Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. PaVic

    Sezon 2025/2026

    @grimson ty lubisz cyferki 🤣 Tu mam taki zjazd do bazy qwsko ambitny twardy trzyma przeć cały dzień to wręcz lodowisko 🤪 koleś robi to w 3 min-mi dziś z rana udało się w 3.44 ale skręcając bo jazda z prostymi dziobami w dół to czyste szaleństwo 🥶 ale dla takich ambitnych tak Ty 😉z ponad przeciętna kondycja siłową mam ścieżkę 8 km 🥳start na 2800 i metą na 1100 mój czas to 12 min z lekkim groszem na tzw dwa oddechy ( czerwień 3km następnie 2km niebieskiej i końcowe 3km czarnej ) katuje ją bo jest co jechać a 100km/h tu osiągnąć to kpina bo sam według Suunto Vmax mam na 68km/h ciągle skręcając 🤣 to jest środkowy odcinek niebieskiej reszta całości niech działa na Twoją wyobraźnie 🥳 pozdro
  3. Cześć Ja pierdzielę, Gabrik, że Ty to tak wszystko pamiętasz z literkami i cyferkami..??? Masz jakiś katalog w Excelu czy co? Szczerze podziwiam! Przypomina mi to mojego najserdeczniejszego przyjaciela, z którym pływamy już ponad 30 lat na kajakach. On ma katalog, w którym od pierwszego spływu ma zanotowane wszystko - dzienne przebiegi, miejsca biwaków, stany wody, nawet czy na jazach były zasuwy otwarte czy przymknięte. No mówię Ci kopalnia wiedzy, ale... On - choć geolog z wykształcenia - z zawodu jest księgowym. 🙂 Powracając. Ja tego wszystkiego nie pamiętam, poza takimi spektakularnymi przypadkami jak np: Swego czasu pewien koleś (celowo tak piszę bo był wyjątkowym chamem) kupił narty i jakoś tak się złożyło, że dał mi na nich zrobić pierwszy czy drugi zjazd - nowa narta. To był jakiś popularny model Atomica. Narta okazała się całkiem normlana a nawet niezła. Zjechałem raz i później on jeździł cały dzień (stary Szczyrk). Gość jeździł kiepsko - tzn. radziła sobie, wszędzie zjechał i się nie wywracał ale wszystko totalna siłówka, zero techniki. I po tym dniu jazdy wziąłem te narty i zjechałem znowu raz i... narty po prostu nie było. Wyglądała tak samo bo warunki były dobre, żadnych zniszczeń ani nawet rys ale po prostu straciła dynamikę całkowicie. To było coś niesamowitego bo po prostu czułem się trochę tak jakbym jechał na butach z przyczepionymi z przodu i z tyłu deseczkami. Od tej pory wiem, że słabe konstrukcyjnie narty można zniszczyć w jeden dzień. Z nart, które zawsze zapamiętam to Blizzard Short Hotdog Extreme. Narta zrobiona - jak sugeruje nazwa - do jazdy po muldach ale niezwykle ciężka, dość szeroka i po prostu pancerna - 3 blachy. natomiast jazda na tym była bajeczna. Miałem je chyba z 7-8 sezonów i w końcu zamieniłem się na wspomniane już wcześniej Dynamic DH bo były pogięte a gość się uparł, że je chce. Pozdro
  4. Dzisiaj
  5. @mlesik już sklejamy 👷‍♂️🙂. Jak nadmieniłem, wpis był w odniesieniu do pierwszych trzech zdań Jurka, czyli moje wyobrażenia, postrzeganie marek narciarskich, z uzasadnieniem, ale bez pretendowania do publikacji w magazynie branżowym 😉. Ten niedługi czas, zwłaszcza w odniesieniu do doświadczeń wielu forumowiczów, to już jednak 8 lat. "Aż tyle"...Atomic xti moje pierwsze od @Dany de Vino, Kastle MX 74 kupione okazyjnie, z myślą o koledze (nie skusił się, więc zanim sprzedałem pojeździłem), Stockli Laser GS - narty zakupione za radą Pana z 23 letnim stażem jazdy na nartach, który odmówił mi sprzedaży swoich Firebird WRC GS, kupione z resztą, z dużym oporem wewnętrznym, z uwagi na pozycjonowanie tej marki, nie tylko w mojej głowie. Co potwierdziło się przy pierwszym spotkaniu z @Marcos73 , gdy Marka znajomy wypalił, że mam prestiżowe narty. Z miejsca otrzymałem +6 do sztywności mojego, już sztywnego aparatu ruchu 🦴. Kastle Scala, po sprzedaży Stockli Laser GS, do dziś moja podstawowa deseczka - uwielbiam, głównie po przejechaniu Sella Ronda, po nocnym, obfitym opadzie śniegu. Blizzard Quattro RS - tegoż kolegi, na dziś najbardziej masakryczna przygoda z przygotowaniem nart i przy tej okazji mega doświadczenie co i jak może spierdaczyć narty. Volkl RC (od @Bruner79) tego kolegi, po sprzedaniu Blizzardów. Blizzard Firebird WRC WC Piston 175, Nordica SLC 160, Volkl Deacon Master 72 173, Head e race pro 170, Atomic Q9 176, Atomic X9 168 (wcześniej dzień w Zieleńcu na @Kaem -a 181 cm), jeżdżone podczas włoskich testów w Folgarii. Head e race 170 2018, narty kolejnego kolegi, zapiąłem je na Kronplatz. We wcześniejszym wpisie pominąłem firmę, skojarzenia jako narty w tym segmencie sztywne wzdłużnie, mam podstawy sądzić, że obecne mógłbym odebrać lepiej. Atomic G8 168 - kupiłem szwagrowi. Salomon S race 12 GS 180, kupiony raczej na zasadzie "złapmy byka za rogi", złapałem, nie spadłem, ale do wykorzystania potencjału było bardzo daleko. Blossom N1 RC 176 - wskazane jako jeden z modeli przez instruktora do podnoszenia umiejętności. Jedyne jak do tej pory, które boleśnie uciekły spod pupy. Obecnie zrobione na tym samym Jupiterze, co SLX @jurek_h, według fabrycznego zamysłu, ale z łagodniejszym podcięciem i zobaczymy niebawem (nie byłem przekonany do serwisu jakiemu były poddane zanim je kupiłem). Wszelkie "cudze" opinie na temat nart, czytam w odniesieniu do poziomu technicznego, warunków fizycznych, wieku, warunków na stoku itd. Im więcej danych mogę zweryfikować, tym istotniejsze wnioski. Podobnie, im wyższy dla mnie poziom autorytetu od jakiego coś słyszę. Oczywiście zgadzam się z przyklaśnięciem 👏, bo czasami było to negowane. Ba, wiem z autopsji, że nawet struktura może diametralnie odmienić narty. Tak, w narciarstwie, ale i sporcie, lubię wesołość, lubię koloryt. Szary i czarny, jest świat w około. Nartowanie, to dla mnie świetna odskocznia, inny wymiar dla mentalności, zapominam o wszystkim, jest wówczas tylko tu i teraz. Dlatego raczej nie wybieram się z przypadkowymi osobami, a żonę zabieram zawsze, jeśli tylko wyraża choćby odrobinę chęci 👫 To już staram się omijać, jest tak wiele ludzkich poglądów. Czasami jeszcze się zagotuję i walczę o "swoją" prawdę, ale tylko w sprawach większej wagi. W innych raczej staram się już nie tracić czasu i energii🤏 Wzajemnie wszystkiego dobrego, głównie zdrówka 🙂
  6. U młodej kadry miejscowych zawodniczek i zawodników rządzi zdecydowanie Rossi Dynki zaraz po nich w kabinie zdecydowanie niebieski ale w całym ośrodku ogrom osób korzysta z szerokich dech i tu BC bezdyskusyjne dominuje 🤷‍♂️ szczególnie emeryci zapierniczaja z szeroką nartą Rossi Dynastar BC osobiście na nartach się nie znam więc jeżdżę na tym co mam aczkolwiek niebieski jest zajebisty i tyle 🤪 Przemawia do mnie narciarsko jeszcze Atomic choć tu w ostatnich latach kolory 🤮 Atom tylko czerwień ewentualnie zieleń starych X9 👌
  7. Không gian lái gọn - sạch - tiện hơn trông thấy khi chọn phụ kiện xe hơi phù hợp Không gian lái xe luôn đóng vai trò quan trọng không chỉ về sự tiện nghi mà còn ảnh hưởng đến cảm giác lái và an toàn của bạn trên mỗi chuyến đi. Việc lựa chọn các phụ kiện xe ô tô hợp lý giúp chiếc xe trở nên gọn gàng, sạch sẽ và đầy đủ tiện ích, tránh sự bừa bộn, lộn xộn thường gặp. Với xu hướng ngày càng hiện đại, người dùng không chỉ tìm kiếm các sản phẩm tăng tính năng mà còn muốn không gian khoang lái thể hiện gu thẩm mỹ và sự thời thượng. Các phụ kiện xe hơi giúp không gian lái gọn gàng, tiện dụng Một số món phụ kiện đồ chơi xe hơi thông minh, nhỏ gọn mà thiết thực giúp bạn duy trì khoang lái gọn gàng và tiện nghi gồm: Hộp đựng đồ và khay chứa vật dụng nhỏ: Giữ các món đồ như khẩu trang, giấy, kính, chìa khóa… có nơi chứa hợp lý, tránh rơi vãi, giúp bạn dễ dàng tìm kiếm. Giá đỡ điện thoại đa năng: Cố định điện thoại ở vị trí dễ quan sát, hỗ trợ xem bản đồ, gọi điện rảnh tay mà không làm mất tập trung. Bọc vô lăng da hoặc cao su: Vừa bảo vệ vô lăng khỏi hao mòn, vừa tạo cảm giác cầm lái thoải mái và sạch sẽ, dễ lau chùi. Thảm lót sàn và cốp xe: Bảo vệ sàn xe khỏi bụi, nước hoặc trầy xước, dễ dàng tháo ra vệ sinh, giúp khoang xe luôn sạch sẽ. Máy lọc không khí mini: Giúp không gian trong xe luôn trong lành, sạch bụi và loại bỏ mùi khó chịu, tạo cảm giác thoải mái khi lái xe. Móc treo đa năng cài sau ghế: Giữ túi xách, áo mưa, bình nước gọn gàng, tránh để đồ lung tung dễ rơi rớt. Lợi ích rõ rệt khi chọn phụ kiện oto hợp lý Bạn sẽ nhận ra sự thay đổi ngay sau khi trang bị các phụ kiện xe hơi nội thất phù hợp: Không gian lái trở nên ngăn nắp, gọn gàng hơn, tăng tính thẩm mỹ và dễ chịu mỗi khi bước lên xe. Tiện nghi tăng cao, giúp việc sử dụng các thiết bị thuận tiện, tránh mất tập trung khi lái xe. Nâng cao an toàn nhờ giảm thiểu tình trạng đồ vật rơi vãi, cản trở tầm quan sát hay thao tác lái. Giữ gìn nội thất xe luôn sạch sẽ, bảo vệ các bộ phận khỏi trầy xước, bụi bẩn, nâng cao tuổi thọ xe. Tại AKauto - Trung tâm chăm sóc và phụ kiện ô tô cao cấp Để có trải nghiệm tốt nhất, bạn nên lựa chọn phụ kiện ô tô và đồ chơi xe hơi tại AKauto. Trung tâm luôn cập nhật các sản phẩm hot, đa dạng từ thảm lót sàn, bọc vô lăng, giá đỡ điện thoại đến camera hành trình, màn hình Android Zestech, Teyes… với quy trình tư vấn và lắp đặt chuyên nghiệp. AKauto không chỉ giúp bạn chọn lựa phụ kiện phù hợp nhất với dòng xe và phong cách cá nhân mà còn đảm bảo chất lượng, an toàn trong quá trình sử dụng. Kỹ thuật viên giàu kinh nghiệm tại đây sẵn sàng hỗ trợ lắp đặt chuẩn kỹ thuật, tránh ảnh hưởng đến hệ thống điện và nội thất xe. Cá nhân hóa không gian lái với phụ kiện xe ô tô Mỗi chủ xe có nhu cầu và sở thích khác nhau nên việc cá nhân hóa không gian lái bằng phụ kiện đồ chơi xe hơi cũng rất quan trọng. Bạn có thể dễ dàng kết hợp các món đồ chơi xe hơi nhỏ gọn để tạo nên không gian riêng biệt như: Gối tựa cổ hoặc đệm lưng cho chuyến đi dài thoải mái hơn. Nước hoa xe hơi tạo hương thơm dễ chịu, tăng cảm hứng lái xe. Đèn LED nội thất đổi màu, giúp khoang lái sinh động và hiện đại. Những món phụ kiện tuy nhỏ nhưng giúp bạn luôn cảm thấy hào hứng, tràn đầy năng lượng mỗi khi chạm chân vào xe sau ngày làm việc căng thẳng. Không gian lái sạch sẽ, gọn gàng và tiện nghi nhờ phụ kiện xe ô tô hợp lý sẽ nâng tầm trải nghiệm lái và phong cách sống của bạn. Với sự đồng hành của AKauto - Trung tâm chăm sóc và phụ kiện ô tô cao cấp, bạn dễ dàng biến xe thành không gian cá nhân đẳng cấp và hiện đại, giúp mỗi hành trình trở nên thoải mái và thú vị hơn mỗi ngày. Xem tiếp: Góc nhìn cá nhân: phụ kiện ô tô có thật sự cần thiết? Trải nghiệm cá nhân với bộ đồ chơi xe hơi hot nhất thị trường
  8. Cześć Może jednak, oprócz spania, pojeździmy w Zwardoniu… prognoza wygląda dość obiecująco
  9. mlesik

    PS 2025/2026

    Dzisiaj są DH w val gardenie. - zainstaluj sobie fis aplikację:) wtedy masz powiadomienia że trzeba eurosport włączyć. 1 przejazd Shiffrin oglądałem na komórce na zebraniu szkolnym mojego dziecka :)))
  10. A do tego nowe ciuchy, to już można zadać szyku na stoku.
  11. Ale mając takie narty co nie dojezdzisz to dowyglądzasz...jakbyś jeszcze nowy kask założył..
  12. Mam takie, więc po dobrej stronie mocy się opowiadam, choć szutrówki BMX i 88 pod butem więc pewno się nie liczy;-)
  13. Wczoraj
  14. Hmm. Przyznam się, że aktualnie Dynamic jako taki to mnie ani ziębi ani grzeje. Kiedyś to był obiekt westchnień..... Ale jak zaczęliście dyskutować to się obecnemu Dynamicowi przyjrzałem. I powiem Ci, że trochę hasło "która jest dumna z historii Dynamic" to jest tak jakby mi żona umarła, ja bym sobie sprowadził rumunkę, kazał jej zmienić imię na Marta, ożenił się z nią i kazał jej mówić, że jest dumna z Marty tłumaczeń. Tu nie ma historii. Jest nowa firma. Być może nawet robi świetne narty (pewnie nawet na pewno) ale to nie jest Dynamic. To jest ktoś kto chce być postrzegany jak Ś.P. Dynamic. Mi się to nie podoba. Zwłaszcza, że jak przeczytamy na stronie (https://dynamic.ski/en/hier-et-aujourdhui/) to wygląda jakby to była ta sama firma: Since 1931, the soul of DYNAMIC has been passion and performance. Combining craftsmanship and innovation, the love of a job well done drove Paul Michal, Jean Berthet and their employees, making them the first true pioneers of technical development in skiing. An ideal combination of advanced craftsmanship and technical daring, the DYNAMIC workshops will produce the most demanding skis of their generation, enabling seasoned enthusiasts to enjoy unprecedented sensations. Located just a few kilometers from the slopes on which DYNAMIC would thrill the Olympic world in 1968, this modest workshop would produce the most innovative, high-performance skis ever made. Technically unbeatable, VR skis are sure to be a hit with the most committed skiers, and will soon be making their mark in top-level competitions and events. From the major technical innovations of modern skiing to the greatest competitions of the 20th century, rediscover the history of an extraordinary brand. To nie jest tylko, lekkie mrugnięcie do klienta, to robienie go w ciula na bezczelnego. Chociażby zdanie "Located just a few kilometers from the slopes on which DYNAMIC would thrill the Olympic world in 1968, this modest workshop would produce the most innovative, high-performance skis ever made." O ile ja dobrze kojarzę to zimowa olimpiada w 1968 roku była w Grenoble, a fabryka gdzie są robione narty blossom jest prawdopodobnie we Włoszech. Piszę prawdopodobnie bo namiary na PENZ SRL (tak się nazywa firma robiąca Blossomy) prowadzą do Włoch (Via al Piano, 38, 23020 Gordona SO, Włochy). Tak z ciekawości to próbowałem zobaczyć jak wygląda siedziba Dynamic, ze strony (https://dynamic.ski/mentions-legales/) wynika, że adres to: 145 Chemin de Rovagny – 74290 Talloires-Montmin – France. Zobaczcie sobie w google maps - okolica piękna, chałupka fajna... Wychodzi, że to po prostu jest jednosoobowa firma której jedynym kapitałem jest odkupiona marka, a całość roboty robi kto inny. Ciekawe tylko czy narty Dynamic się czymkolwiek od owych Blossomów różnią, czy tylko mają inne malowanie/oznakowanie. I być może jak piszesz to jest uznany model biznesowy ale dla prostego chłopa jak ja to po prostu czysty marketing. Jeszcze raz napiszę, nie mam nic do tych nart, może naprawdę są świetne, ale próba wyjechania na nazwie kultowej dla starszych narciarzy po prostu mi nie pasi. Szczerze mówiąc to przed tą dyskusją myślałem, że faktycznie nowy i stary Dynamic ma jakieś związki. A tu tylko 7 literek. Dobra koniec z tym offtopem....
  15. Cześć I dlatego właśnie - celowo to pogrubiłem - jak ktoś pisze o konkretnym modelu, że zachowuje się tak i tak - konkretnie - to mnie to bawi. Bzdura na resorach, którą fajnie, że potwierdzasz. Jeżeli natomiast rozpatrujemy cechy marki w danym okresie - stąd moje pierwsze pytanie - to wydaje mi się, że może to być uzasadniona opinia, choć ja nie mam tylu doświadczeń aby ją formułować. Pozdro
  16. Ale ja się co do zasady zgadzam - różnią się cechami i dopasowaniem do potrzeb konkretnej osoby. Przygotowanie jest oczywiście kluczowe, natomiast przy identycznym dalej czuć różnice, które powodują, że na jednych nartach czujesz się lepiej a na innych gorzej. Nie bez powodu masz tak dobre zdanie o Elanach, gdyż one pasują do zawodników o niskiej masie, tak jak w Twoim przypadku.
  17. Serwis trzeba umieć robić. Jest w branży anegdota. Kto neguje serwis maszynowy? Serwisant który porządnej maszyny nie ma. Włącza jakieś opowieści o ręcznym głaskaniu 🙂 Współczesne maszyny serwisowe są bardzo drogie ale ich precyzja jest daleko poza rzemieślniczym dotykiem ludzkich rąk. Michał ( Kraków Sport) ma w firmie maszynę za półtorej bańki. Pokazał mi co potrafi i czym i jak zaawansowane czujniki sterują. To jest kosmos. Takiego doświadczyłem po zrobieniu u niego moich Elan SLX.
  18. No wiesz akurat tutaj Jurek ma pewne, choć może nikłe, ale jednak, doświadczenie jako czynny zawodnik, i wiem!, że bardzo dobrze wie co to znaczy: - postawienie nart na krawędzi - stabilność jazdy... trzymanie obranej trajektorii ruchu - bo to chyba dokładnie to samo w sensie narty, czy się mylę? Wiesz Tomek, ja mam podobne zdanie jak Jurek - adaptacja techniki załatwia sprawę a już przygotowanie narty może zmienić odczucia diametralnie. Pozdro
  19. Zgadza się, samo prowadzenie nart np. GS jest różne np. 5cm robi różnicę w tym samym modelu jakiejś firmy nie mówiąc już o kilkunastu nartach innych firm. Na pewno różnicę robi także sam serwis nart.
  20. Może się nie znam ale widzę większą różnicę w przygotowaniu topowych nart niż w ich rzeczywistej jakości. Jak dla mnie różnią się cechami a nie jakością. Uwielbiam je odkrywać u szukać na nie sposobu. Jeździłem na tej samej parze Rosołów z folii które wprawiały w osłupienie beznadziejna jazdą a jednocześnie na drugi dzień po solidnym serwisie były wybitne. Ta sama para. Moje Elany SLX zawsze były bardzo dobre. Mam je już kilka lat. Po ostatnim serwisie w Kraków Sport ( Michał pozdro) są WYBITNE.
  21. To niestety nie jest takie proste. Już samo postawienie na krawędziach nie jest tak samo łatwe. Następnie utrzymanie tych krawędzi czyli stabilność jazdy. Kolejny element to trzymanie obranej trajektorii ruchu, szczególnie na lodzie. Różnice są bardzo istotne, są związane z tym pod potrzeby jakiej grupy osób projektowane są dane narty. Dla tych ciężkich i silnych są inne rozwiązania aniżeli dla lekkich, jeżdżących nie siłowo a technicznie.
  22. Jak rozmawiać z kimś tak chcącym nam zryć banię 😉 OBIEKTYWNE RECENZJE !!! Co to jest? Czy występują w przyrodzie? Obiektywne są liczby. Podaj jakieś 🙂 Podaj drugiego dystrybutora, sprzedawcę który pociska taki kit na forum ja ty.
  23. Tak, testowania nart w ciągu ostatnich 3 sezonów, bo w sumie to ponad 200 dni na nartach.
  24. I to jest opinia aktualna w sensie budowana na podstawie ostatnich doświadczeń, bo Ty akurat jeździsz bardzo dużo, jak rozumiem. Pozdro
  25. Przyznam, że trochę nie rozumiem wielkich różnic. Oczywiście w dolnych zakresach pewnie są ale my piszemy o wyższych modelach. Poza jednym przypadkiem nie zanotowałem słabych nart w topowych grupach. Bez znaczenia co to była za narta ale to był początek zachłyśnięcia się rockerem w nartach trasowych. Dziś już wszyscy wiedzą, że to była "ślepa uliczka" i tego typu narty rockera nie maja. Wszystkie jeżdżą świetnie. Mogą nam odpowiadać bardziej lub mniej ale są bardzo dobre. Wystarczy je solidnie postawić na krawędzi i tną śnieg jak przecinak. Czasami potrzeba jakiegoś czasu do adaptacji ale to najbardziej lubię. Szukanie w nowych nartach tego czego ode mnie najbardziej potrzebują. Wszystkie jak do tej pory się odwdzięczyły.
  26. Szanowny jurku_h Cieszę się, że zgadzamy się co do jednego – ta przepychanka nie ma sensu. Chcę ostatecznie sprostować Twoje zarzuty dotyczące etyki, marketingu i faktów. Etyka Forum: Rozumiem zasady i kulturę forum. Włączyłem się do dyskusji, aby sprostować nieaktualne, historyczne opinie, a nie "cisnąć kit" czy udawać forumowicza. Nigdy nie udawałem zwykłego forumowicza działam z otwartą przyłbicą – od początku komunikuję się jako przedstawiciel marki. Fakty o Produkcji (Dynamic/Blossom): Korzystanie z usług wyspecjalizowanych, niszowych manufaktur (takich jak Blossom we Włoszech, która produkuje też dla innych marek premium np. STEREO ) jest powszechną praktyką w branży. To nie jest "skok na kasę" ani oszustwo, to model biznesowy gwarantujący najwyższą jakość wykonania. Marka Dynamic jest zarejestrowana i działa legalnie. Ataki Personalne: Stanowczo odrzucam Twoje insynuacje dotyczące właścicielki firmy. Jest to atak personalny, który wykracza poza ramy merytorycznej dyskusji o sprzęcie. Dowody vs. Opinie: Masz rację, subiektywne testy (w Twoim wykonaniu, z "przymrużeniem oka") to nie są twarde dowody naukowe. Twardymi dowodami są natomiast obiektywne recenzje i nagrody w testach branżowych , które narty Dynamic zdobywają. Dalsza Komunikacja: Nie będę kontynuował tej dyskusji. Moje stanowisko jest jasne. Podtrzymuję zaproszenie na testy – jeśli chcesz zweryfikować fakty na stoku, a nie tylko w Twojej pamięci z lat 70-tych, proszę o kontakt prywatny. Z mojej strony temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam, Marcin DYNAMICskiPolska "Cześć Marcin, nie chcąc się wdawać w Waszą dyskusję to dla mnie jak szarego użytkownika ale z długim narciarskim stażem to: Dynamic był za mojej młodości marką kultową. Dynamic obecnie jest marką praktycznie nieistniejącą. Próbuje na kanwie kultowości odbudować wizerunek ale to będzie jedynie ciągłość wizerunkowa bo ciągłości w sensie technologicznym czy technicznym - nie ma. Blossom - to świetny producent i fajnie, że całość oparto na sprawdzonej i bardzo dobrej technologii. I tyle w temacie." Cytat Dziękuję Mitku za opinię, mam nadzieję że prędzej czy później się spotkamy ( kawa na serwisie lub na stoku ). Co do ciągłości technicznej-technologicznej jak zwał tak zwał oczywiście że nie ma, choć fabryka przychyla się do moich próśb i sugestii i to jest wspaniałe że można kreować po części narty. Ważne że słuchają są otwarci np. został konstrukcyjnie zmieniony model po opiniach narciarzy i Pani Ingrid to przekazała do fabryki . Można powiedzieć że sami wpływamy na rozwój tych nart. Pozdrawiam Marcin
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...