Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
błękit nie odpuszcza
-
Janie, Ty się nie śmiej. Jeszcze ze 2godziny bym polatał ale bez kijków raz zjechałem i jakoś dziko. 200pln lżejszy 🫤 Nauczka, nie zostawię więcej gratów poza widokiem.
-
Teraz mniej śniegu, więc widać lepiej aby omijać z daleka, wtedy można było się łudzić. PS dzięki za wizję lokalną.
-
Janie, to prawda?😆 Też dochodzę do takiego wniosku. Oglądam przez okno jak łebki włoskie na tyczkach śmigają... to aż zaprzecza prawom fizyki 🙂 Marku, gdzieś kiedyś oglądałem Twój film z jazdy, podeślij na priv, podobało mi się, zapadło w pamięci ale nie chce mi się szukać 🙂 Pozdrawiam
-
Oglądałem. Może dobrze jej zrobiło, że zastopowali ją ma wczorajszym treningu po wypadku. Niestety włączyłem zbyt późno i nie widziałem przejazdu Ledeckiej i nie wiem czemu tak słabo.
- Dzisiaj
-
Jutro drugi zjazd a w niedzielę SG może jeszcze coś dorzuci.
-
https://www.instagram.com/reel/DSKYocMiMUP/?igsh=MWtlYmgyczVyZjJvaQ==
-
I to z jaką przewagą!
-
No to jestem w szoku!
-
To wyniki już znam , zaczynam oglądać 😁
-
My tu gadu-gadu a w międzyczasie ktoś zajumał mi kijki. Ajjjj..... Koniec przygody😞 😂😂😂
-
No i Lindsey to zrobiła 👍
-
Cześć Ciekawe bo ja w podobnym wieku ugruntowałem pogląd, że ma zasadnicze znaczenie z subiektywnego punktu widzenia. społecznikiem nie jestem niestety co nie znaczy, że nie robi wielu rzeczy bezinteresownie dla innych. Pozdrowienia
-
Temat do zamknięcia.
-
a tak to niewinnie wygląda
-
Cze Żeby nie było o mnie - czego Jaś się nie nauczy, tego JAN nie będzie umiał 🙂 pozdro
-
to wszystkie czarne zaliczone ?
-
Z tej perspektywy jeszcze nie było 😉
-
Ty? Myślę, że to był najwyżej 1% z 10-ciu.
-
Cześć Mamy setki, jeżeli nie tysiące już w tej chwili modeli nart. Przeciętna firma ma w ofercie rocznej ponad 300 różnych nart a kiedyś było np.6 - i to w zupełności wystarczało do obsłużenia narciarzy na każdym poziomie. To tak aby rozjaśnić minimalnie sprawę nadprodukcji rodzajów nart. Jaką konkretną nartę wybrać - to jest loteria ale czym się kierować i czego oczekiwać? Narta słabszej konstrukcji, krótsza, szersza - będzie w jeździe nieco łatwiejsza ale mnie stabilna. gorzej się będzie spisywała na lodzie, będzie miała krótszy czas życia. Czyli... na początku będzie fajnie ale gdy się rozjeździsz i opanujesz le[piej technikę jazdy będzie wymagała (wbrew pozorom) więcej siły do opanowania jej drżenia i niestabilności, natomiast łatwo ją będzie obrócić siłowo. Narta dłuższa, sztywniejsza będzie mniej manewrowa w sensie siłowego obracania i będzie wymagała lepszej techniki skrętu, świadomości odciążenia itd. Ja bym zawsze brał nartę nieco "na wyrost" zakładając postęp techniczny i nabieranie doświadczenia w jeździe oraz tzw. objeżdżenie czyli pewne pozatechniczne aspekty operowania nartami, psychika, podświadome czytanie terenu itd. W każdym razie idea jest taka aby jeździć a nie deliberować czy lepiej jest mieć 72 czy 76 pod butem bo to nie ma tak naprawdę (praktycznie) żadnego znaczenia. Pozdro
-
A te dla Mikoskiego chyba będą właściwe 😉 pozdro ps. Bawcie się dobrze.
-
Myślisz że trafiłem na te 10%? pozdro
-
aż szkoda wracać
-
dziękuję za cenną informację
