Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Gdyby chcieć być poważnym to z Boosterem jest trochę kłopot. To tak jak mówimy na wszystkie sportowe buty Adidas. Oryginalny Booster jest nazwą własną i został wymyślony 1999 roku przez narciarza freestylowego. Pierwotnie służyły zwiększeniu komfortu. Zbudowane są tak jak w moich Tecnica i zawierają pod paskiem różną ilość gum co służy dobraniu indywidualnie elastyczności . Można wybrać z jedną, dwoma lub trzema gumami. Prawdziwe Boostery powinny być zapinane z przodu pod skorupą i bezpośrednio spinać botek. Na to nie pozwala skorupa w moich butach i pasy pomimo obecności gum zapina się na skorupę. Jest co najmniej kilka tłumaczeń czemu to służy. Jedni utrzymują że zwiększa komfort na przedniej części łydki ( te zapięte pod skorupą). Inni utrzymują, że gumy powodują zwiększenie energii nacisku na przód narty w dynamicznym skręcie skręcie. Słyszałem także inne pomysły ale nawet ich nie pamiętam. Myślę, że zawodnicy stosują je jako kolejną klamrę a sposób zapinania na metalową "zapinkę" (Power Lock) i hak zwiększa siłę z jaką można zapiąć poszerzony z przodu pas. Jak widać asy pokroju Joan Verdu potrzebują szóstej "klamry" 🙂 W zasadzie rozwiązania z rzepem raczej nie są formą bustera.
-
Czyli z cyklu, kto ma większy … booster😉. pozdro
-
Do doopy 😉 Poza tym jeden Booster to nie Booster. Dwa Boostery to jest Booster.
- Dzisiaj
-
To jeszcze ustawię slalom + czerwony płaszcz dla ciebie
-
A ten jest porządny,czy do dupy😊
-
Co to za rozwarstwiona taśma? 😁
-
Andrzej Bargiel i Śnieżna Pantera.
star odpowiedział polm → na temat → Biegówki / Skitury / Ski-alpinizm
Karawana jedzie dalej https://sport.rp.pl/sporty-zimowe/art43090251-andrzej-bargiel-dla-rzeczpospolitej-nikt-nie-chcial-sie-podjac-przygotowania-trasy ps Dawa Speed Sherpa pochodzi ze wsi Makalu https://mapcarta.com/36538124 info z Wiki nt Sankhuwasabha Makalu – gaun wikas samitiwe wschodniej części Nepalu w strefie Kośi w dystrykcie Sankhuwasabha[1]. Według nepalskiego spisu powszechnego z 2001 roku liczył on 768 gospodarstw domowych i 3768 mieszkańców (1852 kobiet i 1916 mężczyzn)[2]. -
Ostrzegam, będzie żarcik. Co Wy nazywacie boosterem? Te popierdółki z Waszych zdjęć? Porządny booster jest w porządnych butach 😄
-
Taki materiał chwyta za serce. Banderland, 2015 rok. Na imprezie kroją mięsne danie w kształcie dziecka. Czy to nie jest słodkie?
-
Dziękuję Adaś, i za uznanie, i za udostępnienie czystej klasyki narciarstwa, chętnie skorzystam. Myślę, że świetnie się na nich sprawdzę jako animatorka rozrywkowa, a w obrazie 3D Adriana sprzętu, to nie ma zmiłuj, gacie mokre. Alternatywnie, i to bankowo, dużo lepiej z klasykami niż slalomkami wypadnę jako turystka wyciągowa. 😉
-
Tylko zapomniałeś dodać że Rybelek UMIE jeździć to raz a dwa jakoś mnie nie dziwi że szukała wzdłużnej sztywności.
-
Cześć Jak Rybelek szukał butów to przymierzała wszystko co było dostępne na rynku a szukała buta sztywnego wzdłużnie przede wszystkim i wyszło, że Head i Lange były zdecydowanie sztywniejsze od innych marek przy tym samym nominalnym flex 130. Pozdro
-
Mitek, ten PRO, to jest sztywny, ale jednak różni się nieco od WCR. Jak je kupowałem to miałem także zawodnicze RD5 czy jakoś tak - juniory takie profi i w warunkach domowych to była przepaść. Nie wyobrażam sobie na śniegu przy niskich temperaturach. Ten RD5 oczywiście był mega dopasowany, co też daje inny efekt, ale plastik był mega gruby i nie szło tego bez pocenia się w domu ściągnąć. Ale jest różnica w sztywności między WCR a PRO, być może skorupa jest ciut grubsza. Dla mnie osobiście te buty są bardzo sztywne przy mocno ujemnych temperaturach i tworzywo z których jest one są wykonane moim zdaniem sa odczuwalnie podatne na zmiana temperatury. Być może spośród butów innych producentów te akurat uchodzi za sztywniejsze. Ja nie mam porównania, bo tylko w tych jeżdżę. pozdro
-
Cześć Head sportowy jest relatywnie sztywny - jeden z najsztywniejszych flexów - w porównaniu z innymi firmami. Porównywalne są chyba tylko Lange. Znaczy myślę o katalogowej 130. Pozdro
-
u mnie ten wolno powiewający pasek będzie dodawał +2pkt w skillu, na stoku. Podwinę spodnie narciarskie do góry, wtedy klękajcie narody -> pasek będzie widoczny.
-
to już coś, na CG przebiję 110 km/godz bez problemu.
-
Ten pasek parciany spinany na sztywno na górze cholewki. Zerknij na Damiana zdjęcie, ten siateczkowy pasek jest elastyczny i to dość mocno. Ty masz na sztywno. + 10% do levelu 😉 pozdro
-
będziesz o 15,5 kmh szybszy
-
co to za wynalazek, ten Booster?
-
Cześć Spa i zabiegi w cenach niemieckich nie dotyczą ale te rowery super. Sporo jeździliśmy po Izerach w rejonie Wlenia, Lwówka, Jeleniej Góry. Tam też są dość fajne podjazdy - np. wszystkie drogi do Radomic. Wielokrotnie jeździliśmy na rowerze z Lwówka do Jelonki różnymi drogami i też są tam fajne podjazdy i jeszcze fajniejsze zjazdy. Wiesz teren gravelowy to bardzo pojemne pojęcie. Pozdro
-
Tak jest, mam te czarne i miałem białe. Czarne są .... zwykłe. Ale Grimson ma Booster, a my mamy standard z gumą, co powoduję lepsza pracę cholewki. Dla mnie te czarne sa ok, bez problemu w nich można cały dzień jeździć bez odpinania. Natomiast w porównaniu z zawodniczymi 110-kami to są gumioki 🙂 pozdro
-
96…7kg może czarne pro mają inny plastik ale białe wrc sztywne aż za , kąty i last są te same.
-
ile kg wnosisz? ja mam obecnie rano 107kg. Po posiłkach, ze 109kg. Do tego waga butów 5kg, waga nart z 7kg z wiązaniami, waga ciuchów z 3-4kg. Więc total na poziomie 124-125kg.
-
Si
-
Atomic Metron B5 76 pod butem - narta fenomenalna....najlepszy AR ale to inna technologia.