Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Tylko zapomniałeś dodać że Rybelek UMIE jeździć to raz a dwa jakoś mnie nie dziwi że szukała wzdłużnej sztywności.
-
Cześć Jak Rybelek szukał butów to przymierzała wszystko co było dostępne na rynku a szukała buta sztywnego wzdłużnie przede wszystkim i wyszło, że Head i Lange były zdecydowanie sztywniejsze od innych marek przy tym samym nominalnym flex 130. Pozdro
-
Mitek, ten PRO, to jest sztywny, ale jednak różni się nieco od WCR. Jak je kupowałem to miałem także zawodnicze RD5 czy jakoś tak - juniory takie profi i w warunkach domowych to była przepaść. Nie wyobrażam sobie na śniegu przy niskich temperaturach. Ten RD5 oczywiście był mega dopasowany, co też daje inny efekt, ale plastik był mega gruby i nie szło tego bez pocenia się w domu ściągnąć. Ale jest różnica w sztywności między WCR a PRO, być może skorupa jest ciut grubsza. Dla mnie osobiście te buty są bardzo sztywne przy mocno ujemnych temperaturach i tworzywo z których jest one są wykonane moim zdaniem sa odczuwalnie podatne na zmiana temperatury. Być może spośród butów innych producentów te akurat uchodzi za sztywniejsze. Ja nie mam porównania, bo tylko w tych jeżdżę. pozdro
-
Cześć Head sportowy jest relatywnie sztywny - jeden z najsztywniejszych flexów - w porównaniu z innymi firmami. Porównywalne są chyba tylko Lange. Znaczy myślę o katalogowej 130. Pozdro
-
u mnie ten wolno powiewający pasek będzie dodawał +2pkt w skillu, na stoku. Podwinę spodnie narciarskie do góry, wtedy klękajcie narody -> pasek będzie widoczny.
-
to już coś, na CG przebiję 110 km/godz bez problemu.
-
Ten pasek parciany spinany na sztywno na górze cholewki. Zerknij na Damiana zdjęcie, ten siateczkowy pasek jest elastyczny i to dość mocno. Ty masz na sztywno. + 10% do levelu 😉 pozdro
- Dzisiaj
-
będziesz o 15,5 kmh szybszy
-
co to za wynalazek, ten Booster?
-
Cześć Spa i zabiegi w cenach niemieckich nie dotyczą ale te rowery super. Sporo jeździliśmy po Izerach w rejonie Wlenia, Lwówka, Jeleniej Góry. Tam też są dość fajne podjazdy - np. wszystkie drogi do Radomic. Wielokrotnie jeździliśmy na rowerze z Lwówka do Jelonki różnymi drogami i też są tam fajne podjazdy i jeszcze fajniejsze zjazdy. Wiesz teren gravelowy to bardzo pojemne pojęcie. Pozdro
-
Tak jest, mam te czarne i miałem białe. Czarne są .... zwykłe. Ale Grimson ma Booster, a my mamy standard z gumą, co powoduję lepsza pracę cholewki. Dla mnie te czarne sa ok, bez problemu w nich można cały dzień jeździć bez odpinania. Natomiast w porównaniu z zawodniczymi 110-kami to są gumioki 🙂 pozdro
-
96…7kg może czarne pro mają inny plastik ale białe wrc sztywne aż za , kąty i last są te same.
-
ile kg wnosisz? ja mam obecnie rano 107kg. Po posiłkach, ze 109kg. Do tego waga butów 5kg, waga nart z 7kg z wiązaniami, waga ciuchów z 3-4kg. Więc total na poziomie 124-125kg.
-
Si
-
Atomic Metron B5 76 pod butem - narta fenomenalna....najlepszy AR ale to inna technologia.
-
Jestem pewien że jest wręcz przeciwnie i nie uwierzę że nigdy na szerszych nartach nie jeździłeś
-
Masz rację....odczytałeś mnie prawidłowo. Jestem leniem i idę po najmniejszej linii oporu, nie lubię sobie utrudniać.
-
Do Swieradowa warto przyjechać na kilka dni. Swietne tereny na rower i do chodzenia. Dostepne tez rozne spa i zabiegi (ceny niemieckie). Przekonasz sie jak wyglada mtb w gorach, bo na codzien jezdzisz raczej w terenie "gravelowym". Jesli chodzi o VAM to im krotszy i bardziej stromy podjazd tym wyzsza wartosc uzyskasz. Oczywiscie na gladkiej nawierzchni. Co ciekawe wyniki biegowe sa bardzo zblizone do rowerowych, tylkp trasy bardziej strome.
-
Ja bym chętnie pojechał i spróbował podjechać bo lubię wyzwania ale w tym roku praktycznie nie miałem nawet dnia urlopu oprócz nart w lutym, niestety. Nie jest natomiast moim celem realizacja jakiegoś podjazdu czy podjazdów czy w ogóle trasy oprócz jakichś zawodów ultra, a których czasami zdarza się startować ale tu też celem jest raczej fajna zabawa a nie wyczyn bo z chłopakami jadącymi na pusto na gravelach i tak szans nie ma. Nie kreuję się też na mistrz a podjazdów czy interwałów a jedynie stwierdzam, że lubię podjazdy i lubię jazdę interwałową bo tak najczęściej zdarza mi się jeździć i wydaje się, że wiem jak w takich warunkach jeździć skutecznie żeby się nie zarżnąć. W każdym razie jak będzie jakaś okazja to chętnie ale żeby jechać specjalnie... Wiesz ja mam do Świeradowa ponad 500km. O wskaźniku VAM przeczytałem po raz pierwszy. Z tego co pisze Witold to chyba wymaga pewnych założeń czy komentarza bo - z wielkim szacunkiem dla Witolda - nie jest wyczynowym kolarzem a ten VAM ma znakomity na tym podjeździe. Salomopol nie jest specjalnie trudny i wydaje się, że w większości idzie z dużej tarczy bo tam są chyba tylko krótkie odcinki 8-9% na serpentynach i pierwsza górka po zmianie stoku, czy się mylę? Nawierzchnia po jakiej się jedzie jest moim zdaniem jednym z kluczowych elementów dla trudności podjazdu. Pozdro
-
Ale przy kamerze 360 nie nagrasz tego co za tobą. Coś za coś. Wiadomo że na szelkach by było najwygodniej, ale czy bezpiecznie przy upadku? Temat rzeka😉
-
Victor ja już jeździłem z kamerą na kasku, ten mój zjazd z Chopoka był tak nagrany. Tylko to bardziej atrapa niż kamera była 😄 ja wtedy miałem problem żeby zamocować kamerę na kask bo te przylepce nie trzymały więc spiąłem przez otwory wentylacyjne na pasek z zestawu. Z tego co pamiętam to chyba przy zamykaniu osłony na wyciągu uderzałem o kamerę na kasku. Filmy o obejrzę jak wrócę do domu😉 Apollo to twoje konto rozumiem?
-
Wiem, wrzuciłem dla porównania.
-
Do porannej kawusi 😜 https://www.hbvl.be/buitenland/bosch-schrapt-13.000-banen/93059112.html
- 473 odpowiedzi
-
- samochody
- motoryzacja
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Janie, wydaję mi się że kilka razy już pisałem w tym wątku, że będzie to nasz pierwszy wyjazd w Alpy. Nieważne...
-
mnie się wydaje że chyba lepiej kręcić z szelek na piersi niż z kasku taki przykład znaleziony w sieci