Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za doradzenie 🙂 Pozdrawiam!!
  3. rebavo5047

    Fajna mapa z wyciągami

    Ciao a tutti! Mi sono recentemente imbattuto in alcune piattaforme non AAMS che offrono bonus davvero vantaggiosi. Una guida ulteriore mi ha aiutato a capire meglio come funzionano queste promozioni, dai giri gratis ai crediti extra e ai programmi fedeltà. Quello che conta è controllare sempre i requisiti di scommessa e affidarsi solo a siti sicuri per evitare brutte sorprese.
  4. star

    Jak jeździmy na nartach,

    kiedyś żona, teraz wnuczka
  5. Tak poważnie, Długo i dużo jeździsz, coś Cię tam musi ciągnąć. pozdro
  6. Jan

    Jak jeździmy na nartach,

    no jak to nie wiesz ? pozerstwo i lansik
  7. Cześć A jak dzisiaj jechałem do pracy na rowerze. Nie byłoby w tym nic dziwnego bo jeżdżę często ale dzisiaj włączyłem sobie Garmina. Na koniec po przejechaniu tych 28 km w mieście, w terenie płaskim, gdzie najwyższa górka to podjazd 5%, który ma chyba z 600 może 700 metrów długości a w tę stronę zjazdów praktycznie nie ma urządzenie pokazało prędkość max 907km/h. Zdecydowanie lepiej niż na nartach. Niestety do prędkości dźwięku zabrakło chociaż jednej małej górki. Może w drodze powrotnej... Pozdro
  8. Cześć Presena jest o tyle ciekawa, że po wjechaniu na najwyższy dostępny punkt lodowczyka mamy chyba koło 12 km zjazdu a z pewnością prawie 1800 metrów przewyższenia. A narty bierz i baw się znakomicie. Pozdrowienia
  9. Andrzej kup narty, zobaczysz że będzie dobrze. Jak pisał Mitek, testowanie nart należy do testerów, dla Ciebie będzie to tylko odczucie dnia, a i tak zazwyczaj każda nowa narta wydaje się lepsza niż stara 🙂. Testerzy, to osoby bardzo dobrze jeżdżące, zwykle na bardzo wysokim poziomie, a test zwykle obrazuje jak mocno narty odbiegają od ich ulubionych. Pomijając sponsoring, który zwykle wypacza wypowiedzi testujących (nie gryzie się ręki, która cię karmi). pozdro
  10. Dzisiaj
  11. Aplikacja Verde Casino https://verdecasino-poland.pl/aplikacja/ to idealne rozwiązanie dla graczy, którzy chcą cieszyć się swoimi ulubionymi grami hazardowymi w każdym miejscu. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi i wygodnej obsłudze, aplikacja zapewnia płynne wrażenia na smartfonach i tabletach. Niezależnie od tego, czy jesteś fanem automatów do gier, czy gier stołowych, Verde Casino aplikacja pozwala na rozrywkę w podróży. Pobrana łatwo z oficjalnej strony, zapewnia wygodny dostęp do wszystkich funkcji kasyna.
  12. Z Preseną chodziło tylko o to, że ogólnie nie celuję w czarne trasy jeżdżąć na nartach, natomiast ta jedna jakoś mi się spodobała i bym na nią chętnie jeszcze kiedyś wrócił 🙂 Chyba zdecyduję się na te narty w wersji "pro", cena jest teraz dobra, szkoda jedynie, że do kolejnego sezonu daleko, żeby przetestować 😄 Myślałem jeszcze o Völkl Peregrine 72, ale obecnie jeżdżę na siostrzanej dla Nordiki marce - Blizzard i jestem z tych nart bardzo zadowolony, niestety krawędź jest już na wykończeniu na dziobach...
  13. star

    Jak jeździmy na nartach,

    ważna jest droga, nie cel;-)
  14. Ty się nie zgadzaj tylko napisz co lubisz w tym nartowaniu najbardziej. Na bramkach jadąc z wnuczką to i tak Ci nie była geometria narty potrzebna. W sumie to na ołówkach byłoby tak samo 😉 pozdro
  15. Rady chyba celne. Pro. To tylko nazwa, nie ma co się bać. To raczej minimum. Do pro daleko. A o co chodzi z tą Preseną? Pytam z ciekawości, nie jeździłem, wlazłem jedynie na Presanellę, nawet padał śnieg, tylko nart nie zabrałem i dobrze, bo i tak bym nie zjechał;-)
  16. Co ty Wrocław to globalna wioska.
  17. Może macie jakiegoś lokalnego papieża?
  18. Cześć A co Ci da taki test? Różnica 2-3 stopni w temperaturze śniegu już zmieni odczucia z jazdy diametralnie. Na te odczucia wpływa dziesiątki zmiennych i jeżeli ktoś nie będący profesjonalnym testerem uważa, że je ogarnie i obiektywnie oceni nartę to po prostu kłamie. Znacznie większe znaczenie będzie miało przygotowanie narty. Pozdro
  19. Moje miasto z rana... chyba papieża wybrali...
  20. Wczoraj
  21. Jacek1210

    Trochę humoru

    Doszła mnie plotka, że podczas wizyty naszego kandydata na prezydenta w USA, Trump przepisał na niego Biały Dom i wciąż myśli że dał mu jedynie autograf 😉
  22. Niestety nie mam świeżego filmu, ostatni jakbym poszukał jest z 2019 roku, w dodatku nagrany pierwszego dnia po powrocie po kontuzji kolana, więc średnio aktualny... Myślę, że mój poziom mogę ocenić na 6, jeżdżę i w Alpach, i w Polsce (łącznie zazwyczaj kilkanaście dni w sezonie) po trasach czerwonych i niebieskich, czarnych unikam, ponieważ nie odczuwam przyjemności z jazdy po nich i raczej nie będę planował po takich jeździć (wyjątek górna część lodowca Presena 🙂). Jeżdżę technikami mieszanymi, krótszym i jak warunki pozwalają to i nieco dłuższym skrętem, może nie pochylam się jakoś mocno przy skręcie carvingowym, jednak z krawędzi na krawędź przechodzę płynnie. Nie jestem niestety osobą mocną fizycznie, z tego powodu obawiałem się trochę mocniejszych konstrukcji, żeby móc takie narty dobrze opanować i dać radę jeździć na nich cały dzień (średnio 50-kilka km dziennie w różnych warunkach). Wiadomo też, że spędzając średnio kilkanaście dni na stoku w sezonie nie wejdę na jakiś mega poziom, chcę na nartach dalej dobrze się bawić, nie kalecząc za bardzo swojej jazdy, żeby to jakoś wyglądało 🙂 Po sugestiach zebranych tutaj przekonuję się chyba coraz bardziej do modelu z warstwą metalu, idealnie byłoby chyba przetestować takie narty gdzieś przed zakupem, no ale o to nie tak łatwo niestety..
  23. Jan

    Jak jeździmy na nartach,

    pełna zgoda @Spiochu i napisz proszę co było nie tak w tej Francji
  24. Jest dokładnie tak jak pisze Marcos.
  25. Nie znam się, ale się wypowiem 🙃 nie no serio, nie bój się - jestem kobietą lżejszą od Ciebie (na szczęście) i nie jeżdżę jakoś specjalnie dobrze, ale ja bym się nie bała kupić wersję PRO z titanalem, wręcz obawiałabym się gdyby go nie było - poza tym bardzo ładna szata graficzna w tych Nordicach.
  26. Dokładnie, w punkt. Moje poprzednie sprawowały się dobrze, dopóty, dopóki było dość miękko. Jak się zrobiło betonowo, zaczęły się makaronić. I najgorsze co może być - to wkrada się w jazdę niepewność i zachowawczość. Im gorsze warunki na stoku, tym trzeba pewniej jechać, bardziej zdecydowanie. A na nich się w pewnym momencie betonozy nie dało. Zarówno w Madonnie na start sezonu, gdzie wieczorem padał deszczyk a w nocy był mróz i rano dojazd do gondoli był walką o życie, na szczęście później puszczało, jak również na Litwince, gdzie myślałem że się zabiję na lodowisku, wystarczyło zmienić narty na standardowe ( na szczęście miałem w bagażniku) i wszystkie objawy przeszły jak ręką odjął. Zarówno w Madonnie jak i na Litwince narty były świeżo po serwisie - więc nie były tępe. Może w porównaniu zjazd v zjazd to trudno odczuć jakąś kosmiczną różnicę. Ale ja jeździłem blisko 2 sezony na takich nartach. Zmiana na standardową budowę było objawieniem. Wszelkie nierówności i niedoskonałości na stoku zniknęły. Ta wcześniejsza już dość uważna jazda zmieniła się w jazdę jakby na stoku był poranny sztruks. Miracle. To było ostatni raz na takich dechach na trasie. pozdro
  27. Cze, W majówkę byłem na lataniu we Włoszech, dokładnie w Semonzo del Grappa. Na północny zachód od Wenecji i Tarvisio. Lata się tam w masywie Monte Grappa, które jest przedgórzem alpejskim. Miejsce kultowe dla paralotniarzy, odwiedzane tłumnie w zasadzie od zawsze, od kiedy istnieje coś takiego jaka paralotnia (a wcześniej lotnia). Oprócz tego niemy świadek krwawych walk pomiędzy Austro-Węgrami a Włochami podczas I Wojny Światowej (vide: https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Monte_Grappa oraz https://en.wikipedia.org/wiki/Monte_Grappa) W mauzoleum znajdującym się na szczycie Mt Grappa monżna odszukać kilka / kilkanaście polskich nazwisk. Warto czasami zaciekawić się historią miejsc, które odwiedza się wyłącznie w celach sportowo - rekreacyjnych. Pewnie taka Sappada czy Canazei też skrywa różne ciekawe historię. Między innymi dlaczego rzeka w Sappadzie nazywa się Muhlbach a druga nazwa miasta to Plodn.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...