Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. A co byś Tomku polecił 48 letniemu panu z niewielkim brzuszkiem który niekoniecznie lubi duża prędkość a chciałby zacząć się czasami pobawić w jazdę na krawędziach gdy warunki sprzyjają?
  3. Wczoraj
  4. Lexi

    Trochę humoru

    VID-20230322-WA0002.mp4.cc193283b7d7fc0b8bc263d981b1c9b0.mov
  5. Lexi

    Super news na "przebudzenie"

    ..no i zajęła się.. 🙂
  6. Zdecydowanie tak. Do agresywnej jazdy jedynie komórka. Atomic, Head, Salomon to moje trzy typy.
  7. Jan

    VÖLKL Racetiger SL13

    a jak chce szybko to najlepiej GS, ja dzisiaj dalem pokretlo na Power
  8. Edwin

    VÖLKL Racetiger SL13

    Widzę, że zajebiście pomogliśmy w decyzji autorowi wątku. A wystarczyło by się cofnąć tylko do wczesniejszej wypowiedzi Mitka. Kup komórkę i ciesz się agresywną jazdą,jak to opisałeś 😄
  9. To pozostaje poza wszelką dyskusją, natomiast nie jestem w stanie odmówić układowi KERS działania. Odnośnie obecnego EMC --> mam poważne wątpliwości. Osobiście niespecjalnie czuję jego obecność. Może tak po prostu ma być, a wcześniejsze rozwiązanie KERS było zbyt emfatyczne.
  10. Taka kolekcja kersów u mnie w piwnicy i tak jak pisałam powyżej to dla mnie gadżet nie mający nic wspólnego z dynamiką jazdy bo co może pomóc zapalniczka 😁 w każdym sezonie objeżdżam wiele nart różnych producentów i liczy się konstrukcja narty a nie przygwizdy doczepione do nart. Zdecydowanie większą robotę robi płyta pod wiązaniem.
  11. Edwin

    VÖLKL Racetiger SL13

    Może nie tyle wymagająca,co sztywna i dobrze było parę kilo więcej ważyć niż ja. Dlatego ja w niej się nie zakochałem.
  12. Świetna narta, ale bardzo wymagająca. Przechodziłem z Fischera RC4 WC SL FIS, który w bezpośrednim porównaniu wypadał jak narta juniorska. Poza łatwością wejścia w skręt żadnych innych zalet.
  13. Edwin

    VÖLKL Racetiger SL13

    Nie jeździłem. Na czarno białej chyba wcześniejszej komórce tak. Była zajebiaszcza. Kolega jak wsiadł,to nie chciał oddać. Jedno mnie zawsze dziwiło,że head dawał do testowania nawet komórki,jako nieliczna firma kiedyś.
  14. Nie jestem w stanie ocenić czy różnice wynikały z samego KERS tudzież konstrukcji i strojenia całej narty. Jakby na to nie patrzeć dla mnie były one ewidentne. Czarna narta dawała spektakularnego kopa na wyjściu z mocno dociśniętego łuku. Tego wrażenia nie powtórzył żaden inny model.
  15. Edwin

    VÖLKL Racetiger SL13

    Chyba jestem tradycjonalistą,bo nigdy nie miałem nart z kersami, prętami i innymi bajerami😄A od hiper super sprzętu za pierdylion ważniejsze i tak jest ilość dni spędzonych na stoku,bo później to można i na szrocie jeździć.
  16. Cały ten kers w haedzie to taka lekka ściema narta przez swoje ugięcie ma wytworzyć prąd przez włókna piezoelektryczne i w momencie wyprostu oddać go do czegoś pod butem które to cóś ma nartę w tym momencie usztywnić 🤪 prądu to produkuje tyle co zapalniczka działająca na tej samej zasadzie piezoelektryki . Ja wielki fan heada w to nie wierzę 😁
  17. Edwin

    VÖLKL Racetiger SL13

    Ja wiem co to znaczy. Pytałem tylko czy w Wasze komórki są opisane,bo komórka tej samej firmy ,wcale nie oznacza, że będzie jezdziło się tak samo na każdej. Jedna może być kołkiem ,a inna i to się zazwyczaj zdarza bardziej przyjemna w jeździe niż sklepowa.Dla nas leszczy nie robi różnicy ten opis i tego nie wyczujemy,ale dla zawodniczki klubowej która startuje w zawodach ma znaczenie,bo jedna waży 50 inna 70 kg i dlatego narty są zmierzone i opisane jeśli chodzi o sztywność . Narta albo spełnia wymogi fis,albo nie, a napisać na narcie można wszystko. To samo z butami narciarskimi. Ale to już prędzej do Labasa pytania.
  18. Już samo założenie katalizatorów i depeefów zmula narty do tego stopnia że termin ,,wołowate,, nie do końca oddaje ich zmulenie.
  19. Tadeo

    Wyjazd szkoleniowy

    Najlepiej wyjechać tak żeby być ok 21 najpóźniej na miejscu. Myślę że 10 najpóźniej.
  20. My tak mieliśmy z lski w Cortinie. Najpierw jak dzieci we mgle, potem za Szwedami, to co, że ze Szwecji, potem niżej, gdzie mleko mniej rozlane, potem różnie... na przełamanie, choć początki były obłędne jak i u Ciebie. No ale rację masz, że nic na siłę, wszak to rekreacja...
  21. Pewnie UE, nowe normy emisji spalin ich dopadły 😉 pozdro
  22. Racer Damiano 😉 pozdro
  23. Mitek

    VÖLKL Racetiger SL13

    Cześć RD czyli Racing Department czy też Race Department. Pozdro
  24. Tomku wielki szacun że rozróżniasz rocznikowo modele kersu 👍 miałem trzy modele komórek z tym dinksem i nigdy nie czułem żadnej różnicy między nimi i żadnej różnicy z nartami bez tego gadżetu. Chyba miałem pierwszą z kers,moim zdaniem zrobili dobrą nartę a reszta to marketing 😁
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...