Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Wybrałbym inne 😎
-
Panowie jeszcze raz dzięki Wam wszystkim za odzew, widzę że to forum żyje i to mnie bardzo cieszy 🙂 Dobra, to takim kompromisowym rozwiązaniem chyba szedłbym w taki zestaw 185: https://sport2002.pl/pl/p/Narty-Head-WC-Rebels-e-Speed-Pro-Wiazania-FF-14-GW-2026/21870?gad_source=1&gad_campaignid=16987151198&gbraid=0AAAAADwuomZTGAeE0qbeXe8JBNwDuLkGf&gclid=CjwKCAiA0eTJBhBaEiwA-Pa-heP8EW3j-GI5bpFBqC5k2JmWOW7B1ekXOX_jE95ikfZk6l4RFiUNNRoCHdMQAvD_BwE Zniechęćcie mnie, albo powiedzcie że bierz i nie marudź już 😄 Teraz jeszcze z tymi kątami- nowe narty też trzeba od razu krawędzie korygować? skąd mam wiedzieć jakie mają fabrycznie kąty? Przecież ekierką tego mierzyć nie będę 😄 Faktycznie zawsze miałem takie wrażenie na swoich slalomkach że mogłyby lepiej krawędzie trzymać po tych standardowych serwisach... Nigdy nie przywiązywałem do tego uwagi- może pora zacząć.
-
Cześć Lisu! Dorzucę coś od siebie 🙂 Opowiem Ci jako amator z podobnym stażem i w podobnym wieku i podbnie zajawiony 😄 Ja również lubię (mam kilka par) narty o promieniach 20-25m. Nie ma co ukrywać, uwielbiam na nich jeździć i czuć prędkość, jednak: Na Twoim obecnym levelu, jak takie R25m wejdzie na krawędź i posadzi na tyłach to wyjazd poza trasę masz bardzo prawdopodbny, a palenie czterogłowów murowane. Takie narty potrzebują prędkości aby "działały", nie mówimy o zwożeniu się na dół trasy na promieniu narty. Takie narty wymagają dynamiki, aby dobrze wykonywały polecenia, trzeba budować nan nich zapas energii pod butem do następnego skrętu, a to wymaga czystej jazdy. Jazda na takich na krawędzi aby miało to sens i dawało rdochę to minimum 50-60+km/h. Na Twoim miejscu poszedł bym w coś w stylu R17-18m, np. Crossturny ELAN SCX 180cm /114-67-101mm/16,7m. Na takiej narcie da się zacieśniać skręty (uważam, że 17-18m to najlpeszy i najbardziej uniwersalny promień naty talowanej), oraz można bawić się w niski schodzenie przy dużych prędkościach. Jak opanujesz takie i w przyszłości będzie Ci mało, to wtedy prawdziwe gigantki R25+m i ogień. BTW. ja jestem fanem wycinania na krawędzi tam gdzie się tylko da, narty zawsze wykańczam diamnetami na "żyletki" 😉
-
Cześć Ma się tyle lat na ile się wygląda i na ile się czuje. Coś czuję, że możesz mieć znacznie mniej niż te cztery dychy czego w sumie życzę i nawet zazdroszczę. Pozdro
-
Cztery dychy jak w mordę strzelił 😄 Ale nie wyglądam 😛
-
Szkoda, że kolega tak rzadko się odzywa...
- Dzisiaj
-
Jeździsz klekotem czy 6.3 ?
-
Lisu ile masz lat?
-
180 będzie narta bardziej przyjazną łatwiejszą w prowadzeniu ale za to mniej stabilną. 185 jest sztywniejsze będzie lepiej trzymać na twardym stoku ale za to trzeba włożyć więcej siły do jazdy. Różnicy w promieniu nie poczujesz w sztywności i stabilności już tak. Jeśli chodzi o Heda to ważne żebyś wybrał wersje PRO na sztywnej płycie. To na prawdę zmienia bardzo dużo w tych nartach. W kwestii kątów... Standardem w nartach gigantowych jest kont podcięcia na poziomie 0.5 a krawędź boczna 87. jeśli chcesz rasowej gigantki trzymającej na twardym stoku i zamierzasz szkolić sie w jeździe na czystej krawędzi będzie to set dla ciebie. Dajesz do dobrego serwisu maja ja splanować na maszynie i wyostrzyć od piętki aż po sam dziob. Jak zaczniesz mieć problemy z odjeżdżaniem narty do Vki to przytępisz sobie lekko dzioby albo prawidłem podniesiesz sobie ostanie 20 cm przy dziobie na 0.7. Jeśli chodzi o bok to 88 czy 87 to jest niewielka różnica na korzyść 87. Drogi zestaw jest po to żeby lekko złagodzić uprościć zbyt trudna nartę. Robisz podcięcie na 0.7 a nawet 1 stopień ,, nie polecam,,. Bok pozostaje taki sam. Tu często tez tępi się dzioby i piętki nart. Takie narty popuszczają z krawędzi i idą w ześlizg przez co jazda na nich nie wymaga tyle siły poza tym jeśli nie dociążysz przodu przy inicjacji skrętu to ta wersja nie bedzie odjeżdżać w bok ani grzęznąć w śniegu. Takie kąty często sa wybierane przez osoby starsze,ludzi traktujących nartę gigantową jako nartę całodzienna do pokonywaniu kilometrów oraz ludzi którzy oprócz krawędzi wykorzystują gigantki do technik wykorzystujących ześlizg np ,,włoski instruktor,,
-
Nie wiem czy ten numer przejdzie, bo lokalsi są ewidentnie przeciw. Z łatwością uda się pozbierać minimum głosów niezbędne do zwołania referendum, a następnie w takowych uchwałę unieważnić, nawet wbrew ustawowemu zapisowi o obowiązku utworzenia takowej. Mamy do czynienia z ciekawą sytuacją prawną - referendum nie może dotyczyć kwestii dotyczących zapisów prawa powszechnie obowiązującego --> czyli nie unieważni ustawy nakazującej utworzenie takiej strefy, ale może uchylić uchwałę tę strefę wprowadzającą jako niezgodną z wolą mieszkańców, gdyż przykładowo strefa ta obejmuje zbyt duży obszar. Jak chodzi o Bielsko to już zapowiedziałem na jednej z sesji RM, że stanę na czele komitetu tego typu inicjatywy, gdyby miasto forsowało na siłę taki pomysł. Nie spodziewam się problemów ani z zebraniem podpisów 10% uprawnionych do głosowania, ani uchylenia takowej uchwały. Czynię to z czysto ideowych powodów, mnie osobiście taka strefa bardzo by odpowiadała, gdyż w teorii ogranicza ona ruch. Natomiast jest to nieuczciwe w stosunku do osób, które używają starych pojazdów, nie dlatego, że lubią, tylko nie stać ich na nowsze. Kolejny raz stosuje się instrumenty prawne dzielące ludzi na lepszych i gorszych, ze względu na zamożność.
-
Jak zmrozi, to zrobi się podkład. O to chodzi. Na serio, to norweskie kreski pokazują powrót zimy na CG od niedzieli.
-
Zdecydowanie tak. Bardzo dobrze Cię podrutowali. 🙂
-
Panie/ Panowie przepraszam najmocniej zapomniałem 😇 eaffff24-efd9-4691-bf74-01ca2033022a.mov
-
Ty wiesz najlepiej że po pewnym czasie ostrożnej jazdy (martwiłeś się)😉 w zeszłym sezonie odżyłem⛷️
-
Ale jakbyś był to na pewno już w bramkach na dole. 😃
-
Nie było mnie tam dopiero następnego dnia byliśmy wszyscy na Pilsku
-
Gdzie to było kręcone? W dodatku, chyba na zamkniętej trasie. 😄 Też lubię takie warunki gdyż: a) wtedy jest zazwyczaj sam na trasie i nikt mi nie przeszkadza; b) one fantastycznie weryfikują, czy ktoś potrafi jeździć, czy też jedynie opowiada o jeździe. Rybelek najładniej z Waszej trójki zjechał, choć bardzo dużo siły ten zjazd wymagał jak na drobną dziewczynę. Ma zdecydowanie większą miękkość ruchów i najlepiej akcentuje NWN. A Ty z Markiem jak dwa słonie. 🙂
-
Mitek, Lexi i Rybelek. @Mikoski w tym czasie już dawno na dole. 😃
-
Oby zmroziło. Jak zawsze start sezonu petarda, a potem powtórka z repertuaru pogody w naszych stronach….
-
To ja napiszę o złodziejskiej metodzie ostatnich lat na autobanach niemieckich bo mnie normalnie aż trząsa na samą myśl 🤬 Co wyjazd gdzieś przez DE łapie sie na ten ich nr z fotografem . Mianowicie;trzy/dwa/cztery pasy bez różnicy ale zawsze piękna ścieżka oj prosta że można dać po garach i dość długa ze końca nie widać ale górny telebim wskazuje ograniczenie do 120 😂więc się zwalnia do tych 120 i nagle fotograf robi fotę bo gdzieś ale gdzie 🧐był znak ograniczenia do 100 a za fotografem ponownie jest 120 🤬. Wlasnie przeszedł kolejny z DE po korekcie błędu aparatu było 109 na 100 i 20€ do zapłaty 😂
-
Czyli mamy coś wspólnego 🤣😉
-
Hej W Mikołowie "zakuty łeb"jest obelgą bo wszyscy z okolicznych miast jak chcą nas wquwic to zadają pytanie Mikołów co macie w herbie 😜
-
Cześć Śmiejesz się a ja naprawdę nie rozumiem. Problem długości jest dla mnie jasny ale żeby coś zmieniała szerokość, raczej wpływa ujemnie na odczucia. Pozdro
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Martino
-
Chłopaki, jeszcze 17 dni i wszystko sobie wyjaśnicie. Dorzucę jeszcze swoją uzbrojoną i zakutą głowę 😅
