Skocz do zawartości

Narty dla średnio jeżdżącej kobiety


ulka cebulka

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, proszę o pomoc w doborze nart. Będą to moje pierwsze własne, do tej pory jeździłam na wypożyczonych. Jeżdżę mało, łącznie  2 tygodnie w roku na trasach przygotowanych. Nie jeżdżę szybko, raczej szeroko, ale przy każdym wyjeździe biorę lekcje, bo chcę jeździć lepiej, szybciej, robić krótsze skręty. Skupiam się na technice, stąd pragnienie własnych dopasowanych nart. Jeżdżę regularnie od 5 lat, ogólnie od 10 ale miałam przerwę na dzieci 😃. Potrzebuję nart do typowo rekreacyjnej jazdy. Mam 172 cm, 74 kg, wiek 39. Nie wiem czy brać narty do nosa  czy do brody. Buty mam Nordica Pro Machine flex 85 - takie dobrano mi we Wrocławiu i jestem zadowolona. Proszę o rady, pozdrawiam Ula

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przedziale cenowym żeby mieć dobrą nową nartę trzeba trochę poszukać. Rdzeń drewniany (woodcore), długość 162-165.

Na allegro jest fajny Atomic cloud 12 prawie w twoim przedziale cenowym, tylko 168cm (troszkę wg mnie za długie).: https://allegro.pl/oferta/atomic-cloud-12-x-12-tl-gw-168cm-2020-13198994358

Drożej, ale... krótsze i bieżący rocznik (na rocznik nie patrz ogólnie) : https://sport2002.pl/pl/p/Narty-Head-Super-Joy-SLR-Wiazania-Joy-11-GW-SLR-2023/7397?gclid=CjwKCAiA0cyfBhBREiwAAtStHJUDGW6ieOxcs44ZyuCdHd5ra50kXMgvw2uTCk75SrXZwsumO7_3jhoCLTYQAvD_BwE

 

Tu mniej "damska" narta: https://sport2002.pl/pl/p/Narty-Head-Worldcup-Rebels-E.XSR-Wiazania-PR-11-GW-2023/15679?gclid=CjwKCAiA0cyfBhBREiwAAtStHN_W1y8aWHHc-gnVQWVKV6eUCFrsIINi01oWpepORFxusLDmh6j06xoCulQQAvD_BwE

Obydwie są w długości 163

Może koledzy jakieś inne pomysły podrzucą 

Edytowane przez Kubis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
Jesteś na tyle wysoka, że spokojnie dobierzesz jakieś narty unisex (damskie raczej będą za krótkie), allround w długości >165cm, ok. 70cm pod butem, promień 12-14m, rdzeń drewniany.