boogymen Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Proszę o opinie , ocenę i rady jak poprawić błędy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
be_rcik Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Proszę o opinie , ocenę i rady jak poprawić błędy. Hej, wycenieś się na 4. Większość przy twojej jeździe oceniłaby się na przynajmniej 7 Generalnie troszkę już techniki liznąłeś, ale albo się krótko uczyłeś, albo nauczyciel poszedł na skróty. Ewidentnie jeździsz masakrycznie na wewnętrznej narcie, aż razoi w oczy, zewnętrzna ci strasznie odjeżdza. Co w efekcie przy bardziej stromych stokach będzie cię niestety rozbrajało. Strasznie lata ci cała góra. Mam wrażenie że jeździsz bardzo na tyłach, ale trudno z tych pozycji kamery dokładnie ocenić. Rada - instruktor, wyjazd szkoleniowy na tydzień. Zaczyna wyglądać fajnie, ale jest jeszcze sporo pracy. Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 Hej, wycenieś się na 4. Większość przy twojej jeździe oceniłaby się na przynajmniej 7 Generalnie troszkę już techniki liznąłeś, ale albo się krótko uczyłeś, albo nauczyciel poszedł na skróty. Ewidentnie jeździsz masakrycznie na wewnętrznej narcie, aż razoi w oczy, zewnętrzna ci strasznie odjeżdza. Co w efekcie przy bardziej stromych stokach będzie cię niestety rozbrajało. Strasznie lata ci cała góra. Mam wrażenie że jeździsz bardzo na tyłach, ale trudno z tych pozycji kamery dokładnie ocenić. Rada - instruktor, wyjazd szkoleniowy na tydzień. Zaczyna wyglądać fajnie, ale jest jeszcze sporo pracy. Robert Potwierdzasz moje spostrzeżenia. Nie zdawałem sobie sprawy z jazdy na wewnętrznej narcie aż nie zobaczyłem zmontowanego filmiku. Widać to faktycznie po śladzie . Wewnetrzny ślad jest w miarę widoczny a zewnetrzny mocno roztarty. Staram sie pamietać o nie siedzeniu na tyłach ale umiejętności jeszcze nie takie i czasami faktycznie narty mnie wyprzedzają . Dziękuję Ci za rady i spostrzeżenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Mnie się podobała twoja jazda. 95 % ludzi zsuwających się po stokach powinno ci zazdrościć Czy jedziesz na wewnętrznej narcie? Momentami tak, ale nie widzę tu nic nagminnego. Góra .... moim zdaniem nie "lata" jest wynikiem tego jak pracuje dół. Według mnie nie ma tam odpowiedniego timingu. Praca rąk nie jest skoordynowana z pracą dolnego tułowia. Ale ja patrzę raczej na całość ciała, analizę jazdy pozostawiam specom. Poza tym ja mam tylko 3 w awatarze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... lekcje Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Podstawy oraz Technika Nauki Jazdy Na Nartach Kom.507 974 407. Białka Tatrzańska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... pytek23 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Jest potencjal.Napisz jak chcialbys jeździć.Na pierwszy rzut oka to skret w lewo robiony na wewnetrznej wynika to poniekad ze zbyt waskiego prowadzenia nart,nie do konca zachowany jest upload frontalny.Dlonie minimalnie wezej niz lokcie raczej niz na zewnatrz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 Zastanawiam się jeszcze nad pracą nóg . Mam problem z prowadzeniem kolan równolegle. Zwłaszcza w lewym skręcie. Podpieram sie lewa nogą. Próbowałem robić ćwiczenia z jazdą z rękami na kolanach i wpychaniem kolana wewnętrznego w skręt, tylko ze jakoś to ćwiczenie mi nie lezy (nic u mnie się nie zmienia). Może zna ktos inne cwiczenie na poprawienie prowadzenia równoległego nóg?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 Jest potencjal.Napisz jak chcialbys jeździć.Na pierwszy rzut oka to skret w lewo robiony na wewnetrznej wynika to poniekad ze zbyt waskiego prowadzenia nart,nie do konca zachowany jest upload frontalny.Dlonie minimalnie wezej niz lokcie raczej niz na zewnatrz. Chciałbym jeździć dobrze technicznie. Mocno na krawędziach. Czasami udaje mi się (przy dobrych warunkach-stok równy, twardy) pojechać z dużą predkościa i ciasnym skrętem . Wrażenie działających sił w skręcie i przy wyjsciu z niego jest tak fantastyczne że mógłbym tak cały dzień aż do zajechania . Może kiedyś jakieś zawody amatorskie Dobra technika i dynamika- tak chciałbym jeździć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... jahu Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 sie ma, noo - ładna jazda - już się pewnie z Tobą konsultują, zadają Ci pytania, znajomi podnoszą jakieś kwestie związane jazdą, techniką . Jeszcze trochę i zaczną się za Tobą oglądać na stoku . Potencjał duży !. Świetna jazda. Pewne stanie nad nartami. Płynność ze skrętu w skręt. Łagodne i spokojne prowadzenie nart po promieniach. Widać zabawę i zadowolenie ze swojej jazdy, bardzo miękkiej jazdy - BRAWO ! Ale : - Twoja jazda powinna być ze skrętu w skręt :odbiciem lustrzanym". A Ty jeździsz głównie na lewej nodze. O ile w skręcie w prawo wszystko działa ładnie i poprawnie o tyle w skręcie w lewo "siedzisz" na lewej nodze. Skręt ten przez to jest toporniejszy, taki "kwadratowy". Wymuszasz siłowo układ ciała, rotujesz tułowiem na siłę, żeby wymusić skręt. Zerknij na początki skrętów swoich - skręt w prawo masz łagodniejszy, płynniejszy. Wsiadasz od razu na lewą nogę, ustawiasz tą nartę zdecydowanie na krawędzi, dzięki temu czujesz pewnie oparcie o stok i ładnie układa Ci się od razu biodro do środka promienia skrętu. No i o to chodzi. Poćwicz sobie (na sucho) stawanie na prawej nodze tak, żeby biodro lekkko wychylało się w lewo a tułów kompensował pozycje stabilną wychylając się nad prawą stopę. Pilnuj, żeby całość ruchów odbywała się w płaszczyźnie bocznej - nie rób żadnych ruchów "przód-tył" - albo staraj się ich unikać. Taką pozycję najłatwiej uzyskać uginając prawe kolano w lewą stronę. Ręce do swobodnego balansowania - mają CI pomagać a nie przeszkadzać. Postaraj się ustać spokojnie w takiej pozycji ze 2 sekundy. To samo później robisz na nartach. Również stojąc. Dopiero później podczas jazdy. To dotyczy początkowej fazy skrętu. Przyjmujesz taką pozycję - i czekasz na "rozwój sytuacji" - narta po chwili sama zacznie skręcać. Potem już wiesz co masz robić. To tak co mi się głównie rzuciło w oczy. Powodzenia na stoku i radości z jazdy życzę jahu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 sie ma, noo - ładna jazda - już się pewnie z Tobą konsultują, zadają Ci pytania, znajomi podnoszą jakieś kwestie związane jazdą, techniką . Jeszcze trochę i zaczną się za Tobą oglądać na stoku . Potencjał duży !. Świetna jazda. Pewne stanie nad nartami. Płynność ze skrętu w skręt. Łagodne i spokojne prowadzenie nart po promieniach. Widać zabawę i zadowolenie ze swojej jazdy, bardzo miękkiej jazdy - BRAWO ! Ale : - Twoja jazda powinna być ze skrętu w skręt :odbiciem lustrzanym". A Ty jeździsz głównie na lewej nodze. O ile w skręcie w prawo wszystko działa ładnie i poprawnie o tyle w skręcie w lewo "siedzisz" na lewej nodze. Skręt ten przez to jest toporniejszy, taki "kwadratowy". Wymuszasz siłowo układ ciała, rotujesz tułowiem na siłę, żeby wymusić skręt. Zerknij na początki skrętów swoich - skręt w prawo masz łagodniejszy, płynniejszy. Wsiadasz od razu na lewą nogę, ustawiasz tą nartę zdecydowanie na krawędzi, dzięki temu czujesz pewnie oparcie o stok i ładnie układa Ci się od razu biodro do środka promienia skrętu. No i o to chodzi. Poćwicz sobie (na sucho) stawanie na prawej nodze tak, żeby biodro lekkko wychylało się w lewo a tułów kompensował pozycje stabilną wychylając się nad prawą stopę. Pilnuj, żeby całość ruchów odbywała się w płaszczyźnie bocznej - nie rób żadnych ruchów "przód-tył" - albo staraj się ich unikać. Taką pozycję najłatwiej uzyskać uginając prawe kolano w lewą stronę. Ręce do swobodnego balansowania - mają CI pomagać a nie przeszkadzać. Postaraj się ustać spokojnie w takiej pozycji ze 2 sekundy. To samo później robisz na nartach. Również stojąc. Dopiero później podczas jazdy. To dotyczy początkowej fazy skrętu. Przyjmujesz taką pozycję - i czekasz na "rozwój sytuacji" - narta po chwili sama zacznie skręcać. Potem już wiesz co masz robić. To tak co mi się głównie rzuciło w oczy. Powodzenia na stoku i radości z jazdy życzę jahu Dziękuję za miłe słowa. Zaraz biore sie za ćwiczenie na sucho. Jutro już na stoku bedę wcielał a życie Twoje rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 CześćDziękuję za miłe słowa. Zaraz biore sie za ćwiczenie na sucho. Jutro już na stoku bedę wcielał a życie Twoje rady Wojtuś ma rację. W lewo jest słabo. Zobacz jak tylko wejdziesz na krawędź to żeby się na niej utrzymać obracasz tułów na zewnątrz skrętu (czyli kontrrotacja), za tym idzie oczywiście wysuniecie narty wewnętrznej. Staraj się jechać w takim krótkim skręcie bardziej frontalnie.Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Cześć Wojtuś ma rację. W lewo jest słabo. Zobacz jak tylko wejdziesz na krawędź to żeby się na niej utrzymać obracasz tułów na zewnątrz skrętu (czyli kontrrotacja), za tym idzie oczywiście wysuniecie narty wewnętrznej. Staraj się jechać w takim krótkim skręcie bardziej frontalnie. Pozdrowienia Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Dobrze rozumiesz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Dobrze rozumiesz ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... polm Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Bioder też. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Z tego co już liznąłem wiedzy to chyba jest tak że w skręcie krótkim linia barków prostopadle do lini spadku stoku a w skręcie długim (gigantowym), zjazdowym, prostopadle do toru jazdy. Tak mi sie wydaje. Chyba że się mylę. Z tą prawą reka to masz 100% racji. Jakaś taką manierę mam że tak jakoś zawijam ta ręką . Muszę sie tego pozbyć. Dzięki za uwagi. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ?? Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary O co chodzi ? To jak to jest z tą pozycja frontalną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Nauka jazdy Proszę o ocenę mojej jazdy × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
boogymen Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 Hej, wycenieś się na 4. Większość przy twojej jeździe oceniłaby się na przynajmniej 7 Generalnie troszkę już techniki liznąłeś, ale albo się krótko uczyłeś, albo nauczyciel poszedł na skróty. Ewidentnie jeździsz masakrycznie na wewnętrznej narcie, aż razoi w oczy, zewnętrzna ci strasznie odjeżdza. Co w efekcie przy bardziej stromych stokach będzie cię niestety rozbrajało. Strasznie lata ci cała góra. Mam wrażenie że jeździsz bardzo na tyłach, ale trudno z tych pozycji kamery dokładnie ocenić. Rada - instruktor, wyjazd szkoleniowy na tydzień. Zaczyna wyglądać fajnie, ale jest jeszcze sporo pracy. Robert Potwierdzasz moje spostrzeżenia. Nie zdawałem sobie sprawy z jazdy na wewnętrznej narcie aż nie zobaczyłem zmontowanego filmiku. Widać to faktycznie po śladzie . Wewnetrzny ślad jest w miarę widoczny a zewnetrzny mocno roztarty. Staram sie pamietać o nie siedzeniu na tyłach ale umiejętności jeszcze nie takie i czasami faktycznie narty mnie wyprzedzają . Dziękuję Ci za rady i spostrzeżenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Mnie się podobała twoja jazda. 95 % ludzi zsuwających się po stokach powinno ci zazdrościć Czy jedziesz na wewnętrznej narcie? Momentami tak, ale nie widzę tu nic nagminnego. Góra .... moim zdaniem nie "lata" jest wynikiem tego jak pracuje dół. Według mnie nie ma tam odpowiedniego timingu. Praca rąk nie jest skoordynowana z pracą dolnego tułowia. Ale ja patrzę raczej na całość ciała, analizę jazdy pozostawiam specom. Poza tym ja mam tylko 3 w awatarze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... lekcje Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Podstawy oraz Technika Nauki Jazdy Na Nartach Kom.507 974 407. Białka Tatrzańska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... pytek23 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Jest potencjal.Napisz jak chcialbys jeździć.Na pierwszy rzut oka to skret w lewo robiony na wewnetrznej wynika to poniekad ze zbyt waskiego prowadzenia nart,nie do konca zachowany jest upload frontalny.Dlonie minimalnie wezej niz lokcie raczej niz na zewnatrz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 Zastanawiam się jeszcze nad pracą nóg . Mam problem z prowadzeniem kolan równolegle. Zwłaszcza w lewym skręcie. Podpieram sie lewa nogą. Próbowałem robić ćwiczenia z jazdą z rękami na kolanach i wpychaniem kolana wewnętrznego w skręt, tylko ze jakoś to ćwiczenie mi nie lezy (nic u mnie się nie zmienia). Może zna ktos inne cwiczenie na poprawienie prowadzenia równoległego nóg?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 Jest potencjal.Napisz jak chcialbys jeździć.Na pierwszy rzut oka to skret w lewo robiony na wewnetrznej wynika to poniekad ze zbyt waskiego prowadzenia nart,nie do konca zachowany jest upload frontalny.Dlonie minimalnie wezej niz lokcie raczej niz na zewnatrz. Chciałbym jeździć dobrze technicznie. Mocno na krawędziach. Czasami udaje mi się (przy dobrych warunkach-stok równy, twardy) pojechać z dużą predkościa i ciasnym skrętem . Wrażenie działających sił w skręcie i przy wyjsciu z niego jest tak fantastyczne że mógłbym tak cały dzień aż do zajechania . Może kiedyś jakieś zawody amatorskie Dobra technika i dynamika- tak chciałbym jeździć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... jahu Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 sie ma, noo - ładna jazda - już się pewnie z Tobą konsultują, zadają Ci pytania, znajomi podnoszą jakieś kwestie związane jazdą, techniką . Jeszcze trochę i zaczną się za Tobą oglądać na stoku . Potencjał duży !. Świetna jazda. Pewne stanie nad nartami. Płynność ze skrętu w skręt. Łagodne i spokojne prowadzenie nart po promieniach. Widać zabawę i zadowolenie ze swojej jazdy, bardzo miękkiej jazdy - BRAWO ! Ale : - Twoja jazda powinna być ze skrętu w skręt :odbiciem lustrzanym". A Ty jeździsz głównie na lewej nodze. O ile w skręcie w prawo wszystko działa ładnie i poprawnie o tyle w skręcie w lewo "siedzisz" na lewej nodze. Skręt ten przez to jest toporniejszy, taki "kwadratowy". Wymuszasz siłowo układ ciała, rotujesz tułowiem na siłę, żeby wymusić skręt. Zerknij na początki skrętów swoich - skręt w prawo masz łagodniejszy, płynniejszy. Wsiadasz od razu na lewą nogę, ustawiasz tą nartę zdecydowanie na krawędzi, dzięki temu czujesz pewnie oparcie o stok i ładnie układa Ci się od razu biodro do środka promienia skrętu. No i o to chodzi. Poćwicz sobie (na sucho) stawanie na prawej nodze tak, żeby biodro lekkko wychylało się w lewo a tułów kompensował pozycje stabilną wychylając się nad prawą stopę. Pilnuj, żeby całość ruchów odbywała się w płaszczyźnie bocznej - nie rób żadnych ruchów "przód-tył" - albo staraj się ich unikać. Taką pozycję najłatwiej uzyskać uginając prawe kolano w lewą stronę. Ręce do swobodnego balansowania - mają CI pomagać a nie przeszkadzać. Postaraj się ustać spokojnie w takiej pozycji ze 2 sekundy. To samo później robisz na nartach. Również stojąc. Dopiero później podczas jazdy. To dotyczy początkowej fazy skrętu. Przyjmujesz taką pozycję - i czekasz na "rozwój sytuacji" - narta po chwili sama zacznie skręcać. Potem już wiesz co masz robić. To tak co mi się głównie rzuciło w oczy. Powodzenia na stoku i radości z jazdy życzę jahu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 sie ma, noo - ładna jazda - już się pewnie z Tobą konsultują, zadają Ci pytania, znajomi podnoszą jakieś kwestie związane jazdą, techniką . Jeszcze trochę i zaczną się za Tobą oglądać na stoku . Potencjał duży !. Świetna jazda. Pewne stanie nad nartami. Płynność ze skrętu w skręt. Łagodne i spokojne prowadzenie nart po promieniach. Widać zabawę i zadowolenie ze swojej jazdy, bardzo miękkiej jazdy - BRAWO ! Ale : - Twoja jazda powinna być ze skrętu w skręt :odbiciem lustrzanym". A Ty jeździsz głównie na lewej nodze. O ile w skręcie w prawo wszystko działa ładnie i poprawnie o tyle w skręcie w lewo "siedzisz" na lewej nodze. Skręt ten przez to jest toporniejszy, taki "kwadratowy". Wymuszasz siłowo układ ciała, rotujesz tułowiem na siłę, żeby wymusić skręt. Zerknij na początki skrętów swoich - skręt w prawo masz łagodniejszy, płynniejszy. Wsiadasz od razu na lewą nogę, ustawiasz tą nartę zdecydowanie na krawędzi, dzięki temu czujesz pewnie oparcie o stok i ładnie układa Ci się od razu biodro do środka promienia skrętu. No i o to chodzi. Poćwicz sobie (na sucho) stawanie na prawej nodze tak, żeby biodro lekkko wychylało się w lewo a tułów kompensował pozycje stabilną wychylając się nad prawą stopę. Pilnuj, żeby całość ruchów odbywała się w płaszczyźnie bocznej - nie rób żadnych ruchów "przód-tył" - albo staraj się ich unikać. Taką pozycję najłatwiej uzyskać uginając prawe kolano w lewą stronę. Ręce do swobodnego balansowania - mają CI pomagać a nie przeszkadzać. Postaraj się ustać spokojnie w takiej pozycji ze 2 sekundy. To samo później robisz na nartach. Również stojąc. Dopiero później podczas jazdy. To dotyczy początkowej fazy skrętu. Przyjmujesz taką pozycję - i czekasz na "rozwój sytuacji" - narta po chwili sama zacznie skręcać. Potem już wiesz co masz robić. To tak co mi się głównie rzuciło w oczy. Powodzenia na stoku i radości z jazdy życzę jahu Dziękuję za miłe słowa. Zaraz biore sie za ćwiczenie na sucho. Jutro już na stoku bedę wcielał a życie Twoje rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 CześćDziękuję za miłe słowa. Zaraz biore sie za ćwiczenie na sucho. Jutro już na stoku bedę wcielał a życie Twoje rady Wojtuś ma rację. W lewo jest słabo. Zobacz jak tylko wejdziesz na krawędź to żeby się na niej utrzymać obracasz tułów na zewnątrz skrętu (czyli kontrrotacja), za tym idzie oczywiście wysuniecie narty wewnętrznej. Staraj się jechać w takim krótkim skręcie bardziej frontalnie.Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Cześć Wojtuś ma rację. W lewo jest słabo. Zobacz jak tylko wejdziesz na krawędź to żeby się na niej utrzymać obracasz tułów na zewnątrz skrętu (czyli kontrrotacja), za tym idzie oczywiście wysuniecie narty wewnętrznej. Staraj się jechać w takim krótkim skręcie bardziej frontalnie. Pozdrowienia Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Dobrze rozumiesz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Dobrze rozumiesz ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... polm Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Bioder też. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Z tego co już liznąłem wiedzy to chyba jest tak że w skręcie krótkim linia barków prostopadle do lini spadku stoku a w skręcie długim (gigantowym), zjazdowym, prostopadle do toru jazdy. Tak mi sie wydaje. Chyba że się mylę. Z tą prawą reka to masz 100% racji. Jakaś taką manierę mam że tak jakoś zawijam ta ręką . Muszę sie tego pozbyć. Dzięki za uwagi. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ?? Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary O co chodzi ? To jak to jest z tą pozycja frontalną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Nauka jazdy Proszę o ocenę mojej jazdy × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
robertw Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Mnie się podobała twoja jazda. 95 % ludzi zsuwających się po stokach powinno ci zazdrościć Czy jedziesz na wewnętrznej narcie? Momentami tak, ale nie widzę tu nic nagminnego. Góra .... moim zdaniem nie "lata" jest wynikiem tego jak pracuje dół. Według mnie nie ma tam odpowiedniego timingu. Praca rąk nie jest skoordynowana z pracą dolnego tułowia. Ale ja patrzę raczej na całość ciała, analizę jazdy pozostawiam specom. Poza tym ja mam tylko 3 w awatarze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lekcje Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Podstawy oraz Technika Nauki Jazdy Na Nartach Kom.507 974 407. Białka Tatrzańska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pytek23 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Jest potencjal.Napisz jak chcialbys jeździć.Na pierwszy rzut oka to skret w lewo robiony na wewnetrznej wynika to poniekad ze zbyt waskiego prowadzenia nart,nie do konca zachowany jest upload frontalny.Dlonie minimalnie wezej niz lokcie raczej niz na zewnatrz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boogymen Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 Zastanawiam się jeszcze nad pracą nóg . Mam problem z prowadzeniem kolan równolegle. Zwłaszcza w lewym skręcie. Podpieram sie lewa nogą. Próbowałem robić ćwiczenia z jazdą z rękami na kolanach i wpychaniem kolana wewnętrznego w skręt, tylko ze jakoś to ćwiczenie mi nie lezy (nic u mnie się nie zmienia). Może zna ktos inne cwiczenie na poprawienie prowadzenia równoległego nóg?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boogymen Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 Jest potencjal.Napisz jak chcialbys jeździć.Na pierwszy rzut oka to skret w lewo robiony na wewnetrznej wynika to poniekad ze zbyt waskiego prowadzenia nart,nie do konca zachowany jest upload frontalny.Dlonie minimalnie wezej niz lokcie raczej niz na zewnatrz. Chciałbym jeździć dobrze technicznie. Mocno na krawędziach. Czasami udaje mi się (przy dobrych warunkach-stok równy, twardy) pojechać z dużą predkościa i ciasnym skrętem . Wrażenie działających sił w skręcie i przy wyjsciu z niego jest tak fantastyczne że mógłbym tak cały dzień aż do zajechania . Może kiedyś jakieś zawody amatorskie Dobra technika i dynamika- tak chciałbym jeździć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... jahu Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 sie ma, noo - ładna jazda - już się pewnie z Tobą konsultują, zadają Ci pytania, znajomi podnoszą jakieś kwestie związane jazdą, techniką . Jeszcze trochę i zaczną się za Tobą oglądać na stoku . Potencjał duży !. Świetna jazda. Pewne stanie nad nartami. Płynność ze skrętu w skręt. Łagodne i spokojne prowadzenie nart po promieniach. Widać zabawę i zadowolenie ze swojej jazdy, bardzo miękkiej jazdy - BRAWO ! Ale : - Twoja jazda powinna być ze skrętu w skręt :odbiciem lustrzanym". A Ty jeździsz głównie na lewej nodze. O ile w skręcie w prawo wszystko działa ładnie i poprawnie o tyle w skręcie w lewo "siedzisz" na lewej nodze. Skręt ten przez to jest toporniejszy, taki "kwadratowy". Wymuszasz siłowo układ ciała, rotujesz tułowiem na siłę, żeby wymusić skręt. Zerknij na początki skrętów swoich - skręt w prawo masz łagodniejszy, płynniejszy. Wsiadasz od razu na lewą nogę, ustawiasz tą nartę zdecydowanie na krawędzi, dzięki temu czujesz pewnie oparcie o stok i ładnie układa Ci się od razu biodro do środka promienia skrętu. No i o to chodzi. Poćwicz sobie (na sucho) stawanie na prawej nodze tak, żeby biodro lekkko wychylało się w lewo a tułów kompensował pozycje stabilną wychylając się nad prawą stopę. Pilnuj, żeby całość ruchów odbywała się w płaszczyźnie bocznej - nie rób żadnych ruchów "przód-tył" - albo staraj się ich unikać. Taką pozycję najłatwiej uzyskać uginając prawe kolano w lewą stronę. Ręce do swobodnego balansowania - mają CI pomagać a nie przeszkadzać. Postaraj się ustać spokojnie w takiej pozycji ze 2 sekundy. To samo później robisz na nartach. Również stojąc. Dopiero później podczas jazdy. To dotyczy początkowej fazy skrętu. Przyjmujesz taką pozycję - i czekasz na "rozwój sytuacji" - narta po chwili sama zacznie skręcać. Potem już wiesz co masz robić. To tak co mi się głównie rzuciło w oczy. Powodzenia na stoku i radości z jazdy życzę jahu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 sie ma, noo - ładna jazda - już się pewnie z Tobą konsultują, zadają Ci pytania, znajomi podnoszą jakieś kwestie związane jazdą, techniką . Jeszcze trochę i zaczną się za Tobą oglądać na stoku . Potencjał duży !. Świetna jazda. Pewne stanie nad nartami. Płynność ze skrętu w skręt. Łagodne i spokojne prowadzenie nart po promieniach. Widać zabawę i zadowolenie ze swojej jazdy, bardzo miękkiej jazdy - BRAWO ! Ale : - Twoja jazda powinna być ze skrętu w skręt :odbiciem lustrzanym". A Ty jeździsz głównie na lewej nodze. O ile w skręcie w prawo wszystko działa ładnie i poprawnie o tyle w skręcie w lewo "siedzisz" na lewej nodze. Skręt ten przez to jest toporniejszy, taki "kwadratowy". Wymuszasz siłowo układ ciała, rotujesz tułowiem na siłę, żeby wymusić skręt. Zerknij na początki skrętów swoich - skręt w prawo masz łagodniejszy, płynniejszy. Wsiadasz od razu na lewą nogę, ustawiasz tą nartę zdecydowanie na krawędzi, dzięki temu czujesz pewnie oparcie o stok i ładnie układa Ci się od razu biodro do środka promienia skrętu. No i o to chodzi. Poćwicz sobie (na sucho) stawanie na prawej nodze tak, żeby biodro lekkko wychylało się w lewo a tułów kompensował pozycje stabilną wychylając się nad prawą stopę. Pilnuj, żeby całość ruchów odbywała się w płaszczyźnie bocznej - nie rób żadnych ruchów "przód-tył" - albo staraj się ich unikać. Taką pozycję najłatwiej uzyskać uginając prawe kolano w lewą stronę. Ręce do swobodnego balansowania - mają CI pomagać a nie przeszkadzać. Postaraj się ustać spokojnie w takiej pozycji ze 2 sekundy. To samo później robisz na nartach. Również stojąc. Dopiero później podczas jazdy. To dotyczy początkowej fazy skrętu. Przyjmujesz taką pozycję - i czekasz na "rozwój sytuacji" - narta po chwili sama zacznie skręcać. Potem już wiesz co masz robić. To tak co mi się głównie rzuciło w oczy. Powodzenia na stoku i radości z jazdy życzę jahu Dziękuję za miłe słowa. Zaraz biore sie za ćwiczenie na sucho. Jutro już na stoku bedę wcielał a życie Twoje rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 CześćDziękuję za miłe słowa. Zaraz biore sie za ćwiczenie na sucho. Jutro już na stoku bedę wcielał a życie Twoje rady Wojtuś ma rację. W lewo jest słabo. Zobacz jak tylko wejdziesz na krawędź to żeby się na niej utrzymać obracasz tułów na zewnątrz skrętu (czyli kontrrotacja), za tym idzie oczywiście wysuniecie narty wewnętrznej. Staraj się jechać w takim krótkim skręcie bardziej frontalnie.Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Cześć Wojtuś ma rację. W lewo jest słabo. Zobacz jak tylko wejdziesz na krawędź to żeby się na niej utrzymać obracasz tułów na zewnątrz skrętu (czyli kontrrotacja), za tym idzie oczywiście wysuniecie narty wewnętrznej. Staraj się jechać w takim krótkim skręcie bardziej frontalnie. Pozdrowienia Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Dobrze rozumiesz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Dobrze rozumiesz ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... polm Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Bioder też. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Z tego co już liznąłem wiedzy to chyba jest tak że w skręcie krótkim linia barków prostopadle do lini spadku stoku a w skręcie długim (gigantowym), zjazdowym, prostopadle do toru jazdy. Tak mi sie wydaje. Chyba że się mylę. Z tą prawą reka to masz 100% racji. Jakaś taką manierę mam że tak jakoś zawijam ta ręką . Muszę sie tego pozbyć. Dzięki za uwagi. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ?? Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary O co chodzi ? To jak to jest z tą pozycja frontalną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Nauka jazdy Proszę o ocenę mojej jazdy × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
jahu Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 sie ma, noo - ładna jazda - już się pewnie z Tobą konsultują, zadają Ci pytania, znajomi podnoszą jakieś kwestie związane jazdą, techniką . Jeszcze trochę i zaczną się za Tobą oglądać na stoku . Potencjał duży !. Świetna jazda. Pewne stanie nad nartami. Płynność ze skrętu w skręt. Łagodne i spokojne prowadzenie nart po promieniach. Widać zabawę i zadowolenie ze swojej jazdy, bardzo miękkiej jazdy - BRAWO ! Ale : - Twoja jazda powinna być ze skrętu w skręt :odbiciem lustrzanym". A Ty jeździsz głównie na lewej nodze. O ile w skręcie w prawo wszystko działa ładnie i poprawnie o tyle w skręcie w lewo "siedzisz" na lewej nodze. Skręt ten przez to jest toporniejszy, taki "kwadratowy". Wymuszasz siłowo układ ciała, rotujesz tułowiem na siłę, żeby wymusić skręt. Zerknij na początki skrętów swoich - skręt w prawo masz łagodniejszy, płynniejszy. Wsiadasz od razu na lewą nogę, ustawiasz tą nartę zdecydowanie na krawędzi, dzięki temu czujesz pewnie oparcie o stok i ładnie układa Ci się od razu biodro do środka promienia skrętu. No i o to chodzi. Poćwicz sobie (na sucho) stawanie na prawej nodze tak, żeby biodro lekkko wychylało się w lewo a tułów kompensował pozycje stabilną wychylając się nad prawą stopę. Pilnuj, żeby całość ruchów odbywała się w płaszczyźnie bocznej - nie rób żadnych ruchów "przód-tył" - albo staraj się ich unikać. Taką pozycję najłatwiej uzyskać uginając prawe kolano w lewą stronę. Ręce do swobodnego balansowania - mają CI pomagać a nie przeszkadzać. Postaraj się ustać spokojnie w takiej pozycji ze 2 sekundy. To samo później robisz na nartach. Również stojąc. Dopiero później podczas jazdy. To dotyczy początkowej fazy skrętu. Przyjmujesz taką pozycję - i czekasz na "rozwój sytuacji" - narta po chwili sama zacznie skręcać. Potem już wiesz co masz robić. To tak co mi się głównie rzuciło w oczy. Powodzenia na stoku i radości z jazdy życzę jahu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 sie ma, noo - ładna jazda - już się pewnie z Tobą konsultują, zadają Ci pytania, znajomi podnoszą jakieś kwestie związane jazdą, techniką . Jeszcze trochę i zaczną się za Tobą oglądać na stoku . Potencjał duży !. Świetna jazda. Pewne stanie nad nartami. Płynność ze skrętu w skręt. Łagodne i spokojne prowadzenie nart po promieniach. Widać zabawę i zadowolenie ze swojej jazdy, bardzo miękkiej jazdy - BRAWO ! Ale : - Twoja jazda powinna być ze skrętu w skręt :odbiciem lustrzanym". A Ty jeździsz głównie na lewej nodze. O ile w skręcie w prawo wszystko działa ładnie i poprawnie o tyle w skręcie w lewo "siedzisz" na lewej nodze. Skręt ten przez to jest toporniejszy, taki "kwadratowy". Wymuszasz siłowo układ ciała, rotujesz tułowiem na siłę, żeby wymusić skręt. Zerknij na początki skrętów swoich - skręt w prawo masz łagodniejszy, płynniejszy. Wsiadasz od razu na lewą nogę, ustawiasz tą nartę zdecydowanie na krawędzi, dzięki temu czujesz pewnie oparcie o stok i ładnie układa Ci się od razu biodro do środka promienia skrętu. No i o to chodzi. Poćwicz sobie (na sucho) stawanie na prawej nodze tak, żeby biodro lekkko wychylało się w lewo a tułów kompensował pozycje stabilną wychylając się nad prawą stopę. Pilnuj, żeby całość ruchów odbywała się w płaszczyźnie bocznej - nie rób żadnych ruchów "przód-tył" - albo staraj się ich unikać. Taką pozycję najłatwiej uzyskać uginając prawe kolano w lewą stronę. Ręce do swobodnego balansowania - mają CI pomagać a nie przeszkadzać. Postaraj się ustać spokojnie w takiej pozycji ze 2 sekundy. To samo później robisz na nartach. Również stojąc. Dopiero później podczas jazdy. To dotyczy początkowej fazy skrętu. Przyjmujesz taką pozycję - i czekasz na "rozwój sytuacji" - narta po chwili sama zacznie skręcać. Potem już wiesz co masz robić. To tak co mi się głównie rzuciło w oczy. Powodzenia na stoku i radości z jazdy życzę jahu Dziękuję za miłe słowa. Zaraz biore sie za ćwiczenie na sucho. Jutro już na stoku bedę wcielał a życie Twoje rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Mitek Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 CześćDziękuję za miłe słowa. Zaraz biore sie za ćwiczenie na sucho. Jutro już na stoku bedę wcielał a życie Twoje rady Wojtuś ma rację. W lewo jest słabo. Zobacz jak tylko wejdziesz na krawędź to żeby się na niej utrzymać obracasz tułów na zewnątrz skrętu (czyli kontrrotacja), za tym idzie oczywiście wysuniecie narty wewnętrznej. Staraj się jechać w takim krótkim skręcie bardziej frontalnie.Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Cześć Wojtuś ma rację. W lewo jest słabo. Zobacz jak tylko wejdziesz na krawędź to żeby się na niej utrzymać obracasz tułów na zewnątrz skrętu (czyli kontrrotacja), za tym idzie oczywiście wysuniecie narty wewnętrznej. Staraj się jechać w takim krótkim skręcie bardziej frontalnie. Pozdrowienia Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Dobrze rozumiesz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Dobrze rozumiesz ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... polm Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Bioder też. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Z tego co już liznąłem wiedzy to chyba jest tak że w skręcie krótkim linia barków prostopadle do lini spadku stoku a w skręcie długim (gigantowym), zjazdowym, prostopadle do toru jazdy. Tak mi sie wydaje. Chyba że się mylę. Z tą prawą reka to masz 100% racji. Jakaś taką manierę mam że tak jakoś zawijam ta ręką . Muszę sie tego pozbyć. Dzięki za uwagi. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ?? Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary O co chodzi ? To jak to jest z tą pozycja frontalną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Nauka jazdy Proszę o ocenę mojej jazdy × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
Mitek Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 CześćDziękuję za miłe słowa. Zaraz biore sie za ćwiczenie na sucho. Jutro już na stoku bedę wcielał a życie Twoje rady Wojtuś ma rację. W lewo jest słabo. Zobacz jak tylko wejdziesz na krawędź to żeby się na niej utrzymać obracasz tułów na zewnątrz skrętu (czyli kontrrotacja), za tym idzie oczywiście wysuniecie narty wewnętrznej. Staraj się jechać w takim krótkim skręcie bardziej frontalnie.Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Cześć Wojtuś ma rację. W lewo jest słabo. Zobacz jak tylko wejdziesz na krawędź to żeby się na niej utrzymać obracasz tułów na zewnątrz skrętu (czyli kontrrotacja), za tym idzie oczywiście wysuniecie narty wewnętrznej. Staraj się jechać w takim krótkim skręcie bardziej frontalnie. Pozdrowienia Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Dobrze rozumiesz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... mig Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Dobrze rozumiesz ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... polm Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Bioder też. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Z tego co już liznąłem wiedzy to chyba jest tak że w skręcie krótkim linia barków prostopadle do lini spadku stoku a w skręcie długim (gigantowym), zjazdowym, prostopadle do toru jazdy. Tak mi sie wydaje. Chyba że się mylę. Z tą prawą reka to masz 100% racji. Jakaś taką manierę mam że tak jakoś zawijam ta ręką . Muszę sie tego pozbyć. Dzięki za uwagi. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ?? Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary O co chodzi ? To jak to jest z tą pozycja frontalną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Nauka jazdy Proszę o ocenę mojej jazdy × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Dobrze rozumiesz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mig Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Dobrze rozumiesz ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... polm Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Bioder też. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Z tego co już liznąłem wiedzy to chyba jest tak że w skręcie krótkim linia barków prostopadle do lini spadku stoku a w skręcie długim (gigantowym), zjazdowym, prostopadle do toru jazdy. Tak mi sie wydaje. Chyba że się mylę. Z tą prawą reka to masz 100% racji. Jakaś taką manierę mam że tak jakoś zawijam ta ręką . Muszę sie tego pozbyć. Dzięki za uwagi. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ?? Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary O co chodzi ? To jak to jest z tą pozycja frontalną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Nauka jazdy Proszę o ocenę mojej jazdy × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
polm Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Bioder też. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Z tego co już liznąłem wiedzy to chyba jest tak że w skręcie krótkim linia barków prostopadle do lini spadku stoku a w skręcie długim (gigantowym), zjazdowym, prostopadle do toru jazdy. Tak mi sie wydaje. Chyba że się mylę. Z tą prawą reka to masz 100% racji. Jakaś taką manierę mam że tak jakoś zawijam ta ręką . Muszę sie tego pozbyć. Dzięki za uwagi. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ?? Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary O co chodzi ? To jak to jest z tą pozycja frontalną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Nauka jazdy Proszę o ocenę mojej jazdy × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
tatmak Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Bardziej frontalnie czyli linia barków prostopadle do lini spadku stoku? Dobrze rozumiem? Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Z tego co już liznąłem wiedzy to chyba jest tak że w skręcie krótkim linia barków prostopadle do lini spadku stoku a w skręcie długim (gigantowym), zjazdowym, prostopadle do toru jazdy. Tak mi sie wydaje. Chyba że się mylę. Z tą prawą reka to masz 100% racji. Jakaś taką manierę mam że tak jakoś zawijam ta ręką . Muszę sie tego pozbyć. Dzięki za uwagi. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ?? Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary O co chodzi ? To jak to jest z tą pozycja frontalną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Nauka jazdy Proszę o ocenę mojej jazdy × Existing user? Sign In Sign Up Browse Back Forums Gallery Staff Online Users Leaderboard Activity Back All Activity Search × Create New...
boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Mam wrażenie, że chodziło o prostopadłość do linii podłużnej nart, bo prostopadle do linii spadku stoku to chyba w innym skręcie (np. śmigu) Fajnie jeździsz, technicznie nie pomogę, bo się nie znam, ale optycznie, to Ci prawa ręka wariuje, chyba niepotrzebnie. Z tego co już liznąłem wiedzy to chyba jest tak że w skręcie krótkim linia barków prostopadle do lini spadku stoku a w skręcie długim (gigantowym), zjazdowym, prostopadle do toru jazdy. Tak mi sie wydaje. Chyba że się mylę. Z tą prawą reka to masz 100% racji. Jakaś taką manierę mam że tak jakoś zawijam ta ręką . Muszę sie tego pozbyć. Dzięki za uwagi. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ?? Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary O co chodzi ? To jak to jest z tą pozycja frontalną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Nauka jazdy Proszę o ocenę mojej jazdy
tomal Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ?? Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary O co chodzi ? To jak to jest z tą pozycja frontalną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing All Activity Home Ski Forum Nauka jazdy Proszę o ocenę mojej jazdy
boogymen Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak wiem Odwołuję poproszę o łagodny wymiar kary O co chodzi ? To jak to jest z tą pozycja frontalną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0 Go to topic listing
tatmak Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 No, tak jak napisałem, poprzecznie do nart. A uwaga Mitka brzmiała: "bardziej frontalnie", pewnie wypatrzył u Ciebie zbyt dużą kontrrotację. "Bardziej frontalnie" nie znaczy "wyłącznie frontalnie". Temat jazdy frontalnej był tu już kiedyś wałkowany, np: http://www.skiforum....azda-frontalna/.Przeczytaj, albo może lepiej sam sobie popróbuj na stoku mniejszą i większą "frontalność" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertw Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boogymen Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Twoją prawa ręka jest wynikiem pracy nóg i tułowia. To ze wywijasz nią to efekt kompensacji przy nieprawidłowym obciążaniu prawej kończyny dolnej w skręcie. Stań na lewej nodze i przechył się w lewo zobaczysz co dzieje się z prawa ręka. Odchyla się w tył i to samo dzieje się podczas jazdy na nartach gdy chcesz zrobić skręt w lewo i obciążasz nartę wewnętrzną. Efekt... Dół tułowia chce zrobić co innego góra coś innego i mamy kontr rotację. Czysta biomechanika ludzkiego ciała. Masz rację . Dokładnie tak jest . Dzisiaj byłem na stoku i pilnowałem mocnego dociążania narty zewnetrznej. Ręcę się uspokoiły prawie zupełnie. Prawie nie musze o nich pamiętać by nie machały. Dzięki wielkie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 11 months later... boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... Prev 1 2 3 4 Next Page 1 of 4 Join the conversation You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account. Reply to this topic... × Pasted as rich text. Paste as plain text instead Only 75 emoji are allowed. × Your link has been automatically embedded. Display as a link instead × Your previous content has been restored. Clear editor × You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL. Insert image from URL × Desktop Tablet Phone Submit Reply Share More sharing options... Followers 0
boogymen Posted January 19, 2017 Author Share Posted January 19, 2017 19.01.2016 Mosorny Groń 19.01.2017 Słotwiny Arena. Co poprawione a co do poprawy ? Bardzo proszę o opinie i podpowiedzi co do poprawy techniki jazdy. Na co zwrócić szczególną uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harpia Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 No, zdolna "bestia" jesteś. Proszę poprawić samoocenę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts