star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Dziękuję Wam za rady. Siła ustawiona na "6". Będzie teraz pytanie głupie i Was rozśmieszy ale ponoć kto pyta nie błądzi: Narty mam w pokrowcu, złożone ślizgami do siebie tak, że wiązania są na zewnątrz. W jaki sposób mam je ułożyć w pokrowcu. tak aby wiązania były po bokach a narty leżały na krawędziach, czy jedna narta wiązaniem do dołu a druga wiązaniem do góry. Logika podpowiada mi że ta pierwsza opcja. Czy nie ma to znaczenia ? Dobra logika. Pierwsza lepsza, opcja. Możesz je jeszcze spiąć rzepem do transportu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Replies 187 Created 1 yr Last Reply 1 yr Top Posters In This Topic 30 24 24 15 Popular Days Jan 25 49 Jan 31 28 Feb 2 24 Jan 30 18 Top Posters In This Topic robertdr 30 posts Mitek 24 posts cruzier 24 posts star 15 posts Popular Days Jan 25 2021 49 posts Jan 31 2021 28 posts Feb 2 2021 24 posts Jan 30 2021 18 posts mlodzio Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Dziękuję Wam za rady. Siła ustawiona na "6". Będzie teraz pytanie głupie i Was rozśmieszy ale ponoć kto pyta nie błądzi: Narty mam w pokrowcu, złożone ślizgami do siebie tak, że wiązania są na zewnątrz. W jaki sposób mam je ułożyć w pokrowcu. tak aby wiązania były po bokach a narty leżały na krawędziach, czy jedna narta wiązaniem do dołu a druga wiązaniem do góry. Logika podpowiada mi że ta pierwsza opcja. Czy nie ma to znaczenia ? To nie ma znaczenia, ważne żeby były unieruchomione względem siebie. Najlepiej się wpasowują gdy są złożone bliźniaczo/symetrycznie ślizgami do siebie (ski stopery się poddadzą) Uwaga narty spinaj rzepami i tak aby języki rzepów znalazły się między ślizgami. O! ... sstar mnie uprzedził Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cześć Z do długości skorupy. Ustawiłeś źle. Powiem Ci co i jak na priv bo jak zrobię to w temacie to kolega sstar już na to czeka i będzie sprzedawał jako swoją wiedzę. Wybacz - życie z chamami. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cześć Z do długości skorupy. Ustawiłeś źle. Powiem Ci co i jak na priv bo jak zrobię to w temacie to kolega sstar już na to czeka i będzie sprzedawał jako swoją wiedzę. Wybacz - życie z chamami. Pozdrowienia Fajna autorefleksja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Fajna autorefleksja. He he. niecałe dwie minuty, zaskoczyłeś mnie jednak szybkością. No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze i będziesz mógł się chwalić czy zaczekasz i pojedziesz po chińsku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 He he. niecałe dwie minuty, zaskoczyłeś mnie jednak szybkością. No to co sprzedać Ci parę patentów... Marzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... yaro1771 Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cze. Siła wypięcia powinna być dostosowana do dynamiki jazdy, oczywiście przekłada się to w jakimś stopniu na wagę danego osobnika, ale to tylko uproszczenie. Przykład: zawodnik o wadze 70 kg ma wiązania skręcone na maxa, czyli w zależności od modelu na 12 lub 14. Jeździ dynamicznie, działają większe siły i gdyby zastosował uproszczony wzorzec wagowy, narty by mu się wypięły na 3 bramce. Zakładam, że nie będziesz się przygotowywał do udziału w PŚ lub jakiejś imprezie RedBulla, więc na początek ustaw tak, aby się wypinały szybciej niż później. Chociaż, początkujący czasami bywają nieprzewidywalni. Widziałem takich co jazdę na nartach traktują w kategoriach prędkości i pomimo słabej techniki zapie.... jak zwariowani (nie idź tą drogą). Staraj się nauczyć prawidłowo skręcać. Rób 2-3 skręty i stop, ale kontroluj prawidłową pozycję (ugięte kolana, odpowiednie ustawienie tułowia, ręce itd. jest tego sporo, dlatego zanim nauczysz się to robić odruchowo, będziesz musiał o tym pamiętać, a to jest możliwe tylko podczas wolnej jazdy, częstych zatrzymań i poprawiania wszystkich tych elementów. Jak zaczniesz od razu jeździć szybko, byle na dół, byle więcej razy zjechać, nauczysz się źle i już nigdy tego nie poprawisz. Wiecznie będziesz już jeździł źle. Znam takich wielu. Oduczyć się, jest trudniej niż się nauczyć. Pooglądaj trochę filmów z ładna jazdą, przyjrzyj się pozycji delikwenta i naśladuj, nawet w domu przed lustrem. Ładna jazda to następstwo idealnie ułożonej pozycji. To BARDZO WAŻNE). Co za tym idzie, siła wypięcia nie musi być duża. Raczej odwrotnie, lepiej niech się wypnie, niż masz skręcić kolano, a uwierz mi, bardzo łatwo to zrobić nawet kiedy się jedzie bardzo wolno. Z czasem, zmienisz buty, narty itd., i ..... PŚ czeka. Aha...Mitek SPIERDALAJ Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Aha....***** ********* zresztą wiadomo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Chciałeś coś sprzedawać, znaczy handelek. Cyt. „No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze...” ps a wiązania tak są montowane zazwyczaj aby środek wypadał tam gdzie trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Tam są, jesli dobrze widzę, markery, wiec docisk należy ustawić jak w niedawnym wątku 'o śrubie w tylnej częsci wiązania'. Jw też ok, ale sprawdziłbym, czy srodek buta trafia na srodek narty. (kreski na skorupie buta i narcie). Jesli nie to skorygować ustawieniem przodu. Płyty potrafią być czasem ciekawie przykręcone....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 3 4 5 6 7 8 Next Page 8 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing Announcements SkiForum działa! Przeczytaj to ogłoszenie! Kliknij tutaj... All Activity Home Ski Forum Sprzęt narciarski Dobór NART Zakup pierwszych używanych nart - prośba o pomoc. × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
mlodzio Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Dziękuję Wam za rady. Siła ustawiona na "6". Będzie teraz pytanie głupie i Was rozśmieszy ale ponoć kto pyta nie błądzi: Narty mam w pokrowcu, złożone ślizgami do siebie tak, że wiązania są na zewnątrz. W jaki sposób mam je ułożyć w pokrowcu. tak aby wiązania były po bokach a narty leżały na krawędziach, czy jedna narta wiązaniem do dołu a druga wiązaniem do góry. Logika podpowiada mi że ta pierwsza opcja. Czy nie ma to znaczenia ? To nie ma znaczenia, ważne żeby były unieruchomione względem siebie. Najlepiej się wpasowują gdy są złożone bliźniaczo/symetrycznie ślizgami do siebie (ski stopery się poddadzą) Uwaga narty spinaj rzepami i tak aby języki rzepów znalazły się między ślizgami. O! ... sstar mnie uprzedził Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cześć Z do długości skorupy. Ustawiłeś źle. Powiem Ci co i jak na priv bo jak zrobię to w temacie to kolega sstar już na to czeka i będzie sprzedawał jako swoją wiedzę. Wybacz - życie z chamami. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cześć Z do długości skorupy. Ustawiłeś źle. Powiem Ci co i jak na priv bo jak zrobię to w temacie to kolega sstar już na to czeka i będzie sprzedawał jako swoją wiedzę. Wybacz - życie z chamami. Pozdrowienia Fajna autorefleksja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Fajna autorefleksja. He he. niecałe dwie minuty, zaskoczyłeś mnie jednak szybkością. No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze i będziesz mógł się chwalić czy zaczekasz i pojedziesz po chińsku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 He he. niecałe dwie minuty, zaskoczyłeś mnie jednak szybkością. No to co sprzedać Ci parę patentów... Marzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... yaro1771 Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cze. Siła wypięcia powinna być dostosowana do dynamiki jazdy, oczywiście przekłada się to w jakimś stopniu na wagę danego osobnika, ale to tylko uproszczenie. Przykład: zawodnik o wadze 70 kg ma wiązania skręcone na maxa, czyli w zależności od modelu na 12 lub 14. Jeździ dynamicznie, działają większe siły i gdyby zastosował uproszczony wzorzec wagowy, narty by mu się wypięły na 3 bramce. Zakładam, że nie będziesz się przygotowywał do udziału w PŚ lub jakiejś imprezie RedBulla, więc na początek ustaw tak, aby się wypinały szybciej niż później. Chociaż, początkujący czasami bywają nieprzewidywalni. Widziałem takich co jazdę na nartach traktują w kategoriach prędkości i pomimo słabej techniki zapie.... jak zwariowani (nie idź tą drogą). Staraj się nauczyć prawidłowo skręcać. Rób 2-3 skręty i stop, ale kontroluj prawidłową pozycję (ugięte kolana, odpowiednie ustawienie tułowia, ręce itd. jest tego sporo, dlatego zanim nauczysz się to robić odruchowo, będziesz musiał o tym pamiętać, a to jest możliwe tylko podczas wolnej jazdy, częstych zatrzymań i poprawiania wszystkich tych elementów. Jak zaczniesz od razu jeździć szybko, byle na dół, byle więcej razy zjechać, nauczysz się źle i już nigdy tego nie poprawisz. Wiecznie będziesz już jeździł źle. Znam takich wielu. Oduczyć się, jest trudniej niż się nauczyć. Pooglądaj trochę filmów z ładna jazdą, przyjrzyj się pozycji delikwenta i naśladuj, nawet w domu przed lustrem. Ładna jazda to następstwo idealnie ułożonej pozycji. To BARDZO WAŻNE). Co za tym idzie, siła wypięcia nie musi być duża. Raczej odwrotnie, lepiej niech się wypnie, niż masz skręcić kolano, a uwierz mi, bardzo łatwo to zrobić nawet kiedy się jedzie bardzo wolno. Z czasem, zmienisz buty, narty itd., i ..... PŚ czeka. Aha...Mitek SPIERDALAJ Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Aha....***** ********* zresztą wiadomo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Chciałeś coś sprzedawać, znaczy handelek. Cyt. „No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze...” ps a wiązania tak są montowane zazwyczaj aby środek wypadał tam gdzie trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Tam są, jesli dobrze widzę, markery, wiec docisk należy ustawić jak w niedawnym wątku 'o śrubie w tylnej częsci wiązania'. Jw też ok, ale sprawdziłbym, czy srodek buta trafia na srodek narty. (kreski na skorupie buta i narcie). Jesli nie to skorygować ustawieniem przodu. Płyty potrafią być czasem ciekawie przykręcone....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 3 4 5 6 7 8 Next Page 8 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing Announcements SkiForum działa! Przeczytaj to ogłoszenie! Kliknij tutaj... All Activity Home Ski Forum Sprzęt narciarski Dobór NART Zakup pierwszych używanych nart - prośba o pomoc. × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cześć Z do długości skorupy. Ustawiłeś źle. Powiem Ci co i jak na priv bo jak zrobię to w temacie to kolega sstar już na to czeka i będzie sprzedawał jako swoją wiedzę. Wybacz - życie z chamami. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cześć Z do długości skorupy. Ustawiłeś źle. Powiem Ci co i jak na priv bo jak zrobię to w temacie to kolega sstar już na to czeka i będzie sprzedawał jako swoją wiedzę. Wybacz - życie z chamami. Pozdrowienia Fajna autorefleksja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Fajna autorefleksja. He he. niecałe dwie minuty, zaskoczyłeś mnie jednak szybkością. No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze i będziesz mógł się chwalić czy zaczekasz i pojedziesz po chińsku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 He he. niecałe dwie minuty, zaskoczyłeś mnie jednak szybkością. No to co sprzedać Ci parę patentów... Marzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... yaro1771 Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cze. Siła wypięcia powinna być dostosowana do dynamiki jazdy, oczywiście przekłada się to w jakimś stopniu na wagę danego osobnika, ale to tylko uproszczenie. Przykład: zawodnik o wadze 70 kg ma wiązania skręcone na maxa, czyli w zależności od modelu na 12 lub 14. Jeździ dynamicznie, działają większe siły i gdyby zastosował uproszczony wzorzec wagowy, narty by mu się wypięły na 3 bramce. Zakładam, że nie będziesz się przygotowywał do udziału w PŚ lub jakiejś imprezie RedBulla, więc na początek ustaw tak, aby się wypinały szybciej niż później. Chociaż, początkujący czasami bywają nieprzewidywalni. Widziałem takich co jazdę na nartach traktują w kategoriach prędkości i pomimo słabej techniki zapie.... jak zwariowani (nie idź tą drogą). Staraj się nauczyć prawidłowo skręcać. Rób 2-3 skręty i stop, ale kontroluj prawidłową pozycję (ugięte kolana, odpowiednie ustawienie tułowia, ręce itd. jest tego sporo, dlatego zanim nauczysz się to robić odruchowo, będziesz musiał o tym pamiętać, a to jest możliwe tylko podczas wolnej jazdy, częstych zatrzymań i poprawiania wszystkich tych elementów. Jak zaczniesz od razu jeździć szybko, byle na dół, byle więcej razy zjechać, nauczysz się źle i już nigdy tego nie poprawisz. Wiecznie będziesz już jeździł źle. Znam takich wielu. Oduczyć się, jest trudniej niż się nauczyć. Pooglądaj trochę filmów z ładna jazdą, przyjrzyj się pozycji delikwenta i naśladuj, nawet w domu przed lustrem. Ładna jazda to następstwo idealnie ułożonej pozycji. To BARDZO WAŻNE). Co za tym idzie, siła wypięcia nie musi być duża. Raczej odwrotnie, lepiej niech się wypnie, niż masz skręcić kolano, a uwierz mi, bardzo łatwo to zrobić nawet kiedy się jedzie bardzo wolno. Z czasem, zmienisz buty, narty itd., i ..... PŚ czeka. Aha...Mitek SPIERDALAJ Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Aha....***** ********* zresztą wiadomo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Chciałeś coś sprzedawać, znaczy handelek. Cyt. „No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze...” ps a wiązania tak są montowane zazwyczaj aby środek wypadał tam gdzie trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Tam są, jesli dobrze widzę, markery, wiec docisk należy ustawić jak w niedawnym wątku 'o śrubie w tylnej częsci wiązania'. Jw też ok, ale sprawdziłbym, czy srodek buta trafia na srodek narty. (kreski na skorupie buta i narcie). Jesli nie to skorygować ustawieniem przodu. Płyty potrafią być czasem ciekawie przykręcone....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 3 4 5 6 7 8 Next Page 8 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing Announcements SkiForum działa! Przeczytaj to ogłoszenie! Kliknij tutaj... All Activity Home Ski Forum Sprzęt narciarski Dobór NART Zakup pierwszych używanych nart - prośba o pomoc. × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Fajna autorefleksja. He he. niecałe dwie minuty, zaskoczyłeś mnie jednak szybkością. No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze i będziesz mógł się chwalić czy zaczekasz i pojedziesz po chińsku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 He he. niecałe dwie minuty, zaskoczyłeś mnie jednak szybkością. No to co sprzedać Ci parę patentów... Marzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... yaro1771 Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cze. Siła wypięcia powinna być dostosowana do dynamiki jazdy, oczywiście przekłada się to w jakimś stopniu na wagę danego osobnika, ale to tylko uproszczenie. Przykład: zawodnik o wadze 70 kg ma wiązania skręcone na maxa, czyli w zależności od modelu na 12 lub 14. Jeździ dynamicznie, działają większe siły i gdyby zastosował uproszczony wzorzec wagowy, narty by mu się wypięły na 3 bramce. Zakładam, że nie będziesz się przygotowywał do udziału w PŚ lub jakiejś imprezie RedBulla, więc na początek ustaw tak, aby się wypinały szybciej niż później. Chociaż, początkujący czasami bywają nieprzewidywalni. Widziałem takich co jazdę na nartach traktują w kategoriach prędkości i pomimo słabej techniki zapie.... jak zwariowani (nie idź tą drogą). Staraj się nauczyć prawidłowo skręcać. Rób 2-3 skręty i stop, ale kontroluj prawidłową pozycję (ugięte kolana, odpowiednie ustawienie tułowia, ręce itd. jest tego sporo, dlatego zanim nauczysz się to robić odruchowo, będziesz musiał o tym pamiętać, a to jest możliwe tylko podczas wolnej jazdy, częstych zatrzymań i poprawiania wszystkich tych elementów. Jak zaczniesz od razu jeździć szybko, byle na dół, byle więcej razy zjechać, nauczysz się źle i już nigdy tego nie poprawisz. Wiecznie będziesz już jeździł źle. Znam takich wielu. Oduczyć się, jest trudniej niż się nauczyć. Pooglądaj trochę filmów z ładna jazdą, przyjrzyj się pozycji delikwenta i naśladuj, nawet w domu przed lustrem. Ładna jazda to następstwo idealnie ułożonej pozycji. To BARDZO WAŻNE). Co za tym idzie, siła wypięcia nie musi być duża. Raczej odwrotnie, lepiej niech się wypnie, niż masz skręcić kolano, a uwierz mi, bardzo łatwo to zrobić nawet kiedy się jedzie bardzo wolno. Z czasem, zmienisz buty, narty itd., i ..... PŚ czeka. Aha...Mitek SPIERDALAJ Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Aha....***** ********* zresztą wiadomo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Chciałeś coś sprzedawać, znaczy handelek. Cyt. „No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze...” ps a wiązania tak są montowane zazwyczaj aby środek wypadał tam gdzie trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Tam są, jesli dobrze widzę, markery, wiec docisk należy ustawić jak w niedawnym wątku 'o śrubie w tylnej częsci wiązania'. Jw też ok, ale sprawdziłbym, czy srodek buta trafia na srodek narty. (kreski na skorupie buta i narcie). Jesli nie to skorygować ustawieniem przodu. Płyty potrafią być czasem ciekawie przykręcone....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 3 4 5 6 7 8 Next Page 8 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing Announcements SkiForum działa! Przeczytaj to ogłoszenie! Kliknij tutaj... All Activity Home Ski Forum Sprzęt narciarski Dobór NART Zakup pierwszych używanych nart - prośba o pomoc. × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 He he. niecałe dwie minuty, zaskoczyłeś mnie jednak szybkością. No to co sprzedać Ci parę patentów... Marzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... yaro1771 Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cze. Siła wypięcia powinna być dostosowana do dynamiki jazdy, oczywiście przekłada się to w jakimś stopniu na wagę danego osobnika, ale to tylko uproszczenie. Przykład: zawodnik o wadze 70 kg ma wiązania skręcone na maxa, czyli w zależności od modelu na 12 lub 14. Jeździ dynamicznie, działają większe siły i gdyby zastosował uproszczony wzorzec wagowy, narty by mu się wypięły na 3 bramce. Zakładam, że nie będziesz się przygotowywał do udziału w PŚ lub jakiejś imprezie RedBulla, więc na początek ustaw tak, aby się wypinały szybciej niż później. Chociaż, początkujący czasami bywają nieprzewidywalni. Widziałem takich co jazdę na nartach traktują w kategoriach prędkości i pomimo słabej techniki zapie.... jak zwariowani (nie idź tą drogą). Staraj się nauczyć prawidłowo skręcać. Rób 2-3 skręty i stop, ale kontroluj prawidłową pozycję (ugięte kolana, odpowiednie ustawienie tułowia, ręce itd. jest tego sporo, dlatego zanim nauczysz się to robić odruchowo, będziesz musiał o tym pamiętać, a to jest możliwe tylko podczas wolnej jazdy, częstych zatrzymań i poprawiania wszystkich tych elementów. Jak zaczniesz od razu jeździć szybko, byle na dół, byle więcej razy zjechać, nauczysz się źle i już nigdy tego nie poprawisz. Wiecznie będziesz już jeździł źle. Znam takich wielu. Oduczyć się, jest trudniej niż się nauczyć. Pooglądaj trochę filmów z ładna jazdą, przyjrzyj się pozycji delikwenta i naśladuj, nawet w domu przed lustrem. Ładna jazda to następstwo idealnie ułożonej pozycji. To BARDZO WAŻNE). Co za tym idzie, siła wypięcia nie musi być duża. Raczej odwrotnie, lepiej niech się wypnie, niż masz skręcić kolano, a uwierz mi, bardzo łatwo to zrobić nawet kiedy się jedzie bardzo wolno. Z czasem, zmienisz buty, narty itd., i ..... PŚ czeka. Aha...Mitek SPIERDALAJ Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Aha....***** ********* zresztą wiadomo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Chciałeś coś sprzedawać, znaczy handelek. Cyt. „No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze...” ps a wiązania tak są montowane zazwyczaj aby środek wypadał tam gdzie trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Tam są, jesli dobrze widzę, markery, wiec docisk należy ustawić jak w niedawnym wątku 'o śrubie w tylnej częsci wiązania'. Jw też ok, ale sprawdziłbym, czy srodek buta trafia na srodek narty. (kreski na skorupie buta i narcie). Jesli nie to skorygować ustawieniem przodu. Płyty potrafią być czasem ciekawie przykręcone....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 3 4 5 6 7 8 Next Page 8 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing Announcements SkiForum działa! Przeczytaj to ogłoszenie! Kliknij tutaj... All Activity Home Ski Forum Sprzęt narciarski Dobór NART Zakup pierwszych używanych nart - prośba o pomoc. × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
yaro1771 Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cze. Siła wypięcia powinna być dostosowana do dynamiki jazdy, oczywiście przekłada się to w jakimś stopniu na wagę danego osobnika, ale to tylko uproszczenie. Przykład: zawodnik o wadze 70 kg ma wiązania skręcone na maxa, czyli w zależności od modelu na 12 lub 14. Jeździ dynamicznie, działają większe siły i gdyby zastosował uproszczony wzorzec wagowy, narty by mu się wypięły na 3 bramce. Zakładam, że nie będziesz się przygotowywał do udziału w PŚ lub jakiejś imprezie RedBulla, więc na początek ustaw tak, aby się wypinały szybciej niż później. Chociaż, początkujący czasami bywają nieprzewidywalni. Widziałem takich co jazdę na nartach traktują w kategoriach prędkości i pomimo słabej techniki zapie.... jak zwariowani (nie idź tą drogą). Staraj się nauczyć prawidłowo skręcać. Rób 2-3 skręty i stop, ale kontroluj prawidłową pozycję (ugięte kolana, odpowiednie ustawienie tułowia, ręce itd. jest tego sporo, dlatego zanim nauczysz się to robić odruchowo, będziesz musiał o tym pamiętać, a to jest możliwe tylko podczas wolnej jazdy, częstych zatrzymań i poprawiania wszystkich tych elementów. Jak zaczniesz od razu jeździć szybko, byle na dół, byle więcej razy zjechać, nauczysz się źle i już nigdy tego nie poprawisz. Wiecznie będziesz już jeździł źle. Znam takich wielu. Oduczyć się, jest trudniej niż się nauczyć. Pooglądaj trochę filmów z ładna jazdą, przyjrzyj się pozycji delikwenta i naśladuj, nawet w domu przed lustrem. Ładna jazda to następstwo idealnie ułożonej pozycji. To BARDZO WAŻNE). Co za tym idzie, siła wypięcia nie musi być duża. Raczej odwrotnie, lepiej niech się wypnie, niż masz skręcić kolano, a uwierz mi, bardzo łatwo to zrobić nawet kiedy się jedzie bardzo wolno. Z czasem, zmienisz buty, narty itd., i ..... PŚ czeka. Aha...Mitek SPIERDALAJ Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Aha....***** ********* zresztą wiadomo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Chciałeś coś sprzedawać, znaczy handelek. Cyt. „No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze...” ps a wiązania tak są montowane zazwyczaj aby środek wypadał tam gdzie trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Tam są, jesli dobrze widzę, markery, wiec docisk należy ustawić jak w niedawnym wątku 'o śrubie w tylnej częsci wiązania'. Jw też ok, ale sprawdziłbym, czy srodek buta trafia na srodek narty. (kreski na skorupie buta i narcie). Jesli nie to skorygować ustawieniem przodu. Płyty potrafią być czasem ciekawie przykręcone....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 3 4 5 6 7 8 Next Page 8 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing Announcements SkiForum działa! Przeczytaj to ogłoszenie! Kliknij tutaj... All Activity Home Ski Forum Sprzęt narciarski Dobór NART Zakup pierwszych używanych nart - prośba o pomoc. × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Chciałeś coś sprzedawać, znaczy handelek. Cyt. „No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze...” ps a wiązania tak są montowane zazwyczaj aby środek wypadał tam gdzie trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Tam są, jesli dobrze widzę, markery, wiec docisk należy ustawić jak w niedawnym wątku 'o śrubie w tylnej częsci wiązania'. Jw też ok, ale sprawdziłbym, czy srodek buta trafia na srodek narty. (kreski na skorupie buta i narcie). Jesli nie to skorygować ustawieniem przodu. Płyty potrafią być czasem ciekawie przykręcone....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 3 4 5 6 7 8 Next Page 8 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing Announcements SkiForum działa! Przeczytaj to ogłoszenie! Kliknij tutaj... All Activity Home Ski Forum Sprzęt narciarski Dobór NART Zakup pierwszych używanych nart - prośba o pomoc.
Mitek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 No i tajna wiedza handlarza Mitka niepotrzebna. Gratis, bez pieniędzy. Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Chciałeś coś sprzedawać, znaczy handelek. Cyt. „No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze...” ps a wiązania tak są montowane zazwyczaj aby środek wypadał tam gdzie trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Tam są, jesli dobrze widzę, markery, wiec docisk należy ustawić jak w niedawnym wątku 'o śrubie w tylnej częsci wiązania'. Jw też ok, ale sprawdziłbym, czy srodek buta trafia na srodek narty. (kreski na skorupie buta i narcie). Jesli nie to skorygować ustawieniem przodu. Płyty potrafią być czasem ciekawie przykręcone....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 3 4 5 6 7 8 Next Page 8 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing Announcements SkiForum działa! Przeczytaj to ogłoszenie! Kliknij tutaj... All Activity Home Ski Forum Sprzęt narciarski Dobór NART Zakup pierwszych używanych nart - prośba o pomoc.
star Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Czekam dalej bo stopień niewiedzy w postach wzrasta. Środek ciężkości narty... I krótkie pytanie do stara: Co chciałeś przekazać przez; "handlarza Mitka"? Masz dwie minuty - sprawdzony czas reakcji takich organizmów. Chciałeś coś sprzedawać, znaczy handelek. Cyt. „No to co sprzedać Ci parę patentów za pieniądze...” ps a wiązania tak są montowane zazwyczaj aby środek wypadał tam gdzie trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Tam są, jesli dobrze widzę, markery, wiec docisk należy ustawić jak w niedawnym wątku 'o śrubie w tylnej częsci wiązania'. Jw też ok, ale sprawdziłbym, czy srodek buta trafia na srodek narty. (kreski na skorupie buta i narcie). Jesli nie to skorygować ustawieniem przodu. Płyty potrafią być czasem ciekawie przykręcone....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 3 4 5 6 7 8 Next Page 8 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing
mig Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Co do ustawienia rozstawu, to robisz tak: ustawiasz przód na podziałce na numer skorupy, stawiasz buta wkładając w przód i opierając na skistopie (tak po prostu), a potem dosuwasz tył na lekki ścisk, żeby nie było luzu, zapinasz i sprawdzasz czy przód i tył się trochę poddały tzn. minimalnie przód rozszedł, a tył cofnął. Ustawiałem tak około kilka tysięcy razy, więc chyba powinno działać. Wszystko. Tam są, jesli dobrze widzę, markery, wiec docisk należy ustawić jak w niedawnym wątku 'o śrubie w tylnej częsci wiązania'. Jw też ok, ale sprawdziłbym, czy srodek buta trafia na srodek narty. (kreski na skorupie buta i narcie). Jesli nie to skorygować ustawieniem przodu. Płyty potrafią być czasem ciekawie przykręcone....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 3 4 5 6 7 8 Next Page 8 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0
Recommended Posts