Szymon Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Doradzi ktoś coś? Chodzi mi o planowanie ślizgu i nową strukturę, do Goldsportu zanieść czy jest coś lepszego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiochu Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 W tym kontekście nie ma dobrego serwisu w Łodzi. Do tego gbura z Goldsportu też lepiej nie zanoś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
techset Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Haha no właśnie miałem napisać to co Śpiochu ale już mnie ubiegł. Wydaje mi się, że zakładanie struktury było na Piotrkowskiej koło katedry, ale ja ich za bardzo polecić nie mogę bo mi kiedyś "dziwnie" założyli wiązania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
star Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Ja też w tym Goldsporcie średnio miło byłem obsłużony. Koło Katedry ciągle czynne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akleiw Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Ja też w tym Goldsporcie średnio miło byłem obsłużony. Koło Katedry ciągle czynne? Jeżeli chodzi Ci o Nart-Pol przy Piotrkowskiej 257, to dalej czynne. Bo kiedyś chyba w tamtych okolicach były też Wierchy, ale już kilka lat jak przenieśli się naprzeciwko Castoramy przy Wróblewskiego. Ja do NartPolu oddawałem narty niedawno pierwszy raz - regeneracja ślizgów, jedna dziura do rdzenia. Z wykonanej usługi jestem w 100% zadowolony, z drugiej strony nie mam żadnego porównania jak takie planowanie wygląda w innych serwisach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Szymon Posted March 4, 2017 Author Share Posted March 4, 2017 Dzięki wszystkim, tak się spodziewałem, że jest lipa, ostatnio raz planowanie robiłem u Pieli w Warszawie, może będę miał jakiś wyjazd w tamtą stronę, to przy okazji podrzucę. On też nie należał do miłych ale na robocie się znał, a wódki z nim pić nie zamierzałem. Ale w Łodzi bywam zdecydowanie częściej, jakbyście musieli zrobić to w Łodzi to u kogo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 2 weeks later... Szymon Posted March 15, 2017 Author Share Posted March 15, 2017 Ponoc ten serwis jest rewelacyjny, ale tylko ze slyszenia. Mam zamiar sie tam wybrac. http://www.fabiansport.pl/zima/ Znam, byłem tam w połowie lat 90-tych, wtedy tam był taki starszy facet dobrze po 60-ce i chyba jego syn po 40-ce. Maiłem "nowe" narty i wiązania, które przeleżały z 10 lat w piwnicy i chciałem, żeby wiązania mi zamontowali, problem w tym że zgubiłem oryginalną i nietypową śrubę do mocowania tych wiązań. Poszedłem najpierw do innego serwisu, tam nie mieli, ale żeby po mieście z nartami nie latać to zostawiłem je w tym pierwszym serwisie i poszedłem dalej szukać śruby. Znalazłem ją u nich, ale nie chcieli mi jej sprzedać (chciałem nawet więcej zapłacić byle uniknąć straty czasu i włóczenia się tramwajami z nartami po mieście). Krótko mówiąc wymusili na mnie, żeby montaż wiązań był przez nich zrobiony, przy okazji rzucając pod adresem tamtego serwisu coś w stylu "chłopek se śrubokręt kupił i myśli, że ma serwis". Co do ich fachowości zdania nie mam, ale ja od takiego buractwa trzymam się z daleka. Narty zaniosę na Piotrkowską, przynajmniej wiem, że mają odpowiednie maszyny, a jak zrobią zobaczymy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Spiochu Posted March 15, 2017 Share Posted March 15, 2017 Fabian - potwierdzam buraki jakich mało. Pod tym samym adresem jest Chachulski. Chyba najbardziej sensowny serwis w Łodzi. Potrafił nawet poprawić montaż wiązań bez szablonu. Wcześniej źle zamontowany w Wierchach. Jedynie nie dawałabym nart do ostrzenia ale to się tyczy każdego serwisu w Łodzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Tadeusz T Posted March 16, 2017 Share Posted March 16, 2017 Chachulskiego już nie ma. Dzisiaj jechałem obok rowerem. Zamknięte na głucho. Zdjęte napisy... I tak było przez całą zimę. Tydzień temu robiłem 2 pary nart w Goldsporcie. Gbura nie było... :-) Zrobili nieźle, choć bez szaleństw. Nie zjechali krawędzi za mocno, tylko tyle ile trzeba. Ślizg wypolerowali kamieniem i założyli strukturę, choć bez wyboru rodzaju. Ale najważniejsze, że mają i robią ślizg kamieniem... Zajrzałem na stronę Nart-polu i jestem pod wrażeniem ich nowej maszyny. Ostrzenie krawędzi taśmą na mokro. Z 10 rodzajów struktury, więc i szlifowanie ślizgu kamieniem, no i coś czego w Łodzi do tej pory nie było: Szlifowanie krawędzi dyskami ceramicznymi! To już wiem gdzie następnym razem oddam narty. Dzięki za informacje! Niby wiedziałem o ich istnieniu, ale nie przypuszczałem, że mogą dobrze robić i mieć tak wyrafinowaną maszynę... Pozdrawiam. Tadek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Szymon Posted March 16, 2017 Author Share Posted March 16, 2017 Chachulskiego już nie ma. Dzisiaj jechałem obok rowerem. Zamknięte na głucho. Zdjęte napisy... I tak było przez całą zimę. Na stronie ma napisane, że przeniósł się jesienią na Kilińskiego 1 (Dynamo). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 5 months later... R_o_b_s_o_n Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 A ja w Łodzi polecam mój serwis domowy, tylko ręczna robota (smarowanie i ostrzenie krawedzi) już widzę, że niektórym oczekiwaniom nie sprostam ale wtedy szczerze powiem i nadam kierunek na maszyny... Zapraszam od 11/2017. http://www.2ski.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 4 months later... Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 Co do Nart-Polu przy Piotrkowskiej - chwalą się tymi maszynami więc byłem tam w zeszłym sezonie, planowanie, struktura, podniesienie krawędzi na 0,5 (bo mniej się nie da - OK). Na oko wszystko ok, w domu chciałem poprawić spód diamentem (mam precyzyjne prawidło) i wyszło, że nie 0,5 stopnia tylko gdzieś 0,8, ale ujdzie. Teraz poszedłem jeszcze raz i nawet specjalnie karteczkę na narcie przykleiłem, tylko planowanie i struktura, bez ostrzenia, bez podnoszenia krawędzi, bez smarowania - resztę sam sobie ręcznie zrobię. Krawędź ma być na 0 stopni z widoczną na niej strukturą! Pan zrobił niby jak chciałem, chociaż tej struktury na krawędzi nie specjalnie mogłem się dopatrzyć, ale dość płytką założył więc na oko ciężko ocenić. Wracam do domu, biorę prawidło na 0,5 i pilnik jedzie po ślizgu, a tylko na krótkim odcinku pod butem po krawędzi, co kawałek to inny kąt podniesienia, zamalowałem krawędź flamastrem i widać jak ślad pilnika wężykiem przechodzi od ślizgu do ostrza krawędzi i z powrotem. Ustawiam na 0,7 i ta sama sytuacja. No żesz ku.., rozstrzał kąta podniesienia na tej samej krawędzi od 0 do 1 a może 1,5 stopnia, cena niska bo 45zł za takie coś, ale spierdzielił mi narty, które miały wszędzie niecały 1 st., a chciałem mniej. Nie mam już czasu na inne serwisy przed wyjazdem, więc pojechałem wszystko na 0,7 wchodząc w ślizg, ale w ch... roboty, cena za usługę + 2 wyjazdy do Łodzi i jest gorzej niż przed serwisem. Nie wiem gdzie on ma te cudowne maszyny, bo w tej klitce tylko jedną widać (nie znam się do czego ona jest - wg mnie od planowania ślizgu z jakąś taśmą ścierną). Nie wiem też czy maszyna jest do dupy, czy pan nie potrafi jej obsługiwać, a może po prostu stara, dawno serwisowana nie była i parametrów nie trzyma. W każdym razie na oko narta wygląda OK, ale nic z nią nie jest OK, a kąt 0 stopni po strukturze (czy w ogóle jakikolwiek kąt) przekracza możliwości tego serwisu, skoro na 1 krawędzi jest taki rozstrzał, można powiedzieć, że zakładają pełną gamę kątów - płacisz za jeden, a wszystkie inne gratis. Rok temu zakładali kąt inny niż zamawiany, ale chociaż jednakowy na całej krawędzi, teraz już tragedia. Coś czuję, że w stolarni u kumpla tak bym sobie ślizg splanował, że mucha nie siada, tylko jeszcze ta struktura. Jedyny sensowny serwis "w okolicy", który zrobił mi bez zastrzeżeń to Piela w Warszawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Żal. Ja u Chchulskiego http://www.chachulskisport.pl/ naprawiłem wyrwane wiązania - jest ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 Dochodzę do wniosku, że kamień szlifierski był zużyty (niewyrównany - wklęsły na środku) i im szerszy fragment narty, tym większy kąt podniesienia zakładał, pod butem w miarę OK, na dziobach i piętkach znacznie większy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Dochodzę do wniosku, że kamień szlifierski był zużyty (niewyrównany - wklęsły na środku) i im szerszy fragment narty, tym większy kąt podniesienia zakładał, pod butem w miarę OK, na dziobach i piętkach znacznie większy. no to masz lekko 'przytępione'.... niektórzy za to dopłacają..... ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 no to masz lekko 'przytępione'.... niektórzy za to dopłacają..... ;-) większe podniesienie na dziobach i piętkach, lepiej niż worldcup tunning bo z płynnym przejściem między kątami. Tylko pan Zenek z Łodzi tak umi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 4 years later... SzymQ Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Szukam serwisu w Łodzi. Potrzebna kompletna usługa od planowania, po ponowny montaż wiązań. Czytając ten wątek dochodzę do wniosku, że będzie trudno o dobre wykonanie. Dalej jest tak kiepsko z łódzkimi serwisami czy się coś poprawiło? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Sprzęt narciarski Serwis i konserwacja sprzętu Dobry serwis w Łodzi? × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
Szymon Posted March 4, 2017 Author Share Posted March 4, 2017 Dzięki wszystkim, tak się spodziewałem, że jest lipa, ostatnio raz planowanie robiłem u Pieli w Warszawie, może będę miał jakiś wyjazd w tamtą stronę, to przy okazji podrzucę. On też nie należał do miłych ale na robocie się znał, a wódki z nim pić nie zamierzałem. Ale w Łodzi bywam zdecydowanie częściej, jakbyście musieli zrobić to w Łodzi to u kogo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szymon Posted March 15, 2017 Author Share Posted March 15, 2017 Ponoc ten serwis jest rewelacyjny, ale tylko ze slyszenia. Mam zamiar sie tam wybrac. http://www.fabiansport.pl/zima/ Znam, byłem tam w połowie lat 90-tych, wtedy tam był taki starszy facet dobrze po 60-ce i chyba jego syn po 40-ce. Maiłem "nowe" narty i wiązania, które przeleżały z 10 lat w piwnicy i chciałem, żeby wiązania mi zamontowali, problem w tym że zgubiłem oryginalną i nietypową śrubę do mocowania tych wiązań. Poszedłem najpierw do innego serwisu, tam nie mieli, ale żeby po mieście z nartami nie latać to zostawiłem je w tym pierwszym serwisie i poszedłem dalej szukać śruby. Znalazłem ją u nich, ale nie chcieli mi jej sprzedać (chciałem nawet więcej zapłacić byle uniknąć straty czasu i włóczenia się tramwajami z nartami po mieście). Krótko mówiąc wymusili na mnie, żeby montaż wiązań był przez nich zrobiony, przy okazji rzucając pod adresem tamtego serwisu coś w stylu "chłopek se śrubokręt kupił i myśli, że ma serwis". Co do ich fachowości zdania nie mam, ale ja od takiego buractwa trzymam się z daleka. Narty zaniosę na Piotrkowską, przynajmniej wiem, że mają odpowiednie maszyny, a jak zrobią zobaczymy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Spiochu Posted March 15, 2017 Share Posted March 15, 2017 Fabian - potwierdzam buraki jakich mało. Pod tym samym adresem jest Chachulski. Chyba najbardziej sensowny serwis w Łodzi. Potrafił nawet poprawić montaż wiązań bez szablonu. Wcześniej źle zamontowany w Wierchach. Jedynie nie dawałabym nart do ostrzenia ale to się tyczy każdego serwisu w Łodzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Tadeusz T Posted March 16, 2017 Share Posted March 16, 2017 Chachulskiego już nie ma. Dzisiaj jechałem obok rowerem. Zamknięte na głucho. Zdjęte napisy... I tak było przez całą zimę. Tydzień temu robiłem 2 pary nart w Goldsporcie. Gbura nie było... :-) Zrobili nieźle, choć bez szaleństw. Nie zjechali krawędzi za mocno, tylko tyle ile trzeba. Ślizg wypolerowali kamieniem i założyli strukturę, choć bez wyboru rodzaju. Ale najważniejsze, że mają i robią ślizg kamieniem... Zajrzałem na stronę Nart-polu i jestem pod wrażeniem ich nowej maszyny. Ostrzenie krawędzi taśmą na mokro. Z 10 rodzajów struktury, więc i szlifowanie ślizgu kamieniem, no i coś czego w Łodzi do tej pory nie było: Szlifowanie krawędzi dyskami ceramicznymi! To już wiem gdzie następnym razem oddam narty. Dzięki za informacje! Niby wiedziałem o ich istnieniu, ale nie przypuszczałem, że mogą dobrze robić i mieć tak wyrafinowaną maszynę... Pozdrawiam. Tadek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Szymon Posted March 16, 2017 Author Share Posted March 16, 2017 Chachulskiego już nie ma. Dzisiaj jechałem obok rowerem. Zamknięte na głucho. Zdjęte napisy... I tak było przez całą zimę. Na stronie ma napisane, że przeniósł się jesienią na Kilińskiego 1 (Dynamo). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 5 months later... R_o_b_s_o_n Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 A ja w Łodzi polecam mój serwis domowy, tylko ręczna robota (smarowanie i ostrzenie krawedzi) już widzę, że niektórym oczekiwaniom nie sprostam ale wtedy szczerze powiem i nadam kierunek na maszyny... Zapraszam od 11/2017. http://www.2ski.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 4 months later... Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 Co do Nart-Polu przy Piotrkowskiej - chwalą się tymi maszynami więc byłem tam w zeszłym sezonie, planowanie, struktura, podniesienie krawędzi na 0,5 (bo mniej się nie da - OK). Na oko wszystko ok, w domu chciałem poprawić spód diamentem (mam precyzyjne prawidło) i wyszło, że nie 0,5 stopnia tylko gdzieś 0,8, ale ujdzie. Teraz poszedłem jeszcze raz i nawet specjalnie karteczkę na narcie przykleiłem, tylko planowanie i struktura, bez ostrzenia, bez podnoszenia krawędzi, bez smarowania - resztę sam sobie ręcznie zrobię. Krawędź ma być na 0 stopni z widoczną na niej strukturą! Pan zrobił niby jak chciałem, chociaż tej struktury na krawędzi nie specjalnie mogłem się dopatrzyć, ale dość płytką założył więc na oko ciężko ocenić. Wracam do domu, biorę prawidło na 0,5 i pilnik jedzie po ślizgu, a tylko na krótkim odcinku pod butem po krawędzi, co kawałek to inny kąt podniesienia, zamalowałem krawędź flamastrem i widać jak ślad pilnika wężykiem przechodzi od ślizgu do ostrza krawędzi i z powrotem. Ustawiam na 0,7 i ta sama sytuacja. No żesz ku.., rozstrzał kąta podniesienia na tej samej krawędzi od 0 do 1 a może 1,5 stopnia, cena niska bo 45zł za takie coś, ale spierdzielił mi narty, które miały wszędzie niecały 1 st., a chciałem mniej. Nie mam już czasu na inne serwisy przed wyjazdem, więc pojechałem wszystko na 0,7 wchodząc w ślizg, ale w ch... roboty, cena za usługę + 2 wyjazdy do Łodzi i jest gorzej niż przed serwisem. Nie wiem gdzie on ma te cudowne maszyny, bo w tej klitce tylko jedną widać (nie znam się do czego ona jest - wg mnie od planowania ślizgu z jakąś taśmą ścierną). Nie wiem też czy maszyna jest do dupy, czy pan nie potrafi jej obsługiwać, a może po prostu stara, dawno serwisowana nie była i parametrów nie trzyma. W każdym razie na oko narta wygląda OK, ale nic z nią nie jest OK, a kąt 0 stopni po strukturze (czy w ogóle jakikolwiek kąt) przekracza możliwości tego serwisu, skoro na 1 krawędzi jest taki rozstrzał, można powiedzieć, że zakładają pełną gamę kątów - płacisz za jeden, a wszystkie inne gratis. Rok temu zakładali kąt inny niż zamawiany, ale chociaż jednakowy na całej krawędzi, teraz już tragedia. Coś czuję, że w stolarni u kumpla tak bym sobie ślizg splanował, że mucha nie siada, tylko jeszcze ta struktura. Jedyny sensowny serwis "w okolicy", który zrobił mi bez zastrzeżeń to Piela w Warszawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Żal. Ja u Chchulskiego http://www.chachulskisport.pl/ naprawiłem wyrwane wiązania - jest ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 Dochodzę do wniosku, że kamień szlifierski był zużyty (niewyrównany - wklęsły na środku) i im szerszy fragment narty, tym większy kąt podniesienia zakładał, pod butem w miarę OK, na dziobach i piętkach znacznie większy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Dochodzę do wniosku, że kamień szlifierski był zużyty (niewyrównany - wklęsły na środku) i im szerszy fragment narty, tym większy kąt podniesienia zakładał, pod butem w miarę OK, na dziobach i piętkach znacznie większy. no to masz lekko 'przytępione'.... niektórzy za to dopłacają..... ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 no to masz lekko 'przytępione'.... niektórzy za to dopłacają..... ;-) większe podniesienie na dziobach i piętkach, lepiej niż worldcup tunning bo z płynnym przejściem między kątami. Tylko pan Zenek z Łodzi tak umi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 4 years later... SzymQ Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Szukam serwisu w Łodzi. Potrzebna kompletna usługa od planowania, po ponowny montaż wiązań. Czytając ten wątek dochodzę do wniosku, że będzie trudno o dobre wykonanie. Dalej jest tak kiepsko z łódzkimi serwisami czy się coś poprawiło? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Sprzęt narciarski Serwis i konserwacja sprzętu Dobry serwis w Łodzi?
Spiochu Posted March 15, 2017 Share Posted March 15, 2017 Fabian - potwierdzam buraki jakich mało. Pod tym samym adresem jest Chachulski. Chyba najbardziej sensowny serwis w Łodzi. Potrafił nawet poprawić montaż wiązań bez szablonu. Wcześniej źle zamontowany w Wierchach. Jedynie nie dawałabym nart do ostrzenia ale to się tyczy każdego serwisu w Łodzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadeusz T Posted March 16, 2017 Share Posted March 16, 2017 Chachulskiego już nie ma. Dzisiaj jechałem obok rowerem. Zamknięte na głucho. Zdjęte napisy... I tak było przez całą zimę. Tydzień temu robiłem 2 pary nart w Goldsporcie. Gbura nie było... :-) Zrobili nieźle, choć bez szaleństw. Nie zjechali krawędzi za mocno, tylko tyle ile trzeba. Ślizg wypolerowali kamieniem i założyli strukturę, choć bez wyboru rodzaju. Ale najważniejsze, że mają i robią ślizg kamieniem... Zajrzałem na stronę Nart-polu i jestem pod wrażeniem ich nowej maszyny. Ostrzenie krawędzi taśmą na mokro. Z 10 rodzajów struktury, więc i szlifowanie ślizgu kamieniem, no i coś czego w Łodzi do tej pory nie było: Szlifowanie krawędzi dyskami ceramicznymi! To już wiem gdzie następnym razem oddam narty. Dzięki za informacje! Niby wiedziałem o ich istnieniu, ale nie przypuszczałem, że mogą dobrze robić i mieć tak wyrafinowaną maszynę... Pozdrawiam. Tadek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szymon Posted March 16, 2017 Author Share Posted March 16, 2017 Chachulskiego już nie ma. Dzisiaj jechałem obok rowerem. Zamknięte na głucho. Zdjęte napisy... I tak było przez całą zimę. Na stronie ma napisane, że przeniósł się jesienią na Kilińskiego 1 (Dynamo). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 5 months later... R_o_b_s_o_n Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 A ja w Łodzi polecam mój serwis domowy, tylko ręczna robota (smarowanie i ostrzenie krawedzi) już widzę, że niektórym oczekiwaniom nie sprostam ale wtedy szczerze powiem i nadam kierunek na maszyny... Zapraszam od 11/2017. http://www.2ski.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 4 months later... Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 Co do Nart-Polu przy Piotrkowskiej - chwalą się tymi maszynami więc byłem tam w zeszłym sezonie, planowanie, struktura, podniesienie krawędzi na 0,5 (bo mniej się nie da - OK). Na oko wszystko ok, w domu chciałem poprawić spód diamentem (mam precyzyjne prawidło) i wyszło, że nie 0,5 stopnia tylko gdzieś 0,8, ale ujdzie. Teraz poszedłem jeszcze raz i nawet specjalnie karteczkę na narcie przykleiłem, tylko planowanie i struktura, bez ostrzenia, bez podnoszenia krawędzi, bez smarowania - resztę sam sobie ręcznie zrobię. Krawędź ma być na 0 stopni z widoczną na niej strukturą! Pan zrobił niby jak chciałem, chociaż tej struktury na krawędzi nie specjalnie mogłem się dopatrzyć, ale dość płytką założył więc na oko ciężko ocenić. Wracam do domu, biorę prawidło na 0,5 i pilnik jedzie po ślizgu, a tylko na krótkim odcinku pod butem po krawędzi, co kawałek to inny kąt podniesienia, zamalowałem krawędź flamastrem i widać jak ślad pilnika wężykiem przechodzi od ślizgu do ostrza krawędzi i z powrotem. Ustawiam na 0,7 i ta sama sytuacja. No żesz ku.., rozstrzał kąta podniesienia na tej samej krawędzi od 0 do 1 a może 1,5 stopnia, cena niska bo 45zł za takie coś, ale spierdzielił mi narty, które miały wszędzie niecały 1 st., a chciałem mniej. Nie mam już czasu na inne serwisy przed wyjazdem, więc pojechałem wszystko na 0,7 wchodząc w ślizg, ale w ch... roboty, cena za usługę + 2 wyjazdy do Łodzi i jest gorzej niż przed serwisem. Nie wiem gdzie on ma te cudowne maszyny, bo w tej klitce tylko jedną widać (nie znam się do czego ona jest - wg mnie od planowania ślizgu z jakąś taśmą ścierną). Nie wiem też czy maszyna jest do dupy, czy pan nie potrafi jej obsługiwać, a może po prostu stara, dawno serwisowana nie była i parametrów nie trzyma. W każdym razie na oko narta wygląda OK, ale nic z nią nie jest OK, a kąt 0 stopni po strukturze (czy w ogóle jakikolwiek kąt) przekracza możliwości tego serwisu, skoro na 1 krawędzi jest taki rozstrzał, można powiedzieć, że zakładają pełną gamę kątów - płacisz za jeden, a wszystkie inne gratis. Rok temu zakładali kąt inny niż zamawiany, ale chociaż jednakowy na całej krawędzi, teraz już tragedia. Coś czuję, że w stolarni u kumpla tak bym sobie ślizg splanował, że mucha nie siada, tylko jeszcze ta struktura. Jedyny sensowny serwis "w okolicy", który zrobił mi bez zastrzeżeń to Piela w Warszawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... star Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Żal. Ja u Chchulskiego http://www.chachulskisport.pl/ naprawiłem wyrwane wiązania - jest ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 Dochodzę do wniosku, że kamień szlifierski był zużyty (niewyrównany - wklęsły na środku) i im szerszy fragment narty, tym większy kąt podniesienia zakładał, pod butem w miarę OK, na dziobach i piętkach znacznie większy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Dochodzę do wniosku, że kamień szlifierski był zużyty (niewyrównany - wklęsły na środku) i im szerszy fragment narty, tym większy kąt podniesienia zakładał, pod butem w miarę OK, na dziobach i piętkach znacznie większy. no to masz lekko 'przytępione'.... niektórzy za to dopłacają..... ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 no to masz lekko 'przytępione'.... niektórzy za to dopłacają..... ;-) większe podniesienie na dziobach i piętkach, lepiej niż worldcup tunning bo z płynnym przejściem między kątami. Tylko pan Zenek z Łodzi tak umi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 4 years later... SzymQ Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Szukam serwisu w Łodzi. Potrzebna kompletna usługa od planowania, po ponowny montaż wiązań. Czytając ten wątek dochodzę do wniosku, że będzie trudno o dobre wykonanie. Dalej jest tak kiepsko z łódzkimi serwisami czy się coś poprawiło? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Sprzęt narciarski Serwis i konserwacja sprzętu Dobry serwis w Łodzi?
R_o_b_s_o_n Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 A ja w Łodzi polecam mój serwis domowy, tylko ręczna robota (smarowanie i ostrzenie krawedzi) już widzę, że niektórym oczekiwaniom nie sprostam ale wtedy szczerze powiem i nadam kierunek na maszyny... Zapraszam od 11/2017. http://www.2ski.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 Co do Nart-Polu przy Piotrkowskiej - chwalą się tymi maszynami więc byłem tam w zeszłym sezonie, planowanie, struktura, podniesienie krawędzi na 0,5 (bo mniej się nie da - OK). Na oko wszystko ok, w domu chciałem poprawić spód diamentem (mam precyzyjne prawidło) i wyszło, że nie 0,5 stopnia tylko gdzieś 0,8, ale ujdzie. Teraz poszedłem jeszcze raz i nawet specjalnie karteczkę na narcie przykleiłem, tylko planowanie i struktura, bez ostrzenia, bez podnoszenia krawędzi, bez smarowania - resztę sam sobie ręcznie zrobię. Krawędź ma być na 0 stopni z widoczną na niej strukturą! Pan zrobił niby jak chciałem, chociaż tej struktury na krawędzi nie specjalnie mogłem się dopatrzyć, ale dość płytką założył więc na oko ciężko ocenić. Wracam do domu, biorę prawidło na 0,5 i pilnik jedzie po ślizgu, a tylko na krótkim odcinku pod butem po krawędzi, co kawałek to inny kąt podniesienia, zamalowałem krawędź flamastrem i widać jak ślad pilnika wężykiem przechodzi od ślizgu do ostrza krawędzi i z powrotem. Ustawiam na 0,7 i ta sama sytuacja. No żesz ku.., rozstrzał kąta podniesienia na tej samej krawędzi od 0 do 1 a może 1,5 stopnia, cena niska bo 45zł za takie coś, ale spierdzielił mi narty, które miały wszędzie niecały 1 st., a chciałem mniej. Nie mam już czasu na inne serwisy przed wyjazdem, więc pojechałem wszystko na 0,7 wchodząc w ślizg, ale w ch... roboty, cena za usługę + 2 wyjazdy do Łodzi i jest gorzej niż przed serwisem. Nie wiem gdzie on ma te cudowne maszyny, bo w tej klitce tylko jedną widać (nie znam się do czego ona jest - wg mnie od planowania ślizgu z jakąś taśmą ścierną). Nie wiem też czy maszyna jest do dupy, czy pan nie potrafi jej obsługiwać, a może po prostu stara, dawno serwisowana nie była i parametrów nie trzyma. W każdym razie na oko narta wygląda OK, ale nic z nią nie jest OK, a kąt 0 stopni po strukturze (czy w ogóle jakikolwiek kąt) przekracza możliwości tego serwisu, skoro na 1 krawędzi jest taki rozstrzał, można powiedzieć, że zakładają pełną gamę kątów - płacisz za jeden, a wszystkie inne gratis. Rok temu zakładali kąt inny niż zamawiany, ale chociaż jednakowy na całej krawędzi, teraz już tragedia. Coś czuję, że w stolarni u kumpla tak bym sobie ślizg splanował, że mucha nie siada, tylko jeszcze ta struktura. Jedyny sensowny serwis "w okolicy", który zrobił mi bez zastrzeżeń to Piela w Warszawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
star Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Żal. Ja u Chchulskiego http://www.chachulskisport.pl/ naprawiłem wyrwane wiązania - jest ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 Dochodzę do wniosku, że kamień szlifierski był zużyty (niewyrównany - wklęsły na środku) i im szerszy fragment narty, tym większy kąt podniesienia zakładał, pod butem w miarę OK, na dziobach i piętkach znacznie większy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mig Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Dochodzę do wniosku, że kamień szlifierski był zużyty (niewyrównany - wklęsły na środku) i im szerszy fragment narty, tym większy kąt podniesienia zakładał, pod butem w miarę OK, na dziobach i piętkach znacznie większy. no to masz lekko 'przytępione'.... niektórzy za to dopłacają..... ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 no to masz lekko 'przytępione'.... niektórzy za to dopłacają..... ;-) większe podniesienie na dziobach i piętkach, lepiej niż worldcup tunning bo z płynnym przejściem między kątami. Tylko pan Zenek z Łodzi tak umi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 4 years later... SzymQ Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Szukam serwisu w Łodzi. Potrzebna kompletna usługa od planowania, po ponowny montaż wiązań. Czytając ten wątek dochodzę do wniosku, że będzie trudno o dobre wykonanie. Dalej jest tak kiepsko z łódzkimi serwisami czy się coś poprawiło? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing
Szymon Posted January 27, 2018 Author Share Posted January 27, 2018 no to masz lekko 'przytępione'.... niektórzy za to dopłacają..... ;-) większe podniesienie na dziobach i piętkach, lepiej niż worldcup tunning bo z płynnym przejściem między kątami. Tylko pan Zenek z Łodzi tak umi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 4 years later... SzymQ Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Szukam serwisu w Łodzi. Potrzebna kompletna usługa od planowania, po ponowny montaż wiązań. Czytając ten wątek dochodzę do wniosku, że będzie trudno o dobre wykonanie. Dalej jest tak kiepsko z łódzkimi serwisami czy się coś poprawiło? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0
SzymQ Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Szukam serwisu w Łodzi. Potrzebna kompletna usługa od planowania, po ponowny montaż wiązań. Czytając ten wątek dochodzę do wniosku, że będzie trudno o dobre wykonanie. Dalej jest tak kiepsko z łódzkimi serwisami czy się coś poprawiło? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts