Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jakie 3 godziny? Pociągi średnio co godzinę, jedyny wyjątek to ten o 13:40 i nawet z przesiadką na głównym podróż zajmuje 43 minuty. Na kolei też potrafią liczyć kasę i poza godzinami szczytu pociągi jeżdżą rzadziej, bo wożą głównie powietrze. Są pociągi osobowe przyspieszone i nie zatrzymują się na wszystkich stacjach. Widocznie tak wychodzi im z rachunku ekonomicznego.
  3. Cześć Co to jest osoba DOES? Poważnie pytam bo nie mam pojęcia. Pozdro
  4. Spiochu

    Komunikacja po wrocławsku

    Nie zmarzla i bylo zajebiscie. Po prostu zaskoczylo mnie cos tak absurdalnego ze pociag osobowy przejezdza obok peronu ale sie nie zatrzymuje. Na terenie aglomeracji potrzeba tez bardzo czestych polaczen by ludzie z tego masowo korzystali. Taki pociag z Iwin jedzie 7 minut do centrum, ze Smardzowa 10min. Nawet fani auta by sie przekonali gdyby tych pociagow bylo duzo wiecej.
  5. Mam nadzieję, że podzielicie się relacją i nie będzie hasła, jak ze zlotu w Zwardoniu😊
  6. Jako osoba DOES także stwierdzam - szkoda. Pomijając, że nic nadzwyczajnego, po za przeoczeniem. A decydowało kilka aspektów, także ten, iż może uda się pewna niespodzianka.
  7. Edwin

    Komunikacja po wrocławsku

    Żalisz się,czy panna zmarzła,bo nie rozumie. A może z randki zrezygnowała,bo chujowe połączenie. Przecież każdy potrafi czytać rozkład jazdy. Jednemu pasuje innemu nie. Wujot chyba wytłumaczył w poście doskonale wspomagając się al ,dlaczego tak się dzieje.
  8. Edwin

    Komunikacja po wrocławsku

    To fajnie. Nie śledzę tematu,bo nie korzystam z pociągów. Ale o połączeniu do Karpacza słyszałem. Do Szklarskiej też. Kiedyś co weekend korzystałem by się błąkać zimą po Karkonoszach.
  9. Spiochu

    Komunikacja po wrocławsku

    Ciekaw jestem czy tez byscie z usmiechem czekali 1,5h na kolejny pociag bo ten co wam pasowal akurat sie nie zatrzymuje. Jedyni 3h miedzy kolenymi pociagami w srodku dnia na pewno tez zacheci mieszkancow do rezygnacji z samochodu.
  10. Dzisiaj
  11. MarioJ

    Komunikacja po wrocławsku

    Ta linia w Górach Sowich już jest przywrócona 😀 Przewoźnik KD należy do marszałka, nie do miasta. W tamtym roku uruchomili pociąg do Karpacza połączenie z Jeleniej jeździ co godzinę.
  12. Mitek

    Komunikacja po wrocławsku

    Skoro nie widzisz rzadnej logiki to wszystko w porządku.
  13. Spiochu

    Komunikacja po wrocławsku

    Nie jezdze pociagiem wiec problem mnie nie dotyczy. Jednak nie widze w tym rzadnej logiki.
  14. Spiochu

    Komunikacja po wrocławsku

    No tak, powstalo wiele nowych linii. Dlatego trzeba je wykorzystywac.
  15. Spiochu

    Komunikacja po wrocławsku

    Tradycyjnie poza Wrockiem nigdy czegos takiego nie widzialem. Sa nowo zbudowane stacje, mieszkam tam masa ludzi to po co je pomijac. To pociagi osobowe nie Intercity miedzy glownymi miastami.
  16. https://www.instagram.com/reel/DPOsJeXD1F3/?igsh=MXc4azFzb2dhYnZyag==
  17. Jan

    Ischgl + Kappl

    no to z Warszawy ze 2000 km w jedną stronę będzie- szacun. A co decyduje o tym ukochaniu ?😊
  18. Monika

    Ischgl + Kappl

    Fakt.. byla w tym czasie druga grupa z Jarkiem w SFL - w ostatniej chwili z mezem na Ischgl sie przerzucilismy. W tym sezonie wiem tylko ze w marcu ukochane 3V odwiedze. A z reszta czekam az sie znajomi zdecyduja. Jak jeszcze pomarudza, to pewnie do Jarka sie odezwe.
  19. Edwin

    Komunikacja po wrocławsku

    Kto mieszka we Wrocku i okolicach,to wie jak na plus się zmieniło w ostatnich latach. Choćby przywrócone połączenie do Świdnicy (szynobusy), stąd już chwilka i jeździmy po Górach Sowich, chcą przywrócić też dawne połączenia w głąb Gór Sowich, stawiają na turystykę i tu brawo ..bo tereny piękne.
  20. Mitek

    Komunikacja po wrocławsku

    Cześć Ja nie mam takich luksusów niestety - znaczy źle nie jest, bo mieszkam na obrzeżach i do lasu mam na rowerze dosłownie 10 minut ale nie jest to pusty las niestety. Z tego też powodu znamy tutaj każdą ścieżkę i bywa nudno, z to jest często okazja do porównań i obserwacji formy. Najbardziej Wam zazdroszczę takich prawdziwych podjazdów, bo ileż można jechać ten sam kawałek choć - nie wiem czy wiesz - ale np. na Agrykoli bardzo często widzę biegaczy czy rowerzystów, którzy walą góra dół góra po np. 10 razy - podziwiam samozaparcie ale akurat w tamtym rejonie można sensownie zgrać trzy górki, żeby nie było nudno. Ale nie ma takich podjazdów aby się ustabilizować i ciągnąć - wszystko żeby się choć trochę zmęczyć trzeba jechać praktycznie na maksa. No to idę pojeździć zaraz po Lombardii. Jeszcze co do tych pociągów to... kontroler ruchu lotniczego i kontroler ruchu kolejowego - czy to w ogóle jest porównywalne tak się zastanawiam? Sądząc po prestiżu i zarobkach to porównania nie ma. Pozdro
  21. tomkly

    Sezon 2025/2026

    Nie wiem czy ktoś już wklejał info o Snow Card Tirol, bo siedziałem długo w Portugalii na surfingu i nie zaglądałem tu ale czas się aktywować narciarsko. Tyrol ogłosił ceny oraz zasady sprzedaży sezonówek. Nie są dostępne online, więc znów trzeba się wybrać w czasie lodowcowym: https://www.snowcard.tirol.at/
  22. tomkly

    Ischgl + Kappl

    Minęliśmy się wtedy, bo nasza część ekipy siedziała w tym czasie w Feichten, jeździliśmy 3 x SFL + po 1 x w Nauders oraz na Kaunertalu. Jedziesz z nami w tym sezonie?
  23. Wujot2

    Komunikacja po wrocławsku

    Jestem wielkim fanem kolei na Dolnym Śląsku. W ciągu 15 lat ruch tu wzrósł o 150% (średnia w kraju 40%). I dalej idzie w górę - główny gracz KD planuje szybki wzrost swoich przewozów o kolejne 33%. Mam to szczęście, że mieszkam w centrum i od drzwi na peron wystarcza mi 10 min (+ 5 rezerwy). Dalej też jest pięknie - do takiej Środy Śląskiej pociągiem mam 24 min (samochodem byłoby 54 min). Stamtąd mogę zrobić 100 km trasę powrotną, z czego 94 km po terenach zielonych, zapomnianych ścieżkach, singletrackach plus trochę pustych asfaltów i ddr. Omijam siedziby ludzkie. Nie muszę pakować roweru do auta, przebierać się, szukać miejsca do parkowania, uważać na drodze, a za to na luzie w wagonie obczaić różne opcje trasy. Wszystko za 17,76 zł (mam zniżkę KDR). Takich opcji z Wro jest trochę: Lipki, Mietków, Skokowa, Orzeszków, Kotowice, Miłoszyce, Borowa, Bolesławice, Szczepanów. Wybrałem po jednej na daną linię. Wszystko prawie to przystanki w polu, a wraca się terenami zielonymi wzdłuż lasów i korytarzy rzecznych (mamy aż 5 solidnych rzek w pobliżu miasta). Razem obok Wro jest około 11 linii do wyboru. Po prostu czad. Zapominam o mieście, bardzo często godzinami prawie nikogo nie spotykam. A w opcji dojazdu pociągiem w jeden punkt, a powrotu z innego, to już jest zabawy na wiele lat.
  24. Cześć To są elementy, które się ściśle łączą i zawsze można dobrać but albo dostosować go tak aby było optymalnie. Nie potrzeba nigdy wybierać butów za dużych - to zawsze jest błąd. Aczkolwiek - była już o tym mowa - tragedii przecież nie ma bo buty nie jeżdżą tylko narciarz. Ale jak rozmawiamy o zasadach - patrz zdanie pierwsze. Pozdrowienia
  25. Mitek

    Komunikacja po wrocławsku

    Cześć Dokładnie to samo mnie fascynuje gdy jestem na jakimkolwiek dworcu. Z takiej Wa-wa Zachodnia dziennie średnio odjeżdża prawie 1000 pociągów. Do tego dworzec jest zintegrowany (w sensie rozkładów jazdy również, z dworcem PKS). To jest logistyczny kosmos, choć oczywiście odpowiednie oprogramowanie przelicza to w moment i aktualizuje jak coś nawali ale... kiedyś robiono to ręcznie! Pozdro
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...