Skocz do zawartości

Mitek

Members
  • Liczba zawartości

    16 728
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    255

Ostatnia wygrana Mitek w dniu 7 Grudnia

Użytkownicy przyznają Mitek punkty reputacji!

3 obserwujących

O Mitek

  • Urodziny 29.10.1965

Ostatnie wizyty

25 009 wyświetleń profilu

Mitek's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

7,3tys.

Reputacja

  1. Cześć Śmiejesz się a ja naprawdę nie rozumiem. Problem długości jest dla mnie jasny ale żeby coś zmieniała szerokość, raczej wpływa ujemnie na odczucia. Pozdro
  2. To długość czy szerokość? Wiesz po prostu nie do końca rozumiem. Pozdro
  3. Cześć Wiesz swego czasu coś tam kręciłem. Nawet - chyba niewielu ma takie doświadczenia - kamerą VHS z ręki w czasie jazdy. Ale ja nie ma do tego serca ani chęci po prostu. Trzeba umieć szybko operować sprzętem wiedzieć co i jak itd. Trzeba trochę podporządkować jazdę kręceniu - ja tego zupełnie nie umiem i nie czuję. Pozdro
  4. Mitek

    Dobór nart gigantowych

    Cześć Niestabilność wynika ze złego dociążenia nart. Przody momentami lecą w powietrzu, ledwo skrobią śnieg. Może to oczywiście wynikać z chęci wydłużenia skrętu, więc odciążasz dzioby aby ci nie złapały tak agresywnie i lekko się uślizgnęły. Jednak... w momentach gdy starasz się lekko zapanować nad prędkością nie zacieśniasz skrętu tylko wrzucasz w ześlizg czyli raczej nie panujesz nad sterowaniem. Stąd moim zdaniem odczucie niestabilności. W takich warunkach na krawędzi to przy 60km/h SL powinien iść jeszcze jak żyleta. Ale pomysł kupna dłuższej narty nie jest zły oczywiście. Piszę tylko dlatego żebyś wziął to pod uwagę w jeździe bo jak wsiądziesz na długą to Cię powiezie a tak łatwo tam z zejściem z krawędzi nie będzie. Pozdro
  5. Cześć Rybelek jeździć umie ale ciężko jej było tam przekładać narty na tych gomułach wymieszanych z kamieniami bo to Master 170cm - narta przez niektórych nawet uznawana za męską. 🙂 Nie zmienia to faktu, że to był naprawdę fajny kawałek jazdy. Może jestem nieco nienormlany ale jazda w takich warunkach sprawie mi bardzo dużo frajdy bo... trzeba się orientować a czasie rzeczywistym, ze tak powiem. Pozdro
  6. Cześć Biorąc pod uwagę, że jak zobaczyliśmy ten kawałek z wyciągu i uznaliśmy, że raczej nie da się tam zjechać aby nie zniszczyć kompletnie nart to jestem dumny a takiej oceny. Zresztą pięknie to ja nigdy nie jeździłem - tu masz rację. Ja nie piszę o braku wiedzy co do oceny jazdy tylko o braku jakiejkolwiek oceny warunków - pisałeś o tym wcześniej a post to potwierdza. Pozdro
  7. Porównujesz te dwa filmiki. No to rzeczywiście masz problemy z oceną. Pozdro
  8. Cześć Wiesz Adrian, nagrywanie czegokolwiek nie jest takie proste... Pozdro
  9. Operowanie kolorami tras zdradza laika. Musisz się tego wyzbyć.
  10. Każdy, który choć trochę umie jeździć bo od razu widać, że śnieg jest idealnie miękki i nic nie trzeba zmieniać. A przede wszystkim tak pojadą praktycznie wszystkie dzieci - pod warunkiem, że ktoś im nie napchał bzdur do głowy, że tylko krótkie nartki albo, że do określonych warunków są określone narty. To jest to co pisałeś o głowie. Weźmy Ciebie: Uparłeś się na nartę SL - zupełnie nie wiem dlaczego ale OK. I teraz już masz z nią jakieś problemy chociaż są zupełnie urojone bo akurat na SL jeździ się w głębszym śniegu super ze względu na szerokie przody. Narciarze, którzy uczą się, chcą się nauczyć za wszelką cenę jeździć skrętem ciętym, którym taki sposób jazdy i nauki wmówiono nigdy nie będą porządnie jeździć po nierównym bo nie umieją odciążać, dociążać, bo nie umieją sterować, nie czują śniegu pod ślizgiem itd. Jeżdżą jak betonowe kloce i tyle. Są oczywiście drobne wyjątki jak np.Pan poniżej. Zobaczcie jaka jest różnica pomiędzy nim a tymi demonstracyjnymi sztywniakami.
  11. Tak, muszę Ci powiedzieć, że nasze odczucia były podobne. Jeden za fajniejszych dni na nartach. Ja ci zresztą powiem, ze najfajniejsze dni na nartach to jest zdecydowanie Polska.
  12. To ty jeździj na krawędzi w takich warunkach a my sobie pojedziemy tak jak na filmie aby nie mieć nawet ryski. Wióry z nart potrafi zrobić każdy dureń. Nie jest tez lekko pojechać na krawędzi po pasku szerokości niecałych dwóch metrów. Ty jesteś absolutnym laikiem i możesz o takich rzeczach nie wiedzieć więc piszę. Jak czegoś nie wiesz, nie rozumiesz, to po prostu pytaj, chętnie pomożemy.
  13. Właśnie o to chodzi, że tak nie jest. Łatwo jest na każdej.
  14. Ale nie ma co zaprzeczać, czy też dyskutować bo sam tak jeździsz. Na każdych nartach. Wprawdzie tutaj bardziej nie było śniegu niż był ale jak był to narzucony łopatą w postaci lodowych brył a miedzy nimi kamienie. Narty akurat miałeś TE ale na innych by było tak samo. VID_20240301_124732.mp4
  15. Cześć Ale co mu ma mówić? Jeżeli śnieg jest sypki czy nawet gomulasty ale mokry czy tez inny poddający się to problemu nie ma ale: - musi zdać sobie sprawę z roli dynamiki w jeździe - musi umieć ocenić nawierzchnię - musi się czuć na tyle pewnie żeby jechać szybko To raczej jest związane z umiejętnościami i/albo doświadczeniem. POzdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...