Jump to content

KrzysiekK

Members
  • Posts

    1,549
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Everything posted by KrzysiekK

  1. Nie no kurde, wiem, że masz rację. Zwalnianie, zbyt niska prędkość w tych warunkach czyniła jazdę wręcz niebezpieczną (wytrącenia z toru jazdy boczne)... Pracuję nad akceptacją prędkości. Dzięki !
  2. Ta prędkość mi przekracza strefę komfortu o zbyt wiele. Tak, wiem, dupa nie oficer ale jednak. Ale już i tak jest lepiej, bo ćwiczenie hockey-stopów do śmigu buduje pewność, że w razie W się zatrzymam. W tej chwili robie z muldami tak: wjeżdżam na górkę kompensując ją trochę, górka sprawia, że jest lżej obrócić, zmieniam tor i znow to samo. Oj nie da się wyjaśnić tego tak jak chcę. Ogólnie się super jechało i byłem dumny z siebie bardz. A możę, jak się spotkamy na CzG, to pokaże moje wygibusy to się pośmiejecie. W CzG mógłbym być tylko pt/sb . U Adama jest szansa na pt/sb/nd. Pozdrawiam.
  3. N o ok, ok, ale przecież nie pójdę przez garby na kreskę. Na samej górze było dość stromo. Na dole to już zero hamowania, tylko "hamowanie torem jazdy" .
  4. Czyli my się mamy zakwaterować sami. Więc może umówmy się, kto będzie, zaklepiemy ten pensjonat tak, aby wieczorami być "razem" albo ... razem będziemy w Swoijskich, a potem sie każdy rozjedzie do swojego noclegu.
  5. Wiem, ale powiem Ci, że to nie były kto wie jakie muldy do kolan. Max do połowy łydki, no może ze dwie do kolan. Pierwsze zjazdy szły mi super. Aż sam się dziwiłem że tak pewnie to zjeżdżam. Duuuuża praca kolan robi niesamowity efekt. Absorbowanie bezwładności do wyhamowania ruchu praktycznie, w tym czasie obrót nart. Etc, etc ... lepsze to niż jazda po sztruksie.
  6. O widzisz 😄 , a jednak były odczuwalne. Ale pocieszam się, że drzewiej po takich trudniej się jechało.
  7. Wczoraj jazda na bieszczad.ski Mokro, ciężki śnieg ale już dużo odważniej. Muldy spore, ale smigalem między nimi elegancko i chyba z separacjami. Nie wiem jak to wyglądało, bo nie miał kto nagrać ale było mega....
  8. O, właśnie. Moze ktoś się skusi i zrobi kompleksowy opis jak się w tym ogarniać. Najlepiej na przykładzie. 🙂
  9. https://www.facebook.com/reel/531581602267394?s=yWDuG2&fs=e
  10. Moim zdaniem W do tyłu, kąt stawu skokowego W musi być mniejszy, w miarę równy nodze Z.
  11. Chyba nie zamieszałeś. Spójrz na równe kąty goleń narta obu nóg tego gościa ...
  12. Moim zdaniem się zepsuje jej dobre dociśniecie na język bo zwiększy się kat goleń narta. Cofnięcie W natomiast ... Może wymusić coś z biodrem... Vide znów Debi https://youtu.be/ynNRGUaYQkM
  13. A to nie czułbys w stawie skokowym i na goleniu zewnętrznej? Cofnięcie zewnętrznej mogłoby spowodować docisk na język i zamknięcie stawu skokowego... Debi gdzies ostatnio o tym zrobiła film. Chwila ... Edit O tu: https://youtu.be/znNH8Sam4mk Ps. Nie wybijam się na udzielenie poradnictwa. Po prostu rozmawiam z lepiej jeżdżącym. Jego nie zepsuje a ja się coś nauczę.
  14. Ja to się uczę i mogę Ci co najwyżej kijek podać ... Ale ja tam widzę że chyba wysuwasz W noge za bardzo ... Wszędzie mówią że mąż do pół stopy. Pewnie są też jakieś konsekwencje tego. Poza tym piękna jazda. Szczególnie podoba mi się ten ultra szybki smig. Bajera to wygląda. Jak już za kilkanaście lat 😉 będę tak jeździł to też wstawię filmik.
  15. Czułem, że się odezwiesz z taką opinią. W sumie racja...
  16. Znów się coś niepotrzebnie komplikuje a ja nic nie kumam? 😄
  17. No właśnie też próbuję ogarnąć temat noclegu. Wstępnie ogarnąłem sobie prywatnie w tych Lalikach, ale... Mieszkanie razem w "Zgodzie" miałoby jednak wiele zalet integracyjnych. Do "Zgody" jednak kawałek marszem. Jakby wziąć cywil-buty, to jakoś w miarę się da dojść. Hmmmmm
  18. Bo ja kurde łoś jestem .. nie zauważyłem, że Adam zaproponował już nocleg ... i ogarnąłem sam, we własnym zakresie. Najwyżej odwołam. Jeszcze dużo czasu. @Adam ..DUCH, daj więcej info jak sprawa noclegów wygląda etc....
  19. No będę, jak jakaś asteroida w coś nie pierdolnie, czyt. katar 😄 😄 Miejscówka w Lalikach. Tam, gdzie mieszkałem, będąc z Natalią na szkoleniu u Adama. Kruca Fuks 😄 pf
  20. Jakby co, to moja miejscówka jest wolna i ja wstępnie zarezerwowałem na 10/11 i 11/12.
  21. Wiem co miałaś na myśli 🌹🌹🌹 Żarcik taki.
  22. Zdecydowanie, szczególnie po propozycji zorganizowania spotkania narciarskiego w dniu zamknięcia stoku .... Pfff 🤣
  23. Nie róbmy tak proszę. Ja rozumiem że alko, że pogadać, ale mając knajpę na górze, wyciąg do gadania i śnieg do jeżdżenia ....to ta opcja dużo lepsza niż zamknięty stok... Ja jestem wstępnie na tak na termin z propozycji @Adam ..DUCH
  24. Wrzuciłem termin na tył głowy z uczuciem podekscytowania.
  25. Tyle energii i emocji na pierdoły .. aż smutno. A i tak większość zachowań z grupy organizacyjnych ludzie całe życie się uczą ... Rady nic nie pomagają.
×
×
  • Create New...