Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Hej. Mitku, nie trzeba, dajmy spokój 🙂 Wiem gdzie czytać 😉
  3. Stwarzam niebezpieczeństwo dla siebie. Obejrzyj ten film od Andrzeja. Ma to sens. Noga wewnętrzna jest nadmiernie wysunięta, dla mnie to zaburza równowagę i punkt podparcia. Janie, ja do Ciebie nic nie mam, ale trochę pokory każdemu by się przydało. Kiedyś miałem okres że siedziałem sporo na elektroda.pl. Tam był rygor nieporównywalny. Można było łatwo wyłapać bana a szczególnie w działach elektro-technicznych. I teraz wcale się nie dziwię bo np dobrymi chęciami - radami można było sprawić komuś tragedię. Np rady typu zmień bezpiecznik na większy od razu były kasowane bo skutki takich rad mogły się źle skończyć. Tutaj to tylko narty, nie zapalą się, nie wybuchną, nie porażą prądem ale pomyśl ile jest wypadków na nartach. I Ty jako starszy forumowicz powinieneś świecić przykładem 🙂 Bez obrazy, pozdro.
  4. Cześć Rozwinę, choć temat wałkowany wielokrotnie.
  5. kordiankw

    Rowerowe podjazdy

    No tak, ale oni to osiągają podczas wyścigu na dystansie 150-180 km, gdzie jest kilka podjazdów. Ja jechałem wypoczęty jedynie 4,5 kilometra ostrzejszego podjazdu. To nie ta liga.
  6. Dzisiaj
  7. Spiochu

    Rowerowe podjazdy

    To jest teoretyczne przewyzszenie w metrach na godzine. Max swiatowy to ok 2000. Poziom 1200-1300 osiagaja profesjonalni kolarze z konca stawki na wielkich tourach.
  8. najlepiej założyć nowy temat
  9. Ja całkiem dobry, a lapek nie mam pojęcia 🙂 ma już kilka dobrych lat - nauczyłam się z nim żyć, i nawet obrabiam spokojnie te filmy tylko planuję sobie 30 minut przerwy po uruchomieniu programu żeby filmiki sobie doczytał i płynnie działał. Wiem, że mocniejszy byłby lepszy, ale nie obrabiam filmów na tyle często żeby się tym przejmować
  10. jak się nie wywaliłeś i nie stworzyłeś niebezpieczeństwa dla innych użytkowników górki to błędu nie było
  11. Andrzeju a_senior dzięki za filmik Morgana. Piszę tutaj żeby nie zaśmiecać komuś tematu. Chyba rozumiem o co chodzi, na filmie to widać choć różnica dla takiego amatora jak ja jest prawie niezauważalna. Niestety, czy ja to wykonywałem poprawnie to już się nie dowiem. Ale ten ruch wysunięcia wewnętrznej musiał być u mnie dość wyraźny skoro sam na to zwróciłem uwagę i pewnie jest błędem.
  12. kordiankw

    Rowerowe podjazdy

    Nie mam miernika mocy w rowerze. To wyliczenia aplikacji. Nawet nie wiem co to jest. Mam jakieś 250m ostrego podjazdu pod apartament po płytach ażurowych i tu robię sobie kilka kółek podjazdu na starym, ciężkim MTB. Jak później przesiądę się na szosę, to noga sama podaje.
  13. Bo wklejasz glupoty ktorych nie sprawdziles. I to nawet bez linka.
  14. Wiesz, to są mity z internetu. Człowiek przed zakupem czyta i czasami im więcej tym większy mętlik w głowie. Zakup zrobiony - DJI osmo 360. Pobawię się jak będzie czas i sam ocenię. Znalazłem nową za 1700zł. Pozdrawiam
  15. Spiochu

    Rowerowe podjazdy

    VAM 1200-1300 to juz jest poziom wyczynowy. Chyb troche przesadziles z ta motywacja 😉
  16. A czemu ja miałem sprawdzać? Jak ktoś krytykuje, to niech sobie sprawdzi.
  17. kordiankw

    Rowerowe podjazdy

    Podjazd wyglądał jak na screenie. Za zaproszenie dziękuję, ale zarobiony jestem. W Szczyrku mam rower i jazda jest przy okazji, w Sudety to już cała wyprawa.
  18. Spiochu

    Rowerowe podjazdy

    Jak czas uwzglednia też zjazd to nawet jest lepszy niz myślałem. Czyli wiek nie jest wymówką. @kordiankw A Ty byś się nie wybrał na ten Stóg? Wydaje się, ze dałbyś radę to podjechać. Ja mam tylko odniesienie do chodzenia z buta. W Tatrach w podobnym czasie zrobiłem kiedyś 550m przewyższenia. Z Chochołowskiej na Grzesia.
  19. mig

    Rowerowe podjazdy

    Ta srednia to w obie strony, mam nadzieję. Podjazd tam z srednią 25 bylby szokiem... nie tylko dla mnie... 😉
  20. W ogole jak durne jest dzisiejsze dziennikarstwo. Czy to w wydaniu @MarioJ czy tez artykulu, ktory bezmyslnie skopiowal. Nie mozna bylo napisac pojazdy powyzej 1,6 t zamiast "suv" ?? Nie zdziwilbym sie gdyby w tekscie tej francuskiej ustawy wcale takiego okreslenia nie bylo.
  21. Przeginasz. Piszesz, ze SUV wiec chyba sprawdziłeś.
  22. I kolejny przyklad promowania aut na baterie.
  23. To Ty jesteś tępy, bo nie potrafisz sam sprawdzić defincji.
  24. To po co wprowadzasz w blad? Teraz juz wyglada to lepiej ale zaleznosc powinna byc liniowa a nie skok 3x od danej wartosci. No i lepiej od powierzchni niz masy choc tu jest duza korelacja.
  25. Jedziesz ostro po tej Francji, a zawierzyłeś jednemu słowu SUV, które napisałem bo tak media podawały. Jak idziesz na argumenty, to mógłbyś sprawdzić definicje jakie przyjęto w tym Paryżu. Definicja SUV-a dla celów opłat parkingowych w Paryżu Za „SUV” lub samochód objęty wyższą stawką uznaje się pojazd spełniający jeden z poniższych warunków: 1. Samochody spalinowe i hybrydy: masa własna (poids à vide) > 1 600 kg. 2. Samochody elektryczne: masa własna > 2 000 kg. Jeśli auto przekracza ten próg masy, płaci wyższą stawkę parkingową – nawet jeśli formalnie nie jest SUV-em z nazwy.
  26. Od razu widac roznice. W Szwajcarii rozsadny pomysl promowania mniejszych pojazdow. We francji bzdurny podzial na dwie sekty na podstawie absurdalnego kryterium. Wiekszosc suvow w miescie zajmuje mniej mniejsca niz passat w kombi i duzo lepiej sie nadaje do poruszania sie po nim. W kontekscie parkowania powinna byc liczona zajmowana powierzchnia.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...