Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Np.przy…. 😉 …a z tą darmochą to bym polemizował 😜
  3. Dzisiaj
  4. Brawo za inicjatywę. Moim zdaniem świetny wyjazd a cena wręcz rewelacyjna. Samo 25 godzin szkolenia i analizy jazdy pod okiem instruktora klasy @PSmok jest warte podanej ceny. Karnet, nocleg, towarzystwo, wieczorne rozmowy o nartach, wychodzą za darmochę.
  5. Narazie osoby na linii Warszawa-Ostrava. Będę dawał Ci znać.
  6. mlesik

    3 Vallees Francja

    Ja planuję Valthorens w 3 tydzień stycznia... już się doczekać nie mogę!
  7. Hej, Szukam rozjezdzenia przedsezonowego dla dla syna (6 lat) w drugiej polowie pazdziernika chetnie z tyczkami. Sama tez szkole jakby co. Jak szukam to jest glownie Listopad, macie cos na pazdziernik? Pozdrawiam, B.
  8. Pytanie czy ktoś z Poznania i okolic jest zainteresowany? bo to kawał drogi, fajnie byłoby podzielić się kosztami i godzinami za kółkiem.
  9. grimson

    Lido di Jesolo

    Władek osobiście bawił się zapałkami
  10. No przeglądnąłem film i nie zauważyłem. Po prostu przyzwyczaiłem się, że czasy cena na priv się już skończyły. Dobra, jestem jednak debilem. Przeglądnąłem ale nie odsłuchałem. No coż........ Dzień jak co dzień ze mną 😅. Oczywiście jestem zainteresowany. Napiszę potem.
  11. Jan

    Lido di Jesolo

    Ruskie podpalili
  12. bardzo przyzwoita cena w stosunku do oferty
  13. A jakieś detale? Przybliżona cena za to szkolenie ?
  14. Wczoraj
  15. grimson

    Lido di Jesolo

    gdzie się pali, tam się dobrze dzieje @Jan
  16. Witam wszystkich w środku letnich wakacji! Zgodnie z anonsem kwietniowym, zapraszam na szkolenie we Włoszech. Z uwagi na zobowiązania Piotra względem Jego domowego ośrodka narciarskiego Big White w Kanadzie, oraz CSIA, styczeń jest jedynym możliwym terminem jaki wchodzi w grę. Miejscem planowanego szkolenia, jest kameralny ośrodek narciarski Valmalenco/Alpe Palu (zakwaterowanie od soboty do soboty). Osoby poważnie zainteresowane, zapraszam do kontaktu poprzez wiadomość prywatną. Info w filmie.
  17. Jan

    Lido di Jesolo

    ja tam wolę odpoczywać w swojskich klimatach, piwo w Biedrze po 2,20
  18. pełna racja, słaby sprzęt utrudnia jazdę nawet najlepszym
  19. Lexi

    Lido di Jesolo

    Ale te zachodnie plaże.. te południowe zatłoczone niemiłosiernie - dla mnie z automatu odpadają..
  20. bubol.T

    Lido di Jesolo

    @grimson która to wyspa archipelagu? Właśnie kończę swój urlop z czego 10 dni spędziłem w takich okolicznościach, dla mnie Algarve to najpiękniejsze Wybrzeże jakie widziałem. Super bock moim zdaniem najsmaczniejszy z miejscowych koncerniakow. Teraz trzeba znów popracować
  21. Cześć Więc - jak widać - nie do Ciebie/o Tobie, był powyższy post. Pozdro
  22. Nie bij tylko wytłumacz, z ust fachowca padło stwierdzenie „zwożenie drzewa” ja osobiście takiej techniki nie znam. pozdro ps. Celowo omijałem takie słowa jak skręt itp, aby się nie ośmieszyć, ale i tak się nie udało. O szuraniu nie pisałem, dyplomatycznie formułując zwrot „utrata wysokości”.
  23. Tak, Janek masz rację, zapomniałeś jeszcze, że buty, anzug, kask, rękawiczki i przede wszystkim kijki ma chujowe w myśl zasady, to nie narciarz jeździ, a sprzęt. Warun faktycznie do bani, bo sztruksu nie widać. No Victor miał, toteż lepiej mu szło😀. Generalnie to trzeba wszystko zmienić na profi i pierwszym być na stoku. Wówczas będzie wspaniale i wszystko załatwi sprzęt oczywiście doskonale dobrany i z najwyższej półki. Jazda cięta jest możliwa tylko … w gumie (bo w gumie wszystko się umie😉), na nartach z homologacją FIS oraz buty flex min 150. pozdro
  24. Tak, ale to już następny etap praca środka ciężkości nad nartami. Na początku trzeba zbudować bazę i systematycznie ją rozwijać. Wyeliminować choćby pernamentną jazdę w odchyleniu, o czym z resztą napisałeś. pozdro
  25. W mojej opinii aby narty dobrze trzymały w skręcie, kąt zakrawędziowania jest niezbędny ale kluczem do perfekcyjnego trzymania krawędzi jest balans przód-tył czyli w miarę równomierne obciążenie krawędzi zależnie od sytuacji. Tego obciążenia należy szukać cały czas i w każdym skręcie. Nie stoimy nad nartami w wyuczonej pozycji. Na GS jest trochę łatwiej a narta SL zdecydowanie szybciej problemy z balansem pokazuje. Jak mamy już odpowiednie czucie krawędzi ( bo do tego się ta zabawa sprowadza) możemy pogłębiać różne efekty dodając to do innych działań. np. zacieśniając skręt robimy to nie tylko zwiększeniem zakrawędziowania ale także minimalnym przeniesieniem ciężaru na przód narty. Zostając trochę z tyłu przy wyjściu ze skrętu dostajemy fajnego kopa i niezłą dynamikę. Notoryczne jeżdżenie na tyłach jest na amatorskich stokach niemal regułą. Robi to znacząca większość. Jeśli inicjujemy skręt z obciążeniem tyłu nart natychmiast dochodzi do uślizgu i złapanie w dalszej fazie skrętu krawędzi jest dość trudne. Zdarza się także zawodnikom PŚ podczas zawodów ale tu geneza błędu jest raczej inna.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...