Jump to content

Ir3k

Members
  • Posts

    215
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ir3k's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

8

Reputation

  1. Jasne, tym nartom będzie bliżej do nart GS. Nie wyraziłem się odpowienio. Narty ewoluują i mozemy zaliczać już do takiej grupy modele o zbliżonej geometrii do nart SL (które w swojej grupie wszystkie mają zbliżone wymiary), i szerokich dziobach i piętką z 70mm pod butem bądź mniej. Na takich można wyciąć już dość wąski skręt jeśli mają odpowiedni promień. Te narty będą dalej ewoluować i podejrzewam, że będzie im jeszcze bliżej do nart SL z biegiem lat, chodz ciekaw jestem jak bo jednak budowę narty rewolucyjnie już ciężko zmienić, jednak czasem pojawiają się rożne "systemy", marketingowo za to bardzo rewolucyjne
  2. To jest bardzo ważne, co napisałeś w kontekście samego doboru nart o innej charakterystyce niż dotychczasowe. Aktualnie jesteś przyzwyczajony do jednego typu, krótkich nart, na których jazda jest łatwiejsza od tych, które chcesz kupić. Będziesz potrzebował większej prędkości oraz więcej samego zaangażowania w jazdę, narty gigantowe dla Ciebie min od 180cm w górę, pamiętaj o tym, że będą miały inną geometrie co oznacza, że sama jazda też będzie inna. Dłuższa narta inaczej będzie inicjować ześlizg czy prowadzić skręt na krawędzi. Koledzy wyżej podsunęli kilka pomysłów co na ten moment (brak doświadczenia z długimi nartami) może być rozwiązaniem. Mastery są ciekawym połączeniem nart sl i gs. Mając odpowiednią technikę będziesz wiedział jak to przełożyć na sterowanie, dostrzeżesz, że jest to uniwersalna narta pod kątem jazdy różnym rodzajem skrętu (głównie średnim i długim). Jeśli chcesz "poczuć" namiastkę dynamiki nart gs i jeździsz tylko po przygotowanych trasach, wybierz mastery węższe pod butem, w każdym przypadku o długość +/-180cm.
  3. Forum jak dla mnie mniej przejrzyste niż wczesniej, może być to kwestia jedynie przyzwyczajenia, ale takie pierwsze odczucie. Cale szczęście znów na nogach..tzn na nartach 🙂
  4. Wszelka edycje grafiki od zawsze robiłem na komputerze, telefony raczej są w tym mizerne, napewno nie są do tego wygodne
  5. @SkiForum - widzę, że szata forum nieco odmieniona? tak z ciekawości, są plany żeby przywrócić starą? Czy to wszystko co teraz widzimy to już ostateczny wygląd?
  6. Świetnie, że forum powróciło i to jeszcze przed sezonem. Niedługo napewno odżyje. Witam wszystkich ponownie :)
  7.   ogolnie mieszkam w Warszawie, ale zima częściej zagladam w rodzinne strony, najczesciej pod pretekstem wizyty na naszych lubelskich oslich laczkach:) dam znac, pewnie juz w przyszlym tygodniu 
  8.   jakis czas temu wpadlem na te skladanke na yt i od razu od deski do deski obejrzalem wszystkie filmiki bardzo obszerny material do analizowania jazdy na najwyzszym poziomie i wzorce do nasladowania. warto zwrocic uwage na wspolny mianownik dla kazdego z tych filmow, czyli niesamowity luz i ogromna swoboda podczas jazdy niezaleznie od stylu, nachylenia stoku czy sniegu tak jezdza tylko najlepsi, ktorzy maja w nogach setki tysiecy skretow i wyrobiona doskonala powtarzalnosc na codzien naprawde bardzo malo ludzi jezdzi z taka dynamika, a zarazem z taka latwoscia
  9.   teraz bawia sie podobnie, tez latem i nie tylko po trawie..w kaskach z logotypem redbull...
  10.   cały czas nam, narciarzom pod górkę - a nie z górki jak to powinno być właściwie jak nie coraz łagodniejsze zimy, "ocieplenie klimatu", tak teraz jakas pandemia Czy kiedys wróci ta normalność? Czy z końcem listopada bedzię już na tyle zimowo, że piekna perspektywa początku sezonu i jazdy do kwietnia nawet u nas w górach w końcu sie pojawi? Mam wrażenie, że od kilku lat jest jakoś inaczej, oby nie było tak już zawsze - życzę tego nam wszystkim
  11. Ir3k

    Czechy - Pradìd

      piekne widoki na kamerce widac, ze smigaja  https://www.holidayi...l/camera/praded
  12. Zdecydowanie ma to sens. skupiajac sie na szczegolach i wnikliwie analizujac nowoczesna technike potrafimy dostrzec w tym coraz wiecej i przedlozyc to na wykorzystanie praktyczne. zauwazmy, jak mala roznica moze byc w tym kiedy pozwalamy pojechac nartom jak to jest okreslone na "locked edges", a kiedy pozwolimy im pojechac, ale sterujac nimi w calej fazie skretu.  Dodajac do tego w dalszej częsci wspomniana nizsza pozycje i wlasciwa prace stop wzgledem balansu.. daje nam dobry przepis na niektore elementy jazdy - poparte slusznymi sugestiami. wg mnie super material. Ogolnie takze kanal bardzo ciekawy, warty polecenia
  13.   wg mnie koncepcja nietrafiona ambitnie jezdzacy amator po tyczkach, majacy pojecie, ujedzie narte FIS i zauwazy roznice w prowadzeniu po twardej trasie w porownaniu z narta sklepowa kto w takim wypadku chcialby polsrodek, kiedy ma dostepna narte w pelni profesjonalna, ktora pomoze wykrecic mu lepszy czas
  14.   malo ludzi na gorce (nie wiem jak bylo rano i do poludnia), ale przy takiej garstce otwartych gorek w regionie, tej porze roku.. wszyscy jezdza do Bialki? nic tylko jechac do Poronina na narty
  15. Ir3k

    Jasna Chopok

    Jakies wiesci odnosnie najblizszego weekendu? nic nie moge sie doszukac, a wybieramy sie tam na weekend, cos w ogole w tych okolicach od 7/12 uruchamiaja?
×
×
  • Create New...