Jump to content

faf500

Members
  • Posts

    768
  • Joined

  • Last visited

faf500's Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine

Recent Badges

7

Reputation

  1. Les 2 Alpes, Espace Killy lub 3 Doliny. Inne o tej porze roku nie mają już za wiele sensu.
  2. Odnośnie Szwajcarii, nic nie potrzebujesz: https://travelcheck.admin.ch/home A odnośnie Francji, to upewnij się, że masz (jeszcze) ważne szczepienia. U nich jest 7 miesięcy dla 2-dawkowych i bodaj tylko 2 miesiące dla JJ.
  3. Tak tak, miałem na myśli, że można różnymi typowymi popularnymi metodami płacić, w odróżnieniu od aplikacji e-toll bilet (gdzie można póki co tylko kartą).
  4. @Spiochu https://app.autopay.pl/e-bilet-autostradowy Bez aplikacji, bez GPS'a, można płacić blikiem itp.
  5. No w sumie... inaczej by pewnie napisali "2 dniowy", albo "6 dniowy" karnet.
  6. A te "2 dowolne dni", to myślicie, że muszą być "razem", czy można pojedynczo wykorzystać?
  7. Nie ma takiego pociągu w rozkładzie wchodzącym w życie 12 Grudnia, a rozkład jest tworzony przez kilka miesięcy. W związku z tym: nie, nie będzie takiego pociągu w tym sezonie (a i wątpię, że kiedykolwiek będzie). Wspomniana w powyższych artykułach zgoda z UTK, to dopiero pierwszy krok do uruchomienia pociągu.
  8. No i jest jeszcze kwestia, że może nas wkrótce Szwajcaria też wrzucić na listę "ryzyka", a wtedy już całkiem pozamiatane. Głównym kryterium są najbardziej ekscytujące cyferki dzisiejszego świata (nowe przypadki), a te się coraz gorzej prezentują: u nas rośnie, a co gorsza, u nich spada. Pobieżna zabawa z kalkulatorem pokazuje, że już dużo zapasu nie ma... https://www.bag.admi...tml#-2010810434
  9. faf500

    Przebieg

      Nie, jeśli: - kilkadziesiąt metrów dalej jest ciągła i kolejne światła - światło z definicji czerwone i zanim dostaniesz zielone, to już z tyłu dojeżdża chmara na wszystkich pasach - 200m dalej zjazd z prawego skrajnego pasa   Sorry, lepiej skontrolować przy pierwszym skręcie, czy ktoś się nie zabłąkał, niż później się przeciskać przez 2 pasy
  10. Wiewiórki donoszą, że u żab niby toczą się negocjacje i że może jutro będą mogli podać jakąś kolejną datę. I że moooże to by był 20 stycznia, może z jakimś uzależnieniem od regionu (to akurat niedobrze, bo prędzej Pireneje by otwarli niż Alpy) Przedstawiciele ośrodków argumentują, że lepiej wcześniej otworzyć niż na dzień dobry w największe lutowe tłumy. Standardowo obawa o najazd Brytyjczyków (ale tych to przecież zamykają w areszcie domowym do uj wie kiedy...) Ale źródło z jakiegoś marnego portalu/brukowca, więc należy traktować z dystansem...
  11. na stronach francuskich póki co cisza i kolejne apele miejscowych, żeby już otworzyć...
  12. faf500

    Przebieg

      "Bo moja jest racja, pierwszeństwo i najwyżej na koszt frajera odnowię sobie zderzak" Takie patologie też się zdarzają.   Bardziej nieuwaga niż cwaniactwo, tam nie ma za bardzo zysku z pojechania złym pasem.  
  13. faf500

    Przebieg

    No nie ogarnął ewidentnie... chociaż ronda turbinowe potrafią być wredne, linie usyfione i niewidoczne itd.   Dla mnie jedyną opcją na obwinienie zielonego byłaby sytuacja braku reakcji na danie ciała przez niebieskiego. Czyli niebieski skręca tak jak skręcił, a zielony mając możliwość uniknięcia kolizji, nie robi nic, hamuje klaksonem itp.   Btw. przejeżdżam niemal codziennie przez skrzyżowanie, gdzie jest jeden pas do lewoskrętu (ze światłami, z wydzielonymi fazami) Po skręcie jezdnia ma 3 pasy, zajmuję skrajny prawy (bo tak dalej jest wygodniej)... no i zawsze oczy dookoła głowy, bo co 2 dni trafia się gamoń skręcający w lewo z pasa "na wprost"
  14. faf500

    Przebieg

    A czy niebieski uważa, że oznakowanie poziome, to taka świąteczna dekoracja jezdni? :>
×
×
  • Create New...