Kuuba Napisano Wtorek o 22:27 Udostępnij Napisano Wtorek o 22:27 Witam, witam. Potrzebuje Waszej pomocy! Wiek: 33 Wzrost: 178cm Waga: 73kg Płeć: Mężczyzna W tamtym roku nauczyłem się jeździć na nartach i mogę śmiało powiedzieć, że szło mi dużo lepiej niż reszcie nowicjuszy ale nadal jestem początkującym. Chciałbym kupić narty, buty i kijki powiedzmy na dłużej i potrzebuje Waszej rady na jaki sprzęt patrzeć. Jestem laikiem i totalnie się na tym nie znam. Z góry dziękuję za wszystkie rady i podesłane modele nart i butów 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grimson Napisano 21 godzin temu Udostępnij Napisano 21 godzin temu W dniu 6.01.2026 o 23:27, Kuuba napisał: Witam, witam. Potrzebuje Waszej pomocy! Wiek: 33 Wzrost: 178cm Waga: 73kg Płeć: Mężczyzna W tamtym roku nauczyłem się jeździć na nartach i mogę śmiało powiedzieć, że szło mi dużo lepiej niż reszcie nowicjuszy ale nadal jestem początkującym. Chciałbym kupić narty, buty i kijki powiedzmy na dłużej i potrzebuje Waszej rady na jaki sprzęt patrzeć. Jestem laikiem i totalnie się na tym nie znam. Z góry dziękuję za wszystkie rady i podesłane modele nart i butów 😀 Najsampierw zainwestuj w bdb dobrane buty, Flex 100. Potem zainwestuj w instruktora. Narty na razie bież z wypożyczalni, długość min do nosa. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 6 godzin temu Udostępnij Napisano 6 godzin temu 12 godzin temu, grimson napisał: Najsampierw zainwestuj w bdb dobrane buty, Flex 100. Potem zainwestuj w instruktora. Narty na razie bież z wypożyczalni, długość min do nosa. "Po narty, na razie, bież do wypożyczalni. Bierz długość min. do nosa." 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...