Skocz do zawartości

star

Members
  • Liczba zawartości

    10 452
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    41

Ostatnia wygrana star w dniu 20 Listopada

Użytkownicy przyznają star punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

20 959 wyświetleń profilu

star's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

3,1tys.

Reputacja

  1. star

    Ku przestrodze

    Fakt. U mnie się jakoś ubiły, choć nigdy nie były mega wygodne, ale trzymanie w miarę ok. Znaczy kierowcy się tak ubił, pasażera spoko. Też chyba mam Comfortline, 170KM, 350NM, w sumie zadowolony jestem. PS. Choć silnik drugi a właściciel trzeci. Panewki się obróciły.
  2. star

    Ku przestrodze

    Też mam taki cel w swoim passacie - na razie 444 tak z grubsza. Więc półtora roku i jak dobrze pójdzie będzie pińćset.
  3. star

    Ku przestrodze

    Wiesz jak jest, w kapeluszu nikt normalny nie chodzi przecież. ps. Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może czapka-uszanka, może walonki, a może ciągnący się za nim spadochron?
  4. star

    Ku przestrodze

    Kiedyś adminowi doniósł, na SkiOnline. Admin napisał mi kto. Ma to we krwi.
  5. star

    Ku przestrodze

    Widzisz a u nas na dzielni chłopaki nie garażują i się nie cackają...
  6. star

    Ku przestrodze

    Ty też tym Volvo nie dowozisz, ale w garażu masz, takie bezpieczne. Zaistniałeś, fakt. PS. Tak tylko przestrzegam kolegów, że z donosicielem nigdy nic nie wiadomo.
  7. star

    Ku przestrodze

    Aż dziw, że jeszcze nie doniosłeś władzom, na razie podkreślasz i zbierasz kwity? PS. Jacy inni? Tu sami swoi.
  8. star

    Ku przestrodze

    A temat się nie zmienił? Ciągle te buspasy? Też jeździsz?
  9. star

    Ku przestrodze

    Żartujemy to może jeszcze taki: jak wybiera pas to na całe życie, jej córka też będzie nim jeździła.
  10. star

    Ku przestrodze

    Ważne aby nie mieszać tych systemów ani nie stosować równocześnie. Zmieniłbym też kolejność między dwa i trzy. Zresztą długie to przemoc. Migacz to jedynie sugestia. Najlepsi są Janusze którzy gdy wyprzedzani prawym nagle przyspieszają.
  11. star

    Ku przestrodze

    Racja. Ludzie nie patrzą w lusterka. Pamiętam jak wiozłem kiedyś dziewczynę, młoda blondi co gdy złapała mi za kierownicę bo poprawiałem okulary na mopie i przez ułamek sekundy w kierunku krawężnika pojechałem, to się okazało, że z chłopakiem wpadli na pomysł zwiedzenia Europy jako kierowcy tirów. Ona jako pasażer nawet ciągle na lusterku. Też włączam migacz, działa jak ktoś patrzy, a także gdy nie chce ci nic udowodnić, tacy też są. Wczoraj jechałem do Skierniewic na tempomacie aż do obwodnicy Łodzi, wtedy już się nią dało, SkiForum edukuje, wolno jechałem, spalanie koło 5.
  12. star

    Ku przestrodze

    Ales to przeliczył;-) ja dziś 300. Wrocław Skierniewice. Kiedyś liczyłem że prawie połowa to trasa Wrocław-Łódź. W te i wewte to prawie pincet. Na tydzień. Pozdrawiam i życzę powodzenia na drodze.
  13. star

    Ku przestrodze

    Ciekawe czemu się boją? Kto je wyręcza zamiast zachęcać do jazdy? Kobiety zwykle nie doceniają swoich umiejętności a faceci przeceniają. Moja Dorota też jeździ stosunkowo mało ale jeździ i też bezwypadkowo, oby tak dalej. PS niestety kobiety są sadzane za kierownicą gdy facet popił tak wygląda ich edukacja rodzinna. Moja Dorota jeździła każdym autem jakie mieliśmy. Gdy jedziemy nad morze zawsze fifty fifty a jak do jej rodziców ona prowadzi.
  14. star

    Ku przestrodze

    Co do czasu reakcji to jako rzecze AI Kierowcy Formuły 1 posiadają fenomenalne czasy reakcji, często poniżej 0,2 sekundy (200 milisekund), co jest wynikiem znacznie lepszym niż u przeciętnego kierowcy (którego reakcja to 0,7-1,0s) i pozwala im reagować na błyskawiczne zmiany, takie jak start wyścigu czy unikanie kolizji przy prędkościach powyżej 300 km/h. Najlepsi, jak Robert Kubica, osiągają poziomy 200 ms, co jest absolutną światową elitą, podczas gdy reakcja na poziomie 300 ms to minimum do myślenia o zawodowym ściganiu. Porównanie czasów reakcji: Kierowcy F1: Poniżej 0,2 s (200 ms). Średni kierowca (złożona sytuacja): 1,0 – 1,5 s (1000-1500 ms). Kierowcy rajdowi (minimum dla elity):0,25 s (250 ms).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...