Jump to content

PŚ 20/21


Mikoski
 Share

Recommended Posts

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gisin dziś 11 w sg.

 

Za to Goggia out. Tuż przed mistrzostwami masakra.

Czytam, że

"Goggia przewróciła się na nartach, gdy opuszczała wraz z innymi zawodniczkami miejsce startu do niedzielnego supergiganta w Garmisch-Partenkirchen. Zawody z powodu gęstej mgły przełożono na poniedziałek. (http://www.tvn24.pl)"

Czyli wywaliła się podczas normalnej jazdy. To naprawdę masakra.

Link to comment
Share on other sites

Tradycyjnie slalom równoległy - jedna trasa szybsza od drugiej o ponad pół sekundy i wypatrzenie wyników.

Cześć

Ja wiem czy to był wypatrzony wynik...

Raczej wypaczony ale nikogo bym nie winił. Po prostu brak szczęścia w losowaniu.

Szczerze to zupełnie nie rozumiem tego przepisu o 0,50 w pierwszym przejeździe. Mam wrażenie, że jest to przepis pod TV, no bo przecież nie jest związany z bramką startową raczej...

Trochę szkoda bo jechała zupełnie na równo a dla kobiet przejechanie tej dziury bez wyraźnej straty, było po prostu niemożliwe.

Czy dobrze rozumiem, że Liensberger i Bassino zajęły pierwsze miejsce ex aequo??? Nie mogłem oglądać końcówki...

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Cześć
Ja wiem czy to był wypatrzony wynik...
Raczej wypaczony ale nikogo bym nie winił. Po prostu brak szczęścia w losowaniu.
Szczerze to zupełnie nie rozumiem tego przepisu o 0,50 w pierwszym przejeździe. Mam wrażenie, że jest to przepis pod TV, no bo przecież nie jest związany z bramką startową raczej...
Trochę szkoda bo jechała zupełnie na równo a dla kobiet przejechanie tej dziury bez wyraźnej straty, było po prostu niemożliwe.
Czy dobrze rozumiem, że Liensberger i Bassino zajęły pierwsze miejsce ex aequo??? Nie mogłem oglądać końcówki...
Pozdrowienia


Bassino pierwsza. Liensberger druga. Zajrzyj do linka co go zapodalem.
Link to comment
Share on other sites

Cześć

Ja wiem czy to był wypatrzony wynik...

Raczej wypaczony ale nikogo bym nie winił. Po prostu brak szczęścia w losowaniu.

Szczerze to zupełnie nie rozumiem tego przepisu o 0,50 w pierwszym przejeździe. Mam wrażenie, że jest to przepis pod TV, no bo przecież nie jest związany z bramką startową raczej...

Trochę szkoda bo jechała zupełnie na równo a dla kobiet przejechanie tej dziury bez wyraźnej straty, było po prostu niemożliwe.

Czy dobrze rozumiem, że Liensberger i Bassino zajęły pierwsze miejsce ex aequo??? Nie mogłem oglądać końcówki...

Pozdrowienia

PS

A już się zorientowałem jak z tym pierwszym miejscem - no to jest to przepis wyjątkowo niesprawiedliwy w takim razie.

Czesć

Czyli jednak moja interpretacja była poprawna. Mamy dwie pierwsze mistrzynie świata w równoległym.

Wyjątkowa sytuacja i sprawiedliwe rozwiązanie.

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Cześć

Ja wiem czy to był wypatrzony wynik...

Raczej wypaczony ale nikogo bym nie winił. Po prostu brak szczęścia w losowaniu.

Szczerze to zupełnie nie rozumiem tego przepisu o 0,50 w pierwszym przejeździe. Mam wrażenie, że jest to przepis pod TV, no bo przecież nie jest związany z bramką startową raczej...

Trochę szkoda bo jechała zupełnie na równo a dla kobiet przejechanie tej dziury bez wyraźnej straty, było po prostu niemożliwe.

Czy dobrze rozumiem, że Liensberger i Bassino zajęły pierwsze miejsce ex aequo??? Nie mogłem oglądać końcówki...

Pozdrowienia

Trochę Ci się udzieliło, te kłody

Link to comment
Share on other sites

Cześć

Ja wiem czy to był wypatrzony wynik...

Raczej wypaczony ale nikogo bym nie winił. Po prostu brak szczęścia w losowaniu.

Szczerze to zupełnie nie rozumiem tego przepisu o 0,50 w pierwszym przejeździe. Mam wrażenie, że jest to przepis pod TV, no bo przecież nie jest związany z bramką startową raczej...

Trochę szkoda bo jechała zupełnie na równo a dla kobiet przejechanie tej dziury bez wyraźnej straty, było po prostu niemożliwe.

Czy dobrze rozumiem, że Liensberger i Bassino zajęły pierwsze miejsce ex aequo??? Nie mogłem oglądać końcówki...

Pozdrowienia

Mitek,

Nie może być tak że masz 0,5 sek. przewagi mimo że zjeżdżasz z przewagą 0,6 sek. To bez sensu.

Link to comment
Share on other sites

Mitek,

Nie może być tak że masz 0,5 sek. przewagi mimo że zjeżdżasz z przewagą 0,6 sek. To bez sensu.

Cześć

 

Mlesik ale tak jest. W pierwszym przejeździe nawet jak goście wypadną to przystępują do drugiego ze stratą 0,5 i koniec. Możesz sprawdzić. Nie wiem z czego wynika ten przepis ale jest.

W drugim mierzona jest już rzeczywista różnica. Sam się dziwiłem bo to bezsens.

Pozdrowienia

PS To jest zdanie skopiowane z Fis Rules for World Cup Parallel:

 

The maximum penalty time after the first heat is: 0.5 second.

 

Drużynówka idzie na normalnych zasadach bo tam jest suma czasów.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...