Mitek Napisano 6 godzin temu Udostępnij Napisano 6 godzin temu 16 godzin temu, Jan napisał: też tam kiedyś startowałeś ? No akurat na tej trasie jeździłem. Chyba na wszystkich europejskich trasach jeździłem jak się tak zastanawiam, tak jak może tam jeździć zwykły turysta czyli odcinkami - oczywiście bez Francji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 6 godzin temu Udostępnij Napisano 6 godzin temu (edytowane) Cześć To czy królowa czy nie to zweryfikuje sezon. W każdym razie jechała - podobnie jak wczoraj na zabicie - wielki szacun. No ale moja faworytka... Emma Aicher wygra za dwa lata najpóźniej PŚ - jeżeli wcześniej nie złapie kontuzji. Czekamy na Panią Puchner... Edytowane 6 godzin temu przez Mitek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grimson Napisano 5 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 5 godzin temu Godzinę temu, Mitek napisał: Obejrzyj cały przejazd choć raz, np ten na tej trasie. To jest 705 metrów w pionie i około 2600 długości. Trasa na górze jest płaska i ostatnia 1/3 jest dość stroma, może nawet mniej - normalne geologia. Oceniam, że na tej trasie jazda na wprost to jakieś 100m - pierwsze rozpędowe (no ale tu to jest łyżwa) oraz przed ostatnim skokiem i po lądowaniu. Może jest jeszcze coś pomiędzy ale to dosłownie metry bo szybko jazda i przełożenie trochę trwa. Zjazd to z pewnością najbardziej carvingowa konkurencja w narciarstwie alpejskim bo tylko tu można całą trasę pokonać na czystej krawędzi - może w niektórych SG też ale wątpię. Na trasach typu Kitz czy Wengen - które mają spory odcinek jazdy po płaskim też ten odcinek jest pokonywany, choć w pozycji zjazdowej, to cały czas w skręcie. Moim zdaniem czysta jazda na wprost gdzie lecisz rzeczywiście na ślizgach występuje niezwykle rzadko i każdy dąży raczej do jazdy na którejś krawędzi bo jazda na wprost: - po pierwsze bardzo trudna - bardzo ryzykowna - realnie występuje niezwykle rzadko Z rozmów ze zjazdowcami z naszej kadry - ale to naprawę dawne czasy - odcinki jazdy na wprost z dużą szybkością to raczej forma lotu delikatnie nad śniegiem minimalnie na wewnętrznych krawędziach Nawet na Twoim filmiku nie ma ani kawałka jazdy na wprost, ani kawałka. Obsuwanie się w lekkim ślizgu nie jest jazdą na wprost - jest jazdą ześlizgu. Takie są realia myślę. Powracając do zjazdu... dziwi mnie trochę bardzo krótki wybieg na mecie po skoku i stromej ściance, zawodniczki miały tam spore problemy... Ta trasa jest generalnie dość łatwa ale jest strasznie nierówna w paru miejscach i to chyba największe niebezpieczeństwo tutaj i wyzwanie aby utrzymać czystą linię i nie dać się rozrzucić na nierównościach. Jest jazda na wprost, napisałem w której dokładnie minucie i sekundzie jej szukać. Druga jazda na wprost to już pod koniec trasy, wszystko jest na YT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 5 godzin temu Udostępnij Napisano 5 godzin temu Ja widziałem przejazdy dziewczyn i nie ma tam jazdy na wprost więcej niż opisałem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grimson Napisano 5 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 5 godzin temu 22 minuty temu, Mitek napisał: Ja widziałem przejazdy dziewczyn i nie ma tam jazdy na wprost więcej niż opisałem! cyt: Nawet na Twoim filmiku nie ma ani kawałka jazdy na wprost, ani kawałka. Obsuwanie się w lekkim ślizgu nie jest jazdą na wprost - jest jazdą ześlizgu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikoski Napisano 5 godzin temu Udostępnij Napisano 5 godzin temu Po pierwszym przejeździe męskiego giganta cala czołówka w pierwszej dziesiątce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 4 godziny temu Udostępnij Napisano 4 godziny temu (edytowane) 20 minut temu, grimson napisał: cyt: Nawet na Twoim filmiku nie ma ani kawałka jazdy na wprost, ani kawałka. Obsuwanie się w lekkim ślizgu nie jest jazdą na wprost - jest jazdą ześlizgu. Nieważne. Jeżeli ci na tym zależy: Cały przejazd to była perfekcyjna pozycja zjazdowa z telefonem w jednej ręce a kijami w drugiej. A nie jakaś k....a symetria czy coś. Edytowane 4 godziny temu przez Mitek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edwin Napisano 4 godziny temu Udostępnij Napisano 4 godziny temu 45 minut temu, Mitek napisał: Ja widziałem przejazdy dziewczyn i nie ma tam jazdy na wprost więcej niż opisałem! Ja tam się nie znam,ale też nie widziałem jazdy na wprost we wczorajszych zawodach,tym bardziej dzisiaj. Pomijam chwilę po skokach,ale tam jak najszybciej ustawiają narty na krawędzi w kierunku następnego skrętu,bo to zwiększa prędkość , w porównaniu do jazdy na płaskiej narcie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 4 godziny temu Udostępnij Napisano 4 godziny temu (edytowane) Cześć Kto widziała Pana Ryder Sarchette?? Dawno nie widziałem tak czystego a jednocześnie tak archaicznego stylu jazdy a jaki skuteczny. Byliśmy w szoku!! Ciekawe jak na trudnych stromych trasach to będzie pracowało? Pozdro Edytowane 4 godziny temu przez Mitek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grimson Napisano 4 godziny temu Autor Udostępnij Napisano 4 godziny temu 38 minut temu, Mitek napisał: A na twoim, to na tym się raczej nie skupiam ale nie ma. Sure? 1:04 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edwin Napisano 4 godziny temu Udostępnij Napisano 4 godziny temu (edytowane) 16 minut temu, grimson napisał: Sure? 1:04 Zacznij jeździć czysto na krawędzi,to będziesz zapierd... jak ten gościu po prawej w drugiej minucie filmu😀 I nie z telefonem w ręku,bo to nie jazda,ja nie potrafię. Edytowane 3 godziny temu przez Edwin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grimson Napisano 3 godziny temu Autor Udostępnij Napisano 3 godziny temu 29 minut temu, Edwin napisał: Zacznij jeździć czysto na krawędzi,to będziesz zapierd... jak ten gościu po prawej w drugiej minucie filmu😀 I nie z telefonem w ręku,bo to nie jazda,ja nie potrafię. żeby wejść na krawędzie w tych Head, to trzeba jechać +60km/godz. jak kręcę z ręki, to zwożę się. kijki w drugiej ręce też nie pomagają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 1 godzinę temu Udostępnij Napisano 1 godzinę temu Cześć Brensteinner - zaczął zbyt spokojnie Kristoffersen - jechał zbyt siłowo i nerwowo I mamy podium. Nie podobał mi się ten GS za bardzo ale Pan Sarchette z tym wąskim prowadzeniem i nadmierną kontrrotacją tułowia znakomity. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 1 godzinę temu Udostępnij Napisano 1 godzinę temu (edytowane) 3 godziny temu, Edwin napisał: Zacznij jeździć czysto na krawędzi,to będziesz zapierd... jak ten gościu po prawej w drugiej minucie filmu😀 I nie z telefonem w ręku,bo to nie jazda,ja nie potrafię. Cześć Każda narta pojedzie na krawędzi z każdą prędkością tylko... trzeba wiedzieć co to w ogóle znaczy. Tutaj bym na to nie liczył Edwinie. Gość nawet nie zdaje sobie sprawy, że taki widok na stoku dla orientujących się narciarzy wywołuje śmiech politowania. Źle się oglądało ten GS bo był w cieniu ale to przynajmniej zapewniało stałe i jednolite warunki. No i dlaczego Odermatt nie wygrał w cuglach jak zwykle...? Bo ja na przykład nie mam pojęcia. Pozdro Edytowane 34 minuty temu przez Mitek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edwin Napisano 43 minuty temu Udostępnij Napisano 43 minuty temu (edytowane) 2 godziny temu, grimson napisał: żeby wejść na krawędzie w tych Head, to trzeba jechać +60km/godz Naprawdę 🤔 ciekawe. Nigdy nie lubiłem Head ,one lubią cięższych narciarzy (Ty takim jesteś),kilka razy testowałem .Ja ważę 67 kg (jak namoknę😀) miałem komórkę GS i jakoś problemu nie miałem przy mniejszych prędkościach z wejściem na krawędź. Teraz to pewnie na krechę musiał bym na nich jeździć 😄 cywilnego GS 176 w prezencie oddałem (12 cm ponad mój wzrost),bo nie to zdrowie... Edytowane 31 minut temu przez Edwin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 25 minut temu Udostępnij Napisano 25 minut temu (edytowane) Cześć Hm.. Rybelek ma 165cm i waży jakieś 57-58 kg i jeździ na Masterze 170cm jako codziennej narcie. nie wiem czy to nie była zbyt pochopna decyzja. Fakt, że Master ma zupełnie inną charakterystykę. Pozdro Edytowane 25 minut temu przez Mitek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edwin Napisano 24 minuty temu Udostępnij Napisano 24 minuty temu (edytowane) 2 minuty temu, Mitek napisał: Cześć Hm.. Rybelek ma 165cm i waży jakieś 57*58 kg i jeździ na Masterze 170cm jako codziennej narcie. nie wiem czy to nie była zbyt pochopna decyzja. Pozdro Jeszcze kilka par nart zostało,tak że spoko😀 Gabrikowi stockli sprezentowalem, ponoć zadowolony😄 Pozdro I tak wolę sl. Edytowane 22 minuty temu przez Edwin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edwin Napisano 15 minut temu Udostępnij Napisano 15 minut temu Wiem, że długość nie ważna,tylko liczą się umiejętności,których po przerwie może być mi brak. Śmieszą mnie te rozkminy w doborze nart jeśli chodzi o centymetry,bo kurna narta wyższa ode mnie. Gdybym tak myślał,to nigdy nie wpinał bym sl 165😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 14 minut temu Udostępnij Napisano 14 minut temu No to ten sam etap. Mnie została jedna para ale raczej pamiątkowa nić do jeżdżenia, choć zeszłym sezonie jeździłem na nich przez tydzień w Zauchensee i ... nie nadają się do jazdy jednak. 🙂 Ale to jednak temat o PŚ - nie powinienem go kalać wspominaniem siebie. Sorry. POzdro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.