniejszego znaczenia ) i na wszystkim to zostawiam temat w spokoju a jak chcesz to możesz dalej pić pianę 😜. Powtórzę- mi na tym etapie brakuje doświadczenia i techniki a głowa blokuje bo narta (długość/szerokość) szczególnie mentalnie robi różnicę . Kropka .
-
Jak koniecznie chcesz z Heada mniej wymagającą nartę to masterem jest tam e-Speed Pro. Wychodzą w długościach 170,175,180,185 cm. 180 cm ma 20,5 metra a 185 cm 21,7 metra. Natomiast ja osobiście szukałbym masterki wśród innych marek, choć sam używam nart Head. https://mcksport.pl/produkt/narty-head-worldcup-rebels-e-speed-pro-2025-freeflex-14-gw/#tab-description
-
Dokładnie o to chodzi, takie 186-188 cm może człowieka porządnie zmaltretować przy zaobserwowanych mankamentach technicznych.
-
Chciałam tylko nadmienić że Katowice też mają wprowadzić SCT 😁: https://mojekatowice.pl/artykuly/artykul/katowice-zobligowane-do-wprowadzenia-strefy-czystego-transportu
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Andrzej4
-
Moim zdaniem masz jeszcze sporo do zrobienia na SL co nie stoi w sprzeczności posiadania fajnych GS. Ja całe życie jeżdżę na SL i niczego mi nie brakuje. Kupiłem juniorskie GS FIS 183/23m ( przy moim 176cm/80kg) Nie wyobrażam sobie krótszych a ( długi) promień wymuszony jest specyfiką zawodów bo na co dzień wolałbym jakiś krótszy. Będę używał je właściwie tylko na amatorskich zawodach i z rzadka w Alpach. Musisz przyłożyć solidny filtr na to co piszę bo w mojej naturze jest zdecydowanie krótki skręt 😄 jednak to nie problem aby jeździć na SL, średnim skrętem z przyzwoicie wysokimi prędkościami. Czekaj co poradzi Ci Grzegorz @Bruner79
-
Dzięki za analizę, zgadzam się i czuję podobnie- jak nabieram prędkości to jednak strach mnie blokuje (i pewnie brak techniki) przed położeniem się bardziej i zamiatam tyłami żeby wyhamować. Niemniej jednak chyba do takiej jazdy gsy będą jednak wygodniejsze? Czy zostać przy SLach i szlifować technikę?
-
Cześć Wiesz swego czasu coś tam kręciłem. Nawet - chyba niewielu ma takie doświadczenia - kamerą VHS z ręki w czasie jazdy. Ale ja nie ma do tego serca ani chęci po prostu. Trzeba umieć szybko operować sprzętem wiedzieć co i jak itd. Trzeba trochę podporządkować jazdę kręceniu - ja tego zupełnie nie umiem i nie czuję. Pozdro
-
Cześć Niestabilność wynika ze złego dociążenia nart. Przody momentami lecą w powietrzu, ledwo skrobią śnieg. Może to oczywiście wynikać z chęci wydłużenia skrętu, więc odciążasz dzioby aby ci nie złapały tak agresywnie i lekko się uślizgnęły. Jednak... w momentach gdy starasz się lekko zapanować nad prędkością nie zacieśniasz skrętu tylko wrzucasz w ześlizg czyli raczej nie panujesz nad sterowaniem. Stąd moim zdaniem odczucie niestabilności. W takich warunkach na krawędzi to przy 60km/h SL powinien iść jeszcze jak żyleta. Ale pomysł kupna dłuższej narty nie jest zły oczywiście. Piszę tylko dlatego żebyś wziął to pod uwagę w jeździe bo jak wsiądziesz na długą to Cię powiezie a tak łatwo tam z zejściem z krawędzi nie będzie. Pozdro
-
Po Tobie bym się takiego wpisu nie spodziewał...🙂
-
Rozumiem i przyjmuję, na pewno niedostatki techniki są, powiedzcie w takim razie co Waszym zdaniem (ale ze stajni Heada) byście mi proponowali- konkretne modele 🙂
-
A co jeżeli jazdę lewym pasem przepisał mu lekarz 😜
-
Cześć Rybelek jeździć umie ale ciężko jej było tam przekładać narty na tych gomułach wymieszanych z kamieniami bo to Master 170cm - narta przez niektórych nawet uznawana za męską. 🙂 Nie zmienia to faktu, że to był naprawdę fajny kawałek jazdy. Może jestem nieco nienormlany ale jazda w takich warunkach sprawie mi bardzo dużo frajdy bo... trzeba się orientować a czasie rzeczywistym, ze tak powiem. Pozdro
-
Cześć Biorąc pod uwagę, że jak zobaczyliśmy ten kawałek z wyciągu i uznaliśmy, że raczej nie da się tam zjechać aby nie zniszczyć kompletnie nart to jestem dumny a takiej oceny. Zresztą pięknie to ja nigdy nie jeździłem - tu masz rację. Ja nie piszę o braku wiedzy co do oceny jazdy tylko o braku jakiejkolwiek oceny warunków - pisałeś o tym wcześniej a post to potwierdza. Pozdro
-
Komórki to narty zawodnicze i raczej jednak nie posiadasz wystarczających umiejętności. Na filmiku widać problemy z odchyleniem i nierównoległym prowadzeniem nart.
-
Chciałem napisać podobnie. Z jednej strony 180 w górę to minimum a z drugiej ( na razie) promień nie ma dla Ciebie znaczenia. Zamieszczony film pokazuje, że nie trzymasz nawet w sytuacjach proszących się o to, nart na krawędzi więc R nie ma większego znaczenia. Przestrzegam jednak przed promieniami powyżej ok.20m Jak "wsiądziesz" na czystą krawędź zaczną się problemy. To nie są narty do lekkiej jazdy po każdych trasach. Także posłuchaj @Bruner79
-
talerzykiem też trzeba się przejechać
-
@tomkly się czepiasz, przepiękny i bardzo męski kolor.
-
Jestem laikiem jeśli chodzi o te nazwy modelowe. e-GS Pro to już komórki, czy dopiero te z dopiskiem FIS?
-
Wydaje mi się, że nie musisz iść w komórki. Spokojnie wystarcza 1 sklep Gs lub master.
-
Tak to teraz wygląda jeśli chodzi o model e-GS pro 177 cm 106 - 68 - 90. 22.0 n/a 183 cm 104 - 68 - 89 25.4 n/a 189 cm 104 - 68 - 89 27.0 n/a Myślałem w takim razie o tych 183/25.4- jak myślicie? Chcę zostać przy Headach, nie chcę innych firm
-
Andrzej, drugi przemknął Lexi, tak wynika z kontekstu postów. Pani jako trzecia (nie znam), ale trzeba przyznać...No ale ja jak @Adam ..DUCH, mam słabość do kobiecej jazdy na nartach.
-
Dobre ranko.
-
Czy dobrze odczytałem kolejność zjeżdżających: Mitek, Mikoski, Rybelek?
