dudezm Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ale odnosimy się do relacji Mitka, a tam jednoznacznie chodzi o to, że na danym stoku zainstalowanie wyciągu o większej przepustowości, nazwanego potocznie "szybszym", spowoduje nadmierny tłok. A te nasze wywody traktuję jako przejaw tęsknoty za śniegiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b4rt3q Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Jeżeli coś porównujemy to założenie jest takie,że wszystkie krzesła śą zajęte, kolejka nie ma wpływu na przepustowość. Oba wyciągi wywiozą tyle samo osób , chociarz wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Ale jak wyciąg jedzie z prędkością X i wywozi Y osób/h, to jak zwiększysz prędkość TEGO SAMEGO wyciągu to liczba wywiezionych osób/h też wzrośnie. Oczywiście przy Twoich założeniach. Koleje wyprzęgalne mają większy "rozstaw" między kanapami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Koledzy, nie kombinujcie tylko obejrzyjcie jak działają wyciągi. Zainteresujcie się czasami szczegółami technicznymi , różnicami technicznymi, itd. Sprawa jest prosta to nie są cuda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... b4rt3q Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Koledzy, nie kombinujcie tylko obejrzyjcie jak działają wyciągi. Zainteresujcie się czasami szczegółami technicznymi , różnicami technicznymi, itd. Sprawa jest prosta to nie są cuda. Potrzeba gościa takiego jak Ty który prostym (zrozumiałym dla takich ludzi jak ja) językiem nam te cuda wytłumaczy. Tylko zacznij po kolei, od początków wyciągów tzn. od wychodzenia pieszo bo tego też nie ogarniam do końca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Potrzeba gościa takiego jak Ty który prostym (zrozumiałym dla takich ludzi jak ja) językiem nam te cuda wytłumaczy. Tylko zacznij po kolei, od początków wyciągów tzn. od wychodzenia pieszo bo tego też nie ogarniam do końca. Ty jesteś z Myśle nic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... b4rt3q Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ty jesteś z Myśle nic? Z okolic więc coś mi tam świta w głowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Chodzi o różnice między wyciągiem wyprzęganym a zwykłym . Przepustowość obu na jednostkę czasu jest taka sama chociaż wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Cuda! Cześć Naprawdę nie wiesz o co chodzi czy tak dla zabawy mącisz? Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Napisałeś głupotę i jak zwykle nie chcesz przyznać się do błędu. To że wyciąg jeżdzi szybciej nie oznacza, że ma większą przepustowość, a taki/szybszy wyprzęgany jak po stronie Szczawnika/ byłby lepszy dla narciarzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Cześć Temat jest o DD i wszyscy wiedzą o co chodzi. Napisz coś sensownego jako osoba z miejscowa a moderatora proszę o wycięcie śmieci. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ponieważ temat jest o Dwóch Dolinach, choć jakoś pokrętnie nazwany (Muszyna - Szczawnik (Dwie Doliny)?!), to może przyłączę się do apelu Mitka o wypowiedziach na temat... A moderatora proszę o poprawienie nazwy wątku, nazwa stacji, to: Dwie Doliny Muszyna - Wierchomla! Co do wypowiedzi Kuby66, to nie ma on oczywiście racji, czego akurat nietrudno się domyślić! Kuba: 1. Ta twoja "przepustowość", to prawidłowo: "zdolność przewozowa", 2. Koleje linowe, to nie wyciągi!, 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca: - koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h - koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda... Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Zasmucę Cię, ale w przeciwieństwie do Ciebie znam się bardzo dobrze, ale z różnych względów zakończę tą dyskusję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca:- koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h- koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda...No to jednak wymaga sprostowania...Zdolność przewozowa to jest taka jaką sobie klient zażyczy (do max pewnych wartości)Max dla niewyprzęganych to wcale nie jest 2000, patrz: Gąsienicowa, Mosorny Groń (2400) i wiele innych...Odwrotnie dla wyprzęganych: to tu właśnie znaleźć 4os o przepustowości "2400" to trudniejsze zadanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? A może spotkajmy się gdzieś niedaleko Twojego domu i rozstrzygnijmy kto ma rację kolego? Zapraszam. Prawda jest taka, że kolega Dwie Doliny jest dla mnie potwierdzonym autorytetem a Ty anonimowym mądrzącym się kolesiem i tyle. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... pytek23 Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Mitek napisal relacje a konczy sie na dyskusji o krzeslach orczykach itp.Czy naprawde trzeba spie.....lic kazdy temat na tym forum po to zeby cos komu udowodnic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Cześć Radek Szkoda, że nie było okazji pogadać. Sytuacja poznania się zresztą była wyjątkowo niekomfortowa - ja goniłem swoich, Ty brałeś udział w udzielaniu pomocy chłopcu a w takich sytuacjach jeżeli wszystko pod kontrolą (obecnośc ratownika) lepiej nie robić zbiegowiska tym bardziej, że to wąskie miejsce. Jak tam ten chłopiec wszystko OK, skończyło się na strachu? Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Jeżeli coś porównujemy to założenie jest takie,że wszystkie krzesła śą zajęte, kolejka nie ma wpływu na przepustowość. Oba wyciągi wywiozą tyle samo osób , chociarz wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych. ??? Tylko nie bijcie pytam tylko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych.??? Tylko nie bijcie pytam tylko.To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie:1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa)2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne)Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolneji wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Czyli ,że dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Ale jedną narciarz wyjeżdża 8 minut , a drugą 4 minuty. Cuda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Czyli, ze liczy sie tylko odstep czasowy miedzy krzeselkami i ilosc osob na krzesle. ... No cuda panie, cuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 A może teleportacja? Czyli jednak fizyka jądrowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 year later... generalswit Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Grzechotnik:) Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 month later... merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2 Go to topic listing All Activity Home Katalog ośrodków narciarskich Polska Małopolskie Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Koledzy, nie kombinujcie tylko obejrzyjcie jak działają wyciągi. Zainteresujcie się czasami szczegółami technicznymi , różnicami technicznymi, itd. Sprawa jest prosta to nie są cuda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b4rt3q Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Koledzy, nie kombinujcie tylko obejrzyjcie jak działają wyciągi. Zainteresujcie się czasami szczegółami technicznymi , różnicami technicznymi, itd. Sprawa jest prosta to nie są cuda. Potrzeba gościa takiego jak Ty który prostym (zrozumiałym dla takich ludzi jak ja) językiem nam te cuda wytłumaczy. Tylko zacznij po kolei, od początków wyciągów tzn. od wychodzenia pieszo bo tego też nie ogarniam do końca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Potrzeba gościa takiego jak Ty który prostym (zrozumiałym dla takich ludzi jak ja) językiem nam te cuda wytłumaczy. Tylko zacznij po kolei, od początków wyciągów tzn. od wychodzenia pieszo bo tego też nie ogarniam do końca. Ty jesteś z Myśle nic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... b4rt3q Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ty jesteś z Myśle nic? Z okolic więc coś mi tam świta w głowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Chodzi o różnice między wyciągiem wyprzęganym a zwykłym . Przepustowość obu na jednostkę czasu jest taka sama chociaż wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Cuda! Cześć Naprawdę nie wiesz o co chodzi czy tak dla zabawy mącisz? Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Napisałeś głupotę i jak zwykle nie chcesz przyznać się do błędu. To że wyciąg jeżdzi szybciej nie oznacza, że ma większą przepustowość, a taki/szybszy wyprzęgany jak po stronie Szczawnika/ byłby lepszy dla narciarzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Cześć Temat jest o DD i wszyscy wiedzą o co chodzi. Napisz coś sensownego jako osoba z miejscowa a moderatora proszę o wycięcie śmieci. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ponieważ temat jest o Dwóch Dolinach, choć jakoś pokrętnie nazwany (Muszyna - Szczawnik (Dwie Doliny)?!), to może przyłączę się do apelu Mitka o wypowiedziach na temat... A moderatora proszę o poprawienie nazwy wątku, nazwa stacji, to: Dwie Doliny Muszyna - Wierchomla! Co do wypowiedzi Kuby66, to nie ma on oczywiście racji, czego akurat nietrudno się domyślić! Kuba: 1. Ta twoja "przepustowość", to prawidłowo: "zdolność przewozowa", 2. Koleje linowe, to nie wyciągi!, 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca: - koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h - koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda... Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Zasmucę Cię, ale w przeciwieństwie do Ciebie znam się bardzo dobrze, ale z różnych względów zakończę tą dyskusję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca:- koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h- koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda...No to jednak wymaga sprostowania...Zdolność przewozowa to jest taka jaką sobie klient zażyczy (do max pewnych wartości)Max dla niewyprzęganych to wcale nie jest 2000, patrz: Gąsienicowa, Mosorny Groń (2400) i wiele innych...Odwrotnie dla wyprzęganych: to tu właśnie znaleźć 4os o przepustowości "2400" to trudniejsze zadanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? A może spotkajmy się gdzieś niedaleko Twojego domu i rozstrzygnijmy kto ma rację kolego? Zapraszam. Prawda jest taka, że kolega Dwie Doliny jest dla mnie potwierdzonym autorytetem a Ty anonimowym mądrzącym się kolesiem i tyle. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... pytek23 Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Mitek napisal relacje a konczy sie na dyskusji o krzeslach orczykach itp.Czy naprawde trzeba spie.....lic kazdy temat na tym forum po to zeby cos komu udowodnic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Cześć Radek Szkoda, że nie było okazji pogadać. Sytuacja poznania się zresztą była wyjątkowo niekomfortowa - ja goniłem swoich, Ty brałeś udział w udzielaniu pomocy chłopcu a w takich sytuacjach jeżeli wszystko pod kontrolą (obecnośc ratownika) lepiej nie robić zbiegowiska tym bardziej, że to wąskie miejsce. Jak tam ten chłopiec wszystko OK, skończyło się na strachu? Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Jeżeli coś porównujemy to założenie jest takie,że wszystkie krzesła śą zajęte, kolejka nie ma wpływu na przepustowość. Oba wyciągi wywiozą tyle samo osób , chociarz wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych. ??? Tylko nie bijcie pytam tylko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych.??? Tylko nie bijcie pytam tylko.To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie:1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa)2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne)Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolneji wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Czyli ,że dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Ale jedną narciarz wyjeżdża 8 minut , a drugą 4 minuty. Cuda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Czyli, ze liczy sie tylko odstep czasowy miedzy krzeselkami i ilosc osob na krzesle. ... No cuda panie, cuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 A może teleportacja? Czyli jednak fizyka jądrowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 year later... generalswit Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Grzechotnik:) Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 month later... merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2 Go to topic listing All Activity Home Katalog ośrodków narciarskich Polska Małopolskie Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Potrzeba gościa takiego jak Ty który prostym (zrozumiałym dla takich ludzi jak ja) językiem nam te cuda wytłumaczy. Tylko zacznij po kolei, od początków wyciągów tzn. od wychodzenia pieszo bo tego też nie ogarniam do końca. Ty jesteś z Myśle nic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... b4rt3q Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ty jesteś z Myśle nic? Z okolic więc coś mi tam świta w głowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Chodzi o różnice między wyciągiem wyprzęganym a zwykłym . Przepustowość obu na jednostkę czasu jest taka sama chociaż wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Cuda! Cześć Naprawdę nie wiesz o co chodzi czy tak dla zabawy mącisz? Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Napisałeś głupotę i jak zwykle nie chcesz przyznać się do błędu. To że wyciąg jeżdzi szybciej nie oznacza, że ma większą przepustowość, a taki/szybszy wyprzęgany jak po stronie Szczawnika/ byłby lepszy dla narciarzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Cześć Temat jest o DD i wszyscy wiedzą o co chodzi. Napisz coś sensownego jako osoba z miejscowa a moderatora proszę o wycięcie śmieci. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ponieważ temat jest o Dwóch Dolinach, choć jakoś pokrętnie nazwany (Muszyna - Szczawnik (Dwie Doliny)?!), to może przyłączę się do apelu Mitka o wypowiedziach na temat... A moderatora proszę o poprawienie nazwy wątku, nazwa stacji, to: Dwie Doliny Muszyna - Wierchomla! Co do wypowiedzi Kuby66, to nie ma on oczywiście racji, czego akurat nietrudno się domyślić! Kuba: 1. Ta twoja "przepustowość", to prawidłowo: "zdolność przewozowa", 2. Koleje linowe, to nie wyciągi!, 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca: - koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h - koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda... Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Zasmucę Cię, ale w przeciwieństwie do Ciebie znam się bardzo dobrze, ale z różnych względów zakończę tą dyskusję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca:- koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h- koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda...No to jednak wymaga sprostowania...Zdolność przewozowa to jest taka jaką sobie klient zażyczy (do max pewnych wartości)Max dla niewyprzęganych to wcale nie jest 2000, patrz: Gąsienicowa, Mosorny Groń (2400) i wiele innych...Odwrotnie dla wyprzęganych: to tu właśnie znaleźć 4os o przepustowości "2400" to trudniejsze zadanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? A może spotkajmy się gdzieś niedaleko Twojego domu i rozstrzygnijmy kto ma rację kolego? Zapraszam. Prawda jest taka, że kolega Dwie Doliny jest dla mnie potwierdzonym autorytetem a Ty anonimowym mądrzącym się kolesiem i tyle. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... pytek23 Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Mitek napisal relacje a konczy sie na dyskusji o krzeslach orczykach itp.Czy naprawde trzeba spie.....lic kazdy temat na tym forum po to zeby cos komu udowodnic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Cześć Radek Szkoda, że nie było okazji pogadać. Sytuacja poznania się zresztą była wyjątkowo niekomfortowa - ja goniłem swoich, Ty brałeś udział w udzielaniu pomocy chłopcu a w takich sytuacjach jeżeli wszystko pod kontrolą (obecnośc ratownika) lepiej nie robić zbiegowiska tym bardziej, że to wąskie miejsce. Jak tam ten chłopiec wszystko OK, skończyło się na strachu? Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Jeżeli coś porównujemy to założenie jest takie,że wszystkie krzesła śą zajęte, kolejka nie ma wpływu na przepustowość. Oba wyciągi wywiozą tyle samo osób , chociarz wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych. ??? Tylko nie bijcie pytam tylko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych.??? Tylko nie bijcie pytam tylko.To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie:1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa)2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne)Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolneji wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Czyli ,że dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Ale jedną narciarz wyjeżdża 8 minut , a drugą 4 minuty. Cuda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Czyli, ze liczy sie tylko odstep czasowy miedzy krzeselkami i ilosc osob na krzesle. ... No cuda panie, cuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 A może teleportacja? Czyli jednak fizyka jądrowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 year later... generalswit Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Grzechotnik:) Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 month later... merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2 Go to topic listing All Activity Home Katalog ośrodków narciarskich Polska Małopolskie Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
b4rt3q Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ty jesteś z Myśle nic? Z okolic więc coś mi tam świta w głowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Chodzi o różnice między wyciągiem wyprzęganym a zwykłym . Przepustowość obu na jednostkę czasu jest taka sama chociaż wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Cuda! Cześć Naprawdę nie wiesz o co chodzi czy tak dla zabawy mącisz? Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Napisałeś głupotę i jak zwykle nie chcesz przyznać się do błędu. To że wyciąg jeżdzi szybciej nie oznacza, że ma większą przepustowość, a taki/szybszy wyprzęgany jak po stronie Szczawnika/ byłby lepszy dla narciarzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Cześć Temat jest o DD i wszyscy wiedzą o co chodzi. Napisz coś sensownego jako osoba z miejscowa a moderatora proszę o wycięcie śmieci. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ponieważ temat jest o Dwóch Dolinach, choć jakoś pokrętnie nazwany (Muszyna - Szczawnik (Dwie Doliny)?!), to może przyłączę się do apelu Mitka o wypowiedziach na temat... A moderatora proszę o poprawienie nazwy wątku, nazwa stacji, to: Dwie Doliny Muszyna - Wierchomla! Co do wypowiedzi Kuby66, to nie ma on oczywiście racji, czego akurat nietrudno się domyślić! Kuba: 1. Ta twoja "przepustowość", to prawidłowo: "zdolność przewozowa", 2. Koleje linowe, to nie wyciągi!, 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca: - koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h - koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda... Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Zasmucę Cię, ale w przeciwieństwie do Ciebie znam się bardzo dobrze, ale z różnych względów zakończę tą dyskusję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca:- koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h- koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda...No to jednak wymaga sprostowania...Zdolność przewozowa to jest taka jaką sobie klient zażyczy (do max pewnych wartości)Max dla niewyprzęganych to wcale nie jest 2000, patrz: Gąsienicowa, Mosorny Groń (2400) i wiele innych...Odwrotnie dla wyprzęganych: to tu właśnie znaleźć 4os o przepustowości "2400" to trudniejsze zadanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? A może spotkajmy się gdzieś niedaleko Twojego domu i rozstrzygnijmy kto ma rację kolego? Zapraszam. Prawda jest taka, że kolega Dwie Doliny jest dla mnie potwierdzonym autorytetem a Ty anonimowym mądrzącym się kolesiem i tyle. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... pytek23 Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Mitek napisal relacje a konczy sie na dyskusji o krzeslach orczykach itp.Czy naprawde trzeba spie.....lic kazdy temat na tym forum po to zeby cos komu udowodnic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Cześć Radek Szkoda, że nie było okazji pogadać. Sytuacja poznania się zresztą była wyjątkowo niekomfortowa - ja goniłem swoich, Ty brałeś udział w udzielaniu pomocy chłopcu a w takich sytuacjach jeżeli wszystko pod kontrolą (obecnośc ratownika) lepiej nie robić zbiegowiska tym bardziej, że to wąskie miejsce. Jak tam ten chłopiec wszystko OK, skończyło się na strachu? Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Jeżeli coś porównujemy to założenie jest takie,że wszystkie krzesła śą zajęte, kolejka nie ma wpływu na przepustowość. Oba wyciągi wywiozą tyle samo osób , chociarz wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych. ??? Tylko nie bijcie pytam tylko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych.??? Tylko nie bijcie pytam tylko.To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie:1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa)2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne)Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolneji wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Czyli ,że dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Ale jedną narciarz wyjeżdża 8 minut , a drugą 4 minuty. Cuda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Czyli, ze liczy sie tylko odstep czasowy miedzy krzeselkami i ilosc osob na krzesle. ... No cuda panie, cuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 A może teleportacja? Czyli jednak fizyka jądrowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 year later... generalswit Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Grzechotnik:) Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 month later... merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2 Go to topic listing All Activity Home Katalog ośrodków narciarskich Polska Małopolskie Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Chodzi o różnice między wyciągiem wyprzęganym a zwykłym . Przepustowość obu na jednostkę czasu jest taka sama chociaż wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Cuda! Cześć Naprawdę nie wiesz o co chodzi czy tak dla zabawy mącisz? Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Napisałeś głupotę i jak zwykle nie chcesz przyznać się do błędu. To że wyciąg jeżdzi szybciej nie oznacza, że ma większą przepustowość, a taki/szybszy wyprzęgany jak po stronie Szczawnika/ byłby lepszy dla narciarzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Cześć Temat jest o DD i wszyscy wiedzą o co chodzi. Napisz coś sensownego jako osoba z miejscowa a moderatora proszę o wycięcie śmieci. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ponieważ temat jest o Dwóch Dolinach, choć jakoś pokrętnie nazwany (Muszyna - Szczawnik (Dwie Doliny)?!), to może przyłączę się do apelu Mitka o wypowiedziach na temat... A moderatora proszę o poprawienie nazwy wątku, nazwa stacji, to: Dwie Doliny Muszyna - Wierchomla! Co do wypowiedzi Kuby66, to nie ma on oczywiście racji, czego akurat nietrudno się domyślić! Kuba: 1. Ta twoja "przepustowość", to prawidłowo: "zdolność przewozowa", 2. Koleje linowe, to nie wyciągi!, 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca: - koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h - koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda... Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Zasmucę Cię, ale w przeciwieństwie do Ciebie znam się bardzo dobrze, ale z różnych względów zakończę tą dyskusję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca:- koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h- koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda...No to jednak wymaga sprostowania...Zdolność przewozowa to jest taka jaką sobie klient zażyczy (do max pewnych wartości)Max dla niewyprzęganych to wcale nie jest 2000, patrz: Gąsienicowa, Mosorny Groń (2400) i wiele innych...Odwrotnie dla wyprzęganych: to tu właśnie znaleźć 4os o przepustowości "2400" to trudniejsze zadanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? A może spotkajmy się gdzieś niedaleko Twojego domu i rozstrzygnijmy kto ma rację kolego? Zapraszam. Prawda jest taka, że kolega Dwie Doliny jest dla mnie potwierdzonym autorytetem a Ty anonimowym mądrzącym się kolesiem i tyle. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... pytek23 Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Mitek napisal relacje a konczy sie na dyskusji o krzeslach orczykach itp.Czy naprawde trzeba spie.....lic kazdy temat na tym forum po to zeby cos komu udowodnic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Cześć Radek Szkoda, że nie było okazji pogadać. Sytuacja poznania się zresztą była wyjątkowo niekomfortowa - ja goniłem swoich, Ty brałeś udział w udzielaniu pomocy chłopcu a w takich sytuacjach jeżeli wszystko pod kontrolą (obecnośc ratownika) lepiej nie robić zbiegowiska tym bardziej, że to wąskie miejsce. Jak tam ten chłopiec wszystko OK, skończyło się na strachu? Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Jeżeli coś porównujemy to założenie jest takie,że wszystkie krzesła śą zajęte, kolejka nie ma wpływu na przepustowość. Oba wyciągi wywiozą tyle samo osób , chociarz wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych. ??? Tylko nie bijcie pytam tylko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych.??? Tylko nie bijcie pytam tylko.To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie:1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa)2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne)Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolneji wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Czyli ,że dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Ale jedną narciarz wyjeżdża 8 minut , a drugą 4 minuty. Cuda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Czyli, ze liczy sie tylko odstep czasowy miedzy krzeselkami i ilosc osob na krzesle. ... No cuda panie, cuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 A może teleportacja? Czyli jednak fizyka jądrowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 year later... generalswit Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Grzechotnik:) Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 month later... merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2 Go to topic listing All Activity Home Katalog ośrodków narciarskich Polska Małopolskie Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Napisałeś głupotę i jak zwykle nie chcesz przyznać się do błędu. To że wyciąg jeżdzi szybciej nie oznacza, że ma większą przepustowość, a taki/szybszy wyprzęgany jak po stronie Szczawnika/ byłby lepszy dla narciarzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Cześć Temat jest o DD i wszyscy wiedzą o co chodzi. Napisz coś sensownego jako osoba z miejscowa a moderatora proszę o wycięcie śmieci. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ponieważ temat jest o Dwóch Dolinach, choć jakoś pokrętnie nazwany (Muszyna - Szczawnik (Dwie Doliny)?!), to może przyłączę się do apelu Mitka o wypowiedziach na temat... A moderatora proszę o poprawienie nazwy wątku, nazwa stacji, to: Dwie Doliny Muszyna - Wierchomla! Co do wypowiedzi Kuby66, to nie ma on oczywiście racji, czego akurat nietrudno się domyślić! Kuba: 1. Ta twoja "przepustowość", to prawidłowo: "zdolność przewozowa", 2. Koleje linowe, to nie wyciągi!, 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca: - koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h - koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda... Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Zasmucę Cię, ale w przeciwieństwie do Ciebie znam się bardzo dobrze, ale z różnych względów zakończę tą dyskusję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca:- koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h- koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda...No to jednak wymaga sprostowania...Zdolność przewozowa to jest taka jaką sobie klient zażyczy (do max pewnych wartości)Max dla niewyprzęganych to wcale nie jest 2000, patrz: Gąsienicowa, Mosorny Groń (2400) i wiele innych...Odwrotnie dla wyprzęganych: to tu właśnie znaleźć 4os o przepustowości "2400" to trudniejsze zadanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? A może spotkajmy się gdzieś niedaleko Twojego domu i rozstrzygnijmy kto ma rację kolego? Zapraszam. Prawda jest taka, że kolega Dwie Doliny jest dla mnie potwierdzonym autorytetem a Ty anonimowym mądrzącym się kolesiem i tyle. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... pytek23 Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Mitek napisal relacje a konczy sie na dyskusji o krzeslach orczykach itp.Czy naprawde trzeba spie.....lic kazdy temat na tym forum po to zeby cos komu udowodnic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Cześć Radek Szkoda, że nie było okazji pogadać. Sytuacja poznania się zresztą była wyjątkowo niekomfortowa - ja goniłem swoich, Ty brałeś udział w udzielaniu pomocy chłopcu a w takich sytuacjach jeżeli wszystko pod kontrolą (obecnośc ratownika) lepiej nie robić zbiegowiska tym bardziej, że to wąskie miejsce. Jak tam ten chłopiec wszystko OK, skończyło się na strachu? Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Jeżeli coś porównujemy to założenie jest takie,że wszystkie krzesła śą zajęte, kolejka nie ma wpływu na przepustowość. Oba wyciągi wywiozą tyle samo osób , chociarz wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych. ??? Tylko nie bijcie pytam tylko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych.??? Tylko nie bijcie pytam tylko.To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie:1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa)2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne)Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolneji wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Czyli ,że dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Ale jedną narciarz wyjeżdża 8 minut , a drugą 4 minuty. Cuda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Czyli, ze liczy sie tylko odstep czasowy miedzy krzeselkami i ilosc osob na krzesle. ... No cuda panie, cuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 A może teleportacja? Czyli jednak fizyka jądrowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 year later... generalswit Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Grzechotnik:) Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 month later... merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2 Go to topic listing All Activity Home Katalog ośrodków narciarskich Polska Małopolskie Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
Kuba99 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Zasmucę Cię, ale w przeciwieństwie do Ciebie znam się bardzo dobrze, ale z różnych względów zakończę tą dyskusję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faf500 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 2. Przyjmuje się, że zdolność przewozowa kolei (na przykładzie kolei 4-osobowych) jest następująca:- koleje niewyprzęgane: ok. 2000 os./h- koleje wyprzęgane: 2400 os./h. mam nadzieję, że to zakończy ten bezsensowny wtręt, choć poniekąd trochę wiedzy każdemu się przyda...No to jednak wymaga sprostowania...Zdolność przewozowa to jest taka jaką sobie klient zażyczy (do max pewnych wartości)Max dla niewyprzęganych to wcale nie jest 2000, patrz: Gąsienicowa, Mosorny Groń (2400) i wiele innych...Odwrotnie dla wyprzęganych: to tu właśnie znaleźć 4os o przepustowości "2400" to trudniejsze zadanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Jak już zwracasz komuś uwagę to może zacznij od strony internetowej DD. W opisie rodzaj wyciągu; kolej krzesełkowa , orczyk. Ale co można się spodziewać po dyletantach? A może spotkajmy się gdzieś niedaleko Twojego domu i rozstrzygnijmy kto ma rację kolego? Zapraszam. Prawda jest taka, że kolega Dwie Doliny jest dla mnie potwierdzonym autorytetem a Ty anonimowym mądrzącym się kolesiem i tyle. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... pytek23 Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Mitek napisal relacje a konczy sie na dyskusji o krzeslach orczykach itp.Czy naprawde trzeba spie.....lic kazdy temat na tym forum po to zeby cos komu udowodnic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Cześć Radek Szkoda, że nie było okazji pogadać. Sytuacja poznania się zresztą była wyjątkowo niekomfortowa - ja goniłem swoich, Ty brałeś udział w udzielaniu pomocy chłopcu a w takich sytuacjach jeżeli wszystko pod kontrolą (obecnośc ratownika) lepiej nie robić zbiegowiska tym bardziej, że to wąskie miejsce. Jak tam ten chłopiec wszystko OK, skończyło się na strachu? Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Jeżeli coś porównujemy to założenie jest takie,że wszystkie krzesła śą zajęte, kolejka nie ma wpływu na przepustowość. Oba wyciągi wywiozą tyle samo osób , chociarz wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych. ??? Tylko nie bijcie pytam tylko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych.??? Tylko nie bijcie pytam tylko.To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie:1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa)2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne)Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolneji wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Czyli ,że dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Ale jedną narciarz wyjeżdża 8 minut , a drugą 4 minuty. Cuda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Czyli, ze liczy sie tylko odstep czasowy miedzy krzeselkami i ilosc osob na krzesle. ... No cuda panie, cuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 A może teleportacja? Czyli jednak fizyka jądrowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 year later... generalswit Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Grzechotnik:) Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 month later... merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2 Go to topic listing All Activity Home Katalog ośrodków narciarskich Polska Małopolskie Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
pytek23 Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Mitek napisal relacje a konczy sie na dyskusji o krzeslach orczykach itp.Czy naprawde trzeba spie.....lic kazdy temat na tym forum po to zeby cos komu udowodnic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Cześć Radek Szkoda, że nie było okazji pogadać. Sytuacja poznania się zresztą była wyjątkowo niekomfortowa - ja goniłem swoich, Ty brałeś udział w udzielaniu pomocy chłopcu a w takich sytuacjach jeżeli wszystko pod kontrolą (obecnośc ratownika) lepiej nie robić zbiegowiska tym bardziej, że to wąskie miejsce. Jak tam ten chłopiec wszystko OK, skończyło się na strachu? Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Jeżeli coś porównujemy to założenie jest takie,że wszystkie krzesła śą zajęte, kolejka nie ma wpływu na przepustowość. Oba wyciągi wywiozą tyle samo osób , chociarz wyprzęgany jeżdzi dwa razy szybciej. Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych. ??? Tylko nie bijcie pytam tylko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych.??? Tylko nie bijcie pytam tylko.To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie:1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa)2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne)Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolneji wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Czyli ,że dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Ale jedną narciarz wyjeżdża 8 minut , a drugą 4 minuty. Cuda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Czyli, ze liczy sie tylko odstep czasowy miedzy krzeselkami i ilosc osob na krzesle. ... No cuda panie, cuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 A może teleportacja? Czyli jednak fizyka jądrowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 year later... generalswit Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Grzechotnik:) Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 month later... merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2 Go to topic listing All Activity Home Katalog ośrodków narciarskich Polska Małopolskie Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
faf500 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Nie wiem czy o to chodzi ale np w Zielencu kanapa jedzie szybciej ale przed stacją zwalnia a drugi wyciąg nie zwalnia ale jedzie wolniej .Tyle ,że na kanapie jest 6 miejsc a na krzesełku 4 ale chodzi mi o zasadę ,bo do porównania trzeba by takich samych.??? Tylko nie bijcie pytam tylko.To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie:1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa)2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne)Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolneji wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sally67 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Czyli ,że dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Ale jedną narciarz wyjeżdża 8 minut , a drugą 4 minuty. Cuda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Czyli, ze liczy sie tylko odstep czasowy miedzy krzeselkami i ilosc osob na krzesle. ... No cuda panie, cuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 A może teleportacja? Czyli jednak fizyka jądrowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 year later... generalswit Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Grzechotnik:) Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 month later... merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2 Go to topic listing All Activity Home Katalog ośrodków narciarskich Polska Małopolskie Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla
Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 To nie jest żadna fizyka jądrowa... ale na przykładzie: 1) krzesło 4os, niewyprzęgane (wolne), 2400os/h (Kasprowy W. - Gąsienicowa) 2) krzesło 4os, wyprzęgane (szybkie, zwalniające w peronach), 2400os/h (Skrzyczne) Przy teoretycznym pełnym obłożeniu i pełnej prędkości użytkowej jedno i drugie zabiera 4 narciarzy co 6 sekund ze stacji dolnej i wypluwa co 6 sek na stacji górnej... Ale jedną narciarz wyjeżdża 8 minut , a drugą 4 minuty. Cuda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... faf500 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Czyli, ze liczy sie tylko odstep czasowy miedzy krzeselkami i ilosc osob na krzesle. ... No cuda panie, cuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 A może teleportacja? Czyli jednak fizyka jądrowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 year later... generalswit Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Grzechotnik:) Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 month later... merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2 Go to topic listing All Activity Home Katalog ośrodków narciarskich Polska Małopolskie Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla
faf500 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Czyli, ze liczy sie tylko odstep czasowy miedzy krzeselkami i ilosc osob na krzesle. ... No cuda panie, cuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba99 Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 A może teleportacja? Czyli jednak fizyka jądrowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
generalswit Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzechotnik:) Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 http://www.wierchoml...cennik-karnetow Cennik na ten sezon. Zastanawia mnie nazwa ,,karnet lokalny" .. Pozdr Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 1 month later... merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2 Go to topic listing
merman Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Pewnie taki karnet nie będzie obowiązywał po drugiej stronie. Czyli, jak odbiłeś się na dole w Wierchomli, to tylko Wierchomla, Polanki, Frycek. A jak odbijesz się w dole w Szczawniku to możesz korzystać ze Szczawnika I oraz II. Zresztą gdybyś chciał w ciągu tych 3 godzin przedostać się z jednej strony na drugą, to więcej czasu stracisz na wyciągach, niż podczas jazdy. Mnie tylko martwi fakt, że chyba ba stałe zrezygnowali z karnetu od 9 do 17 ma ktoś jakieś namiary na kwatery, z góry xzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 Next Page 6 of 8 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 2
Recommended Posts